Мета (формування компетентностей): ключових: уміння вчитися впродовж життя (зосереджено слухати вчителя); здоров’язбережувальну (формувати правильну поставу); інформаційно-комунікативну (оперувати інформацією, отриманою на уроці);обізнаність і самовираження у сфері культури (пропагування національної культури через власну художньо-творчу діяльність);предметних: розширити уявлення учнів про особливості оперного мистецтва;ознайомити учнів з поняттями «увертюра», «дует»;удосконалювати вміння виконувати та аналізувати музичні твори.
Номер слайду 3
Музичний матеріал: С. С. Гулак-Артемовський. Опера «Запорожець за Дунаєм»: Дует Одарки і Карася Фінальна сцена «Там, за тихим, за Дунаєм» «Писанки»Вірші С. Жупанина. Музика В. Таловирі
Номер слайду 4
Опера – музично-театральний жанр, у якому на основі літературного сюжету об’єднуються музика (вокальна та інструментальна), образотворче мистецтво (декорації, костюми, грим) та хореографія. Увертюра – симфонічний вступ до вистави, у якому передається загальна емоційна атмосфера, звучать головні теми твору. Дует – вокальний номер для двох співаків у супроводі оркестру.
Номер слайду 5
С. С. Гулак-Артемовський. Український співак, композитор, актор, драматург, автор першої української опери “Запорожець за Дунаєм”
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Фізкультхвилинка“Весняний дощ”
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
ПИСАНКИ Ввечері матуся нас чарує, Писанки на свято нам малює. Віск черпає пищиком із блюдця, Очі в мами лагідно сміються. Очі мами світяться у ласці, Квітоньки на писанці зірчасті, А на другій півники та бджоли, Ми таких не бачили ніколи. А на третій писанці - зірниці, Ще й під ними золоті жар-птиці. На четвертій - олені та сарни, А на п'ятій - рушничок прегарний. Ввечері матуся нас чарує, Писанки на свято нам малює. Дивиться і тішиться матуся, Я у неї малювати вчуся.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Продовж речення: Сьогодні на уроці ми слухали…Увертюра – це…Головні герої опери мали такі риси характеру…Сьогодні на уроці мені сподобалося…Я хотів би... Рефлексія