Конспект музичного заняття з дітьми групи абілітації (віком до 4 років, що мають затримку мовленнєвого розвитку)

Про матеріал
Конспект музичного заняття з дітьми групи абілітації (віком до 4 років, що мають затримку мовленнєвого розвитку)
Перегляд файлу

Конспект музичного заняття з дітьми групи абілітації (віком до 4 років, що мають затримку мовленнєвого розвитку)

 

Тема: На гостини до бабусі

Мета: - формувати вокальні  навички: дихання, звукоутворення, артикуляцію та дикцію на матеріалах розспівок та пісень.

- розвивати гнучкість і рухливість артикуляційного апарату;

- знати назви пісень, розуміти їх зміст, запам’ятовувати слова, чисто інтонувати;

- продовжувати вчити грати на ложках ритмічно, узгоджувати свою гру з музичним супроводом,

- запам’ятовувати рухи, та вміло їх виконувати, поєднувати рухи зі співом;

- вміти розрізняти динамічні відтінки  (тихо, голосно);

- вміти передавати настрій твору;

Матеріали: фортепіано, ложки, гра «Склади квітку», ілюстрації.

Хід заняття:

Музичний керівник :

  •          Діти, сьогодні ми з вами підемо на гостини до бабусі. Ви готові вирушати у подорож? (Відповіді дітей)

(Звучить вступ розспівки на матеріалі примовки з рухами)

«Тапці, ручки, тапці, підемо до бабці».

( Спочатку приспівка-примовка виконується пошепки, потім все голосніше)

Тапці (показ руками на ноги),

ручки (хлопок),

тапці (знову показ руками на ноги).

Підемо до бабці (руки в боки, ритмічне притупування).

Дасть нам бабця калачі,

Ще й на тісто замішки (ритмічне плескання в долоні).

Музичний керівник:

  •          Як же скоро ми прийшли, ось вже й бабуся вийшла нам назустріч (показ іграшки або малюнку з зображенням бабусі).
  •          Треба з бабунею привітатися .

Розспівка – привітання

Добрий день, добрий день!

Ми тебе вітаємо!(діти гойдають ручкою – вітаються) – повторюємо 2 рази .

Музичний керівник:

  •          Діти, бабуся хоче нас пригостити калачами - та в неї у печі ледь вогонь горить. Давайте бабусі допоможемо його роздути . Тільки спочатку дути слід дуже обережно, щоб вогник у печі зовсім не загасити, а потім все сильніше

(Діти під керуванням педагога роблять дихальну вправу. Музичний супровід постійно допомагає уявити дітям всі зображувальні рухи).

  •          Тепер можна випікати калачі.

(виконую пісню – діти слухають)

Пісня-потішка «Калачі»

Я печу, печу, печу,

Діткам всім по калачу.

Маком я потрушу –

В піч гарячу посаджу!

Випікайтесь калачі

У натопленій  печі -

Будемо всіх маляток

Калачами частувати!

(Потім пропоную проспівати, що запам’ятали разом - діти підспівують та виконують рухи згідно змісту  потішки).

Музичний керівник:

  •          Які гарні калачі вийшли!(показує ілюстрацію)

А ще бабуся хоче зварити для малят кашку, допоможемо їй?(Діти відповідають)

  •          То ж  поставимо  казан з  кашою  на вогонь (показ) і починаємо варити А щоб каша не пригоріла, її слід помішувати. Візьмемо ложки і будемо мішати кашу(уявно мішаємо).

Розспівка «Варимо кашу»

Ту-ру-ру , ту-ру-ру,

Варим кашу круту,

Наливаєм молочка,

Нагодуємо козачка .

(розспівка на трьох звуках.)

Музичний керівник:

  •          Давайте подивимось , чи закипіла вже наша кашка? Відкриємо кришку, та подивимося. ( Імітую відкривання кришки і в цей момент  зойкаю і починає дути на руки, начебто трішки обпечені об гарячу кришку.)
  •          Діти, кришка гаряча, так можна й обпектися. Давайте подуємо на ручки і остудимо їх.

Вправа на дихання з різким і швидким видихом.

Музичний керівник:

  •          Діти, щось наша кашка не закипає.

А знаєте, щоб закипіла скоріше наша каша, давайте заспіваємо!

Поспівка-примовка: «Кипи, кипи, кашко»

Кипи , кипи, кашко,

Поки прийде Івашко!

( низхідний рух мелодії на трьох звуках з постійним прискоренням темпу і імітацією помішування ложками).

Музичний керівник: 

  •          Зварилася вже наша каша. Ну ж бо, подивимося та понюхаємо чи смачну ми кашу наварили.

(Діти роблять глибокі вдих і видих 2-3 рази, вдаючи, що нюхають кашу.)

  •          Ой, яка смачна каша у нас вийшла! Молодці!

Ну що ж, пригостимо нашою смачною кашкою бабуню і поласуємо самі!

Музично- ритмічна гра «Їли, їли  кашку»

Їли, їли, їли, їли, їли, їли кашку,

Їли, їли, їли, їли кашку з молочком.

(Ще раз співаємо і  простукаємо ритмічний малюнок ложками) разом зі співом».

Музичний керівник:

  •          Давайте встанемо і затанцюємо з ложками!

Танок-гра з підспівуванням «Ложечки»

Музичний керівник:

  •          Так гарно почастувала нас бабуся!

Давайте  навчимо бабусю танцювати!

Танок з підспівуванням  « Гопачок»

Чок, чок, чок та чок -

Ми танцюєм гопачок! (2р.)

Приспів:

Барабанчики заграли -

Нас маляток звеселяли! (2 р.)

 

Ми візьмемо руки в боки

І почнемо наші скоки (2 р.)

Приспів:

Наші рученьки танцюють –

Музику веселу чують! (2 р.)

Музичний керівник:

  •          Як гарно ми погостювали у бабусі, подаруємо їй гарні квіти? (Відповіді дітей)

Музична гра «Склади квітку»

(Наприкінці заняття діти прощаються з керівником, співають  «До- побачення», - спів з рухами рук, що збігаються з низхідним рухом мелодії.)

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Держук Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 січня
Переглядів
99
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку