ВЕРЕСЕНЬ
Тема: «Ми українці – гордий народ нескореної держави»
Програма «Основні орієнтири виховання учнів»
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
(громадянсько-патріотичне виховання)
Мета: Виховання в учнів патріотизму та національної самосвідомості, почуття поваги та гордості до рідного краю, любові до культури свого народу, його традицій та звичаїв
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1 |
Свято першого дзвоника "Ми – українці: честь і слава незламним!" 1-11 кл. Урок безпеки життєдіяльності та мінної безпеки. |
Заступник з ВР педагог-організатор, кл.кер 1-11 кл |
Спілкування державною мовою, соціальна та громадянська компетентності. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.
|
01.09. |
|
2. |
Проведення єдиних уроків з питань безпечної поведінки дітей на дорогах: «Безпека на дорозі – безпека життя!»
|
Заступник з ВР педагог-організатор, кл.кер 1-11 кл |
Соціальна компетентності і формування здорового способу життя. |
Ціннісне ставлення до себе та оточуючих. |
04.09. |
|
3 |
Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на тему: «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами», «Збереження життя під час воєнного стану» |
Заступник директора з ВР, кл.кер 1-11 кл |
Соціальна компетентності і формування здорового способу життя. |
Ціннісне ставлення до себе та оточуючих. |
04.09-08.09 |
|
4. |
Єдиний урок пам'яті «Ми перемогли» до Дня визволення Костянтинівки і до Дня вшанування жертв нацизму |
Заступник з ВР педагог-організатор, кл.кер 1-11 кл |
Національно-патріотичне. Соціальні і громадянські компетентності |
Закріпити знання учнів про події Другої світової війни та про визволення України від нацистських загарбників, вшанувати пам'ять загиблих визволителів |
06.09 |
|
5. |
Фотоквест «Добро починається з тебе». До Дня благодійності |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-5 класів |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до тварин. |
До 05.09 |
|
6. |
Уроки медіаграмотності з питань безпечного використання електронних джерел інформації |
Педагог-організатор, вчителі інформатики 1-11 класи |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
04.09-08.09 |
|
7. |
До Міжнародного дня грамотності: міні-диктанти Бібліотечний онлайн-урок «Бібліотека – безмежне джерело знань»
|
Вчителі української мови (8-11 класи), бібліотекар |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
До 08.09. |
|
8. |
Онлайн-засідання учнівського парламенту та планування роботи на 2023 – 2024 н. р.
|
Педагог-організатор, 6-11 класи |
Громадянські компетентності та розвитки якості лідера. Уміння навчатися впродовж життя. |
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе.
|
11.09-15.09 |
|
9. |
До дня живої творчості Онлайн-виставка творчих робіт із природного матеріалу «Осінній дивограй
|
Педагог-організатор, кл.кер 1-4 класів |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.
|
18.09 – 20.09 |
|
10. |
Організація роботи з учнями схильними до правопорушень Онлайн-заходи запобіганню та протидії булінгу (тренінги, круглі столи, вікторини) |
Педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів (відп.Цись Т.Г.) |
Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання
|
Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. |
Протягом місяця |
|
11. |
Олімпійський тиждень Олімпійський тиждень здоров’я. Челлендж «#Я_люблю_спорт» (за окремим планом)
Фізкультурний флешмоб «Спортом займатися – здоров’я набиратися» |
Вчителі фізичної культури, педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів
1-4 класи |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Формування прагнення до збереження здоров'я власного та здоров'я інших людей |
11.09-15.09 |
|
12. |
До Дня рятувальника проведення виховних годин та лекцій: «Герої – рятівники завжди поруч»; «Вони зроблять життя безпечним»; «Є науки потрібні, а є – життєвонеобхідні»; «Дбай про свою безпеку»; «Ціна мужності»; «Життя людини безцінне, а дитяче – особливо»; «Про пожежників, їх відвагу, користь цієї професії». |
Бібліотекар, кл.кер 1-11 класів |
Соціальна компетентності і формування здорового способу життя. |
Формування прагнення до збереження здоров'я власного та здоров'я інших людей |
До 17.09. |
|
13 |
До Дня батька: міні-есе «Мій татусь» |
Вчителі української мови, 5-6 класи, педагог-організатор |
Родинно-сімейне виховання. Соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у родинному житті |
До 19.09 |
|
14 |
Проведення заходів, присвячених Міжнародному Дню миру: 1. Конкурс малюнків «Хай сонце і квіти всміхаються дітям на українській землі!» 2. Флешмоб « Голуб Миру» 3. Години спілкування «Хай буде мир на всій землі!», «Мир на землі – радість у родині!» |
Заступник з ВР, педагог-організатор, кл.кер 1-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, до держави |
21.09 |
|
15 |
Онлайн-виставка малюнків «Видужуй, наша планета Земля!» до Дня довкілля. Фото-акція допомоги тваринам і птахам – виготовлення годівничок «Доброта починається з тебе» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-4 класів
5-11 класи |
Екологічна, соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
До 26.09 |
|
16 |
Участь у флешмобі #МандруйУкраїною 2023 до Всесвітнього Дня туризму Конкурс фотолюбителів «Моя Україна», «Моя мальовнича Україна» |
1-11 класи. Педагог-організатор |
Екологічна, соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
До 28.09 |
|
17 |
Онлайн-заходи до роковин трагедії Бабиного Яру та Дня партизанської слави: 1.Тематичні уроки мужності з учнями 5-11 класів «Подвиги підпільно-партизанського руху в роки Другої світової війни». 2.Віртуальна екскурсія до Національного музею історії Другої світової війни 1941-1945 рр.
|
Заступник з ВР, педагог-організатор, бібліотекар, вчитель історії, кл.кер. 5-11 класів (відп. Цись Т.Г.) |
Національно-патріотичне виховання. Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
До 29.09 |
|
18 |
Всеукраїнський День бібліотек. Акція «Читай українською!» Віртуальна подорож до бібліотеки. Онлайн-презентація виставки творчих робіт дітей та батьків за творами українських дитячих письменників "Моя маленька батьківщина", присвячено Всеукраїнському дню бібліотек |
Бібліотекар, педагог-організатор, 1-7 класи |
Національно-патріотичне Художньо-естетичне виховання. Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.
|
25.09- 29.09 |
|
ЖОВТЕНЬ
Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Напрямок роботи |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
||||
|
Загальношкільні справи |
||||||||
1 |
Бесіди з профілактики інфекційних захворювань.
|
Класні керівники 1-11 кл |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
Протягом місяця |
||||
2 |
1 жовтня – День людей похилого віку. Години спілкування «Мудрі і багаті літами». Акція «Переступи поріг з добром» до Міжнародного дня людей похилого віку |
Класні керівники 1-11 кл |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
||||
3 |
Засідання круглих столів, тренінгові заняття, диспути щодо питання кібербулінгу. |
Педагог-організатор, вчителі інформатики, кл.кер. 5-11 класів |
Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
||||
4 |
Онлайн-заходи щодо рівня згуртованості учнівських колективів 5,8,10 класів «Формування позитивного психологічного мікроклімату» |
Заступник з ВР, педагог-організатор, кл.кер |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
||||
5 |
Проведення інформаційно-тематичних годин «Одна, єдина, неділима Україна!» |
Кл.кер. 1-11 класів |
Національно-патріотичне |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
||||
6 |
Історичний фото-челендж «Відомі українці, які будували державу» |
Педагог-організатор, Вчитель історії |
Національно-патріотичне |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
||||
7 |
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
||||
8 |
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
згідно з графіком |
||||
9 |
Підведення підсумків роботи відділів за поточний місяць |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
IV тиждень |
||||
11 |
Фотокалейдоскоп до Всесвітнього Дня захисту тварин «Наші домашні улюбленці»
|
Педагог-організатор. Класні керівники 1-6 класів |
Моральне виховання |
Відповідальне ставлення до тварин |
з 02.10-06.10 |
||||
|
«ІV Всеукраїнський урок доброти» про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. |
Педагог-організатор, класні керівники 7-8 класів |
Моральне виховання |
Відповідальне ставлення до тварин |
з 02.10-06.10 |
||||
12 |
Заходи до Всесвітнього дня психічного здоров’я « Психічне здоров'я - шлях до благополуччя» |
Практичний психолог |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
До 10.10. |
||||
13 |
Європейський День боротьби з торгівлею людьми: • тематичні години спілкування • інформаційно-профілактичний захід «Не стань жертвою торгівлі людьми» |
Заступник з ВР, педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави |
До 18.10 |
||||
14 |
Заходи з профілактики дорожньо-транспортного травматизму серед дітей. |
Кл.кер. 1-11 класів |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
ІІІ тиждень |
||||
15 |
Онлайн-виставка дитячих робіт з природного матеріалу „Барви золотої осені”. |
Педагог-організатор Кл.кер 1-4 кл. |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
ІУ тиждень |
||||
16 |
Міжнародний день Організації Об’єднаних Націй. Інтерактивна година спілкування «А, що ви знаєте про ООН?» |
Педагог-організатор, кл.кер 10-11 кл. |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
До 24.10. |
||||
17 |
Віртуальна онлайн-подорож бібліотеками світу до відзначення Міжнародного Дня шкільних бібліотек. «Мудрість світу – книга. Книга і бібліотека» |
Бібліотекар 5-7 кл |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе. |
До 25.10 |
||||
18 |
Заходи з відзначення 80-ї річниці визволення України від нацистських загарбників: Історичні уроки Пам'яті «Подвиг безсмертний - пам'ять нетлінна»
|
Заступник з ВР, педагог-організатор, вчитель історії, кл.кер. 1-11 кл. |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави: формування свідомого громадянина - патріота |
ІУ тиждень |
||||
|
Робота з класними керівниками |
||||||||
1 |
|
Психолого – педагогічна компетентність класного керівника |
1-й тиждень |
||||||
2 |
|
Круглий стіл «Виховна робота школи: кроки оновлення.» |
2-й тиждень |
||||||
|
Робота з учнівським самоврядуванням |
||||||||
|
Внутрішній контроль |
||||||||
1 |
Засідання Ради з профілактики правопорушень |
1-й тиждень |
2 |
Моніторинг відвідування учнями школи |
3-й тиждень
|
3 |
Відвідування виховних годин |
жовтень |
Організаційна робота |
||
1 |
Скласти та погодити графік проведення: • відкритих виховних заходів • виховних годин
|
1-й тиждень |
2 |
Організація та проведення заходів присвячених Покрові |
1-2-й тиждень |
ЛИСТОПАД
Тема періоду : «Моральність і закон – основа мого життя»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|||||
|
Загальношкільні справи |
|||||||||
|
Бесіди з профорієнтації «У світі професій» у 9-11кл. |
Класні керівники 9-11кл. |
Трудове виховання, профорієнтація |
Ціннісне ставлення до праці, природи |
Протягом місяця |
|||||
|
Фото-конкурс на найкращу годівничку «Годівничка для синички» у 1-4 кл. |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-4 кл. |
Екологічне виховання |
Ціннісне ставлення до праці, природи |
Протягом місяця |
|||||
|
Благодійна акція „Добро починається з тебе” (конкурс фото, малюнків, листівок; онлайн-вікторини, тематичні години) |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл. |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Альтанка благодійних справ «Відкриті серця» (Тематичні бесіди, міні-есе, онлайн-марафон) |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл. |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Гра – марафон «Українські народні ігри: від старовини до сучасності» |
Учителі фізичного виховання |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Онлайн-виставка дерев родоводу «Зустріч поколінь» |
Педагог-організатор, кл.кер. 3-4 кл. |
Родинно-сімейне виховання |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Протягом місяця |
|||||
|
Індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень |
Заступник з ВР, кл.кер 1-11 кл |
Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Індивідуальні зустрічі з батьками з питань освітньої діяльності учнів (батьківські шепталки) |
Вчителі-предметники |
Індивідуальна робота з учнями |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
|||||
|
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
|||||
|
Фоточеллендж «Тиждень здорового способу життя в моїй родині» (протягом листопада) Лекція «Що ми знаємо про вегетаріанство?» до Дня вегетаріанця 01.11 |
Заступник з ВР, педагог-організатор |
Індивідуальна робота з учнями |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
30.10-03.11 |
|||||
|
До Дня письменності і мови ««Мово наша мово, мово калинова...» 1. Флешмоб «Поезія Т. Шевченка напам’ять» (1-4 кл., 5-6 кл., 7-8 кл.) (протягом тижня) 2. Години спілкування, літературні хвилини, бесіди. 3. Бібліотечні години «Мова калинова». 4. Виставка малюнків «З Україною в серці |
Заступник з ВР, педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл., вчителі укр. мови та літератури |
Національно-патріотичне Виховання. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. |
06.11-10.11 |
|||||
|
Проведення тренінгу «Шкідливі звички підлітків» |
Кл.кер. 8-11 класів |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
13.11-17.11 |
|||||
|
Відео-фотофлешмоб «Тато, мама і я – спортивна сім'я» до Міжнародного дня відмови від куріння |
Педагог-організато, кл.кер. 1-4 кл |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
13.11-17.11 |
|||||
|
Колективне ігрове спілкування «Конверт життєвих ситуацій» до Всесвітнього дня доброти
|
Педагог-організатор 5-6 кл |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
13.11-17.11 |
|||||
|
Міжнародний день толерантності «Кожен має право бути самим собою» (психотренінги, фотогазети «Світ наших захоплень», бесіди про толерантність до міжнародного Дня толерантності).
Фотопрезентація класів «Наш дружній клас» |
кл.кер. 1-11 кл
Педагог-організатор |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.
|
До 16.11 |
|||||
|
Веселі заходи до Всесвітнього дня дитини. 1.Інтелект-гра «Книжкові загадки – дитячі відгадки» 2. Казкова мозаїка «Добра казка – чародійка» 3. Еко-літературний конкурс «Ми – діти планети Земля» 4. Літературні читання вголос «Книга відкриває світ» 5. Поетичний калейдоскоп «Віршів віночок від дитячих поетів» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-7 кл. |
Уміння навчатися впродовж життя |
Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь |
До 20.11 |
|||||
|
До Дня Гідності і Свободи
Флешмоб під хештегом #Гідність_та_Свобода до Дня Гідності та Свободи (9-11 кл.) Тематична виховна година на тему: «Наш дух не зламати, свободу не вбити» (5-8 кл.)
|
Педагог-організатор, кл.кер.
9-11 кл
5-8 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
20.11.24.11 |
|||||
|
Акція «Біла стрічка» до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок |
Педагог-організатор 10-11 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
24.11. |
|||||
|
Конкурс соціальних відеороликів «Світ без насильства» |
Педагог-організатор 8-9 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
20.11-.24.11 |
|||||
|
Тематична виховна година «Разом проти насилля» |
Кл.кер. 1-11 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
20.11.-10.12 |
|||||
|
«Минуле живе, поки його пам’ятають» (до Дня пам’яті жертв голодомору) Всеукраїнська акція „Запали свічку”
|
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл. |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.
|
27.11-01.12 |
|||||
|
Виховна година «Незабудка – біль душі і пам’ять серця». Перегляд відеоролика «Ти приніс мені яблуко?» із обговоренням |
Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.
|
27.11-01.12 |
|||||
|
Робота з класними керівниками |
|||||||||
1 |
Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації. |
1-й тиждень |
||||||||
2 |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб |
2-й тиждень |
||||||||
3 |
Методи виховання школярів. Основні напрями завдання і орієнтовні форми. |
3-й тиждень |
||||||||
4 |
Індивідуальна методична допомога |
протягом місяця |
||||||||
|
Робота з учнівським самоврядуванням |
|||||||||
1 |
Проведення акції «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору. |
27.11 |
||||||||
|
Внутрішній контроль |
|||||||||
1 |
Тематичний контроль «Формування навичок здорового способу життя» |
Протягом місяця
|
2 |
Засідання Ради з профілактики правопорушень: |
2-й тиждень |
Організаційна робота |
||
1 |
виховні години «Правила успішного спілкування», «Подолання конфліктів»; |
Протягом місяця |
2 |
- рейди «Урок»; |
1-й тиждень |
3 |
Організація та проведення заходів присвячених до Дня пам’яті жертв голодоморів |
1-2-й тиждень |
ГРУДЕНЬ
Тема періоду : «Духовні скарби: від минулого до сучасного»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальний |
Ключова компетентність Напрямок роботи |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|||||
|
|
Загальношкільні справи |
||||||||
|
Онлайн перегляд з дітьми Українських Народних Казок «Котигорошко», «Жив був пес», «Як козаки сіль купували», «Рукавичка», «Микита Кожум’яка», «Івасик –Телесик», «Україна мій рідний край» «Лоскуткова ковдра українських родинних традицій» |
Педагог-організатор, кл.кер 1-4 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Онлайн відвідування музейної кімнати з демонстрацією змінної панелі українських легенд присвячених рослинному світові «Люби та знай свій рідний край» |
Педагог-організатор, кл.кер 5-7 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Віртуальна екскурсія «Козацьке подвір`я Сергія Свіриденко» |
Педагог-організатор, вчитель історії кл.кер 8-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом місяця |
|||||
|
Бесіди «Що маю знати, щоб зберегти своє здоров'я», «Твій режим дня» |
Класні керівники 1-11 класів |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
Протягом місяця |
|||||
|
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
|||||
|
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
|||||
|
Екологічна акція «З турботою про птахів» |
Педагог-організатор, кл.кр. 1-8 кл |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе.
|
Протягом місяця |
|||||
|
1 грудня – річниця Всеукраїнського Референдуму на підтвердження Акту проголошення Незалежності України. Бесіди «Україна на шляху до Незалежності» |
Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 класів |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
27.11-01.12 |
|||||
|
Заходи приурочені Всесвітньому дню боротьби з СНІДом. Акція «Червона стрічка» 01.12 - День боротьби зі СНІДом: 1. Вікторина «Що ти знаєш про ВІЛ/СНІД?». 2. Години спілкування: «СНІД:подумай про майбутнє- обери життя», «Молодь за життя без СНІДу». 3.Презентації на тему «СНІД: знати, щоб жити».
|
Педагог-організатор, учитель біології, кл.кер. 1-11 класів |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення до людей, до себе.
|
01.12.
|
|||||
|
Проведення годин спілкування, присвячених Міжнародному Дню інвалідів «Добро починається з тебе» |
Класні керівники 1-11 кл. |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
27.11-01.12 |
|||||
|
Акція «Антинаркотик». Випуск інформаційних онлайн-буклетів. |
Педагог-організатор, кл.кер 10-11 класів |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення до людей, до себе.
|
04.12-08.12 |
|||||
|
Міжнародний День волонтерів «Волонтери світу єднаймось»
|
Педагог-організатор Кл.кер. 1-11 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
05.12 |
|||||
|
Спортивні онлайн-заняття з військово-прикладних видів спорту до Дня Збройних сил України «Ми майбутні захисники України». Конкурс презентацій «Наша славна армія»» Години спілкування (уроки мужності)до Дня збройних сил України «Збройні сили – міць і гордість України» |
Педагог-організатор, вчителі фізичної культури, Кл.кер. 1-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.
|
04.12-08.12 |
|||||
|
Свято Миколая в закладі «На Святого Миколая в небі іскорка палає» |
Педагог-організатор, кл.кр 1-11 кл |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до людей, до мистецтва, до культури |
06.12 |
|||||
|
Конкурс на найкреативнішу світлину «Зроби фото з хусткою» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до людей, до мистецтва, до культури |
04.12-08.12 |
|||||
|
Всеукраїнський тиждень правознавства 10 грудня-Всесвітній День захисту прав Години спілкування «Знай свої права!». |
Вчитель історії та права, педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
11.12-15.12 |
|||||
|
Виховні години до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (14.12) |
Кл.кер. 1-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.
|
11.12-15.12 |
|||||
|
Фотоконкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки - святковий букет» |
Педагог-організатор, кл.кер 1-11 класів |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до природи, праці |
18.12.-22.12 |
|||||
|
Етнографічна вітальня «Люблю я свій народ, ціную його звичаї». Перегляд презентації про народні зимові свята. |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-7 класів |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до людей, до праці, до мистецтва, до культури |
18.12.-22.12 |
|||||
|
Проведення онлайн-заходів, присвячених Міжнародному Дню солідарності людей. Випуск віртуальних стіннівок. |
Педагог-організатор |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
18.12.-22.12 |
|||||
|
Виставка стіннівок до Новорічних та Різдвяних свят (5-11 кл.) Заходи до Нового Року: (протягом тижня) - «Казка стукає в віконце» (1-4 кл.) - «З передзвоном на поріг вже ступає Новий рік» (5-8), - «Різдвяна казка» (9-11 кл.) Конкурс щедрівок «Хай щастить усім нівроку в кожен день нового року» (5-8 кл.) |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до людей, до праці, до мистецтва, до культури |
18.12.-22.12 |
|||||
|
Класні батьківські збори (за планом виховної роботи). |
Класні керівники 1-11 класів |
Родинно-сімейне виховання |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
25.12-29.12 |
|||||
|
Підведення підсумків роботи відділів шкільного самоврядування за I семестр |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
25.12-29.12 |
|||||
|
Співбесіди з класними керівниками щодо роботи з пільговою категорією учнів. |
Заступник з ВР |
Робота з соціального захисту учнів |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
25.12-29.12 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Робота з класними керівниками |
|||||||||
1 |
|
Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації. |
1-й тиждень |
|||||||
2 |
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб |
2-й тиждень |
|||||||
3 |
|
Взаємодія класного керівника з батьками класу. |
3-й тиждень |
|||||||
4 |
|
Індивідуальна методична допомога |
протягом місяця |
|||||||
5 |
|
Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр. |
4-й тиждень |
|||||||
|
Робота з учнівським самоврядуванням |
|||||||||
1 |
|
Робота комісії навчання з учнями, які мають початковий рівень знань та учнів, які нерегулярно виконують домашні завдання. |
1-й тиждень |
|||||||
2 |
|
Результати роботи учкому за І півріччя, (підсумки роботи ради у повному її складі та окремо по комісіях). |
2-й тиждень |
|||||||
3 |
|
Організація проведення Новорічних свят. |
3-й тиждень |
|||||||
4 |
|
1. Затвердження плану проведення зимових канікул, складеного з членами учкому спільно з класними колективами, педколективом школи. 2. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на січень. |
4-й тиждень |
|||||||
|
Внутрішній контроль |
|||||||||
1 |
Контроль за підготовкою та проведенням новорічних свят |
Протягом місяця
|
2 |
Засідання Ради з профілактики правопорушень |
2-й тиждень |
3 |
Про проведення Різдвяних і новорічних свят у школі |
2-3-й тиждень |
4 |
Про підсумки виховної роботи |
4-й тиждень |
Організаційна робота |
||
1 |
Виступи учнівського самоврядування «СНІДу – ні!», присвячені Міжнародному дню боротьби зі СНІДом. |
02.12 |
2 |
Підготовка та проведення новорічних ранків, вечорів, конкурсів «Новорічний калейдоскоп» - |
2-3-й тиждень |
3 |
інструктажі з БЖ під час проведення новорічних свят та зимових канікул; |
4-й тиждень |
СІЧЕНЬ
Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до мого завтра»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
||||
|
Загальношкільні справи |
||||||||
1 |
Робота згідно плану зимових канікул (за окремим планом) |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
|
23.12.-09.01.24
|
||||
2 |
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
||||
3 |
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
||||
4 |
Проствітницькі заходи, щодо протидії булінгу: - виготовлення плакату « Ми всі особливі»; - тренінги: «Чому так стається», «Скринька безпеки», «Я зможу допомогти» - виготовлення буклетів: « Stop булінг!»
|
Педагог-організатор, класні керівники, психолог |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, до себе |
10.01-12.01 |
||||
5 |
Тематичний день «Як важливо вміти дякувати…» до Міжнародного Дня «Дякую» (11.01.2024) |
Педагог-організатор, кл.кер 5-11 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, до себе |
10.01-12.01 |
||||
6 |
Фотовиставка проєктів учнів до Дня дітей-винахідників 17.01
Фотофлешмоб підтримки «Обійми як бумеранг» до Міжнародного дня обіймів 19.01 |
Педагог-організатор 7-11 кл.
1-6 кл |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, до себе |
15.01.-19.01. |
||||
7 |
Заходи до Дня Соборності та Свободи України. «Діти єднають Україну» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів |
Спілкування державною мовою Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
22.01-26.01 |
||||
8 |
Заходи до міжнародної пам’яті жертв Голокосту «Голокост. Чужого горя не буває»
|
Педагог-організатор, кл.кер 9-11 кл. |
Спілкування державною мовою Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. |
29. 01 |
||||
9 |
Тематичні бесіди до Дня пам´яті героїв Крут «Україна – єдина держава», «Пам’ятай про Крути. Аскольдова могила – місце сили»
|
Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 класів |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей. |
29.01-02.02
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Робота з класними керівниками |
||||||||
1 |
|
Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації. |
1-й тиждень |
||||||
2 |
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб |
2-й тиждень |
||||||
3 |
|
Взаємодія класного керівника з батьками класу. |
3-й тиждень |
||||||
4 |
|
Індивідуальна методична допомога |
протягом місяця |
||||||
5 |
|
Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр. |
4-й тиждень |
||||||
|
Робота з учнівським самоврядуванням |
||||||||
1 |
|
Затвердження плану проведення засідання учнівського самоврядування на ІІ півріччя. |
3-й тиждень |
||||||
2 |
|
Проведення роботи з учнями схильними до правопорушень. |
3-й тиждень |
||||||
3 |
|
Старостат Тренінг на тему: « Конфлікт» |
4-й тиждень |
||||||
4 |
|
Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на лютий.
|
4-й тиждень |
||||||
|
Внутрішній контроль |
||||||||
1 |
- Плани виховної роботи класних керівників |
До 10.01 |
2 |
Засідання Ради з профілактики правопорушень «Про роботу класних керівників з учнями, які потребують психолого-педагогічної уваги» |
3-й тиждень |
3 |
проведення рейду «Урок» та його результати |
3-4-й тиждень |
4 |
посилення контролю за охопленням навчанням |
4-й тиждень |
Організаційна робота |
||
1 |
Місячник патріотичного виховання. |
Січень-лютий |
1 |
зустрічі з цікавими людьми (офіцерами-миротворцями, воїнами-афганцями, учасниками АТО, представниками міліції) |
Січень-лютий |
2 |
-години державності «Єдність народу – запорука благополуччя та добробуту держави»; |
3-4-й тиждень |
3 |
інформаційний рейд «День Соборності», |
22.01 |
ЛЮТИЙ
Тема періоду : «Моя родина - Україна»
Завдання періоду:
- допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
- спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
- виховувати почуття господаря держави;
- вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщина.
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
|
|
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
|
|
Благодійна акція «З вірою в серці», спрямована на підтримку воїнів-захисників нашої країни |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
Протягом лютого |
|
|
Круглий стіл «Разом до найкращого Інтернету» 07.02
|
Вчителі інформатики 1-11 класи
|
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до людей, до суспільства.
|
05.02-09.02 |
|
|
Участь у Всеукраїнському проєкті «Дівчата в STEM» до Міжнародного дня жінок і дівчаток в науці 09.02 |
Педагог-організатор 9-11 класи |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до людей, до суспільства.
|
05.02-09.02 |
|
|
Фото або відеочеллендж «Серцю властиво любити…» до Міжнародного дня закоханих 14.02
|
Педагог-організатор |
Загальнокультурна грамотність
|
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури |
12.02 -16.02 |
|
|
День пам’яті воїнів-інтернаціоналістів. Фотоклейдоскоп малюнків «Афганська війна очима дітей» 15.02 |
Педагог-організатор. Кл.кер. (5-8 кл.) |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
12.02 -16.02 |
|
|
Заходи «Локальні конфлікти, причини їх виникнення» до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав 15.02 |
Педагог-організатор, кл.кер. 8-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
12.02 -16.02 |
|
|
Флешмоб у соціальних мережах «Долоньки єдності» до Дня єднання 16.02 |
Педагог-організатор, кл. кер. 1-11 кл |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
12.02 -16.02 |
|
|
Бесіда “Милосердя і доброта – людства два крила!” до Дня спонтанного прояву доброти 16.02 |
Педагог-організатор, кл. кер. 5-11 кл. |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
12.02 -16.02 |
|
|
Тренінг до Дня соціальної справедливості 20.02
|
Класні керівники 1-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
19.02 – 23.02 |
|
|
Патріотичні заходи «Зима, що нас зустріла», «Небесна Сотня у вирій полетіла…» до Дня вшанування подвигів учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні 20.02
|
Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 кл. |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
19.02 – 23.02 |
|
|
Конкурс читців-декламаторів, присвячений Міжнародному дню рідної мови 21.02
|
Вчителі ук.мови 5-11 кл. |
Спілкування державною мовою. |
Вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). |
21.02 |
|
|
Міжнародний день рідної мови «О мово рідна, золота колиска» 21.02. |
Вчителі української мови, класні керівники 1-11 класів |
Спілкування державною мовою. |
Вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). |
21.02 |
|
|
Інформаційна година «Вибір професії» 23.02
|
Класні керівники 9-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
19.02. – 23.02 |
|
|
Чорний день в історії суверенної України. 24.02 – День жалоби. Акція пам’яті «Запали свічку пам’яті за загиблими унаслідок збройної агресії російської федерації» 24.02 (субота) |
Педагог-організатор, кл. кер. 1-11 класів |
Соціальні і громадянські компетентності
|
Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей. |
24.02. |
|
Робота з класними керівниками |
||
1 |
Система роботи класного керівника сучасної школи |
1-й тиждень |
2 |
Організація спільної діяльності педагогів, батьків , учнів |
2-й тиждень |
3 |
Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів |
2-й тиждень |
Робота з учнівським самоврядуванням |
||
1 |
Роль учнівського самоврядування у виявленні обдарованих учнів. Організація зустрічей за інтересами та захопленнями. |
1-й тиждень |
2 |
Старостат Тренінг на тему: « Креативність» |
2-й тиждень |
3 |
Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на березень.
|
2-й тиждень |
Внутрішній контроль |
1 |
Контроль за відвідуванням учнями школи. |
До 14.02 |
2 |
Засідання Ради з профілактики правопорушень. |
3-й тиждень |
Організаційна робота |
||
1 |
Святкова пошта «Моє серце каже..» |
До 14.02 |
1 |
Декада профорієнтації: - години спілкування «Вчись учитись, щоб уміти трудитись»; |
Лютий |
2 |
- конкурс презентацій «Моя майбутня професія» - по 1 презентації з 9 та 11 класів; |
3- тиждень |
3 |
Організаційні заходи до вшанування «Дня Небесної Сотні» |
20.02 |
БЕРЕЗЕНЬ
Тема періоду : «Весна в рідному краї»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
|
|
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
|
|
Виставка малюнків «Шевченко -художник» (протягом березня)
|
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів
|
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
Протягом березня |
|
|
Квест-гра «Що таке імунітет?» до Всесвітнього дня імунітету 01.03
|
Вчитель біології (6-8 кл) |
Екологічна, соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
26.02.-01.03 |
|
|
Експрес-година «У гості до Весни…» |
Класні керівники 1-4 кл |
Екологічна, соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
26.02.-01.03 |
|
|
Фотогалерея «Мамин портрет найкращий» |
Педагог-організатор 1-11 кл. |
Родинно-сімейне виховання. Соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
04.03-08.03 |
|
|
Святкові привітання «Шануймо жінку» Відеочеллендж у соцмережах до Дня весни «Жінці. Мамі. Коханій» |
Педагог-організатор, класні керівники 1-11 кл |
Родинно-сімейне виховання. Соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
04.03-08.03 |
|
|
Конкурс на кращу відеороботу «Моя улюблена рідна школа» до Всесвітнього дня дитячого телебачення і радіомовлення до 07.03 |
Педагог-організатор 5-7 кл |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.
|
04.03-08.03 |
|
|
Фотовиставка «Добровольці нашого міста» до Дня українського добровольця 14.03
|
Педагог-організатор 1-11 класи |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури |
11.03-15.03 |
|
|
Виставка дитячих робіт «Творимо дива власними руками»
|
Кл.кер. 1-4 кл |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури |
11.03-15.03 |
|
|
Екологічна акція «Доля планети в наших руках»
|
Вчитель біології 5-11 кл |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення до людей, до себе. |
18.03-22.03 |
|
|
Конкурс «Кращий читач» до Всесвітнього дня поезії 21.03
|
Вчителі укр.мови зар. літ-ри 5-11 кл |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури |
18.03-22.03 |
|
|
Заходи до Міжнародного дня ліквідації расової дискримінації 21.03 |
Педагог-організатор 8 кл |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури |
18.03-22.03 |
|
|
Всесвітній День боротьби з туберкульозом |
Класні керівники 1-11 класів |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення до людей, до себе. |
18.03-22.03 |
|
Робота з класними керівниками |
||
1 |
Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації. |
1-й тиждень |
2 |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб |
2-й тиждень |
3 |
Взаємодія класного керівника з батьками класу. |
3-й тиждень |
4 |
Індивідуальна методична допомога |
протягом місяця |
5 |
Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. |
4-й тиждень |
Робота з учнівським самоврядуванням |
||
1 |
Підготовка та проведення свята жіночності та краси. |
1-2 –й тиждень |
2 |
Організація та проведення Шевченківського тижня. |
1-й тиждень |
3 |
Проведення онлайн-заходів до Всесвітнього та Всеукраїнського днів боротьби із захворювання на туберкульоз. |
3-й тиждень |
Внутрішній контроль |
1 |
План роботи під час весняних канікул |
3-й тижень |
2 |
Засідання Ради з профілактики правопорушень «Про роботу класних керівників з учнями, які потребують психолого-педагогічної уваги» |
1-й тиждень |
3 |
Відвідування класних годин |
2-3-й тиждень |
4 |
Посилення контролю за охопленням навчанням |
3-й тиждень |
Організаційна робота |
||
1 |
Шевченківський тиждень |
1-й тиждень |
2 |
Інструктажі з ТБ для учнів перед канікулами; |
3-й тижень |
КВІТЕНЬ
Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
|
|
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
|
|
Онлайн-ознайомлення учнів закладу освіти з офіційними закладами ВВНЗ, іншими ВНЗ.
|
Вчитель інформатики, кл.кер.11 кл. |
Трудове виховання, профорієнтація |
Ціннісне ставлення до праці |
Протягом місяця |
|
|
«Подаруй посмішку» - фото-акція до Дня гумору |
Педагог-організатор 1-11 класи |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
01.04-05.04 |
|
|
Міжнародний день дитячої книги. Фото челендж серед учнів 1-5 класів “Моя улюблена книга” або “Зростай разом із книгою!” |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-5 класів, бібліотекар |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
01.04-05.04 |
|
|
До Всесвітнього Дня Здоров’я та Дня спорту онлайн-конкурс плакатів «Життя – це рух, здоров’я та краса» до Всесвітнього Дня здоров’я. |
Педагог-організатор, вчителі фізичної культури, 6-11 класи |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
01.04-05.04 |
|
|
Заходи до Міжнародного дня просвіти з питань мінної небезпеки та допомоги в діяльності, котра пов'язана з розмінуванням. Мінна безпека із псом Патроном |
Педагог-організатор 1-11 кл. |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
01.04-05.04 |
|
|
Конкурс фотолюбителів «Моя Україна» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів |
Родинне виховання, художньо-естетичне |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
08.04. - 12.04. |
|
|
Квест-гра «Космічна подорож» до Всесвітнього Дня авіації та космонавтики |
Педагог-організатор, кл.кер. 5-7 класи |
Соціальні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
08.04. - 12.04. |
|
|
Онлайн-виступ «Молодь обирає здоровий спосіб життя» |
Педагог-організатор, кл.кер. 8-9 класи |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
15.04. -19.04. |
|
|
Години спілкування «Юні інспектори руху» для молодших школярів |
Кл.кер. 1-4 кл. |
Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
15.04. -19.04. |
|
|
Години спілкування «Чорнобиль — горе України, її незагоєна рана» |
Кл.кер. 1-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
22.04. – 26.04. |
|
|
Розмова в колі «Екологічні проблеми України»
|
Вчитель біології 5 клас |
Екологічне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
22.04. – 26.04. |
|
|
Бесіди з профілактики булінгу «Булінг – реалії та небезпека» |
Кл.кер. 1-11 кл. |
Робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх, правове виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
22.04. – 26.04. |
|
|
Флешмоб «Краще за всіх» до Міжнародного дня танцю |
Педагог-організатор 1-5 класи |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
29.04. – 03.05 |
|
|
Майстер-клас «Писанка мальована, з любов’ю подарована» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-4 класів |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
29.04. – 03.05 |
|
|
Бесіда «Права людини не мають кордонів» до Міжнародного дня боротьби за права інвалідів |
Класні-керівники 7-11 класів |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе, до природи.
|
29.04. – 03.05 |
|
Робота з класними керівниками |
||
1 |
Участь у Місячнику довкілля (протягом місяця). |
3-й тиждень |
2 |
Використання новітніх технологій у виховній роботі |
2-й тиждень |
3 |
Взаємодія класного керівника з батьками класу. |
3-й тиждень |
4 |
Індивідуальна методична допомога |
протягом місяця |
Робота з учнівським самоврядуванням |
||
1 |
Організація та проведення заходів до Всесвітнього дня здоров’я. |
І тиждень |
3 |
Організація та проведення заходів до Дня пам’яті Чорнобиля. |
До 24.04 |
Внутрішній контроль |
1 |
Організація та проведення заходів по відзначенню річниці Чорнобильської трагедії |
До 24.04 |
2 |
підсумки роботи щодо впровадження здорового способу життя серед учнівської молоді |
3-й тижень |
3 |
Відвідування класних годин |
квітень |
4 |
Перевірка щоденників. Рейд урок |
|
Організаційна робота |
||
1 |
Міжнародний День Здоров'я – за окремо складеним планом, спортивні змагання; |
І тиждень |
2 |
Організація виставки «Великдень в Україні» |
1-й тиждень |
ТРАВЕНЬ
Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти нам?»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Відповідальні |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|||||
|
Загальношкільні справи |
|||||||||
|
Засідання відділів шкільного самоврядування |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Згідно з графіком |
|||||
|
Збори Ради лідерів |
Педагог-організатор |
Учнівське самоврядування |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Щопонеділка |
|||||
|
Онлайн-ознайомлення учнів закладу освіти з офіційними закладами ВВНЗ, іншими ВНЗ.
|
Вчитель інформатики, кл.кер.11 кл. |
Трудове виховання, профорієнтація |
Ціннісне ставлення до праці |
Протягом місяця |
|||||
|
Акція «Скажемо курінню НІ!» щодо припинення куріння серед дітей та молоді до Всесвітнього дня без тютюну |
Кл.кер. 5-11 кл. |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
Протягом місяця |
|||||
|
Патріотична мандрівка «Не загасити пам’яті вогонь…» |
Педагог-організатор. Кл.кер. 1-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Протягом І та ІІ тижня травня |
|||||
|
Флешмоб «Краще за всіх» до Міжнародного дня танцю |
Педагог-організатор 8-11 кл, |
Художньо-естетичне виховання
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
29.04. – 03.05 |
|||||
|
Майстер-клас «Писанка мальована, з любов’ю подарована» |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-5 кл |
Художньо-естетичне виховання
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
29.04. – 03.05 |
|||||
|
Бесіда «Права людини не мають кордонів» до Міжнародного дня боротьби за права інвалідів (03.05) |
Педагог-організатор. Кл. кер. 1-11 кл |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
29.04. – 03.05 |
|||||
|
День пам’яті та примирення 1-11 кл. 1.Єдина година спілкування «А мак квітне! Внесок українців у перемогу над нацизмом»; 2. «Уроки звитяги» з гаслом «Пам’ятаємо, перемагаємо». 3. Віртуальний відеодайджест «Історія поколінь», присвячений перемозі над нацизмом у Другій світовій війні; |
Педагог-організатор, класні керівники 1-11 класів |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
06.05.-10.05 |
|||||
|
Проведення заходів, присвячених Дню Червоного Хреста та Півмісяця (08.05) |
Педагог-організатор, кл.кер 5-11 класів |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
06.05.-10.05 |
|||||
|
Фотокалейдоскоп «Мати, мила мати, як тебе я люблю» |
Педагог-організатор, класні керівники 1-11 класів |
Родинно-сімейне виховання
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
06.05-10.05 |
|||||
|
Усний журнал « Ми-діти твої Європо!»; віртуальні подорожі столицями європейських країн присвячені Дню Європи (09.05) |
Педагог-організатор, кл.кер. 5-11 класів |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
06.05-10.05 |
|||||
|
Заходи до Дня науки (18.05) |
Педагог-організатор 6-7 кл |
Трудове виховання, профорієнтація |
Ціннісне ставлення до праці |
13.05. – 17.05. |
|||||
|
Виховні години на теми: «Родина очима дитини» (1-4 кл.), «Тепло сімейного вогнища», (5-6 кл.), «Моє багатство – моя родина», (7-8 кл.), «Етичні та правові пріоритети подружнього життя» (9-11 кл.) |
Кл.кер. 1-11 кл |
Родинно-сімейне виховання |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
13.05. – 17.05. |
|||||
|
Заходи до Дня боротьби за права кримськотатарського народу |
Вчитель історії 9-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
13.05. – 17.05. |
|||||
|
Тиждень вишиванки : 1.Творча виставка «Вишиванкові візерунки»; 2. Вернісаж сімейних фото «У вишиванці вся моя сім’я»; 3. Флешмоб “Одягни вишиванку, країно моя!”; 4. Години спілкування «Вишиванка – символ Батьківщини», «Чарівна краса вишиванки».
|
Педагог-організатор, кл.ер 1-11 класів |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
13.05. – 17.05. |
|||||
|
Міжнародний день музеїв. Відвідування онлайн-музеїв (18.05) |
Педагог-організатор, кл.кер. 1-11 класів |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
13.05. – 17.05. |
|||||
|
Проведення заходів, присвячених Всесвітньому Дню пам’яті людей,які померли від СНІДу (16.05) |
Педагог-організатор, кл.кер. 10-11 класів |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
13.05 – 17.05 |
|||||
|
Заходи до Дня пам’яті жертв політичних репресій: 1.Усний журнал «Політичні репресії проти української інтелігенції»; 2.Години спілкування «Репресоване відродження», «День пам’яті жертв політичних репресій», «Жертви Великого терору». 3.Перегляд та обговорення уривків кінофільму «Дисиденти». (19.05) |
Педагог-організатор, кл.кер. 7-11 класів |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
До 19.05. |
|||||
|
Бесіди «Бути здоровим – модно!», «Основні правила поведінки при виявленні невідомих предметів», «Небезпека на воді (купальний сезон). Застереження від укусів отруйних тварин та комах» |
Класні керівники 1-11 класів |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
20.05-24.05 |
|||||
|
Заходи до Дня біорізноманіття (22.05) |
Вчитель біології |
Екологічне виховання |
Ціннісне ставлення до природи |
20.05-24.05 |
|||||
|
Всесвітній день без тютюну. Тематичні бесіди, конференції, лекторії. (31.05) |
Вчитель біології, кл.кер. 9-11 класів |
Формування здорового способу життя, охорона здоровʾя |
Ціннісне ставлення до себе |
27.05. – 03.06 |
|||||
|
День захисту дітей (01.06) |
Педагог-організатор 1-11 кл |
Моральне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
27.05. – 03.06 |
|||||
|
Свято Останнього дзвоника |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл |
Художньо-естетичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
03.06 |
|||||
|
Виховні години та заходи до Дня вшановується пам'ять дітей України, які загинули внаслідок російського вторгнення (04.06) |
педагог-організатор, кл.кер. 1-11 кл |
Національно-патріотичне виховання |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
27.05. – 03.06 |
|||||
Робота з класними керівниками |
||||||||||
1 |
Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості |
2-й тиждень |
||||||||
2 |
Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік. |
3-й тиждень |
||||||||
Робота з учнівським самоврядуванням |
||||||||||
1 |
Акція «Пам'ять» |
2-й тиждень |
||||||||
2 |
Співпраця учкому з колективами класів та педколективом школи у виконанні планів та завдань, передбачених річним планом роботи школи. Результативність цієї роботи. |
2-й тиждень |
||||||||
3 |
Старостат. Організаційні питання |
3-й тиждень |
||||||||
4 |
Підведення підсумків |
4-й тиждень |
||||||||
Внутрішній контроль |
||||||||||
1 |
Звіти про роботу за навчальний рік |
3-й тиждень |
2 |
Прогностичні дані про літнє оздоровлення учнів |
2-й тиждень |
4 |
підсумки роботи шкільних гуртків та секцій |
3-й тиждень |
Організаційна робота |
||
1 |
Організація Дня пам’яті та примирення |
1-й тиждень |
1 |
інформаційний рейд «День Європи». |
2-й тиждень |
2 |
Організація акції «Україна у вишиванках» |
3-й тиждень |