Робочий лист на тему "Китайська цивілізація"

Про матеріал

Матеріал призначений допомогти учням в самостійному опрацюванні матеріалу підручника, розбитий на логічні частини. Робочий лист включає в себе різні види робіт (прийоми): роботу з картою, пояснення термінів, роботу з документом, лінією часу, складання сенкану.

Перегляд файлу

6В,У65  Китайська цивілізація (§§17-19, Всесвітня історія. Історія України : (інтегр. курс) : підруч. для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Бандровський, Віталій Власов. — Київ : Генеза, 2019.)

1.Робота з картою:

А) Визначте місце розташування Давнього Китаю:

_________________________________________________

Б) Назвіть гори, рівнину, дві великі річки, що течуть там:  _________________________________________________

_________________________________________________

В)Які моря омивать Давній Китай? ___________________

_________________________________________________

_________________________________________________

Г)Які труднощі долали китайці? ______________________

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

2.На лінії часу познач:

А)  час поселення китайців на берегах річок,  час перших міських  поселень;

Б)  добу «семи царств,  що воювали»;    

В) початок правління Ціня Шіхуанді;

Г) початок становлення династії Хань.                                                                                                         

 

3. Прочитайте  фрагмент з «Історичних записок» Сими Цяня -батька китайської історії. Визначте, навіщо Цінь Шіхуанді здійснив заходи, про  які розповів Сима Цянь:                                                                                                  «Царство Цінь уперше об’єднало Піднебесну... Шіхуанді розділив Піднебесну на тридцять шість областей і в кожну призначив чиновників керувати нею. Він змінив назву простого народу на “цяньшоу” – “чорноголові”; забрав усю зброю в Піднебесній, зібрав її в Сяньяні й виплавив з неї рами-стійки для підвішування дзвонів, а також дванадцять людських фігур вагою в тисячу ші (близько 31 т) кожна; їх було встановлено в палацах. Було запроваджено єдині закони, міри ваги, ємності та довжини, колії візків, написання ієрогліфів».______________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

 

4. Порівняйте словесний та мальований портрети Цінь Шіхуанді. Чи зміг художник утілити риси вдачі імператора, про  які розповідав Сина Цянь?(ст.80).                                                    

  «Володар Цінь був людиною з великими очима й грудьми хижого птаха. Він не вирізнявся добротою. У нього був голос шакала та серце тигра й вовка одночасно. Коли Шіхуанді потрапляв у скрутне становище, він з  легкістю підкорявся іншим. Але якщо домагався свого, він так само легко міг розчавити людину».  _________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Доповни схему:

                                                

 

 

 

 

             

 

                   рис                                                                                       

                                                                                    ввозили:                      вивозили:

 

5.Склади сенкан про Конфуція: ___________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

6.Який внесок зробили китайці у світову скарбницю досягнень? _______________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

docx
Додано
10 травня 2020
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку