Річний звіт роботи асистента вчителя

Про матеріал
Даний матеріал використовувати для підведення підсумків роботи асистента вчителя за рік.
Перегляд файлу

Звіт роботи асистента вчителя за 20…..-20…. навчальний рік

6-А класу

…………………………………………………………..

  1. Організаційна та навчально-корекційна робота з дітьми з ООП

Максименко Масим Масимович

Особливості загального розвитку дитини

Проблемні питання, що потребують подальшої корекції

Укр. мова

Укр. літ.

ІК Літертура

Англ.мова

Математика

Геометрія

Історія України

Всесвітня історія

Біологія

Географія

Фізика

Хімія

Інформатика

Основи здоров'я

 

 

 Фізичний розвиток та стан моторики :

Фізичний розвиток та стан моторики відповідають нормі

 Когнітивний розвиток :

Сприйняття: зорове в межах вікової норми. Захар легко виконує завдання, що не потребують додаткових словесних пояснень(за зразком).

На уроках систематично потребує додаткового пояснення, самостійно у класі працює дуже рідко.

Увага :мимовільна, обсяг недостатній. Спостерігається недосконалість гальмівних механізмів, підвищена збудливість. Захару  складно швидко переключати увагу між навчальними завданнями. Тобто загальна увага до навчання та продуктивної діяльності нестійка. Захар  швидко втомлюється від завдань, втрачає концентрацію, відволікається.

Мислення: Недостатній рівень розвитку словесно-логічного мислення проявляється в невмінні самостійно вирішувати складні арифметичні задачі. Низький рівень абстрактно-логічного мислення ускладнює засвоєння програмного матеріалу з математики. При виконанні завдань, що вимагають аналізу, порівняння, узагальнення, потребує розгорнутої допомоги педагога.

Мовленнєвий розвиток :

виражене порушення мовлення,

незначне порушення його темпу,ритму,

 Рівень розвитку зв'язного мовлення учня не відповідає програмним вимогам, дитина має труднощі при написанні творчих письмових робіт (творів, переказів). Захар має навички відбирати необхідні джерела інформації із запропонованих вчителем, опрацьовувати їх, але при необхідності словесного пояснення, обґрунтування умовиводів має труднощі (часто відмовляється відповідати)

У писемному мовленні  часто припускається помилок. Розпочате завдання не завжди доводить до кінця, працездатність низька. Сформованість навчальних навичок низька, у порівняні з однолітками. Захар може продуктивно і цілеспрямовано працювати невеликий проміжок часу, близько 5-6 хвилин, потім з’являються прояви втоми, зміни характеру і стилю діяльності. Темп роботи повільний, часто відволікається на будь-які зовнішні подразники. Під час навчання хлопцю складно довго сидіти за партою, він намагається вставати ,крутитися, займати учнів ,які сидять поруч..

 Академічна успішність: Українська мова,російська мова

 Захар успішно  списує друковані та рукописні тексти. Диктанти пише повільно, не встигає за всіма учнями класу, часто просить повторити, пропускає літери в словах та слова у реченнях, не ставить знаки пунктуації, може писати нові речення з маленької літери, не дописує елементи букв. Почерк нерозбірливий.

Самостійні роботи виконує повільно, завдання робить не по порядку. Може не виконати завдання до кінця або пропустити частину завдання.

 

 Емоційно-вольова сфера та особистісний розвиток:

Емоційні реакції:дуже емоційно реагує на різні ситуації,не завжди стримує емоції.

Може іноді насміхатися над однокласниками.

Спілкування: друзів у класі не має,

Часто його ображають,систематично сам чіпляється до однокласників.

 Любить комп'ютерні ігри.

Дуже гарно складає конструктор «LEGO» за схемами, потім може відтворювати різноманітні ігрові сюжети з нього. Захар   із задоволенням допомагає вчителеві у побутових ситуаціях у класі: витирає дошку, поливає квіти, роздає чи збирає зошити. Часто просить долучити його до цієї діяльності. Але, поведінка не завжди адекватна ситуації. Може проявляти агресію (штовхає, б’є ногами по ногах,плюється) до однокласників і вчителя в тих випадках, коли не задовольняються його бажання і потреби (наприклад, коли відмовляють в отриманні бажаних предметів або просять почекати). Зі столу вчителя бере вподобані речі(телефони дітей) так само зі столів  однокласників. На зауваження інколи реагує емоційно, починає голосно сміятися, намагається тікати. Планування власної діяльності відсутнє.

Загальна навчальна діяльність:

надає перевагу історії. природознавству.

Потребує систематично допомоги з боку дорослих (асистента. батьків).

Домашні завдання виконує постійно тільки з мамою.

Соціальна взаємодія та навички:

Важко дотримується правил поведінки на уроці та на перерві.

Часто на уроці займається своїми справами,на зауваження не реагує .

Часто бере без дозволу чужі речі.

 7

 7

 7

 7

 7

 

 7

 

 9

 8

 

 

 7

 9

1.Розвиток рефлексивних та комунікативних здібностей учня.

2.гармонізація емоційної сфери ,розвиток вольових якостей.

3.Дотримуватися правильної звуковимови свистячих та шиплячих звуків.

4.Володіння навичками самоконтролю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Співпраця з вчителями-предметниками, дефектологом, практичним психологом, соціальним педагогом та медперсоналом.

З вчителями –предметниками були  розроблені додаткові картки для Максима, підбиралися більш простіші завдання . Хлопцю надавалися додаткові освітні  послуги корекційних педагогів: логопеда(корекція мовлення),заняття з психологом(корекція розвитку).Були проведенні бесіди соціальним педагогом з Максимом  та його мамою, щодо взаємовідносин з однокласниками.

При проблемах зі здоров’ям (погіршення самопочуття) були запити до медичного персоналу.

3.Взаємодія з батьками, її ефективність та результативність.

Систематичне спілкування з мамою Захара(зустрічі, бесіди у телефонному режимі).Надання їй необхідної консультативної допомоги, інформування батьків про успішність та поведінку сина, стосунки з однолітками.

 

4.Методична та самоосвітня діяльність.

              Використання інноваійних методів  у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інновації в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами – це використання нових знань, прийомів, підходів, технологій для отримання результату у вигляді освітніх послуг.

Перед сучасною школою стоїть завдання сприяти становленню дитини як неповторної індивідуальності, розвивати її творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Традиційна методика переважно спрямовує учнів на запам’ятовування програмового матеріалу та його відтворення.

Завдання інклюзивної освіти полягає в створенні нової школи: школи діалогу, школи, яку творять самі діти спільно з учителями. У цьому сенсі є актуальним особистісно орієнтований підхід до навчання. Це цілісна психолого-педагогічна концепція, що охоплює різні сторони навчального процесу. Узагальнення здобутків педагогічної теорії і практики дає змогу виділити основні ідеї особистісно орієнтованого навчання:

 - школа складає частину життя;

- велика увага приділяються навчанню як процесу, а не як результату;

 - активне залучення учнів до розв’язання проблем і планування;

 -задоволення навчальних проблем кожної дитини на уроці;

 - особлива увага до групових і парних форм роботи;

 - домінуюча форма навчального спілкування – діалог між учнями, учнями та вчителем;

 - формування в учнів раціонального способу дій;

-залучення учнів до аналізу своєї діяльності, стимулювання їхнього самооцінювання.

 Уроки, побудовані на особистісно орієнтованій взаємодії, дають змогу здійснити індивідуальний підхід, стимулюють пізнавальну активність, навчають школярів визначати шляхи здобуття ґрунтовних знань, умінь і навичок.

Основні напрямки самоосвітньої роботи, що були здійснені в період 2019-2020 навчального року:

1.Опрацювання методичної літератури та нормативно-правової бази по темі «Діти з ООП в загальноосвітньому просторі» Зокрема мною опрацьований «Путівник для педагогів» Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Де висвітлюються особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку.  Ознайомилась з: методичними рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища; з методичними прийомами, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; з описом специфіки роботи з батьками таких школярів і фахівцями; з порадами стосовно корисних ресурсів.

2.Ознайомилась з літературою по темі «Стратегії сучасного викладання в умовах інклюзії». Зокрема опрацювала підручник Таранченко О.М. «Стратегії сучасного викладання: надання підтримки учням з ООП».

3.Переглянуто вебінар «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» на платформі ВСЕОСВІТА. Завдяки вебінару я ознайомилась з поняттям «диференціація в інклюзивному середовищі»; що таке вміння та навички учнів і чим ці поняття відрізняються; як швидко включити дитину в освітній процес; як правильно розпізнати маніпуляції дитини та правильно реагувати на помилки дітей.

4.Переглянуто вебінар «Розвиток різних видів пам′яті в початкових класах НУШ» на ВСЕОСВІТІ. Даний вебінар ознайомив мене з оригінальними та ефективними завданнями та вправами на розвиток різних видів пам’яті, а також використовувати свої вміння на практиці; надано знання щодо особливостей застосування ігор та вправ на розвиток пам’яті в першому класі

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
4667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку