Різнорівневі тестові завдання з теми "Дружба і кохання"

Про матеріал
Різнорівневі завдання контрольної роботи з теми "Дружба і кохання" для учнів 7 класу.
Перегляд файлу

Контрольна робота №4

Дружба і кохання

І варіант

І рівень

1.З якого вірша взяті рядки?

Вдалині від тебе не тужу, не плачу,
Розуму не трачу, як тебе побачу,
А проте, як часом довго не стріваю,-
Все чогось сумую, все когось шукаю.

а) «Моя любов – рожевий квіт» ;

б) «Непевність»;

в) «Коли настав чудовий май».

2. Як із швецької перекладається ім’я головного героя повісті У.Старка «Маленька книжка про любов»?

а) перемога;               в) мир;

б) радість;                  г) світло.

3. Хто з поетів оспівав своє нерозділене кохання до кузини?

а) А.Міцкевич;                                      б) Г.Гейне;                                              в) Р.Бернс.

4. Хто з поетів підписав шлюбний контракт?

а) Р.Бернс;                                         б) Г.Гейне;                                          в) У.Старк.

5. «Запитання б’ється», «мозок сушить» - це художні засоби:

а) епітети;

б) порівняння;

в) метафори.

6. Чиї вірші покладені на музику та стали народними піснями?

а) А.Міцкевича ;                                       б)Г.Гейне ;                                       в)Р.Бернса.

7. Фред та Оскар отримали догани за те, що:

а) запізнилися на урок;         б) збили з ніг директора школи;         в) приклеїли вуса скелетові .

8. Темою твору «Маленька книжка про любов» є:

а) тема кохання та дружби;                                  

б) тема зради;                                               

в) війна,здійснення мрії, кохання.

9. Вірш «Моя любов – рожевий квіт» Р.Бернс присвятив:

а) коханій дружині;                                   б) однокласниці;                                в) донечці.

10. Найкращим другом Симони у повісті «Диваки і зануди» був:

а) дідусь Іван ;                                          б) вітчим ;                                           в) Ісак.

11. Про кого йдеться у цитаті? «У вухах у неї були блискучі сережки. Коли вона зняла шапку, то стала схожа на фею…»

а) маму Фреда ;                       

б) Ельсу;                

в) невідому пані.

12. Кому належить фраза: «Я прийшов сюди помирати»?

а) Інгве;                                                     

б) Ісаку ;                           

в) Іванові.                  

 

ІІ рівень

1. Дайте визначення поняття повість.

2. За поданою фотографією встановіть особу.

 

Картинки по запросу фото генріх гейне

ІІІ рівень

1. Встановіть відповідність між назвою твору та уривком.                                      

    Картинки по запросу р.бернс моя любов вишневий цвіт ілюстрації           

                                                          

    Коли настав чудовий май... 1

Похожее изображение                                                                  Непевність» Адам Міцкевич читати вірш українською мовою | Knizhkiоли настав чудо

 

а) «Тоді я милій розказав

     Мою журбу й кохання.»

б) «Ваш син Фред показав сьогодні приклад, гідний похвали.»

г) «А ти навік любов моя,-

     Аж згасне сонця пал.»

ґ) «Як руки твоєї дотик відчуваю,
    Наче в любий спокій весь я поринаю..»

д) «Із краю в край грозою гнаний я.»

2 .Розкрийте основну думку вірша К.Симонова «Чуєш… Ти чекай мене…»

ІV рівень

Виконайте одне завдання на вибір.

1. Напишіть твір-мініатюру «Мрії збуваються, якщо в них вірити». (За повістю У.Старка  «Маленька книжка про любов»)

2. Напишіть твір-мініатюру «Сила кохання в поезії». (За творчістю Г.Гейне, Р.Бернса, А.Міцкевича)

3. Напишіть твір-мініатюру за висловом Рудакі «До добра і світу тягнеться мудрець,

До війни і чвар тягнеться дурень.»

 

 

docx
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
1371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку