Різнобарв’я багатоголосся. Підготувала вчитель Манявського ліцею Гринішак О. Б.
Номер слайду 2
Мета: формування розуміння про професійне мистецтво, особливості художньої мови інструментальної музики; формування соціальної компетентності. Очікувані результати: Учень (учениця):характеризує музичний твір; описує емоції, викликані музикою; висловлює припущення, чому композитор дав таку назву; описує звучання (тембр) інструментів, у виконанні яких прозвучав твір, порівнює тембрибере участь у обговоренні творів образотворчого мистецтва, виявляє знання про музичні інструменти; виявляє бажання і пропонує власні варіанти виконання творчого завдання;старанно розучує пісню
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Запитання для обговорення. Які емоції викликає музичний твір? Який темп його виконання ? Які музичні інструменти звучали? Схарактеризуй їхні тембри Які образи виникли у мультиплікаторів від музичного твору? Які кольори переважають в мультфільмі?
Номер слайду 5
Розглянь картини
Номер слайду 6
Запитання для обговорення. Що тобі «розповіли» картини про юних музикантів ? Які музичні інструменти зображено? Яка музика може звучати? Чому ти так вважаєш? Хто з дітей, на твою думку, імпровізує, а хто навчається музиці? Як ти думаєш, ці картини написані в один час чи у різні часи? Поясни.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Найчастіше музичні інструменти поділяють на струнні, духові та ударні. У струнних звуки виникають від коливання струн; у духових – від руху повітря; в ударних – від ударів по них рукою або паличками. Є інструменти, які поєднують властивості кількох груп, наприклад клавішні. Фортепіано водночас і струнний, і ударний інструмент; баян, акордеон та орган – ударний та духовий.
Номер слайду 9
Створення лепбука «Групи музичних інструментів»
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Рефлексія. Продовж речення. Сьогодні на уроці я дізнався…Сьогодні на уроці я навчився…Сьогодні на уроці я відчував себе…