Річний звіт практичного психолога ЗНЗ

Про матеріал
Пропоную заповнений звіт психолога загальноосвітнього навчального закладу для тих, хто ще не знає або має проблеми зі створенням звітного документу. Маю надію, що дана публікація буде корисною не тільки для психологів, а й для соціальних педагогів школи
Перегляд файлу

Додаток 1

до листа МОН України

від 10.03.2020 №_6/414-20

 

Аналітична довідка щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України у 2019/2020 н.р.

                                                                                                            назва району/міста/ОТГ  Чаплинська

 

2.5. Забезпеченість кабінетами працівників психологічної служби ОЗ Чаплинська СШ І-ІІІ ст.

 

Практичні психологи

Соціальні педагоги

к-сть посад

з них:

к-сть посад

з них:

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

відсутнє робоче місце

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

відсутнє робоче місце

1 

 

1 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Діяльність обласних навчально-методичних центрів/кабінетів/лабораторій психологічної служби у системі освіти України та науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ ім. Б.Грінченка м. Києва.

 

3.1. Просвітницько-профілактична діяльність працівників психологічної служби у системі освіти  (інформацію подають ті області, де діють зазначені служби/програми).

Шкільна служба порозуміння 

Профілактична програма «Школа і поліція»/ проект «Шкільний офіцер поліції»

Інформаційно-освітня протиалкогольна програма «Сімейна розмова»

Інші (назва програми)

 

1.Державна цільова програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 р.

2.Кодекс безпечного освітнього середовища(протидія негативним явищам серед учнівської молоді).МОН прот.№2 від 13.06.2018 р.

 

к-сть психологів, які пройшли навчання

к-сть тренінгів  (медіацій/ кіл)

к-сть шкільних   служб порозуміння

к-сть отримувачів послуг

к-сть ЗЗСО, у яких впроваджується програма

к-сть шкільних офіцерів поліції, закріплених за конкретними школами

к-сть психологів/ соціальних педагогів, відповідальних за впровадження програми

к-сть здобувачів освіти, охоплених програмою

к-сть проведених заходів

к-сть психологів, які впроваджують програму  

к-сть закладів 

к-сть отримувачів послуг

к-сть психологів, які впроваджують програму  

к-сть закладів 

к-сть отримувачів послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Учні 8-11 кл -190

 

2.Учні 9-11 кл 89

 

3. учні 1-11 кл -579

Батьки -168

Вчителі -43 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2019/2020 н.р.

№ з/п

Тематика звернень

К-сть звернень

 

практичних психологів

соціальних педагогів

З боку батьків

1.

Труднощі у навчанні

 5

 

2.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

 6

 

3.

Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності

 5

 

4.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

 5

 

5.

Адаптація дитини до нового колективу 

9 

 

6.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

6

 

7.

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

 

 

8.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

2

 

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

2

 

10.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

11.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

2 

 

12.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

9 

 

13.

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)

5

 

14.

Дитяча злочинність

1

 

15.

Торгівля людьми

 

 

16.

Домашнє насильство 

2

 

17.

Булінг

 

 

18.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

19.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

3 

 

20.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 

 

21.

Професійне самовизначення учнів

 

 

22.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

2 

 

23.

Суїцидальна поведінка дітей

1 

 

24.

Обдаровані діти

 

 

25.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

26.

Робота з дітьми «груп ризику»

5

 

27.

Інше, а саме:

 

 

З боку педагогів

1.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

5

 

2.

Адаптація дитини до нового колективу

7 

 

3.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

 

 

4.

Готовність до навчання та труднощі у навчанні

8

 

5.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

8 

 

6.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

 

 

7.

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

 

 

8.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

2 

 

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

10.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

11.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

3 

 

12.

Професійне самовизначення учнів

4 

 

13.

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

 

 

14.

«Професійне вигорання» педагогів

3 

 

15.

Формування здорового способу життя

 

 

16.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

17.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти  

 

 

18.

Домашнє насильство

2 

 

19.

Булінг

 

 

20.

Мобінг

 

 

21.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

22.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 

 

23.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 

 

24.

Суїцидальна поведінка дітей

 

 

25.

Обдаровані діти

1 

 

26.

Дитяча злочинність

1 

 

27.

Торгівля людьми

 

 

28.

Робота з дітьми «груп ризику»

3 

 

29.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

 

 

30.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

31.

Інше, а саме:

 

 

З боку дітей

1.

Труднощі у навчанні

21

 

2.

Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій

6 

 

3.

Професійне самовизначення

2

 

4.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

2

 

5.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

6.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

7.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

8.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

9

 

9.

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

3 

 

10.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

11.

Суїцидальні роздуми дітей

2

 

12.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

5 

 

13.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

16 

 

14.

Адаптація дитини до нового колективу

9

 

15.

Відсутність мотивації до навчання

11

 

16.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

21

 

17.

Домашнє насильство

1 

 

18.

Булінг

 

 

19.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

 

 

20.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

5 

 

21.

Робота з дітьми «груп ризику»

9 

 

22.

Дитяча злочинність

 

 

23.

Торгівля людьми

 

 

24.

інше, а саме: 

 

 

З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

1.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

 

 

2.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

3.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

4.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб

 

 

5.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

 

 

6.

Домашнє насильство

1

 

7.

Дитяча злочинність

1 

 

8.

Торгівля людьми

 

 

9.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 

 

10.

Булінг

 

 

11.

Професійне самовизначення

3

 

12.

Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів

 

 

13.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

2 

 

14.

Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші)

3 

 

15.

Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень

5

 

16.

Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів

4 

 

17.

Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків

 

 

18.

Психологічна просвіта

3

 

19.

Інше, а саме: особисті проблеми (батьки с.Григоровка, Павлівка, А-Нова), участь в судових засіданнях

5 / 6

 


 

 

 

ІV. Зведені дані щодо роботи фахівців психологічної служби з дітьми.

 

 

Напрями роботи                                               Фахівці

Індивідуальна діагностика, охоплено осіб

Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження, охоплено осіб

Консультування (індивідуальне), охоплено осіб

Консультування  ( групове), охоплено осіб

Профілактика (індивідуальна),   охоплено осіб

Профілактика (групова),   охоплено осіб

Корекційна (індивідуальна), охоплено осіб

Корекційна (групова), охоплено осіб

Навчальна діяльність (охоплено осіб)

Проведення ділових ігор, тренінгів, охоплено осіб

Зв'язки з громадськістю, охоплено осіб

Просвіта, охоплено осіб

 

практичні психологи

67

 

69

360

10

 

9

9

 

7

4

150

 

соціальні педагоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Зведені дані, щодо роботи фахівців психологічної служби з батьками та педагогами. 

 

 

 

Напрями роботи                                Фахівці

Індивідуальна діагностика, охоплено осіб

Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження, охоплено осіб

Консультування (індивідуальне) охоплено осіб

Консультування  ( групове) охоплено осіб

Профілактика (індивідуальна)   охоплено осіб

Профілактика (групова)   охоплено осіб

Корекційна (індивідуальна), охоплено осіб

Корекційна (групова), охоплено осіб

Навчальна діяльність (охоплено осіб)

Проведення ділових ігор, тренінгів, охоплено осіб

Зв'язки з громадськістю, охоплено осіб

Просвіта, охоплено осіб

 

З педагогами

 

 

 

 

 

 

 

практичні психологи

12

72

23

72

 

 

 

 

 

90

 

90

 

соціальні педагоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З батьками

 

 

 

 

 

 

 

практичні психологи

-

 

13

96

5

 

 

 

 

2

4

85

 

соціальні педагоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Проведення факультативів, курсів, тренінгів – немає коштів

 

Н/З № 

кількість закладів, у яких упроваджується програма

Факультатив

Гурток

Тренінгова група

Курси  

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

назва програми 

кількість у них здобувачів освіти

 

1 

 

 

 

 

1.Корекція розвитку

2.Профілактика дезадаптації 

8 

 

14

 

 


 

Курси підвищення кваліфікації -практична психологія - 150 год.

Директор                            М.П.                                               

 

Виконавці:

 

 

                                               10.04.2020 р

doc
Додав(-ла)
Tanya 5 5
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
2072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку