Рівнобедрений трикутник, прямокутний трикутник. Тематична контрольна робота № 3

Про матеріал
Мета: установити рівень засвоєння знань і сформованості вмінь учнів, що передбачені програмою з математики, за темами «Рівнобедрений трикутник. Прямокутний трикутник».
Перегляд файлу

 

 

Тема. Рівнобедрений трикутник, прямокутний трикутник. Те­матична контрольна робота № 3

Мета: установити рівень засвоєння знань і сформованості вмінь учнів, що передбачені програмою з математики, за темами «Рівнобедрений трикутник. Прямокутний трикутник».

Тип уроку: контроль знань і вмінь учнів.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

II. Перевірка домашнього завдання 

Зібрати зошити з виконаною домашньою контрольною ро­ботою.

Роботу оцінити і врахувати оцінку в тематичному балі.

 

III. Контрольна робота

Варіант 1

  1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 37 см, а його основа менша від бічної сторони на 5 см. Знайдіть сторони цього трикутника.
  2. У трикутнику ABC бічні сторони АВ і ВС рівні, AM = РС (рис 119). Доведіть, що трикутник МВР рівнобедрений.

Рис. 119

  1. У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС кут при основі на 21° менший від кута при вершині, про­тилежній основі. Знайдіть усі кути цього трикутника.
  2. У прямокутному трикутнику ABC кут С прямий, АС = 24 см, кут В вдвічі більший за кут А. Катет ВС про­довжили за вершину В на відрізок ВМ так, що ВМ = АВ . Знайдіть AM.
  3. У прямокутному трикутнику бісектриса найменшого кута утворює з меншим катетом кути, один із яких на 20° біль­ший за інший. Знайдіть гострі кути даного трикутника.

Варіант 2

  1. Периметр  рівнобедреного  трикутника дорівнює  48  см, а його бічна сторона менша від основи на 3 см. Знайдіть сторони цього трикутника.
  2. У трикутнику ABC кут АВК дорівнює куту СВМ (рис. 120). Доведіть, що трикутник КВМ — рівнобедре­ний.

Рис. 120

  1. У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС сума двох нерівних кутів дорівнює 166°. Знайдіть усі кути цього трикутника.
  2. У прямокутному трикутнику ABC кут С прямий, кут В вдвічі менший від кута А. Катет АС продовжили за вершину А на відрізок АР так, що         АР = АВ. Знайдіть АС, якщо АР = 30  см.
  3. У прямокутному трикутнику бісектриса найбільшого кута утворює з гіпотенузою кути, один із яких удвічі більший за інший. Знайдіть гострі кути даного трикутника.

 

IV. Підсумки уроку 

Після того як учні здали зошити, вчитель може оголосити правильні відповіді, або роздати всім учням аркуші з правиль­ними розв'язаннями для самостійного опрацювання допущених помилок вдома.

 

V. Домашнє завдання

За готовими розв'язаннями самостійно виконати аналіз контрольної роботи.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гаврилиця Олег
    Гарно дякую,хороший матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 березня 2020
Переглядів
5503
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку