Додаток 1
до листа МОН України
від 10.03.2020 №_6/414-20
Аналітична довідка щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України у 2019/2020 н.р.
назва району/міста/ОТГ Чаплинська
2.5. Забезпеченість кабінетами працівників психологічної служби ОЗ Чаплинська СШ І-ІІІ ст.
Практичні психологи |
Соціальні педагоги |
||||||
к-сть посад |
з них: |
к-сть посад |
з них: |
||||
окреме приміщення (1-2 кабінети) |
суміщене робоче місце |
відсутнє робоче місце |
окреме приміщення (1-2 кабінети) |
суміщене робоче місце |
відсутнє робоче місце |
||
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
ІІІ. Діяльність обласних навчально-методичних центрів/кабінетів/лабораторій психологічної служби у системі освіти України та науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ ім. Б.Грінченка м. Києва.
3.1. Просвітницько-профілактична діяльність працівників психологічної служби у системі освіти (інформацію подають ті області, де діють зазначені служби/програми).
Шкільна служба порозуміння |
Профілактична програма «Школа і поліція»/ проект «Шкільний офіцер поліції» |
Інформаційно-освітня протиалкогольна програма «Сімейна розмова» |
Інші (назва програми)
1.Державна цільова програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 р. 2.Кодекс безпечного освітнього середовища(протидія негативним явищам серед учнівської молоді).МОН прот.№2 від 13.06.2018 р.
|
||||||||||||
к-сть психологів, які пройшли навчання |
к-сть тренінгів (медіацій/ кіл) |
к-сть шкільних служб порозуміння |
к-сть отримувачів послуг |
к-сть ЗЗСО, у яких впроваджується програма |
к-сть шкільних офіцерів поліції, закріплених за конкретними школами |
к-сть психологів/ соціальних педагогів, відповідальних за впровадження програми |
к-сть здобувачів освіти, охоплених програмою |
к-сть проведених заходів |
к-сть психологів, які впроваджують програму |
к-сть закладів |
к-сть отримувачів послуг |
к-сть психологів, які впроваджують програму |
к-сть закладів |
к-сть отримувачів послуг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1.Учні 8-11 кл -190
2.Учні 9-11 кл 89
3. учні 1-11 кл -579 Батьки -168 Вчителі -43
|
|
3.2. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2019/2020 н.р.
№ з/п |
Тематика звернень |
К-сть звернень |
|
|
практичних психологів |
соціальних педагогів |
|
З боку батьків |
|||
1. |
Труднощі у навчанні |
5 |
|
2. |
Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі |
6 |
|
3. |
Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності |
5 |
|
4. |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини |
5 |
|
5. |
Адаптація дитини до нового колективу |
9 |
|
6. |
Асоціальні прояви у поведінці дітей |
6 |
|
7. |
Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах |
|
|
8. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО |
2 |
|
9. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
2 |
|
10. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
|
|
11. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб |
2 |
|
12. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
9 |
|
13. |
Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління) |
5 |
|
14. |
Дитяча злочинність |
1 |
|
15. |
Торгівля людьми |
|
|
16. |
Домашнє насильство |
2 |
|
17. |
Булінг |
|
|
18. |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» |
|
|
19. |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» |
3 |
|
20. |
Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки» |
|
|
21. |
Професійне самовизначення учнів |
|
|
22. |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність |
2 |
|
23. |
Суїцидальна поведінка дітей |
1 |
|
24. |
Обдаровані діти |
|
|
25. |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність |
|
|
26. |
Робота з дітьми «груп ризику» |
5 |
|
27. |
Інше, а саме: |
|
|
З боку педагогів |
|||
1. |
Асоціальні прояви у поведінці дітей |
5 |
|
2. |
Адаптація дитини до нового колективу |
7 |
|
3. |
Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі |
|
|
4. |
Готовність до навчання та труднощі у навчанні |
8 |
|
5. |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини |
8 |
|
6. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО |
|
|
7. |
Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах |
|
|
8. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
2 |
|
9. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
|
|
10. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб |
|
|
11. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
3 |
|
12. |
Професійне самовизначення учнів |
4 |
|
13. |
Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління) |
|
|
14. |
«Професійне вигорання» педагогів |
3 |
|
15. |
Формування здорового способу життя |
|
|
16. |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність |
|
|
17. |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти |
|
|
18. |
Домашнє насильство |
2 |
|
19. |
Булінг |
|
|
20. |
Мобінг |
|
|
21. |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» |
|
|
22. |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» |
|
|
23. |
Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки» |
|
|
24. |
Суїцидальна поведінка дітей |
|
|
25. |
Обдаровані діти |
1 |
|
26. |
Дитяча злочинність |
1 |
|
27. |
Торгівля людьми |
|
|
28. |
Робота з дітьми «груп ризику» |
3 |
|
29. |
Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо |
|
|
30. |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність |
|
|
31. |
Інше, а саме: |
|
|
З боку дітей |
|||
1. |
Труднощі у навчанні |
21 |
|
2. |
Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій |
6 |
|
3. |
Професійне самовизначення |
2 |
|
4. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах |
2 |
|
5. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
|
6. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
|
|
7. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб |
|
|
8. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
9 |
|
9. |
Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління) |
3 |
|
10. |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність |
|
|
11. |
Суїцидальні роздуми дітей |
2 |
|
12. |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» |
5 |
|
13. |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» |
16 |
|
14. |
Адаптація дитини до нового колективу |
9 |
|
15. |
Відсутність мотивації до навчання |
11 |
|
16. |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти |
21 |
|
17. |
Домашнє насильство |
1 |
|
18. |
Булінг |
|
|
19. |
Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо |
|
|
20. |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність |
5 |
|
21. |
Робота з дітьми «груп ризику» |
9 |
|
22. |
Дитяча злочинність |
|
|
23. |
Торгівля людьми |
|
|
24. |
інше, а саме: |
|
|
З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості |
|||
1. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах |
|
|
2. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
|
3. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
|
|
4. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб |
|
|
5. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
|
|
6. |
Домашнє насильство |
1 |
|
7. |
Дитяча злочинність |
1 |
|
8. |
Торгівля людьми |
|
|
9. |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти |
|
|
10. |
Булінг |
|
|
11. |
Професійне самовизначення |
3 |
|
12. |
Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів |
|
|
13. |
Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя |
2 |
|
14. |
Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші) |
3 |
|
15. |
Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень |
5 |
|
16. |
Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів |
4 |
|
17. |
Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків |
|
|
18. |
Психологічна просвіта |
3 |
|
19. |
Інше, а саме: особисті проблеми (батьки с.Григоровка, Павлівка, А-Нова), участь в судових засіданнях |
5 / 6 |
|
ІV. Зведені дані щодо роботи фахівців психологічної служби з дітьми.
|
|
Індивідуальна діагностика, охоплено осіб |
Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження, охоплено осіб |
Консультування (індивідуальне), охоплено осіб |
Консультування ( групове), охоплено осіб |
Профілактика (індивідуальна), охоплено осіб |
Профілактика (групова), охоплено осіб |
Корекційна (індивідуальна), охоплено осіб |
Корекційна (групова), охоплено осіб |
Навчальна діяльність (охоплено осіб) |
Проведення ділових ігор, тренінгів, охоплено осіб |
Зв'язки з громадськістю, охоплено осіб |
Просвіта, охоплено осіб |
|
|
практичні психологи |
67 |
|
69 |
360 |
10 |
|
9 |
9 |
|
7 |
4 |
150 |
|
|
соціальні педагоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1. Зведені дані, щодо роботи фахівців психологічної служби з батьками та педагогами.
|
|
Індивідуальна діагностика, охоплено осіб |
Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження, охоплено осіб |
Консультування (індивідуальне) охоплено осіб |
Консультування ( групове) охоплено осіб |
Профілактика (індивідуальна) охоплено осіб |
Профілактика (групова) охоплено осіб |
Корекційна (індивідуальна), охоплено осіб |
Корекційна (групова), охоплено осіб |
Навчальна діяльність (охоплено осіб) |
Проведення ділових ігор, тренінгів, охоплено осіб |
Зв'язки з громадськістю, охоплено осіб |
Просвіта, охоплено осіб |
|
|
З педагогами |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
практичні психологи |
12 |
72 |
23 |
72 |
|
|
|
|
|
90 |
|
90 |
|
|
соціальні педагоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З батьками |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
практичні психологи |
- |
|
13 |
96 |
5 |
|
|
|
|
2 |
4 |
85 |
|
|
соціальні педагоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.2. Проведення факультативів, курсів, тренінгів – немає коштів
Н/З № |
кількість закладів, у яких упроваджується програма |
Факультатив |
Гурток |
Тренінгова група |
Курси |
||||
назва програми |
кількість у них здобувачів освіти |
назва програми |
кількість у них здобувачів освіти |
назва програми |
кількість у них здобувачів освіти |
назва програми |
кількість у них здобувачів освіти |
||
|
1 |
|
|
|
|
1.Корекція розвитку 2.Профілактика дезадаптації |
8
14 |
|
|
Курси підвищення кваліфікації -практична психологія - 150 год.
Директор М.П.
Виконавці:
10.04.2020 р