Кам’янець – Подільський навчально-виховний комплекс з центром реабілітації слабозорих дітей. Заняття з ритміки третій клас. Вчитель вищої кваліфікаційної категоріїКутішевська Леся Володимирівна2012-2013 навчальний рік
Номер слайду 2
Вправи ритмічної гімнастики. Тема: Виконання вправ з предметами (коротка скакалка).
Номер слайду 3
Навчальна: повторити та закріпити пройдений матеріал (позиції рук, ніг, танцювальних композицій). Формувати рухові навики. Закріпити за допомогою гри поняття про динамічні відтінки музики (темп, ритм, динаміка.) Розвивальна: розвивати та вдосконалювати відчуття ритму, надати поняття закономірність чергування музичних частин та фраз, формувати вміння в часі та просторі керувати темпом рухів та підкоряти їх музиці. Виховна: виховати інтерес до занять ритміки, естетичний смак (вміння бачити красу в рухах та танцях), виховувати почуття колективізму,виховувати повагу до традицій та культури рідного народу та народів світу. Корекційна :корегувати в учнів вміння виражати та розрізняти в рухах основні засоби музичної виразності. Розвивати творчу уяву, вдосконалювати навики творчого самовираження. Підтримати психологічне та фізичне здоров’я засобами ритміки, формувати вірну поставу, розвивати загальну та мілку моторику, понижувати психологічну напругу в процесі руху. Обладнання: музичний центр, CD диски, наочність, коротка скакалка.
Номер слайду 4
Структура заняття. Організаційний момент. Привітання (поклон). Вправи біля станка. Підготовка до руху (prepation)Напівприсідання та повне присідання(demi-plies, grand-plies)Ковзання стопою по підлозі (battement tendus).
Номер слайду 5
Перехід на середину залу. Рух по колу на високих пів пальцях. Рух по колу на п’ятках. Біг по колу з піджатими ногами по-заду. Біг по колу з підніманням ноги в перед. Галоп (лицем до центра кола). Галоп (спиною до центра кола).
Номер слайду 6
Вивчення нових елементів. Особливістю проведення ритмічної гімнастики є переважний показ вправ (демонстрація поз і рухів) педагогом. Таким чином не витрачається додатковий час на пояснення та розучування вправ. Це значно збільшує рухову активність учнів та підвищує щільність занять за браку! часу, який відведений на проведення уроку, а також дає змогу враховувати психологічні особливості дітей, особливо "молодшого шкільного віку, в яких друга сигнальна система ще не відіграє керівної ролі в діяльності. Іншими словами, показана вправа сприймається та запам'ятовується дітьми швидше та легше, ніж її тривале пояснення.
Номер слайду 7
ppt_c
Номер слайду 8
Вдосконалення координації рухів, яке виражається вмінні легко володіти предметами (м'ячем, скакалкою та ін.), легко переміщуватися з ними на площадці у взаємодії з усіма засобами музичної виразності. Необхідно тренувати володіння предметами у рухах по колу і в діагоналі. Для цього беремо невеликі музичні уривки вальсів, польок тощо. Прослуховуючи фрагмент, докладно розбираємо його з учнями, звертаючи увагу на яскраві засоби музичної виразності в ньому, нагадуємо про необхідність узгодження всіх рухів з музикою і взаємодії з рухами всіх членів колективу. Повторенням від уроку до уроку тих чи інших вправ досягаємо доброго рівня їх виконання. Дуже корисні вправи з м'ячами і скакалками, які укріплюють м'язи і розвивають спритність та витривалість. У всіх рухах з предметами працюємо над легкістю, красою виконання і погодженістю рухів.
Номер слайду 9
Дихальна гімнастика: Носом вдих , а видих ротом,Дихай глибше , цілим гуртом,Крок на місті, не барись,Сонечку по – сміх - нись. Релаксація:(лежачи на підлозі:вправи на дихання, вправи на напруження та розслаблення м’язів всього тіла).
Номер слайду 10
Ігроритміка (повторення ритмічного малюнку заданого вчителем). Ритм - це комплексна характеристика рухів, яка виражає пропорційність їх елементів прикладним зусиллям у часі та просторі. Музично-просторові вправи: марширування в темпі и ритмі музики – крок на місці навколо себе, вправо, вліво. Просторові музичні вправи, ходьба та біг – ефективне поєднання для тих хто любить розмаїтість. Біг – для тих, хто любить безперервний біг, визначається витривалість та терпінням.
Номер слайду 11
Вправа : «Ехо» Повторення ритмічного малюнку:- один хлопок, на рахунок раз.- один хлопки на рахунок два.- три хлопки на рахунок три.