Річний план вчителя - логопеда на рік

Про матеріал
Річний план вчителя - логопеда на рік з дітьми дошкільного віку за програмою Трофименко.
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач Лозівського дошкільного

закладу (ясла-садок) комбінованого

типу №14 «Світанок» Лозівської

міської ради Харківської області

___________ С.І. Кругляк

Від «___» _____________ 2021 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             

План корекційно-відновлювальної

роботи вчителя-логопеда

 на 2021/2022 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річний план роботи вчителя-логопеда Лозівського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу № 14 «Світанок» складено керуючись основними положеннями Закону України «Про освіту» (зі змінами), Закону України «Про дошкільну освіту» (зі змінами), Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305 (зі змінами), «Національною   стратегією розвитку освіти України на 2012-2021 роки»; корекційно – розвивальною програмою з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (автор  ТРОФИМЕНКО Л.І.).

 

 

Тема заходу

Форма роботи

Термін

Відпові-

дальний

Відмітка про виконання

ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

Провести логопедичне обстеження дітей логопедичної групи. Заповнити мовні картки.

 

Скласти індивідуальний план корекційно – відновлювальної роботи на кожну дитину.

 

 

Підготувати індивідуальні завдання для середньої та старшої групи за лексичними темами

 

Оформити зошити для кожної дитини для індивідуальних  завдань

 

 

Оформити відповідну документацію для ПМПК з відбору дітей в логопедичну групу.

 

ОМ

 

 

 

 

ОМ

 

 

 

 

 

ОМ

 

 

 

 

ОМ

 

 

 

 

 

 

ОМ

 

До 15 вересня

 

 

 

До 15 вересня

 

 

 

 

До 15 вересня

 

 

 

До 15 вересеня

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

Вчитель-логопед

 

             НАВЧАЛЬНА КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА

1

Рання діагностика дітей з вадами мовлення

діагностична

протягом року

Вчитель-логопед

 

2

Корекція мовленнєвих порушень:

  • Розвиток фонематичного сприймання, уявлення, слухової уваги, аналізу та синтезу.
  • Формування правильної звуковимови
  • Розвиток мовного дихання;  
  • Розвиток артикуляційної моторики.
  • Розвиток граматичного ладу мовлення.
  • Розвиток  зв’язного мовлення.
  • Розвиток дрібної моторики
  • Розвиток лексичної сторони мовлення.

 

КР

 

 

протягом року

 

 

 

 

протягом року

 

протягом року

протягом року

 

протягом року

 

протягом року

 

протягом року

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

 

Вчитель-логопед

 

Вчитель-логопед

 

Вчитель-логопед

 

 

 

Вчитель-логопед

 

Вчитель-логопед

 

3

Розширити коло знань і уявлення про довкілля. Розвинути комунікативні здібності дітей.

 

КР

 

протягом року

 

Вчитель-логопед

 

4

Розвиток емоційної сфери особистості з максимальним використанням потенційних можливостей.

 

 

КР

 

 

протягом року

 

 

 

Вчитель-логопед

 

5

Розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей.

 

КР

 

протягом року

 

Вчитель-логопед

 

6

Підтримувати зв’язок з психологом ЛДНЗ №14,  психіатром з метою своєчасного виявлення дітей з захворюванням нервової системи

 

КР

 

протягом року

 

 

Вчитель-логопед

 

РОБОТА З ВИХОВАНЦЯМИ ДОШКІЛЬНОГО

НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

1

Обстежити дітей логопедичної групи.

діагностична

До 15 вересня

Вчитель-логопед

 

2

Запропонувати вихователям ЛДНЗ№14: - залучати батьків до взаємодії  в подоланні вад мовленнєвих порушень дітей;

- використовувати на своїх заняттях мовленнєві ігри, артикуляційні вправи, мімічні вправи, ігри на розвиток дрібної моторики, ігри на розвиток пізнавальних процесів.

просвіт-

ницька

 

 

 

 

консульта-

ційна

 

протягом року

 

 

 

 

протягом року

Вчитель-логопед

 

 

 

 

Вчитель-логопед

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО – МЕТОДИЧНА РОБОТА

1

Планування роботи на рік, місяць. Погодження планів.

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

2

Розробити та скласти планування індивідуальних занять

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

4

Скласти  логопедичний   звіт.

ОМ

травень

Вчитель-логопед

 

5

Оформлення документації на дітей

ОМ

до 15 вересня, червень

Вчитель-логопед

 

6

Підготовка до проведення  корекційно-розвивальної, просвітницької роботи.

ОМ

 

 

протягом року

Вчитель-логопед

 

7

Вплив розвитку дрібної моторики на мовлення дитини-логопата

Виступ на педагогічну раду

листопад

Вчитель-логопед

 

8

Результати роботи вчителем логопедом за рік

Звіт

червень

Вчитель- логопед

 

9

«Логопедичний Штурм» захід для вихователів дошкільного закладу.

захід

грудень

Вчитель-лгопед

 

 

ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛЯ -ЛОГОПЕДА

1

Брати участь в методичній роботі ЛДНЗ№ 14, в роботі методичних студій  логопедів міста

ОМ

протягом року

За планом відділу освіти

 

2

Знайомитися з новинками літератури по логопедії, дефектології, дошкільної педагогіки.

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

3

Впровадження в практику використання  тенденції розвитку теорії і практики логопедії професора Волкової Л.С., професора Шаховської С.Н., Рібцун.Ю.В., БогушА.М.

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

4

Впроваджувати в практику роботи БК ДО. Корекційно – розвивальну програму для дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення Л.І.  Трофименко.

 Коректційно – розвивальну програму «Логопедична підготовка дітей із ЗНМ» Н.М. Мовчан

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

 

РОЗВИТОК ЛОГОПЕДИЧНОГО   КАБІНЕТУ

1

Продовжувати наповнювати папку з іграми для розвитку граматиного ладу мовлення у дітей.(Для середньої та старшої групи)

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

2

Продовжувати наповнювати папку  іграми для розвитку лексичної сторони мовлення у дітей. (Для середньої та старшої групи)

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

3

Підготувати фішки для звукового аналізу.

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

4

Підготувати голосні і приголосні букви.

ОМ

Серпень - грудень

Вчитель-логопед

 

5

Підготувати палички і крапочки для викладання речень.

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

6

Підготувати тексти для переказу дітям старшої групи в індивідуальні зошити.

ОМ

протягом року

Вчитель-логопед

 

7

Підготувати вірші дітям середньої групи для індивідуальних зошитів.

ОМ

жовтень

Вчитель-логопед

 

САМООСВІТА

1

Продовжувати працювати над проблемною темою «Діти із загальним недорозвиненням мовлення»

 

Пфр

 

 

 

 

протягом року

Вчитель-логопед

 

2

Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями. Систематично знайомитись з новинками логопедичної служби

 

Пфр

 

протягом року

Вчитель-логопед

 

Список скорочень:

Умовні позначення основних напрямків роботи та категорій учасників навчально – виховного процесу, з якими взаємодіє логопедична служба ЛДНЗ:

Кп, Кб – консультації педагогам, батькам;

КР – корекційно-розвивальна робота з дошкільниками;

Пр, –просвітницька робота з педагогами, батьками;

Ом – організаційно-методична діяльність;

Пфр – підвищення фахового рівня.

ПМПК – психолого-медико-педагогічний консиліум

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
5695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку