Домашнє завдання
1. На подвір’ї, де ви проживаєте, знайдіть предмети (не менше двох), що мають прямокутну форму, виміряйте довжини їх сторін та обчисліть периметри.
Розв’язання: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Доведіть, що вхідні двері вашого будинку (квартири) мають прямокутну форму. Обчисліть периметр дверей, знайдіть відношення їх діагоналей.
Розв’язання: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
РОБОЧИЙ ЗОШИТ УЧНЯ
_______________________
Усна вправа «Угадай, яка фігура розповідає про себе»
1. Я маю більше ніж 3 сторони, але менше ніж 5.
2. Мої протилежні сторони попарно паралельні.
3. Я чотирикутник, усі сторони якого рівні.
4. Мої діагоналі рівні і точкою перетину діляться навпіл.
5. Мої діагоналі перпендикулярні, але не рівні.
6. Усі мої кути прямі, а сторони попарно рівні.
7. Моя діагональ ділить мене на два прямокутних нерівнобедрених трикутника.
8. Я чотирикутник, у якого лише дві сторони паралельні.
Вправа 1. Заповнити таблицю
Геометрична фігура |
|
|
|
|
|
Назва фігури |
|
|
|
|
|
Рівність діагоналей |
|
|
|
|
|
Вправа 2. Продовжити речення:
1. Паралелограм – це ______________, у якого протилежні сторони _______________.
2. Прямокутник – це ________________, у якого всі _________ прямі.
3. Ромб – це _________________, у якого всі ___________ рівні.
4. Квадрат – це __________________, у якого всі ________ і _______________ рівні.
5. Трапеція – це ____________________, у якого дві ____________ ________________________.
Практична робота
Завдання 1. Доведіть, що майданчик для баскетболу має форму прямокутника.
Доведення:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Виміряйте сторони маленької та великої пісочниць, що знаходяться на дитячому майданчику селищного парку. Обчисліть периметр кожної з них, знайдіть довжини діагоналей. Визначте види чотирикутників.
Розв’язання: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 3. Визначте вид чотирикутника, що є основою скульптури «Богатир та Змій Горинич», виконавши необхідні вимірювання.
Розв’язання: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рефлексія
Оцініть свою роботу на уроці:
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Брав активну участь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Було цікаво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Було все зрозуміло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчився вимірювати на місцевості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|