РМ. Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів

Про матеріал
Розвиток мовлення. Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів Мета: поглибити знання учнів про способи дієслів; удосконалювати навички 4К (комунікація, колаборація, креативність, критичне мислення); виховувати прагнення учнів до підвищення культури власного мовлення; розвивати вміння розрізняти та правильно вживати дієслова різних способів. Обладнання: проектор, роздавальні матеріали, теги слів, QR-коди із зашифрованими завданнями, мотиваційне відео, мотиваційні браслети
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Умійте слухати. Говорити коротко й чітко повинен хтось один. Критикуй не товариша, а ідею. З повагою ставитися до всіх без винятку. Розподіліть обов’язки в групі. Кожен виконує свої обов’язки. Обговоріть отримані результати. Зробіть висновки. Висловлюватися слід, спершу піднявши руку. У разі необхідності зверніться до вчителя.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів. Розвиток мовлення Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів

Номер слайду 5

Мета: поглибити знання учнів про способи дієслів; удосконалювати навички 4 К (комунікація, колаборація, креативність, критичне мислення); виховувати прагнення учнів до підвищення культури власного мовлення; розвивати вміння розрізняти та вживати дієслова різних способів.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

ДО́ПИС, у, чол. Стаття, повідомлення про що-небудь, написані для газети, журналу і т. ін. кореспондентом або читачем.

Номер слайду 8

Творча робота «Вітайте дієслово у соцмережі!»

Номер слайду 9

Завдання:на форматі створити уявну сторінку для дієслова у будь-якій соціальній мережі (придумати Nikname (кличка), вказати друзів, опубліковані світлини, запити на дружбу і т.д.)на створеній сторінці написати допис про важливу подію зі шкільного життя, використовуючи дієслова різних способів (6-8 речень)презентувати роботу, акцентуючи акцентуючи увагу на дієсловах, які були використані для написання допису

Номер слайду 10

Гарного настрою та вдалого дня!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Умійте слухати. Говорити коротко й чітко повинен хтось один. Критикуй не товариша, а ідею. З повагою ставитися до всіх без винятку. Розподіліть обов’язки в групі. Кожен виконує свої обов’язки. Обговоріть отримані результати. Зробіть висновки. Висловлюватися слід, спершу піднявши руку. У разі необхідності зверніться до вчителя.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів. Розвиток мовлення Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів

Номер слайду 5

Мета: поглибити знання учнів про способи дієслів; удосконалювати навички 4 К (комунікація, колаборація, креативність, критичне мислення); виховувати прагнення учнів до підвищення культури власного мовлення; розвивати вміння розрізняти та вживати дієслова різних способів.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

ДО́ПИС, у, чол. Стаття, повідомлення про що-небудь, написані для газети, журналу і т. ін. кореспондентом або читачем.

Номер слайду 8

Творча робота «Вітайте дієслово у соцмережі!»

Номер слайду 9

Завдання:на форматі створити уявну сторінку для дієслова у будь-якій соціальній мережі (придумати Nikname (кличка), вказати друзів, опубліковані світлини, запити на дружбу і т.д.)на створеній сторінці написати допис про важливу подію зі шкільного життя, використовуючи дієслова різних способів (6-8 речень)презентувати роботу, акцентуючи акцентуючи увагу на дієсловах, які були використані для написання допису

Номер слайду 10

Гарного настрою та вдалого дня!

Перегляд файлу

Розвиток мовлення. Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів

Мета: поглибити знання учнів про способи дієслів; удосконалювати навички 4К (комунікація, колаборація, креативність, критичне мислення); виховувати прагнення учнів до підвищення культури власного мовлення; розвивати  вміння розрізняти та правильно вживати дієслова різних способів.

Обладнання: проектор, роздавальні матеріали, теги слів, QR-коди із зашифрованими завданнями, мотиваційне відео, мотиваційні браслети

 

Перебіг уроку

1. Організаційний етап.

Добрий день!

Давайте розпочнемо урок із вправ, які активізують роботу мозку та допомагають концентрувати увагу. Вправа «Тертя долонь», «Заховай хробака»

2. Установчо-мотиваційний етап.

Діти, сьогодні будемо працювати у групах, тому пропоную пригадати правила роботи у групах. Але для початку переглянемо мотиваційне відео.

Перегляд відео.

Це відео демонструє нам, що всі різні, тому маємо вміти сприймати один одного заради спільної справи. А тепер – правила роботи у групі. (Слайд 2)

  1. Умійте слухати.
  2. Говорити коротко й чітко повинен хтось один.
  3. Критикуй не товариша, а ідею.
  4. З повагою ставитися до всіх без винятку.
  5. Розподіліть обов’язки в групі.
  6. Кожен виконує свої обов’язки.
  7. Обговоріть отримані результати.
  8. Зробіть висновки.
  9. Висловлюватися слід, спершу піднявши руку.
  10. У разі необхідності зверніться до вчителя.

3. Операційно-пізнавальний процес

Актуалізація і корекція опорних знань.

Що ви знаєте про способи дієслова? (Спосіб дієслова виражає відношення названої дієсловом дії або стану до дійсності).

Які способи дієслова вирізняють?

Що виражає дійсний спосіб?

Що виражає умовний спосіб?

Що виражає наказовий спосіб?

Завдання-гра «Хмарка тегів»

Хмарка складена з дієслів. Учні вибирають та записують у три колонки дієслова дійсного, наказового та умовного способів.

Умовний ( зробили б, почув би, сказала б)

Дійсний (вирішив, зацікавилася, розуміємо, переклали, хвилюємося

Наказовий (поміркуйте, ходімо, послухайте, запиши).

 

4. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

 Слайд 3, слайд 4

Пояснення вчителя.

Демонстрація сторінки школи на в соціальній мережі Facebook (Слайд 5)

ДО́ПИС, у, чол. Стаття, повідомлення про що-небудь, написані для газети, журналу і т. ін. кореспондентом або читачем.

Перегляд зразка допису з використанням сканера QR-коду.

 

Творча робота «Вітаємо дієслово у соцмережі»(Час виконання 10-15 хв.)

Завдання (використання роздавального матеріалу):

  • на форматі створити уявну сторінку для дієслова у будь-якій соціальній мережі (придумати NikName, вказати друзів, опубліковані світлини, запити на дружбу і т.д.)
  • на створеній сторінці написати допис про важливу подію зі шкільного життя, використовуючи дієслова різних способів  (5-6 речень)
  • презентувати роботу, акцентуючи увагу наспособах дієслів

Презентація виконаного проекту. Обговорення дієслів різних способів, які були вжиті у дописі.

V. Підсумки.

Тож, давайте підсумуємо, що навчилися на сьогоднішньому уроці?

Вправа «Незакінчене речення»

- На сьогоднішньому уроці я дізнав(-ла)ся…

- Я зрозуміла…

- Я навчилася…

- Мені найбільше запам’яталося…

Оцінювання.

Дякую за чудове виконання поставлених завдань. Ви справилися. Навчилися не тільки створювати допис та розрізняти дієслова різних способів, але й творити, комунікувати, співпрацювати, критично мислити та бути справжньою командою.

Оцінювання мотиваційними браслетами.

Рефлекція-побажання.

Дивись вперед з надією,

Назад – з вдячністю,

Вгору – з молитвою

Вниз – з покаянням,

Всередину – з увагою,

а навкруги – з любов’ю.

Д/з. Скласти у робочих зошитах допис про уявну зустріч зі своїм кумиром.

 

Перегляд файлу

C:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (2).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (3).jpeg+C:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (4).jpeg

C:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (5).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (7).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (8).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (9).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (11).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (10).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (9).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (11).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (10).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (14).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (13).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (12).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (15).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (21).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (20).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (19).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (18).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (17).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (16).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (22).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (13).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (12).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (11).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (10).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (9).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (8).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (7).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (6).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (5).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (4).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (3).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (2).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия (1).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\naklonenie-soslagatelnoe-eto-chast-rechi-glagol-soslagatelnoe-naklonenie-primeri_7.jpgC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\imagesCAA1SDY9.jpgC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images.jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (25).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (23).jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\Без названия.jpegC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Уроки\images (24).jpeg

Brasletu_Монтажная область 1 копия 2.jpg
Brasletu_Монтажная область 1 копия 3.jpg
Brasletu_Монтажная область 1 копия.jpg
Brasletu_Монтажная область 1.jpg
Перегляд файлу

    C:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\thumb_15.jpg    Правила роботи в групі

1. Умійте слухати одне одного.

2. Говорити повинен хтось один.

2. Говорити коротко й чітко, головне – не перебивати один одного.

4. Критикуй не товариши, а ідею.

 5. Висловлюватися слід, спершу піднявши руку.

6. З повагою ставитися до всіх без винятку.

7. Розподіліть обов’язки в групі.

8. Кожен виконує свої обов’язки.

9. Обговоріть отримані результати.

10. Зробіть висновки. C:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\20.jpg11. У разі необхідності зверніться до вчителя. C:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\thumb_19.jpgC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\thumb_18.jpgC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\thumb_21.jpgC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\thumb_17.jpgC:\Users\Методичний кабінет\Desktop\Правили роботи у групах\thumb_16.jpg

Word Art (1).png
Word Art (2).png
Word Art (3).png
Word Art (4).png
Word Art (5).jpg
Word Art (5).png
Word Art (6).png
Word Art (7).png
Word Art (8) – копія.png
Word Art (8).png
Без імені.png
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Vlasyk Nataliia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Безлюдько Ірина Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
17 березня 2019
Переглядів
19846
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку