Робоча картка уроку № 5 Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня в прозі».Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. Значення Різдва у творі. Тема уроку: “Я спокутую минуле теперішнім і майбутнім!"
Робоча картка уроку № 5
Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня в прозі».
Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. Значення Різдва у творі.
“Я спокутую минуле теперішнім і майбутнім!”
Завдання1. “О, який же я щасливий!” 2б.
Складіть ланцюжок помилок Скруджа:
Шлях Скруджа до щастя.
Завдання 2. “Займіть позицію” 3б.
Щастя – це...
Скористайтеся схемою:
Чому?
Учительська підказка!
Тому що...
Через те,що...
По-перше, по-друге...
На мою думку...
Ось наприклад...
Завдання 3. Складіть гроно “Переродження Скруджа”. 2б.
Як Скрудж спокутує Минуле Теперішнім і Майбутнім?
Завдання 4. До якого фрагменту з тексту підходить ілюстрація? 1б.
Підберіть назву до ілюстрації.
____________________________________________
Завдання 5. Творча робота.Твір-роздум. Поміркуйте, яка ви людина? (“Чи схожий я на Ебінезера Скруджа? Що я уже зараз можу змінити у собі?“)
2б.
Рідні Батьки
Однокласники
Cусіди
Друзі
Поясніть, як ви розумієте напрямок стрілок?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Теорія літератури. Тематичний словничок уроку.
Різдвяне оповідання – це художній твір, дія якого відбувається напередодні або під час Різдва і має щасливу розв'язку.
Гуманізм – це людяність, тобто визнання людини найвищою цінністю в світі, повага до її розуму та гідності.
Гуманіст – це людина, яка пройнята ідеями гуманізму, тобто має добре й дбайливе ставлення до людей, поважає їх.
Гуманність – це любов і увага до людини, повага до людської особистості, добре ставлення до всього живого.
2. Підіб’ємо підсумки! -2б
- Чи має твір «Різдвяна пісня в прозі» ознаки різдвяного оповідання? Свою думку обґрунтуйте.
1._____________________________________________________________2._____________________________________________________________
-Чи можна назвати гуманістом Скруджа? Свою думку обґрунтуйте.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
-Чи можна назвати гуманістом Чарльза Діккенса? Свою думку обґрунтуйте.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Як , на вашу думку, яка роль Різдва у творі?
_____________________________________________________________________________
- Поясніть, як ви розумієте назву повісті?
____________________________________________________________________________________________________________________________________