Римське право. Практичне заняття

Про матеріал
Мета уроку: навчальна: почати ознайомлювати учнів з основними нормами римського права; розвивальна: розвивати вміння добувати інформацію з різних джерел, аналізувати та порівнювати її, вдосконалювати навички самостійної роботи; виховна: виховувати повагу до культурної спадщини минулого.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Як часто в повсякденному житті ви маєте справу з правовими нормами?

Номер слайду 3

Мета уроку: навчальна: почати ознайомлювати учнів з основними нормами римського права. розвивальна: розвивати вміння добувати інформацію з різних джерел, аналізувати та порівнювати її, вдосконалювати навички самостійної роботи; виховна: виховувати повагу до культурної спадщини минулого.

Номер слайду 4

Мотивація навчальної діяльностіСлід зазначити, що саме римське право стало основою всіх сучасних правових систем Західної Європи, а також багатьох неєвропейських держав. Римське право сьогодні є джерелом мислення, з якого черпають знання всі юристи. Не вивчаючи інститутів юридичної науки , які були створенні ще в Древньому Римі, неможливо сформувати юридичну думку майбутнього юриста. Сучасна правова система України належить до романо-германських правових систем. Вивчення римського права дає нам знання про історію становлення і розвиток багатьох інститутів сучасного права, закладає основи європейської культури загалом.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Римське право — система загальнообов'язкових правил поведінки, встановлених Римською державою (царського, республіканського періодіві періоду імперії).

Номер слайду 8

Римське право послужило основою правових систем у континентальній Європі, а також в Ефіопії та найдавніших європейських колоніях.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Цицерон – давньоримський філософ і політичний діяч, згадував, що коли він був хлопчиком, то школярі «Законидванадцяти таблиць» учили напам'ять. Чи варто, на вашу думку, використовувати цей приклад у сучасних школах для ознайомлення учнів із правовими нормами? Як ви розумієтевисловлювання Цицерона: «Знання законів полягає не в тому, щобпам'ятати їхні слова, а в тому, щоб осягнути їхній сенс».

Номер слайду 13

Визначте, з яких груп складалося населення Риму. Що означало — бути громадянином Риму?Що таке право вето, у яких випадках і ким воно застосовувалось?За якими ознаками населення Риму отримувало права? Чи справедливим був такий розподіл? Які наслідки цього явища?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Рабів у Давньому Римі вважали річчю, і вони не мали прав. Але в привілейованому становищі перебували раби 83 цінних професій, освічені раби, наприклад, висококваліфіковані кухарі, педагоги, ювеліри, поети, художники, юристи. Володарі цих рабів їх оберігали, оскільки вартість їхня була дуже високою. Чим життя рабів, які перебували в привілейованому становищі, відрізнялося від становища рабів, які працювали в сільському господарстві, каменярнях, на будівництві доріг? Що спільного було в їхньому становищі?ПІЗНАВАЛЬНО Й ЦІКАВО

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Підсумки уроку. Учням пропонується закінчити речення: Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було важко…Я виконував завдання…Тепер я можу…Я навчився…У мене все вийшло…Я спробую… Як ви вважаєте, чи досягли ми очікуваних результатів?

Номер слайду 21

Номер слайду 22

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ

Номер слайду 23

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФ 49. ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Казановська Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
9 травня 2022
Переглядів
4144
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку