РОБОЧИЙ ЗОШИТ
„РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ
В ІНФОРМАЦІЙНОМУ БІЗНЕСІ”
Хороша реклама - це та, яка продає продукт,
не привертаючи до себе уваги ( Девід Огілві)
Тема . РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ БІЗНЕСІ
Питання винесені на самостійне вивчення:
1. Організація просування інформаційних товарів і послуг
Основні терміни і поняття: реклама, рекламна кампанія, рекламна політика, цільова аудиторія, банерна реклама, інтернет-реклама, контекстна реклама, директ-мейл, ефективність реклами, зовнішня реклама, рекламні матеріали.
Література:
1. Місце, роль, цілі та види реклами інформаційних продуктів
Реклама – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цілі реклами можна об'єднати в три групи:
1.________________________________________
2.________________________________________
3.________________________________________
Таблиця 1.1.
Вид реклами |
Короткий аналіз виду реклами |
Призначення |
Реклама іміджу товару |
|
|
Спонукальна реклама |
|
|
Інтерактивна реклама |
|
|
Фірмова реклама |
|
|
Спонсорство, меценатство |
|
|
2. Організація проведення рекламної компанії
Рекламна кампанія – ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Планування рекламної кампанії передбачає:
Рекламна політика - ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цільова аудиторія -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Таблиця 1.2.
Основні засоби реклами
№ |
Назва засобу реклами |
Характеристика рекламного засобу |
Інформаційно-рекламні матеріали |
||
1. |
Інформаційний лист |
|
2. |
Комерційна пропозиція |
|
3. |
Рекламна листівка |
|
4. |
Буклет |
|
5. |
Проспект |
|
6. |
Брошура |
|
7. |
Каталог |
|
8. |
Прес-реліз |
|
9. |
Календар |
|
10. |
Рекламно-подарункові матеріали |
|
Виставкова діяльність |
||
11. |
Виставка- продаж |
|
12. |
Семінар |
|
13. |
Презентація |
|
Зовнішня реклама |
||
14. |
Щитова реклама |
|
15. |
Плакат (постер) |
|
16. |
Афіша |
|
17. |
Світлова реклама |
|
18. |
Реклама на транспорті |
|
19. |
Реклама в місцях продажу |
|
20. |
Пряма реклама Директ-мейл |
|
3. Розробка комплексу маркетингу інформаційних продуктів і послуг
Головним завданням розробки комплексу маркетингу інформаційних продуктів і послуг є:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Комплекс маркетингу включає:
До способів організації проведення Інтернет-реклами належать:
4. Аналіз та дослідження ефективності комунікацій
Просування товарів та послуг неможливе без аналізу та дослідження комунікацій, оцінки їх ефективності, яка може носити як кількісний, так і якісний характер.
Кількісний аспект ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Якісний аспект ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Етапи контролю результатів рекламної кампанії:
Ефективність проведення рекламної кампанії включає:
Домашнє завдання: