Річний план виховної роботи школи

Про матеріал
План виховної роботи школи на рік стане у нагоді ЗДВР, педагогу-організатору. Розроблено з урахуванням всіх основних напрямків виховної роботи. Окремо позначена робота з учнівським самоврядуванням, робота з батьківською громадскість, робота з обдарованими дітьми.
Перегляд файлу

ВЕРЕСЕНЬ

 

Тема: «Ми українці – гордий народ нескореної держави»

Програма «Основні орієнтири виховання учнів»

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

(громадянсько-патріотичне виховання)

Мета: Виховання в учнів патріотизму та національної самосвідомості,  почуття поваги та гордості до рідного краю, любові до культури свого народу, його традицій та звичаїв

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

1

Свято першого дзвоника "Ми – українці: честь і слава незламним!"

1-11 кл.

Урок безпеки життєдіяльності та мінної безпеки.

Заступник з ВР

педагог-організатор, кл.кер 1-11 кл

Спілкування державною мовою, соціальна та громадянська компетентності.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.

 

01.09.

2.

Проведення єдиних уроків з питань безпечної поведінки дітей на дорогах: «Безпека на дорозі – безпека життя!»

 

Заступник з ВР

педагог-організатор, кл.кер 1-11 кл

Соціальна компетентності і формування здорового способу  життя.

Ціннісне ставлення до себе та оточуючих.

04.09.

3

Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на тему: «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами», «Збереження життя під час воєнного стану»

Заступник директора з ВР, кл.кер 1-11 кл

Соціальна компетентності і формування здорового способу  життя.

Ціннісне ставлення до себе та оточуючих.

04.09-08.09

4.

Єдиний урок пам'яті «Ми перемогли» до Дня визволення Костянтинівки і до Дня вшанування жертв нацизму

Заступник з ВР

педагог-організатор, кл.кер 1-11 кл

Національно-патріотичне.

Соціальні і громадянські компетентності

Закріпити знання учнів про події Другої світової війни та про визволення України від нацистських загарбників, вшанувати пам'ять загиблих визволителів

06.09

5.

Фотоквест «Добро починається з тебе». До Дня благодійності

Педагог-організатор, кл.кер. 1-5 класів

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до тварин.

До 05.09

6.

Уроки медіаграмотності з питань безпечного використання електронних джерел інформації

Педагог-організатор,

вчителі інформатики 1-11 класи

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

04.09-08.09

7.

До Міжнародного дня грамотності: міні-диктанти

Бібліотечний онлайн-урок «Бібліотека – безмежне джерело знань»

 

Вчителі української мови (8-11 класи), бібліотекар

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

До 08.09.

8.

Онлайн-засідання учнівського парламенту та планування роботи на 2023 – 2024 н. р.

 

Педагог-організатор, 6-11 класи

Громадянські компетентності та розвитки якості лідера.

Уміння навчатися впродовж життя.

Ціннісне ставлення до суспільства, до себе.

 

11.09-15.09

9.

До дня живої творчості Онлайн-виставка творчих робіт із природного матеріалу «Осінній дивограй

 

Педагог-організатор, кл.кер 1-4 класів

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.

 

18.09 – 20.09

10.

Організація роботи з учнями схильними до правопорушень

Онлайн-заходи запобіганню та протидії булінгу (тренінги, круглі столи, вікторини)

Педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів (відп.Цись Т.Г.)

Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання

 

Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

Протягом місяця

11.

Олімпійський тиждень Олімпійський тиждень здоров’я. Челлендж «#Я_люблю_спорт» (за окремим планом)

 

Фізкультурний флешмоб «Спортом займатися – здоров’я набиратися»

Вчителі фізичної культури, педагог-організатор, кл.кер.

 1-11 класів

 

 

 

1-4 класи

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Формування прагнення до збереження здоров'я власного та здоров'я інших людей

11.09-15.09

12.

До Дня рятувальника проведення виховних годин та лекцій: «Герої – рятівники завжди поруч»; «Вони зроблять життя безпечним»; «Є науки потрібні, а є – життєвонеобхідні»; «Дбай про свою безпеку»; «Ціна мужності»; «Життя людини безцінне, а дитяче – особливо»;

«Про пожежників, їх відвагу, користь цієї професії».

Бібліотекар, кл.кер

1-11 класів

Соціальна компетентності і формування здорового способу  життя.

Формування прагнення до збереження здоров'я власного та здоров'я інших людей

До 17.09.

13

До Дня батька: міні-есе «Мій татусь»

Вчителі української мови,  5-6 класи, педагог-організатор

Родинно-сімейне виховання. Соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у родинному житті

До 19.09

14

Проведення заходів, присвячених Міжнародному Дню миру:

1. Конкурс малюнків  «Хай сонце і квіти всміхаються дітям на українській землі!»

2. Флешмоб « Голуб Миру»

3. Години спілкування «Хай буде мир на всій землі!», «Мир на землі – радість у родині!»

Заступник з ВР,

педагог-організатор, кл.кер 1-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, до держави

 

21.09

15

Онлайн-виставка малюнків «Видужуй, наша планета Земля!» до Дня довкілля.

Фото-акція допомоги  тваринам і птахам – виготовлення годівничок «Доброта починається з тебе»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-4 класів

 

 

5-11 класи

Екологічна, соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

До 26.09

16

Участь у флешмобі #МандруйУкраїною 2023 до Всесвітнього Дня туризму

Конкурс фотолюбителів «Моя Україна», «Моя мальовнича Україна»

1-11 класи. Педагог-організатор

Екологічна, соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

До 28.09

17

Онлайн-заходи до роковин трагедії Бабиного Яру та Дня партизанської слави:

1.Тематичні уроки мужності з учнями 5-11 класів «Подвиги підпільно-партизанського руху в роки Другої світової війни».

2.Віртуальна екскурсія до Національного музею історії Другої світової війни 1941-1945 рр.

 

Заступник з ВР,

педагог-організатор, бібліотекар, вчитель історії,  кл.кер. 5-11 класів (відп. Цись Т.Г.)

Національно-патріотичне виховання. Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

До 29.09

18

Всеукраїнський День бібліотек.

Акція «Читай українською!»

Віртуальна подорож до бібліотеки. Онлайн-презентація виставки творчих робіт дітей та батьків за творами українських дитячих письменників "Моя маленька батьківщина", присвячено Всеукраїнському дню бібліотек

Бібліотекар, педагог-організатор, 1-7 класи

Національно-патріотичне

Художньо-естетичне виховання. Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.

 

25.09-

29.09

 

ЖОВТЕНЬ

Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»

Завдання періоду:

  • формувати національну свідомість,
  • виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу;
  • усвідомлення себе як частини великого народу;
  • почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Напрямок роботи

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

1

Бесіди з профілактики інфекційних захворювань.

 

Класні керівники 1-11 кл

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

Протягом місяця

2

1 жовтня – День людей похилого віку. Години спілкування  «Мудрі і багаті літами». Акція «Переступи поріг з добром» до Міжнародного дня людей похилого віку

Класні керівники 1-11 кл

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

3

Засідання круглих столів, тренінгові заняття, диспути  щодо питання кібербулінгу.

Педагог-організатор, вчителі інформатики, кл.кер. 5-11 класів

Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

4

Онлайн-заходи щодо рівня згуртованості учнівських колективів 5,8,10 класів «Формування позитивного психологічного мікроклімату»

Заступник з ВР, педагог-організатор, кл.кер

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

5

Проведення інформаційно-тематичних годин «Одна, єдина, неділима Україна!»

Кл.кер. 1-11 класів

Національно-патріотичне

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

6

Історичний фото-челендж «Відомі українці, які будували державу»

Педагог-організатор, Вчитель історії

Національно-патріотичне

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

7

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

8

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

згідно з графіком

9

Підведення підсумків роботи відділів  за поточний місяць

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

IV тиждень

11

Фотокалейдоскоп до Всесвітнього Дня захисту тварин «Наші домашні улюбленці»

 

Педагог-організатор. Класні керівники 1-6 класів

Моральне

виховання

Відповідальне ставлення до тварин

з 02.10-06.10

 

«ІV Всеукраїнський урок доброти» про гуманне та відповідальне ставлення до тварин.

Педагог-організатор, класні керівники 7-8 класів

Моральне

виховання

Відповідальне ставлення до тварин

з 02.10-06.10

12

 Заходи до Всесвітнього дня психічного здоров’я

« Психічне здоров'я - шлях до благополуччя»

Практичний психолог

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

До 10.10.

13

Європейський День боротьби з торгівлею людьми:

 тематичні години спілкування

 інформаційно-профілактичний захід «Не стань жертвою торгівлі людьми»

Заступник з ВР, педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави

До 18.10

14

Заходи з профілактики дорожньо-транспортного травматизму серед дітей.

Кл.кер. 1-11 класів

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

ІІІ тиждень

15

Онлайн-виставка дитячих робіт з природного матеріалу

 „Барви золотої осені”.

Педагог-організатор

Кл.кер 1-4 кл.

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

ІУ тиждень

16

  Міжнародний день Організації Об’єднаних Націй. Інтерактивна година спілкування «А, що ви знаєте про ООН?»

Педагог-організатор, кл.кер 10-11 кл.

Моральне виховання

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави

До 24.10.

17

Віртуальна онлайн-подорож бібліотеками світу до відзначення Міжнародного Дня шкільних бібліотек.  «Мудрість світу – книга. Книга і бібліотека»

Бібліотекар

5-7 кл

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе.

До 25.10

18

Заходи з відзначення 80-ї річниці визволення України від нацистських загарбників: Історичні уроки Пам'яті «Подвиг безсмертний - пам'ять нетлінна»

 

Заступник з ВР, педагог-організатор, вчитель історії, кл.кер. 1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави:

формування свідомого громадянина - патріота

ІУ тиждень

 

 

Робота з класними керівниками

1

 

Психолого – педагогічна компетентність класного керівника 

1-й тиждень

2

 

Круглий стіл «Виховна робота школи: кроки оновлення.»

2-й тиждень

 

Робота з учнівським самоврядуванням

 

Внутрішній контроль

 

1

Засідання Ради з профілактики правопорушень

1-й тиждень

2

Моніторинг відвідування учнями школи

3-й тиждень

 

3

Відвідування виховних годин

жовтень

Організаційна робота

1

Скласти та погодити графік проведення:

 відкритих виховних заходів

 виховних годин

 

1-й

тиждень

2

Організація та проведення заходів присвячених  Покрові

1-2-й

тиждень

 

 

ЛИСТОПАД

Тема періоду : «Моральність і закон – основа мого життя»

Завдання періоду:

  • виховувати моральні якості, цінності, пріоритети,
  • вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість;
  • формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки;
  • розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

  1.  

Бесіди з профорієнтації «У світі професій» у 9-11кл.

Класні керівники 9-11кл.

Трудове виховання, профорієнтація

Ціннісне ставлення до праці, природи

Протягом місяця

  1.  

Фото-конкурс на найкращу годівничку «Годівничка для синички» у 1-4 кл.

Педагог-організатор, кл.кер. 1-4 кл.

Екологічне виховання

Ціннісне ставлення до праці, природи

Протягом місяця

  1.  

Благодійна акція „Добро починається з тебе” (конкурс фото, малюнків, листівок; онлайн-вікторини, тематичні години)

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл.

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Альтанка благодійних справ «Відкриті серця» (Тематичні бесіди, міні-есе, онлайн-марафон)

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл.

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Гра – марафон «Українські народні ігри: від старовини до сучасності»

Учителі фізичного виховання

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Онлайн-виставка дерев родоводу «Зустріч поколінь»

Педагог-організатор, кл.кер. 3-4 кл.

Родинно-сімейне виховання

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Протягом місяця

  1.  

Індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень

Заступник з ВР,

кл.кер 1-11 кл

Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Індивідуальні зустрічі з батьками з питань освітньої діяльності учнів (батьківські шепталки)

Вчителі-предметники

Індивідуальна робота з учнями

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

  1.  

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

  1.  

Фоточеллендж «Тиждень здорового способу життя в моїй родині» (протягом листопада)

Лекція «Що ми знаємо про вегетаріанство?» до Дня вегетаріанця 01.11

Заступник з ВР, педагог-організатор

Індивідуальна робота з учнями

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

30.10-03.11

  1.  

До Дня письменності і мови ««Мово наша мово, мово калинова...»

1. Флешмоб «Поезія Т. Шевченка напам’ять»

(1-4 кл., 5-6 кл., 7-8 кл.) (протягом тижня)

2. Години спілкування, літературні хвилини, бесіди.

3. Бібліотечні години «Мова калинова».

4. Виставка малюнків «З Україною в серці 

Заступник з ВР,

педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл.,

вчителі укр. мови та літератури

Національно-патріотичне

Виховання. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний  час.

06.11-10.11

  1.  

Проведення тренінгу «Шкідливі звички підлітків»

Кл.кер. 8-11 класів

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

13.11-17.11

  1.  

Відео-фотофлешмоб «Тато, мама і я – спортивна сім'я» до Міжнародного дня відмови від куріння 

Педагог-організато, кл.кер. 1-4 кл

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

13.11-17.11

  1.  

Колективне ігрове спілкування «Конверт життєвих ситуацій» до Всесвітнього дня доброти

 

Педагог-організатор

 5-6 кл

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

13.11-17.11

  1.  

Міжнародний день толерантності «Кожен має право бути самим собою» (психотренінги, фотогазети «Світ наших захоплень», бесіди про толерантність до міжнародного Дня толерантності).

 

Фотопрезентація класів «Наш дружній клас»

 кл.кер. 1-11 кл

 

 

 

 

 

Педагог-організатор

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

До 16.11

  1.  

Веселі заходи до Всесвітнього дня  дитини.

1.Інтелект-гра «Книжкові загадки – дитячі відгадки»

2. Казкова мозаїка «Добра казка – чародійка»

3. Еко-літературний конкурс «Ми – діти планети Земля»

4. Літературні читання вголос «Книга відкриває світ»

5. Поетичний калейдоскоп «Віршів віночок від дитячих поетів»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-7 кл.

Уміння навчатися впродовж життя

Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь

До 20.11

  1.  

До Дня  Гідності і Свободи

 

Флешмоб під хештегом #Гідність_та_Свобода до Дня Гідності та Свободи (9-11 кл.)

Тематична виховна година на тему: «Наш дух не зламати, свободу не вбити» (5-8 кл.)

 

Педагог-організатор, кл.кер.

 

9-11 кл

 

 

5-8 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

 

 

20.11.24.11

  1.  

Акція «Біла стрічка» до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок

Педагог-організатор

10-11 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

24.11.

  1.  

Конкурс соціальних відеороликів «Світ без насильства»

Педагог-організатор

8-9 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

 

 

20.11-.24.11

  1.  

Тематична виховна година «Разом проти насилля»

Кл.кер. 1-11 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

 

 

20.11.-10.12

  1.  

«Минуле живе, поки його пам’ятають» (до Дня пам’яті жертв голодомору) Всеукраїнська акція  „Запали свічку”

 

 

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

27.11-01.12

  1.  

Виховна година «Незабудка – біль душі і пам’ять серця». Перегляд відеоролика «Ти приніс мені яблуко?» із обговоренням

Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

27.11-01.12

 

 

Робота з класними керівниками

1

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

Методи виховання  школярів. Основні напрями завдання і орієнтовні форми.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

 

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Проведення акції «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору.

27.11

 

Внутрішній контроль

 

1

Тематичний контроль «Формування навичок здорового способу життя»

Протягом місяця

 

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень:

2-й тиждень

                    Організаційна робота

1

виховні години «Правила успішного спілкування», «Подолання конфліктів»;

Протягом місяця

2

- рейди «Урок»;

1-й тиждень

3

Організація та проведення заходів присвячених  до Дня пам’яті жертв голодоморів

1-2-й

тиждень

 

ГРУДЕНЬ

 

Тема періоду : «Духовні скарби: від минулого до сучасного»

 

Завдання періоду:

  • формувати духовно-моральну культуру, готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності;
  • навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
  • виховувати повагу до культури свого народу, його звичаїв та традицій  та бажання примножувати їх;
  • розвивати творчі здібності учнів.

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальний

Ключова компетентність

Напрямок роботи

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

 

Загальношкільні справи

  1. 1

Онлайн перегляд з дітьми Українських Народних Казок «Котигорошко», «Жив був пес», «Як козаки сіль купували», «Рукавичка», «Микита

Кожум’яка», «Івасик –Телесик», «Україна мій рідний край»

 «Лоскуткова ковдра українських родинних традицій»

Педагог-організатор, кл.кер 1-4 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Онлайн відвідування музейної кімнати з демонстрацією змінної панелі

українських легенд присвячених рослинному світові «Люби та знай свій

рідний край»

Педагог-організатор, кл.кер 5-7 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Віртуальна екскурсія «Козацьке подвір`я Сергія  Свіриденко»

Педагог-організатор, вчитель історії

кл.кер 8-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом місяця

  1.  

Бесіди «Що маю знати, щоб зберегти своє здоров'я», «Твій режим дня»

Класні керівники 1-11 класів

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

Протягом місяця

  1.  

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

  1.  

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

  1.  

Екологічна акція «З турботою про птахів»

Педагог-організатор, кл.кр. 1-8 кл

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе.

 

Протягом місяця

  1.  

1 грудня – річниця Всеукраїнського Референдуму на підтвердження Акту проголошення Незалежності України. Бесіди «Україна на шляху до Незалежності»

Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 класів

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

27.11-01.12

  1. 2

Заходи приурочені Всесвітньому дню боротьби з СНІДом. Акція «Червона стрічка»

01.12 - День боротьби зі СНІДом:

1. Вікторина «Що ти знаєш про ВІЛ/СНІД?».

2. Години спілкування: «СНІД:подумай про майбутнє- обери життя», «Молодь за життя без СНІДу».

3.Презентації на тему «СНІД: знати, щоб жити».

 

Педагог-організатор, учитель біології, кл.кер. 1-11 класів

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе.

 

 

01.12.

 

 

 

  1.  

Проведення годин спілкування, присвячених  Міжнародному Дню інвалідів  «Добро починається з тебе»

Класні керівники 1-11 кл.

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

27.11-01.12

  1.  

Акція  «Антинаркотик». Випуск інформаційних онлайн-буклетів.

Педагог-організатор, кл.кер 10-11 класів

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе.

 

 

04.12-08.12

  1. 3

Міжнародний День волонтерів «Волонтери світу єднаймось»

 

Педагог-організатор

Кл.кер. 1-11 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

05.12

  1. 4

Спортивні онлайн-заняття з військово-прикладних видів спорту до Дня Збройних сил України  «Ми майбутні захисники України».

Конкурс презентацій «Наша славна армія»»

Години спілкування (уроки мужності)до Дня збройних сил України «Збройні сили – міць і гордість України»

Педагог-організатор, вчителі фізичної культури,

Кл.кер. 1-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

04.12-08.12

  1.  

Свято Миколая в закладі «На Святого Миколая в небі іскорка палає»

Педагог-організатор, кл.кр 1-11 кл

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до  людей, до мистецтва, до культури

06.12

  1.  

Конкурс на найкреативнішу світлину «Зроби фото з хусткою»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до  людей, до мистецтва, до культури

04.12-08.12

  1.  

Всеукраїнський тиждень правознавства

10 грудня-Всесвітній День захисту прав

 Години спілкування «Знай свої права!».

Вчитель історії та права, педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

11.12-15.12

  1.  

Виховні години до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (14.12)

Кл.кер. 1-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

 

11.12-15.12

  1. 6

Фотоконкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки - святковий букет»

Педагог-організатор, кл.кер 1-11 класів

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до природи, праці

18.12.-22.12

  1. 7

Етнографічна вітальня «Люблю я свій народ, ціную його звичаї». Перегляд презентації про народні зимові свята.  

Педагог-організатор, кл.кер. 1-7 класів

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до  людей, до праці, до мистецтва, до культури

18.12.-22.12

  1.  

Проведення онлайн-заходів, присвячених  Міжнародному Дню солідарності людей. Випуск віртуальних стіннівок.

Педагог-організатор

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

18.12.-22.12

  1.  

Виставка стіннівок до Новорічних та Різдвяних свят (5-11 кл.)

Заходи до Нового Року: (протягом тижня)

- «Казка стукає в віконце» (1-4 кл.)

- «З передзвоном на поріг вже ступає Новий рік» (5-8),

-  «Різдвяна казка» (9-11 кл.)

Конкурс щедрівок «Хай щастить усім нівроку в кожен день нового року» (5-8 кл.)

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до  людей, до праці, до мистецтва, до культури

18.12.-22.12

  1.  

Класні батьківські збори (за планом виховної роботи).

Класні керівники 1-11 класів

Родинно-сімейне виховання

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

25.12-29.12

  1.  

Підведення підсумків роботи відділів шкільного самоврядування  за  I семестр

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

25.12-29.12

  1.  

Співбесіди з  класними керівниками щодо роботи з пільговою категорією учнів.

Заступник з ВР

Робота з соціального захисту учнів

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

25.12-29.12

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

Робота з класними керівниками

1

 

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

 

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

 

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

 

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

5

 

Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр.

4-й тиждень

 

Робота з учнівським самоврядуванням

1

 

Робота комісії навчання з учнями, які мають початковий рівень знань та учнів, які нерегулярно виконують домашні завдання.

1-й тиждень

2

 

Результати роботи учкому за І півріччя, (підсумки роботи ради у повному її складі та окремо по комісіях).

2-й тиждень

3

 

Організація проведення Новорічних свят.

3-й тиждень

4

 

1. Затвердження плану проведення  зимових канікул, складеного з членами учкому спільно з класними колективами, педколективом школи.

2. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на січень.

4-й тиждень

 

Внутрішній контроль

 

1

Контроль за підготовкою та проведенням новорічних свят

Протягом місяця

 

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень

2-й тиждень

3

Про проведення Різдвяних і новорічних свят у школі

2-3-й тиждень

4

Про підсумки виховної роботи

4-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Виступи учнівського самоврядування «СНІДу – ні!», присвячені Міжнародному дню боротьби зі СНІДом.

02.12

2

Підготовка та проведення новорічних ранків, вечорів, конкурсів «Новорічний калейдоскоп» -

2-3-й тиждень

3

інструктажі з БЖ під час проведення новорічних свят та зимових канікул;

4-й

тиждень

СІЧЕНЬ

 

Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до мого завтра»

Завдання періоду:

  • розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
  • створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
  • формувати вміння жити і працювати в колективі
  • виховувати соціально активну молодь .

 

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

1

Робота згідно плану зимових канікул (за окремим планом)

Педагог-організатор, класні керівники

 

 

23.12.-09.01.24

 

 

 

2

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

3

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

4

Проствітницькі заходи, щодо протидії булінгу:

- виготовлення плакату « Ми всі особливі»;

- тренінги: «Чому так стається», «Скринька безпеки», «Я зможу допомогти»

- виготовлення буклетів: « Stop булінг!»

 

Педагог-організатор, класні керівники, психолог

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до людей, до себе

10.01-12.01

5

Тематичний день «Як важливо вміти дякувати…» до Міжнародного Дня «Дякую» (11.01.2024)

Педагог-організатор, кл.кер

5-11 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до людей, до себе

10.01-12.01

6

Фотовиставка проєктів учнів до Дня дітей-винахідників 17.01

 

Фотофлешмоб підтримки «Обійми як бумеранг» до Міжнародного дня обіймів  19.01

Педагог-організатор

7-11 кл.

 

 

1-6 кл

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до людей, до себе

15.01.-19.01.

7

Заходи до Дня Соборності та Свободи України.

«Діти єднають Україну»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів

Спілкування державною мовою Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

22.01-26.01

8

Заходи до міжнародної пам’яті жертв Голокосту

«Голокост. Чужого горя не буває»

 

 

Педагог-організатор, кл.кер 9-11 кл.

Спілкування державною мовою Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

29. 01

9

Тематичні бесіди до Дня пам´яті героїв Крут «Україна – єдина держава», «Пам’ятай про Крути. Аскольдова могила – місце сили»

 

Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 класів

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей.

29.01-02.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з класними керівниками

1

 

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

 

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

 

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

 

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

5

 

Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр.

4-й тиждень

 

Робота з учнівським самоврядуванням

1

 

Затвердження плану проведення засідання учнівського самоврядування на ІІ півріччя.

3-й тиждень

2

 

Проведення роботи з учнями схильними до правопорушень.

3-й тиждень

3

 

Старостат

Тренінг на тему: « Конфлікт»

4-й тиждень

4

 

Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на лютий.

 

4-й тиждень

 

Внутрішній контроль

 

1

- Плани виховної роботи класних керівників

До 10.01

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень «Про роботу класних керівників з учнями, які потребують психолого-педагогічної уваги»

3-й тиждень

3

проведення рейду «Урок» та його результати

3-4-й тиждень

4

посилення контролю за охопленням навчанням

4-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Місячник патріотичного виховання.

Січень-лютий

1

зустрічі з цікавими людьми (офіцерами-миротворцями, воїнами-афганцями, учасниками АТО, представниками міліції)

Січень-лютий

2

-години державності «Єдність народу – запорука благополуччя та добробуту держави»;

3-4-й тиждень

3

інформаційний рейд «День Соборності»,

22.01

 

ЛЮТИЙ

Тема періоду : «Моя родина - Україна»

Завдання періоду:

-          допомагати учням усвідомити себе як частину нації;

-          спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,

-          виховувати почуття господаря держави;

-          вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщина.

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

  1.  

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

  1.  

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

  1.  

Благодійна акція «З вірою в серці», спрямована на підтримку воїнів-захисників нашої країни

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

Протягом  лютого

  1.  

Круглий стіл «Разом до найкращого Інтернету»  07.02

 

 

Вчителі інформатики

1-11 класи

 

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до  людей,

до суспільства.

 

05.02-09.02

  1.  

Участь у Всеукраїнському проєкті «Дівчата в STEM»

до Міжнародного дня жінок і дівчаток в науці 09.02

Педагог-організатор

9-11 класи

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до  людей,

до суспільства.

 

05.02-09.02

  1.  

Фото або відеочеллендж «Серцю властиво любити…» до Міжнародного дня закоханих 14.02

 

 

Педагог-організатор

Загальнокультурна грамотність

 

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури

12.02 -16.02

  1.  

День пам’яті воїнів-інтернаціоналістів. Фотоклейдоскоп малюнків «Афганська війна очима дітей» 15.02

Педагог-організатор. Кл.кер. (5-8 кл.) 

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

12.02 -16.02

  1.  

Заходи «Локальні конфлікти, причини їх виникнення»   до  Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав 15.02

Педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

12.02 -16.02

  1.  

Флешмоб у соціальних мережах «Долоньки єдності» до Дня єднання  16.02

Педагог-організатор, кл. кер. 1-11 кл

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

12.02 -16.02

  1.  

Бесіда “Милосердя і доброта – людства два крила!” до Дня спонтанного прояву доброти 16.02

Педагог-організатор, кл. кер. 5-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

12.02 -16.02

  1.  

Тренінг до Дня соціальної справедливості 20.02

 

Класні керівники 1-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

19.02 – 23.02

  1.  

Патріотичні заходи «Зима, що нас зустріла», «Небесна Сотня у вирій полетіла…» до Дня вшанування подвигів учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні 20.02

 

Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

19.02 – 23.02

  1.  

Конкурс читців-декламаторів, присвячений Міжнародному дню рідної мови 21.02

 

Вчителі ук.мови 5-11 кл.

Спілкування державною мовою.

Вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів).

21.02

  1.  

Міжнародний день рідної мови «О мово рідна, золота колиска» 21.02.

Вчителі української мови, класні керівники 1-11 класів

Спілкування державною мовою.

Вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів).

21.02

  1.  

Інформаційна година «Вибір професії»  23.02

 

Класні керівники 9-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

19.02. – 23.02

  1.  

Чорний день в історії суверенної України. 24.02 – День жалоби. Акція пам’яті «Запали свічку пам’яті за загиблими унаслідок збройної агресії російської федерації» 24.02 (субота)

Педагог-організатор, кл. кер. 1-11 класів

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

24.02.

 

 

 

Робота з класними керівниками

1

Система роботи класного керівника сучасної школи

1-й тиждень

2

Організація спільної діяльності педагогів, батьків , учнів

2-й тиждень

3

Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів

2-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Роль учнівського самоврядування у виявленні обдарованих учнів. Організація зустрічей за інтересами та захопленнями.

1-й тиждень

2

Старостат

Тренінг на тему: « Креативність»

2-й тиждень

3

Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на березень.

 

2-й тиждень

Внутрішній контроль

 

1

Контроль за відвідуванням учнями школи.

До 14.02

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень.

3-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Святкова пошта «Моє серце каже..»

До 14.02

1

Декада профорієнтації:

- години спілкування «Вчись учитись, щоб уміти трудитись»;

        Лютий

2

- конкурс презентацій «Моя майбутня професія» - по 1 презентації з 9 та 11 класів;

3- тиждень

3

Організаційні заходи до вшанування «Дня Небесної Сотні»

20.02

БЕРЕЗЕНЬ

 

Тема періоду : «Весна в рідному краї»

 

Завдання періоду:

  • формувати естетичні почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті і мистецтві;
  • розвивати індивідуальні творчі здібності учнів, здатність та інтерес до творчої діяльності;
  • виховувати естетичну культуру особистості, потребу у спілкуванні з мистецтвом,

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

  1.  

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

  1.  

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

  1.  

Виставка малюнків «Шевченко -художник» (протягом березня)

 

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів

 

 

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

Протягом березня

  1.  

Квест-гра «Що таке імунітет?» до Всесвітнього дня імунітету 01.03

 

Вчитель біології

 (6-8 кл)

Екологічна, соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

26.02.-01.03

  1.  

Експрес-година «У гості до Весни…»

Класні керівники 1-4 кл

Екологічна, соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

26.02.-01.03

  1.  

Фотогалерея «Мамин портрет найкращий»

Педагог-організатор 1-11 кл.

Родинно-сімейне виховання. Соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

04.03-08.03

  1.  

Святкові привітання «Шануймо жінку»

Відеочеллендж у соцмережах до Дня весни «Жінці. Мамі. Коханій»

Педагог-організатор, класні керівники 1-11 кл

Родинно-сімейне виховання. Соціальні компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

04.03-08.03

  1.  

Конкурс на кращу відеороботу «Моя улюблена рідна школа» до Всесвітнього дня дитячого телебачення і радіомовлення до 07.03

Педагог-організатор

5-7 кл

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

 

04.03-08.03

  1.  

Фотовиставка «Добровольці нашого міста» до Дня українського добровольця 14.03

 

 

Педагог-організатор

1-11 класи

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури

11.03-15.03

  1.  

Виставка дитячих робіт «Творимо дива власними руками»

 

Кл.кер. 1-4 кл

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури

11.03-15.03

  1.  

Екологічна акція «Доля планети в наших руках»

 

Вчитель біології

5-11 кл

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе.

18.03-22.03

  1.  

Конкурс «Кращий читач» до Всесвітнього дня поезії

21.03

 

Вчителі укр.мови зар. літ-ри

5-11 кл

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури

18.03-22.03

  1.  

Заходи до Міжнародного дня ліквідації расової дискримінації 21.03

Педагог-організатор

8 кл

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури

18.03-22.03

  1.  

Всесвітній День боротьби з туберкульозом

Класні керівники

1-11 класів

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе.

18.03-22.03

 

 

 

 

Робота з класними керівниками

1

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

5

Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції.

4-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Підготовка та проведення свята жіночності та краси.

1-2 –й тиждень

2

Організація та проведення Шевченківського тижня.

1-й тиждень

3

Проведення онлайн-заходів до Всесвітнього та Всеукраїнського днів боротьби із захворювання на туберкульоз.

3-й тиждень

Внутрішній контроль

 

1

План роботи під час весняних канікул

    3-й тижень

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень «Про роботу класних керівників з учнями, які потребують психолого-педагогічної уваги»

1-й тиждень

3

Відвідування класних годин

2-3-й тиждень

4

Посилення контролю за охопленням навчанням

3-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Шевченківський тиждень

1-й тиждень

2

Інструктажі з ТБ для учнів перед канікулами;

 3-й тижень

 

 

КВІТЕНЬ

Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»

 

Завдання періоду:

  • формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
  • активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля,  екологічну культуру особистості,
  • виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності,
  •  формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

  1.  

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

  1.  

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

  1.  

Онлайн-ознайомлення учнів закладу освіти з офіційними закладами ВВНЗ, іншими ВНЗ.

 

Вчитель інформатики, кл.кер.11 кл.

Трудове виховання, профорієнтація

Ціннісне ставлення  до праці

Протягом місяця

  1.  

«Подаруй посмішку» - фото-акція до Дня гумору

Педагог-організатор

1-11 класи

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

01.04-05.04

  1.  

Міжнародний день дитячої книги. Фото челендж серед учнів 1-5 класів “Моя улюблена книга” або “Зростай разом із книгою!”

Педагог-організатор, кл.кер. 1-5 класів, бібліотекар

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

01.04-05.04

  1.  

До Всесвітнього Дня Здоров’я та Дня спорту онлайн-конкурс плакатів «Життя – це рух, здоров’я та краса»  до Всесвітнього Дня здоров’я.

Педагог-організатор, вчителі фізичної культури,

6-11 класи

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення  до себе

01.04-05.04

  1.  

Заходи до Міжнародного дня просвіти з питань мінної небезпеки та допомоги в діяльності, котра пов'язана з розмінуванням. Мінна безпека із псом Патроном

Педагог-організатор

1-11 кл.

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення  до себе

01.04-05.04

  1.  

Конкурс фотолюбителів «Моя Україна»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів

Родинне виховання, художньо-естетичне

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

08.04. - 12.04.

  1.  

Квест-гра «Космічна подорож» до Всесвітнього Дня авіації та космонавтики

Педагог-організатор, кл.кер. 5-7 класи

Соціальні  компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

08.04. - 12.04.

  1.  

Онлайн-виступ «Молодь обирає здоровий спосіб життя»

Педагог-організатор, кл.кер. 8-9 класи

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

15.04. -19.04.

  1.  

Години спілкування  «Юні інспектори руху» для молодших школярів

Кл.кер. 1-4 кл.

Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

15.04. -19.04.

  1.  

 Години спілкування «Чорнобиль — горе України, її незагоєна рана»

Кл.кер. 1-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

22.04. – 26.04.

  1.  

Розмова в колі «Екологічні проблеми України»

 

Вчитель біології 5 клас

Екологічне виховання

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

22.04. – 26.04.

  1.  

Бесіди з профілактики булінгу  «Булінг – реалії та небезпека» 

Кл.кер. 1-11 кл.

Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

22.04. – 26.04.

  1.  

Флешмоб «Краще за всіх» до Міжнародного дня танцю

Педагог-організатор 1-5 класи

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

29.04. – 03.05

  1.  

Майстер-клас «Писанка мальована, з любов’ю подарована»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-4 класів

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

29.04. – 03.05

  1.  

Бесіда «Права людини не мають кордонів» до Міжнародного дня боротьби за права інвалідів

Класні-керівники 7-11 класів

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.

 

29.04. – 03.05

 

 

 

 

 

Робота з класними керівниками

1

Участь у Місячнику довкілля (протягом місяця).

3-й тиждень

2

Використання новітніх технологій у виховній роботі

2-й тиждень

3

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Організація та проведення заходів до Всесвітнього дня здоров’я.

І тиждень

3

Організація та проведення заходів до Дня пам’яті Чорнобиля.

До 24.04

Внутрішній контроль

 

1

Організація та проведення заходів по відзначенню річниці Чорнобильської трагедії

До 24.04

2

підсумки роботи щодо впровадження здорового способу життя серед учнівської молоді

3-й тижень

3

Відвідування класних годин

    квітень

4

Перевірка щоденників. Рейд урок

 

                                Організаційна робота

1

Міжнародний День Здоров'я  – за окремо складеним планом, спортивні змагання;

І тиждень

2

Організація виставки «Великдень в Україні»

1-й тиждень

 

 

ТРАВЕНЬ

 

Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти нам?»

Завдання періоду:

  • формувати почуття «шкільного патріотизму»,
  • вчити аналізувати зроблене, робити висновки, планувати;
  • розвивати активну життєву позицію, демократичні погляди

 

Зміст виховної діяльності

Відповідальні

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

  1.  

Засідання відділів шкільного самоврядування

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Згідно з графіком

  1.  

Збори Ради лідерів

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Щопонеділка

  1.  

Онлайн-ознайомлення учнів закладу освіти з офіційними закладами ВВНЗ, іншими ВНЗ.

 

Вчитель інформатики, кл.кер.11 кл.

Трудове виховання, профорієнтація

Ціннісне ставлення  до праці

Протягом місяця

  1.  

Акція «Скажемо курінню НІ!» щодо припинення куріння серед дітей та молоді до Всесвітнього дня без тютюну

Кл.кер. 5-11 кл.

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

Протягом місяця

  1.  

Патріотична мандрівка «Не загасити пам’яті вогонь…»

Педагог-організатор. Кл.кер. 1-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

Протягом І та ІІ тижня травня

  1.  

Флешмоб «Краще за всіх» до Міжнародного дня танцю

Педагог-організатор 8-11 кл,

Художньо-естетичне

виховання

 

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

29.04. – 03.05

  1.  

Майстер-клас «Писанка мальована, з любов’ю подарована»

Педагог-організатор, кл.кер. 1-5 кл

Художньо-естетичне

виховання

 

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

29.04. – 03.05

  1.  

Бесіда «Права людини не мають кордонів» до Міжнародного дня боротьби за права інвалідів (03.05)

Педагог-організатор. Кл. кер. 1-11 кл

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

29.04. – 03.05

  1.  

День пам’яті та примирення

1-11 кл.

1.Єдина година спілкування «А мак квітне! Внесок українців у перемогу над нацизмом»;

2. «Уроки звитяги» з гаслом «Пам’ятаємо, перемагаємо».

3. Віртуальний відеодайджест «Історія поколінь», присвячений перемозі над нацизмом у Другій світовій війні;

Педагог-організатор, класні керівники 1-11 класів

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

06.05.-10.05

  1.  

Проведення заходів, присвячених  Дню Червоного Хреста та Півмісяця (08.05)

Педагог-організатор, кл.кер 5-11 класів

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

06.05.-10.05

  1.  

Фотокалейдоскоп «Мати, мила мати, як тебе я люблю»

Педагог-організатор, класні керівники

1-11 класів

Родинно-сімейне виховання

 

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

06.05-10.05

  1.  

   Усний журнал « Ми-діти твої Європо!»; віртуальні подорожі столицями європейських країн присвячені Дню Європи

(09.05)

Педагог-організатор,

кл.кер. 5-11 класів

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

06.05-10.05

  1.  

Заходи до Дня науки (18.05)

Педагог-організатор

 6-7 кл

Трудове виховання, профорієнтація

Ціннісне ставлення  до праці

13.05. – 17.05.

  1.  

Виховні години на теми: «Родина очима дитини» (1-4 кл.), «Тепло сімейного вогнища», (5-6 кл.), «Моє багатство – моя родина», (7-8 кл.), «Етичні та правові пріоритети подружнього життя» (9-11 кл.)

Кл.кер. 1-11 кл

Родинно-сімейне виховання

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

13.05. – 17.05.

  1.  

Заходи до Дня боротьби за права кримськотатарського народу

Вчитель історії 9-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

13.05. – 17.05.

  1.  

Тиждень вишиванки :

1.Творча виставка «Вишиванкові візерунки»;

2. Вернісаж сімейних фото «У вишиванці вся моя сім’я»;

3. Флешмоб “Одягни вишиванку, країно моя!”;

4. Години спілкування «Вишиванка – символ Батьківщини», «Чарівна краса вишиванки».

 

Педагог-організатор, кл.ер 1-11 класів

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

13.05. – 17.05.

  1.  

Міжнародний день музеїв. Відвідування онлайн-музеїв (18.05)

Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

13.05. – 17.05.

  1.  

Проведення заходів, присвячених  Всесвітньому Дню пам’яті людей,які померли від СНІДу (16.05)

Педагог-організатор, кл.кер. 10-11 класів

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

13.05 – 17.05

  1.  

Заходи до Дня пам’яті жертв політичних репресій:

1.Усний журнал «Політичні репресії проти української інтелігенції»;

2.Години спілкування «Репресоване відродження», «День пам’яті жертв політичних репресій», «Жертви Великого терору».

3.Перегляд та обговорення уривків кінофільму «Дисиденти».

(19.05)

Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 класів

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

До 19.05.

  1.  

Бесіди «Бути здоровим – модно!», «Основні правила поведінки при виявленні невідомих предметів», «Небезпека на воді (купальний сезон). Застереження від укусів отруйних тварин та комах»

Класні керівники 1-11 класів

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

20.05-24.05

  1.  

Заходи до Дня біорізноманіття (22.05)

Вчитель біології

Екологічне виховання

Ціннісне ставлення  до природи

20.05-24.05

  1.  

Всесвітній день без тютюну. Тематичні бесіди, конференції, лекторії. (31.05)

Вчитель біології, кл.кер. 9-11 класів

Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя

Ціннісне ставлення до себе

27.05. – 03.06

  1.  

День захисту дітей (01.06)

Педагог-організатор 1-11 кл

Моральне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

27.05. – 03.06

  1.  

Свято Останнього дзвоника

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл

Художньо-естетичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

03.06

  1.  

Виховні години та заходи до Дня вшановується пам'ять дітей України, які загинули внаслідок російського вторгнення (04.06)

педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл

Національно-патріотичне

виховання

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави

27.05. – 03.06

 

Робота з класними керівниками

1

Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості

2-й тиждень

2

Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік.

3-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

  Акція «Пам'ять»

 2-й тиждень

2

Співпраця учкому з колективами класів та педколективом школи у виконанні планів та завдань, передбачених річним планом роботи школи. Результативність цієї роботи.

2-й тиждень

3

Старостат. Організаційні питання

3-й тиждень

4

Підведення підсумків

4-й тиждень

Внутрішній контроль

 

1

Звіти про роботу за навчальний рік

 3-й тиждень

2

Прогностичні дані про літнє оздоровлення учнів

2-й тиждень

4

підсумки роботи шкільних гуртків та секцій

3-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Організація Дня пам’яті та примирення

1-й тиждень

1

інформаційний рейд «День Європи».

2-й тиждень

2

Організація акції «Україна у вишиванках» 

3-й тиждень

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стезенко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 травня
Переглядів
239
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку