Комунальний заклад
«Петропавлівський ліцей
Петропавлівської сільської ради»
РОБОЧИЙ ЗОШИТ
«Корекція розвитку»
для здобувача освіти з ЗПР
__________________
на 2021/2022 н.р.
Заняття 1
Вправа «Привітання»
Як швидко літо проминуло!
Прийшла осінняя пора.
Немов на крилах полинуло
Кохане літечко з двора!..
Садок марніє потихеньку,
Пожовклі падають листки,
Вітрець не віє вже тепленько,
Жене понурії хмарки.
Посох горошок на городі,
Мачок вже цвіт давно згубив,
Високий соняшник на грядці
Журливо голову схилив.
Завдання: прочитати вірш і намалювати до нього малюнок
2. Як настрій?
Обери смайлик
Завдання. Напиши декілька речень про себе. Своє імя, хобі, улюбоені іграшки
Вправа «Якби я був чарівником»
Продовж речення
Якби я був чарівником я б створив ____________________________________
Якби я був чарівником я б продовжив__________________________________
Якби я був чарівником я б нагородив__________________________________
Якби я був чарівником я б змінив _____________________________________
Якби я був чарівником я б побудував__________________________________
Якби я був чарівником я б знищів _____________________________________
Якби я був чарівником я б наділив ____________________________________
Якби я був чарівником я б ______ ____________________________________
Рефлексія
Найлегшою вправою була № __, найскладнішою вправа № ___
В кінці заняття маю настрій
Заняття 2
Бабуся й онук прийшли до зоопарку.
Перед вольєром зі слоном бабуся каже:
– Мишко, чому ти не даєш слонові хліба?
– Я не знаю куди давати.
У нього і спереду, і ззаду хвости.
ЗАНЯТТЯ 3.
Привіт друже!
У млині було вісім мішків, на кожному мішку сиділо по дві миші, прийшов чоловік з котом, скільки тепер стало ніг?
и |
г |
ч |
і |
л |
н |
о |
в |
к |
д |
а |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
10 |
8 |
4 |
|
6 |
7 |
2 |
1 |
|
3 |
7 |
5 |
7 |
8 |
4 |
9 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) Лимон кислий, а цукор… __________
2) Собака гавкає, а кішка… __________
3) Вночі темно, а вдень… __________
4) Трава зелена, а небо… __________
5) Взимку холодно, а влітку… __________
6) Ти їси ротом, а слухаєш… __________
7) Птах літає, а змія… __________
8) Ти дивишся очима, а дихаєш… __________
9) У людини дів ноги, а у коня… __________
10) Птахи живуть у гніздах, а люди… __________
Молоток, пилка, сокира - … __________
Суп, каша, котлета - … __________
Гітара, скрипка, сопілка - … __________
Орел, сова, сокіл - … __________
Ковзани, лижі, ракетка - … __________
Персик, абрикос, апельсин - … __________
Україна, Німеччина, Польща - …__________
Жовтий, зелений, синій - …__________
Рефлексія
Найлегшою вправою була № __, найскладнішою вправа № ___
В кінці заняття маю настрій
ЗАНЯТТЯ 4.
Привіт Друже!
2 Вправа «Знайди та розфарбуй»
Рефлексія
Найлегшою вправою була № __, найскладнішою вправа № ___
В кінці заняття маю настрій
заняття 5.
Привіт Друже!
що сидить на гільці
Ми ділили апельсин
нас багато - він один
цей - для зайченяті
цей шматочок більці
а для вовка кісточки,
розбігайтесь, діточки
решта - ведмежатам
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексія
Найлегшою вправою була № __, найскладнішою вправа № ___
В кінці заняття маю настрій
заняття 5.
Мої вітанячка, тобі мій друже!
Мої вітаня
1 Вправа. Прочитай і намалюй малюнок який відтворює твій настрій
Краса у квітці і краса в травині,
Вона в сріблястих росах ожива.
Красу потрібно бачити дитині,
Щоб оживали думка і слова.
Щоб їй про це хотілось говорити,
У рідній мові передати все…
У ріднім слові радість відтворити…
То ж слово наше хай красу несе
Розглянь фігуру з кубів. Намалюй поряд таку ж саму фігуру, з’єднуючі точки. Порахуй, скільки кубиків у кожній фігурі, й напиши відповідні числа праворуч
Рефлексія
Найлегшою вправою була № __, найскладнішою вправа № ___
В кінці заняття маю настрій
ЗАНЯТТЯ 6
Привіт Друже!
Давай перевіримо, як ти знаєш мультики та казки. Впиши в кольорові клітинки відповідні літери і дізнайся мультик який тобі потрібно передивитись.
3 Вправа Розтав знаки у відповідні фігурки
ЗАНЯТТЯ 7
Привіт любий друже!
Вправа 1. Роздивись малюнки, які геометричні фігури використані для будівель. __________________________________________________________
Для чого призначені ці будівлі?_______________________________________
Як з’єднуються поміж собою деталі? __________________________________
Які за розміром бувають деталі?______________________________________
Як побудоване вікно, двері?__________________________________________
Для чого потрібен будівельний конструктор? ___________________________
Як треба користуватися набором?_____________________________________
З яких деталей можна звести дах, стіни? Як вони з’єднуються? ____________
Вправа 2 « Геометричний диктант».
Намалюй трикутник, овал, квадрат, ромб, прямокутник, коло, коло в трикутнику, трикутник в прямокутнику, промінь, відрізок.
Вправа 3. За схемою побудуй з конструктора будівлю
ЗАНЯТТЯ 8
Для гарного настрою прочитай смішинку
— Де Іванко? — запитав
наш учитель Тому.
— Та він ногу поламав
і побіг додому!
Диктант – писати
Сад - ___________________________________________
Школа - ________________________________________
Обличчя - _______________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сильно кричати, нервувати, пищати – це _________________________
Щиро посміхатись, спілкуватись з друзями – це ___________________
Галасувати, заважати однокласникам на уроці – це ________________
Слухати уважно вчителя, бути чемним – це __________________________
ЗАНЯТТЯ 9
Для гарного настрою прочитай смішинку
Запасливий
- Знову мокрі черевики?! –
Сварить Вову мати.
Ти, мабуть, в усіх калюжах
— Де Іванко? — запитав
Встигнув побувати?
- Що ви, мамо, - каже Вова, -
Не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось
Чотири калюжі!
Вправа 1. Домалюй частинку квіточки і розфарбуй
ЗАНЯТТЯ 10
Привіт, Друже!
Як настрій? Починаємо працювати.
Для успішного заняття ось тобі така загадка
Що треба робити, коли бачиш зеленого чоловічка? ____________________
Вправа 1. Домалюй рибок і зроби їх різними, а дві однакові
Вправа 2 намалюй за зразком
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАНЯТТЯ 11
Привіт, Друже!
Для гарного настрою смішинку прочитай і працювати починай
Коли прийшов зі школи внук,
Дідусь щоденник взяв до рук:
— За віщо двійку ти схопив?
— За те, що швидко відповів...
— За те, що швидко? — гримнув дід.
За це ж п'ятірки ставить слід!
— Та що ви, діду, кричите?
Сказав я швидко, та не те...
Вправа 1 намалюй по крапочках та розфарбуй малюнок
Завдання 3 Розв’яжи задачу у віршах. Хоровод
Водить лісовий народ
Круг ялинки хоровод.
Вовк за лапу зайця взяв,
Лось біля косулі став.
І лисичка танцювала,
Лапу зайчика тримала.
А ліворуч від косулі
Стала білка-реготуля.
І кабанчик танцював.
Коло кого ж він стояв,
Якщо вовчик був не поруч,
А від зайчика ліворуч?
ЗАНЯТТЯ 12
Привіт, Друже!
Для гарного настрою смішинку прочитай і працювати починай
Митрофанка в школі й дома
Обіцяльником звемо ми.
Та і як його не звать?—
Любить хлопець обіцять.
Тільки те, що обіцяє,
Він одразу ж забуває...
Всі сміються з Митрофанка:
- На наступних зборах ланки,
Коли будеш виступать,
Обіцяй... НЕ ОБІЦЯТЬ!
Вправа 1. Домалюй візерунок
ЗАНЯТТЯ 13
Привіт, Друже!
Для гарного настрою лічилку прочитай і працювати починай
Бджоли в поле полетіли,
Задзижчали, загули,
Сіли бджоли на квіти,
Ми граємо - водиш ти!
Вправа 1 домалюй візерунок
ЗАНЯТТЯ 14
Привіт, Друже!
Для гарного настрою лічилку прочитай і працювати починай
Один два три чотири!
Жили миші на квартирі,
Чай пили, чашки били,
За три рублика платили.
Хто не хоче платити,
Тому водити!
Вправа 1 Домалюй частинку малюнка
Придумай розповідь про замок _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАНЯТТЯ 15
Привіт, Друже!
Для гарного настрою віршик прочитай і працювати починай
Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!
Автор невідомий
Намалюй до вірша ілюстрацію
Вправа 1. Пройди лабіринт
Вправа «Запам’ятай і напиши»
Прочитай слова, які написані
Запам’ятай ці слова, місце їх розташування на аркуші.
Напиши ті слова, які ти запам’ятав і у тому самому порядку в якому вони були розміщені на листку. Порівняй свою роботу зі зразком.
ВУЛКАН, КАНАЛ, НЕБО, СВІЧКА, ШКОЛА, ЗИМА, ПРОГРЕС, СТІНА, КОРОВА, ВЧИТЕЛЬКА
Вправа «Четвертий зайвий»
– Назви та підкресли «зайве» слово у кожному рядку. Поясни свій вибір.
• мак, ромашка, троянда, цибуля;
• чашка, блюдце, суп, тарілка;
• яблуко, персик, огірок, груша;
• помідор, баклажан, перець, слива;
• чашка, тарілка, каструля, диван;
• молоко, сметана, каша, сир;
• коза, курка, корова, вівця;
• чайник, стілець, стіл, шафа;
• машина, літак, автобус, тролейбус;
• олівець, портфель, зошит, капелюх.
|
ЗАНЯТТЯ 17
ТОЖ, ДАВАЙ ВПЕРЕД ДРУЖЕ! |
З новим днем приходить нова сила і нові думки
|
Вправа «Знайди слова»
Серед запропонованих букв знайди «заховані» слова, підкресли їх і прочитай. Склади речення із цими словами:
СБТОАТМАМАЧСВНГТЛДЖСОНЦЕЧСАЛРУРОК
МИРТИАБЮДАЖВЛИМОНСИВРБЧДСОНЖАОА
ВАЗАТАЛДЖСМБІЛДПАРТАСМДМІСЯЦЬВАПП
РТИСОЛІВЕЦЬМИАІЛПАКЯІВАПИКАЛИНАСМТ
Вправа «Один день із мого життя?»
Пригадай, як ти вчора провів свій день. Розкажи, що було вранці, вдень увечері ( що ти робив?, з ким спілкувався?, що відбувалося протягом усього дня? ).таку собі невеличку історію про себе
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вправа «Продовж речення»
– Продовж запропоновані речення:
Сіль солона, а цукор…___________________________
Стежка вузька, а дорога…_________________________
Помідор червоний, а огірок…______________________
Ти ходиш ногами, а кидаєш…______________________
Хлопчики виростають і стають чоловіками, а дівчата…______________________
Небо синє, а трава…__________________________________
Лимони кислі, а кавун…_____________________
Хліб – це їжа, а стіл – це…___________________
Вночі темно, а вдень…______________________
Дерева великі, а квіти…_____________________
Молоко біле, а шоколад…___________________
У трикутнику три сторони, а в чотирикутнику…_____________________________________
Придумай сам три чотири варіанта
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розгадай ребус
|
ЗАНЯТТЯ 18
ТОЖ, ДАВАЙ ВПЕРЕД ДРУЖЕ! |
Не роби те, що ти можеш зробити — спробуй те, чого не вмієш і не можеш.
|
Розгадай судоку. Потрібно вставити відсутні цифри у пусті клітинки, щоб цифри у рядях та колонках не повторювались
|
ЗАНЯТТЯ 18
ТОЖ, ДАВАЙ ВПЕРЕД ДРУЖЕ! |
У світі є багато цікавого, тож давай згадуй, розшукуй, дізнавайся! |
Придумай декілька речень з цими словами
|
ЗАНЯТТЯ 19
|
Подорожуй Україною! |
Склади невеличку розповідь про Україну.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відгадай загадку
У білесенькій хатині,
Коло вишень і калини.
За хатиною садок
І зелений моріжок,
Там багато є квіток.
Під горбом ставочок сяє,
Різна рибонька гуляє,
Качка з дітьми пропливає.
Як же зветься гарний край,
Де за ставом степ і гай
Пишно квітнуть, наче рай?
___________________
У вінку зеленолистім,
У червоному намисті,
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду.
______________________
|
ЗАНЯТТЯ 20
|
Кожен день зробіть своїм шедевром.
|
|
ЗАНЯТТЯ 21
|
Кожен день зробіть своїм шедевром.
|
Вправа 1. Уважно подивися на малюнок та знайти, які речі заховано всередні інших предметів. Запиши
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вправа 2 знайди який кубик відповідає розгорнутому
|
ЗАНЯТТЯ 22
|
Йди вперед не зупиняйся і ніколи не здавайся
|
Як мала рухатися фігура «А» аби змінити розташування так, як вказано на другому малюнку? Отже, дитині необхідно уявити траєкторію руху та намалювати її кольоровим олівцем поверх малюнка.
Вправа 2. Знайди фігуру яка змінила своє розташування відповідно до основної фігури
Залатай килимок