Річний план роботи психологічної служби

Про матеріал
План роботи психологічної служби закладу освіти на 2024-2025 навчальний рік
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН

роботи психологічної служби

Зносицького ліцею

на 2024-2025 навчальний рік

 


     Вступ

      Річний план роботи психологічної служби Зносицького ліцею складено на основі:

  •    листа МОН від 21.08.2023р. №1/12492-23 «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби  системи освіти у 2023-2024 н .р.»;
  •    Закону України «Про освіту» 5 вересня 2017року;
  •    «Положення про психологічну службу системи освітян України» від 31 липня 2018року за № 885/32337;
  •    методичних рекомендацій  Українського центру практичної психології та соціальної роботи;
  •    Конвенції ООН «Про права дитини»;
  •    Загальної Декларації  прав людини та інших нормативних документів, які охоплюють питання планування роботи психологічної служби;
  •    Лист МОН України від 14.08.2020р. № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»;
  •    Лист Міністерства освіти і науки України м. Київ. від 04 квітня 2022 р. № 1/3872-22. Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»;
  •    Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні";
  •    Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні";
  •    Лист МОН ІМЗО  21/08 — 1233 від 08.08.2024р. «Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році.»;
  •    Наказ МОНУ №509 від 22.05.2018р. «Положення про психологічну службу системи освіти України»;
  •    Наказ МОНУ №330 від 20.04.2001 р. «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціального інструментарію, що застосовується в ЗНЗ»;
  •    Лист МОН молоді та спорту України №1/9-413 від 26.07.2012 р. «Про організацію психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання»;
  •    Лист МОНУ №1/9-477 від 24.07.2019 р. «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».

      Робота психологічної служби Зносицького ліцею здійснюється з урахуванням наступних державних програм:

 

 


  І. Аналітична частина

   У 2023-2024 н.р. психологічна служба ліцею виконувала такі завдання:

  •          вивчення професійних намірів учнів з метою самовизначення та самореалізації;
  •          допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до закладу освіти;
  •          забезпечення захисту прав і свобод учнів, створення безпечного освітнього середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству);
  •          профілактика девіантної поведінки;
  •          психологічний супровід інклюзивної освіти;

      Основні види діяльності соціального педагога:

Діагностика

  • Соціальна паспортизація класів. Складання соціального паспорту ліцею (виявлення категорій учнів та сімей);
  • Поновлення банку даних дітей з особливими освітніми потребами;
  • Дослідження проявів булінгу «Булінг в колективі» (5-8 кл.);
  • Адаптація першокласників до шкільного навчання («Сходинки» Бурменська І.В.);
  • Індивідуальні діагностичні обстеження учнів з проблем неуспішності, порушенні поведінки, конфліктів;
  • Анкетування батьків «Вивчення особливостей виховання в сім’ї» (батьки учнів 1-х кл.);
  • Соціометричне дослідження (методика Дж. Морено, 5 кл.);
  • Адаптація учнів 5-х класів «Ставлення учнів до школи та класу»;
  • Анкетування батьків з метою виявлення проблем у вихованні та навчанні (батьки учнів 5-х кл.);
  • Анкетування здоровий спосіб життя (3-4 кл.);
  • Анкетування «Мотивація до навчальної діяльності» (3, 7, 10 кл.);
  • Анкетування «Громадянська компетентність» (10-11 кл.).

 

Профілактична робота

  • Рада профілактики правопорушень;
  • Здійснення контролю за відвідуванням занять учнями групи ризику;
  • Заходи для запобігання булінгу;
  • Запобігання протидії торгівлі людьми;
  • Проведення заходів з попередження захворювань ВІЛ/СНІД;
  • Проведення акції «16 днів проти насильства»;
  • Профілактика інтернет залежності. Булінг та кібербулінг – реальна загроза сьогодення;
  • Профілактика правопорушень серед неповнолітніх;
  • Проведення заходів «Попередження соціально небажаних вчинків серед дітей молодшого шкільного віку».

 

Консультування

  • Консультування учнів за індивідуальними запитами самих учнів;
  • Індивідуальні консультації з учнями з профілактики правопорушень;
  • Консультування педагогічних працівників, учнів щодо вирішення конфліктних ситуацій;
  • Консультування класних керівників, батьків щодо роботи з учнями, які перебувають на обліку, та підвищення рівня їх відповідальності;
  • Проведення групових консультацій з учнями за результатами діагностики.

 

Просвітницька робота

  • Розвивальна та соціально-перетворювальна робота, спрямована на зміцнення здоров’я і розвиток навичок здорового способу життя: «Здоровим бути модно», «Шкідливий вплив вживання психоактивних речовин», «Куріння та його наслідки», квест «Ментальне здоров’я»;
  • Перегляд фільмів та відеороликів з метою зміни ставлення до різних соціальних проблем. Мультфільми «Жив собі чорний кіт», «Про пташок», «Вірте у любов, вірте у Різдво», «Курка, яка несла всяку всячину» (1-4 кл.), «Відео хвилинки правового інформування» (5-7 кл.), «Зупини торгівлю людьми», «Безпека і статева культура. Профілактика захворювань, що передаються статевим шляхом», «Життя на продаж» (8-11 кл.);
  • Робота з учнями, які порушують поведінку в школі, бесіди на тему: «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Шкідливі звички шкільної молоді» (9-11 кл.);
  • Робота з групою конфліктних дітей, виховні години: «Безпечна поведінка», «Казкова подорож у світ конфліктів», «Шляхи подолання конфліктних ситуацій».

Зв’язки з громадськістю

  • Відвідування учнів вдома;
  • Відвідування сімей, які опинились в СЖО;
  • Вирішення проблемних питань зі службою у справах дітей Немовицької ТГ.

Основні види діяльності практичного психолога:

Діагностика

  • Проективна методика «Дерево», дослідження шкільної мотивації та адаптації (1, 5 кл.);
  • Методика «Мій клас» (1, 5 кл.);
  • Проективна методика «Що мені подобається у школі» (1, 5 кл.);
  • «Визначення мотивації школяра до навчання у школі» (О. Ануфрієв, С. Костроміна) (1, 5 кл.);
  • Методика «Сходинки» (1, 5 кл.);
  • Діагностика міжособистісних відносин (соціометрія) (5 кл.);
  • «Анкета (для класного керівника)» 5-х класів для визначення ступеня вираженості навчальних рис та психологічного клімату класу;
  • Методика «Визначення схильності до суїцидальної поведінки» (7-8 кл.);
  • Методика-опитувальник Г. Айзенка (типи темпераменту) (7, 9 кл.);
  • «Анкетування з проблем насильства та цькування (булінгу) в молодіжному середовищі»;
  • «Опитувальник рівня стійкості особистості до конфлікту» (Н. П. Фетіскін, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов) (8-9 кл.);
  • «Диференційовано-діагностичний опитувальник інтересів – ДДО (за Є. Клімовим)» (9 кл.);
  • Методика «Палітра інтересів» (9 кл.);
  • Анкетування «Дослідження профорієнтаційних нахилів учнів» (9-10 кл.);
  • Анонімне опитування щодо вживання наркотичних та алкогольних речовин (10-11 кл.);
  • «Визначення рівня інформаційної компетентності педагогічних працівників».

 

Профілактична робота

  • Заходи для запобігання булінгу;
  • Профілактика інтернет залежності. Перегляд відеороликів про смартфонозалежність та  шкідливість надмірного використання Інтернету. Ознайомлення учнів з небезпеками у соцмережах;
  • Булінг та кібербулінг – реальна загроза сьогодення. Тренінги «Правила безпечного Інтернету», «Спілкування та небезпеки в Інтернеті. По ту сторону екрану»;
  • Тиждень психології: запуск проєкту «Скринька довіри», психологічна акція «Веселка мого настрою», «Хто такий психолог?»  інтерв’ю  учнів, психологічні ребуси, психологічна гра «Пожирач Неприємностей», відеолекторій та ін;
  • Проведення заходів щодо покращення емоційно-психічного стану учасників освітнього процесу.

 

Корекція

  • «Перший раз у 1 клас» (Н. Сидоренко);
  • «Формування безпечної поведінки» (8-11 кл.);
  • Корекційно-розвивальне заняття «Я – п’ятикласник»;
  • Робота з дітьми з девіантною поведінкою.

 

Консультування

  • Індивідуальні консультації за запитами учнів;
  • Консультування педагогічних працівників, учнів щодо вирішення конфліктних ситуацій;
  • Консультування батьків щодо роботи з дітьми;
  • Проведення групових консультацій з учнями за результатами діагностики.

 

Просвітницька робота

  • Розвивальна робота, спрямована на зміцнення здоров’я і розвиток навичок здорового способу життя;
  • Робота з учнями, які порушують поведінку в школі;
  • Робота з групою конфліктних дітей;
  • Перегляд фільмів та відеороликів з метою зміни ставлення до різних соціальних проблем: Наслідки шкідливих звичок (для підлітків), Безпечний інтернет для дітей «Не будь рабом гаджетів», «Людина починається з тебе», «Не ведися на булінг» – соціальний ролик, мультфільм – «Не втрачай себе»;
  • Розвивальна робота з учнями та педагогами (тренінги, години психолога) спрямована на пізнання себе, своїх якостей та оточення: «Як будувати стосунки з однолітками», «Для чого потрібна конкуренція в групі?», «Як адаптуватися до нових умов невизначеної ситуації», «Толерантність – мистецтво жити в мирі», «Конфлікти в освітньому середовищі», «Робота по душі. Як вибір майбутньої професії впливає на наше життя», «Світ дружби. Створення мандали дружби», «Розпізнаємо емоції. Керування власними емоціями».


ІІ. Цілепокладаюча частина

        Науково-методична проблемна тема психологічної служби Зносицького ліцею:

«Виховання компетентної особистості шляхом впровадження соціально-комунікативних та життєвих навичок в освітньо-виховному процесі»

       Мета:

  • Підвищення ефективності навчально–виховного процесу через формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків та збереження цінності психічного здоров’я учасників навчально–виховного процесу.
  • Створення оптимальних соціально–психологічних умов для розвитку інноваційної особистості.
  • Сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.

      Завдання психологічної служби:

  •    сприяти повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку та вихованню особистості в колективній діяльності на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  •    вивчати професійні наміри учнів з метою самовизначення та самореалізації. Розвиток та зміцнення почуття дорослості;
  •    допомогти учням адаптуватися до негативних впливів середовища.
  •    виявлення дітей «групи ризику»;
  •    забезпечити індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення;
  •    профілактика і корекція в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини;
  •    психологічний супровід інклюзивної освіти;
  •    профорієнтаційна робота;
  •    сприяти формуванню в учнів здорового способу життя;
  •    профілактика девіантної поведінки серед учнів ліцею;
  •    робота з обдарованими дітьми;
  •    сприяння розвитку творчого потенціалу учнів.

      Основні види діяльності психологічної служби:

      Діагностика – психологічне обстеження дітей і підлітків, їх груп та колективів, вивчення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання.

      Корекція – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи.

      Профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі.

      Реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, молоді, які перебувають у кризовій ситуації, з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності.


ІІІ. Змістова частина

 

№ з\п

Напрями діяльності  з учасниками освітнього процесу  закладу освіти.

Види та форми роботи

Термін проведення

Цільова група/ аудиторія

Відмітка про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Діагностика

1.1. Соціальна паспортизація класів. Складання соціального паспорту ліцею (виявлення категорій учнів та сімей).

 

Вересень

 

1-11 кл.

 

Соціальний педагог

1.2. Поновлення банку даних дітей з особливими освітніми потребами.

 

Вересень

 

1-11 кл.

Соціальний педагог

1.3. Дослідження проявів булінгу «Булінг в колективі».

Вересень

5-8 кл.

Соціальний педагог

1.4. Адаптація першокласників до шкільного навчання:

  •               «Сходинки» (Бурменська І. В.);
  •                      «Оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації» (Н. Лусканова);
  •                        методика «Мій клас»; проективна методика «Дерево»;
  •                      проективна методика «Що мені подобається у школі».

 

Вересень – листопад

 

Учні 1 кл.

 

Практичний психолог

1.5. Анкетування батьків «Вивчення особливостей виховання в сім’ї».

Жовтень-листопад

батьки учнів

1-х класів

Соціальний педагог

1.6. Соціометричне дослідження (методика Дж. Морено).

 

Жовтень

 

Учні 5 кл.

Соціальний педагог

1.7. Адаптація учнів 5-х класів: 

  •                     «Ставлення учнів до школи та класу»;
  •                      «Оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації» (Н. Лусканова);
  •                   «Сходинки» (Бурменська І. В.);
  •                      Проективна методика «Дерево».

 

Вересень-листопад

 

Учні 5 кл.

 

Соціальний педагог

1.8. «Анкета (для класного керівника)» для визначення ступеня вираженості навчальних рис та психологічного клімату класу.

Жовтень

Кл. керівники

1, 5 кл.

Практичний психолог

1.9. Індивідуальні діагностичні обстеження учнів з проблем неуспішності, порушенні поведінки, конфліктів.

 

за запитом

 

певна група дітей

 

Соціальний педагог

1.10. Виявлення дітей «групи ризику» (методика М. Рожков, М. Ковальчук).

 

за запитом

певна група дітей

Соціальний педагог

1.11. Анкетування батьків з метою виявлення проблем у вихованні та навчанні.

Жовтень

батьки учнів

5-х класів

Соціальний педагог

1.12. Анкетування «Здоровий спосіб життя».

 

Грудень

3-4 кл.

Соціальний педагог

1.13. Анкета «Безпека в соціальних мережах».

Грудень

5-8 кл.

Практичний психолог

1.14. Анкетування «Суїцидальних тенденцій учнівської молоді».

 

Січень

 

7-8 кл.

Практичний психолог

1.15. Методика-опитувальник Г. Айзенка (типи темпераменту).

Січень

7-9 кл

Практичний психолог

1.16.  Анонімне анкетування щодо вживання наркотичних та алкогольних речовин.

 

Лютий

 

10-11 кл.

Практичний психолог

1.17. «Анкетування з проблем насильства та цькування (булінгу) в молодіжному середовищі».

Лютий

8-10 кл.

Практичний психолог

1.18. Дослідження профорієнтаційних нахилів учнів 9-х класів.

Лютий – березень

 

9 кл.

Практичний психолог

1.19. Визначення рівня толерантності підлітків.

Квітень

9 кл.

Практичний психолог

1.20 Анкетування учнів, вчителів та батьків ліцею на запит адміністрації.

Протягом року

Учні, вчителі, батьки

Психологічна служба

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок

2.1. Рада профілактики правопорушень.

Кожен місяць

1-11 кл.

 

2.2. Здійснення контролю за відвідуванням занять учнями групи ризику.

Кожен місяць

1-11 кл.

 

2.3. Заходи для запобігання булінгу.

Вересень

1-11 кл.

 

2.4. Заходи для запобігання та протидії домашньому насильству та насильству.

 

1-11 кл.

 

2.5. Запобігання протидії торгівлі людьми.

Жовтень-

Листопад

9-11 кл.

 

2.6. Проведення заходів з попередження захворювань ВІЛ/СНІД.

Листопад

9-11 кл.

 

2.7. Проведення акції «16 днів проти насильства».

Листопад-

Грудень

1-11 кл.

 

2.8. Профілактика інтернет залежності. Булінг та кібербулінг – реальна загроза сьогодення.

Лютий

4-7 кл.

 

2.9. Проведення заходів «Попередження соціально небажаних вчинків серед дітей молодшого шкільного віку».

Квітень

1-4 кл.

 

2.10. Відеолекторії:

- «Стоп булінг!»;

- «Безпечна школа» відомого оратора Ніка Вуйчича;

- Скажи булінгу «Ні!», перегляд мультфільмів, які навчають цінувати кожного;

- «Алкоголізм, тютюнопаління – перші кроки до наркоманії».

Протягом року

 

 

2.11. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх.

Травень

5-8 кл.

 

2.12. Систематичний контроль за відвідуванням занять дітьми, які знаходяться на обліку ліцею.

Кожен тиждень

1-11 кл.

 

 

 

3

Корекція

3.1. «Перший раз у 1 клас» (Н. Сидоренко).

Жовтень – березень

1 кл.

Практичний психолог

3.2. «Формування безпечної поведінки».

Лютий – квітень

8-11 кл.

Практичний психолог

3.3. Корекційно-розвивальне заняття «Я – п’ятикласник».

Жовтень – грудень

5 кл.

Практичний психолог

3.4. Робота з дітьми з «девіантною поведінкою».

Листопад – січень

1-11 кл.

Практичний психолог

3.5. Корекційно-розвивальні заняття з учнями  інклюзивної форми навчання (визначених Примірним положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами від 08.06.18 № 609).

Протягом року

Учні інклюзивної форми навчання

Практичний психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультування

4.1. Консультування за індивідуальними запитами самих .

 

Протягом року

 

1-11 кл.

 

4.2. Індивідуальні консультації з учнями з профілактики правопорушень.

 

Протягом року

 

1-11 кл.

 

4.3. Консультування педагогічних працівників, учнів щодо вирішення конфліктних ситуацій.

 

Протягом року

 

Педагоги

 

4.4. Консультування класних керівників, батьків щодо роботи з учнями, які перебувають на обліку, та підвищення рівня їх відповідальності.

 

Протягом року

 

Кл. керівники

батьки

 

4.5. Проведення групових консультацій з учнями за результатами діагностики

 

 

Протягом року

 

5-11 кл.

 

4.6. Консультації вчителів 1, 5, 10 класів щодо перебігу адаптації.

Протягом року

Вчителі 1, 5, 10 кл.

 

4.7. Консультації вчителів індивідуальної та інклюзивної форми навчання.

Протягом року

Вчителі інд. та інкл. форм навчання

 

4.8. Консультації профорієнтаційного напрямку.

 

Протягом року

 

Батьки, учні, вчителі

 

4.9. Допомога учасникам освітнього процесу, які потребують емоційної підтримки у складних життєвих обставинах, підтримки у прийнятті життєвих рішень або психологічної просвіти (психоедукації) щодо станів власного психічного здоров’я або психічного здоров’я членів сім’ї.

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.10. Надання допомоги членам мультидисциплінарної команди щодо психологічної підтримки.

Протягом року

 

 

 

3.11. Супровід учасника освітнього процесу протягом стабілізації його стану.

Протягом року

 

 

 

 

 

 

5

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

5.1. Відвідування учнів вдома.

Протягом року

Учні 1-11 кл.

 

5.2. Відвідування родин, які опинилися в СЖО

За потребою

 

 

5.3. Співпраця з органами виконавчої влади.

За потребою

 

 

5.4. Вирішення проблемних питань зі службою у справах дітей Немовицької ОТГ.

За потребою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Просвіта

6.1. Розвивальна та соціально-перетворювальна робота, спрямована на зміцнення здоров’я і розвиток навичок здорового способу життя: «Здоровим бути модно»,

«Шкідливий вплив вживання психоактивних речовин»,

«Куріння та його наслідки»,   Квест «Ментальне здоров’я»

 

 

Протягом

року

 

 

 

 

 

1-4 кл.

5-8 кл.

 

9-11 кл.

 

 

6.2. Перегляд фільмів та відеороликів з метою зміни ставлення до різних соціальних проблем. Мультфільми: «Жив собі чорний кіт», «Про пташок», «Вірте у любов, вірте у Різдво», «Курка, яка несла всяку всячину»;

«Відео хвилинки правового інформування», 

«Зупини торгівлю людьми», «Безпека і статева культура. Профілактика захворювань, що передаються статевим шляхом», «Життя на продаж».

 

 

 

 

Протягом

року

 

 

 

1-4 кл.

 

 

 

 

5-7 кл.

 

8-11 кл.

 

 

6.3. Робота з учнями, які порушують поведінку в школі. Бесіди на тему: «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Шкідливі звички шкільної молоді».

 

 

Протягом

року

 

 

Учні 1-11 кл.

 

 

6.4. Робота з групою конфліктних дітей. Виховні години: «Безпечна поведінка»,

«Казкова подорож у світ конфліктів», «Шляхи подолання конфліктних ситуацій».

 

 

 

Жовтень – грудень

 

Лютий – березень

 

 

1-4 кл.

 

 

5-8 кл.

 

6.5. Перегляд та обговорення соціальних роликів: «Наслідки шкідливих звичок для підлітків», безпечний інтернет для дітей «Не будь рабом гаджетів!», «Людина починається з тебе!», «Не ведися на булінг - соціальний ролик. Кінодністер», соціальний ролик про дівчинку-підлітка «Я знаю як не треба».

Протягом

року

Учні 1-11 кл.

 

 

6.6. Виступи:

  1. перехід до середньої школи:
  •          адаптація;
  •          проблеми адаптації 1-х, 5-х класів;
  1. особливості сучасних підлітків:
  •          криза 13 р;
  •          небезпека суїциду;
  •          як допомогти дітям з вибором професії;
  •          професійне майбутнє дітей;
  •          підготовка випускників до іспитів та ін.

За потребою

Вчителі

Батьки

 

6.7. Популяризація ненасильницької моделі поведінки.

 

6.8. Інформаційно-просвітницькі заходи з метою психічного здоров’я здобувачів освіти.

Протягом

року

 

 

Протягом

року

Учасники освітнього процесу

 

6.9. Години спілкування з дітьми для попередження їх втягнення до неформальних угрупувань, небезпечних для життя квестів, ігор, надавати учасникам освітнього процесу алгоритм дій в ризикованих ситуаціях, інформувати їх про номери «гарячих ліній».

Протягом

року

Учасники освітнього процесу

 

6.10. Виступи на батьківських зборах, педрадах, нарадах (повідомлення результатів психологічних досліджень, надання рекомендацій).

За потребою

Учасники освітнього процесу

 

6.11. Підготовка буклетів, пам’яток тощо.

Протягом

року

 

 

6.12. Виховні години за запитом класного керівника

Протягом

року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Інше (організаційно-методична робота)

7.1. Складання плану роботи на рік, погодження планy.

Розробка графіку роботи. Щоденний план роботи.

 

 

Вересень

 

Протягом року

 

 

Психологічна служба

7.2. Написання актів обстеження житлово-побутових умов проживання учнів.

 

Протягом року

 

 

Соціальний педагог

7.3. Підготовка звітної документації:

  •          про банк даних дітей по соціальним категоріям.
  •          про проведення заходів щодо превентивного виховання учнів.
  •          про проведення Дня прав дитини.
  •          Про проведення профілактичних та просвітницьких заходів (шкідливі звички) для учасників НВП.
  •          про роботу з педагогічним колективом;
  •          про роботу з батьками;
  •          підготовка статистичних звітів за I семестр 2024-2025 н.р.;
  •          підготовка аналітичних звітів за 2024-2025 н.р.;

 

  

Вересень

 

Вересень

 

 

Грудень

 

Грудень

 

 

 

 

Квітень

 

Квітень

 

Грудень

 

 

Травень-Червень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологічна служба

 

7.4. Підготовка інформації:

 - про міжнародний день     боротьби  жінок за мир;

  •          про проведені заходи до Дня толерантності;
  •          до Всесвітнього Дня доброти;
  •          про проведені заходи до Всесвітнього дня толерантності до хворих на СНІД та ВІЛ- інфікованих;
  •          до Дня безпечного інтернету;
  •          до Всесвітнього дня здоров’я;
  •          до тижня психології;
  •          до Міжнародного дня сім’ї;
  •          до Міжнародного дня захисту дітей;

 

   Жовтень

 

Листопад

 

Листопад

 

Грудень

 

 

 

Лютий

 

Квітень

 

Квітень

Травень

Червень

 

 

 

 

 

Психологічна служба

7.5. Складання соціально-педагогічних карт на дітей напівсиріт, з неблагополучних сімей, позбавлених батьківського піклування. Складання методичних рекомендацій для батьків.

Вересень-

Жовтень

 

 

7.6. Обробка даних діагностики, оформлення документації, самоосвіта, робота в бібліотеці.

Протягом

року

 

Психологічна служба

7.7. Підготовка до проведення виховних годин із дітьми, консультацій, бесід, занять, психолого-педагогічного консиліуму, до виступів на педрадах, батьківських зборах.

Протягом

року

 

 

7.8. Участь у навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів та соціальних педагогів. Отримання фахової консультації у центрах соціальної роботи.

 

Протягом

року

 

 

7.9. Систематичне розміщення та поновлення  матеріалів на сайті школи.

Протягом

року

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
18 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку