Робочий зошит. ЧОТИРИКУТНИКИ ТА ЇХ ВИДИ

Про матеріал
Робочий зошит до пленерного уроку з геометрії для 8-го класу за темою "чотирикутники та їх види"
Перегляд файлу

Домашнє завдання

 

1. На подвір’ї, де ви проживаєте, знайдіть предмети (не менше двох), що мають прямокутну форму, виміряйте довжини їх сторін та обчисліть периметри.

Розв’язання: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Доведіть, що вхідні двері вашого будинку (квартири) мають прямокутну форму. Обчисліть периметр дверей, знайдіть відношення їх діагоналей.

Розв’язання: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОЧИЙ ЗОШИТ УЧНЯ

_______________________

 

Усна вправа «Угадай, яка фігура розповідає про себе»

1. Я маю більше ніж 3 сторони, але менше ніж 5.

2. Мої протилежні сторони попарно паралельні.

3. Я чотирикутник, усі сторони якого рівні.

4. Мої діагоналі рівні і точкою перетину діляться навпіл.

5. Мої діагоналі перпендикулярні, але не рівні.

6. Усі мої кути прямі, а сторони попарно рівні.

7. Моя діагональ ділить мене на два прямокутних нерівнобедрених трикутника.

8. Я чотирикутник, у якого лише дві сторони паралельні.

 

Вправа 1. Заповнити таблицю

 

Геометрична фігура

 

 

 

 

 

Назва фігури

 

 

 

 

 

Рівність діагоналей

 

 

 

 

 

 

Вправа 2. Продовжити речення:

1. Паралелограм – це ______________, у якого протилежні сторони _______________.

2. Прямокутник – це ________________, у якого всі _________ прямі.

3. Ромб – це _________________, у якого всі ___________ рівні.

4. Квадрат – це __________________, у якого всі ________ і _______________ рівні.

5. Трапеція – це ____________________, у якого дві ____________  ________________________.

Практична робота

 

Завдання 1. Доведіть, що майданчик для баскетболу має форму прямокутника.

Доведення:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 2. Виміряйте сторони маленької та великої пісочниць, що знаходяться на дитячому майданчику селищного парку. Обчисліть периметр кожної з них, знайдіть довжини діагоналей. Визначте види чотирикутників.

Розв’язання: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 3. Визначте вид чотирикутника, що є основою скульптури «Богатир та Змій Горинич», виконавши необхідні вимірювання.

Розв’язання: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Рефлексія

Оцініть свою роботу на уроці:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Брав активну участь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Було цікаво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Було все зрозуміло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчився вимірювати на місцевості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 липня 2019
Переглядів
847
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку