ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач Лозівського дошкільного
закладу (ясла-садок) комбінованого
типу №14 «Світанок» Лозівської
міської ради Харківської області
___________ С.І. Кругляк
Від «___» _____________ 2021 року
План корекційно-відновлювальної
роботи вчителя-логопеда
на 2021/2022 навчальний рік
|
Тема заходу |
Форма роботи |
Термін |
Відпові- дальний |
Відмітка про виконання |
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА |
|||||
1
2
3
4
5 |
Провести логопедичне обстеження дітей логопедичної групи. Заповнити мовні картки.
Скласти індивідуальний план корекційно – відновлювальної роботи на кожну дитину.
Підготувати індивідуальні завдання для середньої та старшої групи за лексичними темами
Оформити зошити для кожної дитини для індивідуальних завдань
Оформити відповідну документацію для ПМПК з відбору дітей в логопедичну групу. |
ОМ
ОМ
ОМ
ОМ
ОМ |
До 15 вересня
До 15 вересня
До 15 вересня
До 15 вересеня
Протягом року
|
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед |
|
НАВЧАЛЬНА КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА |
|||||
1 |
Рання діагностика дітей з вадами мовлення |
діагностична |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
2 |
Корекція мовленнєвих порушень:
|
КР |
протягом року
протягом року
протягом року протягом року
протягом року
протягом року
протягом року |
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед |
|
3 |
Розширити коло знань і уявлення про довкілля. Розвинути комунікативні здібності дітей. |
КР |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
4 |
Розвиток емоційної сфери особистості з максимальним використанням потенційних можливостей. |
КР |
протягом року
|
Вчитель-логопед |
|
5 |
Розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей. |
КР |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
6 |
Підтримувати зв’язок з психологом ЛДНЗ №14, психіатром з метою своєчасного виявлення дітей з захворюванням нервової системи |
КР |
протягом року
|
Вчитель-логопед |
|
РОБОТА З ВИХОВАНЦЯМИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
|||||
1 |
Обстежити дітей логопедичної групи. |
діагностична |
До 15 вересня |
Вчитель-логопед |
|
2 |
Запропонувати вихователям ЛДНЗ№14: - залучати батьків до взаємодії в подоланні вад мовленнєвих порушень дітей; - використовувати на своїх заняттях мовленнєві ігри, артикуляційні вправи, мімічні вправи, ігри на розвиток дрібної моторики, ігри на розвиток пізнавальних процесів. |
просвіт- ницька
консульта- ційна
|
протягом року
протягом року |
Вчитель-логопед
Вчитель-логопед |
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО – МЕТОДИЧНА РОБОТА |
|||||
1 |
Планування роботи на рік, місяць. Погодження планів. |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
2 |
Розробити та скласти планування індивідуальних занять |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
4 |
Скласти логопедичний звіт. |
ОМ |
травень |
Вчитель-логопед |
|
5 |
Оформлення документації на дітей |
ОМ |
до 15 вересня, червень |
Вчитель-логопед |
|
6 |
Підготовка до проведення корекційно-розвивальної, просвітницької роботи. |
ОМ
|
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
7 |
Вплив розвитку дрібної моторики на мовлення дитини-логопата |
Виступ на педагогічну раду |
листопад |
Вчитель-логопед |
|
8 |
Результати роботи вчителем логопедом за рік |
Звіт |
червень |
Вчитель- логопед |
|
9 |
«Логопедичний Штурм» захід для вихователів дошкільного закладу. |
захід |
грудень |
Вчитель-лгопед |
|
|
|||||
ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛЯ -ЛОГОПЕДА |
|||||
1 |
Брати участь в методичній роботі ЛДНЗ№ 14, в роботі методичних студій логопедів міста |
ОМ |
протягом року |
За планом відділу освіти |
|
2 |
Знайомитися з новинками літератури по логопедії, дефектології, дошкільної педагогіки. |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
3 |
Впровадження в практику використання тенденції розвитку теорії і практики логопедії професора Волкової Л.С., професора Шаховської С.Н., Рібцун.Ю.В., БогушА.М. |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
4 |
Впроваджувати в практику роботи БК ДО. Корекційно – розвивальну програму для дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення Л.І. Трофименко. Коректційно – розвивальну програму «Логопедична підготовка дітей із ЗНМ» Н.М. Мовчан |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
|
|||||
РОЗВИТОК ЛОГОПЕДИЧНОГО КАБІНЕТУ |
|||||
1 |
Продовжувати наповнювати папку з іграми для розвитку граматиного ладу мовлення у дітей.(Для середньої та старшої групи) |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
2 |
Продовжувати наповнювати папку іграми для розвитку лексичної сторони мовлення у дітей. (Для середньої та старшої групи) |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
3 |
Підготувати фішки для звукового аналізу. |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
4 |
Підготувати голосні і приголосні букви. |
ОМ |
Серпень - грудень |
Вчитель-логопед |
|
5 |
Підготувати палички і крапочки для викладання речень. |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
6 |
Підготувати тексти для переказу дітям старшої групи в індивідуальні зошити. |
ОМ |
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
7 |
Підготувати вірші дітям середньої групи для індивідуальних зошитів. |
ОМ |
жовтень |
Вчитель-логопед |
|
САМООСВІТА |
|||||
1 |
Продовжувати працювати над проблемною темою «Діти із загальним недорозвиненням мовлення» |
Пфр
|
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
2 |
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями. Систематично знайомитись з новинками логопедичної служби |
Пфр
|
протягом року |
Вчитель-логопед |
|
Список скорочень:
Умовні позначення основних напрямків роботи та категорій учасників навчально – виховного процесу, з якими взаємодіє логопедична служба ЛДНЗ:
Кп, Кб – консультації педагогам, батькам;
КР – корекційно-розвивальна робота з дошкільниками;
Пр, –просвітницька робота з педагогами, батьками;
Ом – організаційно-методична діяльність;
Пфр – підвищення фахового рівня.
ПМПК – психолого-медико-педагогічний консиліум