Різні завдання з теми "Прикметник. Повторення вивченого"
Завдання №1.
Скласти ментальну карту.
Приклади:
Завдання №2 (діти об'єднуються в декілька груп)
Не виходячи з кабінету, підібрати якомога більше слів відповідно до тем (вивчених), потім обмінятися з іншими групами, доповнюючи таблиці
Стіл
|
Високий, зручний, прямокутний |
Стоїть, заважає |
Парта
|
Ріднесенька, тверда, жовта |
Допомагає |
Шафа
|
Непомітна, велика |
Приховує, зачаровує |
Вчитель
|
Суворий, добрий |
Розповідає, навчає, підказує |
Учні
|
Шумні, непосидючі, розумні |
Читають, висловлюють, малюють |
Підлога
|
Рівна, паркетна, чиста |
|
Вікно
|
Велике, пластикове, прозоре |
Пропускає, зачиняє |
звук
|
Набридливий, тихий, приємний |
Проходить, вирує, чарує |
Завдання №3 ( на основі завдання №2) Скориставшись таблицями, скласти твір-опис приміщення з ілюстраціями (діти вчяться розподіляти обов'язки, відповідно до рівня своєї підготовки)
Завдання №4 Гра доміно до теми "Ступені порівняння прикметників"
Чотири гравці беруть по сім пластинок і грають попарно. Хід розпочинає той, хто має пластинку з позначкою . Пластинки кладуть по черзі так, щоб виходило слово у правильній формі. Якщо у гравця немає пластинки, яку можна було б покласти зліва або справа, то він пропускає хід, а хід робить сусід зліва. Гра триває до тих пір, поки один з гравців не покладе останню пластинку. Тоді у супротивників підраховується кількість букв. Гра закінчується тоді, коли одна з двох пар гравців набере 100 очок.
ший |
Част |
|
Чий |
Найбіль |
|
інший |
Тон |
|
ший |
Ниж |
|
|
|
|
|||||||
ший |
Жвав |
Чий |
Найшир |
інший |
Корот |
ший |
Ближ |
|||
|
|
|
|
|||||||
ший |
Стар |
Чий |
Найстар |
інший |
Лег |
інший |
Важ |
|||
|
|
|
|
|||||||
Ший Добр |
Чий |
Найглиб |
інший |
Мен |
інший |
Щонайкра |
||||
|
|
|
|
|
||||||
ший |
Туг |
Чий |
Якнайшвид |
ший |
Дорож |
Щий |
Слаб |
|||
|
|
|
|
|||||||
ший |
Ви |
Чий |
Якнайсильн |
ший |
Вуж |
Щий |
Біль |
|||
|
|
|
|
|||||||
ший |
тов |
інший |
дов |
ший |
дуж |
щий |
якнайрідн |
|||
|
|
|
|