Робочий зошит на тему: "Рекламна діяльність в інформаційному бізнесі"

Про матеріал
Робочий зошит ( конспект ) розроблений до теми "Рекламна діяльність в інформаційному бізнесі" ( спільна діяльність вчителя та учня).Передбачає заповнення відсутньої інформації
Перегляд файлу

 

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

 

„РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ

В ІНФОРМАЦІЙНОМУ БІЗНЕСІ”

 

Види реклами в Інтернеті: основні способи, методи інтернет-реклами - яка  буває, нові різновиди - AG.marketing

 

 Хороша реклама - це та, яка продає продукт,

не привертаючи до себе уваги ( Девід Огілві)

 

 

 

 

 

 

 

Тема . РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ БІЗНЕСІ

  1. Місце, роль, цілі та види реклами інформаційних продуктів
  2. Організація проведення рекламної компанії
  3. Розробка комплексу маркетингу інформаційних продуктів і послуг
  4. Аналіз та дослідження ефективності комунікацій

Питання винесені на самостійне вивчення:

    1. Організація просування інформаційних товарів і послуг

 

Основні терміни і поняття:  реклама, рекламна кампанія, рекламна політика, цільова аудиторія, банерна реклама, інтернет-реклама, контекстна реклама, директ-мейл, ефективність реклами, зовнішня реклама, рекламні матеріали.

 

Література:

  1. Васильців Т. Г. Економіка малого підприємства : навч. посіб.  Т. Г. Васильців, О. І. Іляш, Н. Г. Міценко ; за ред. д-ра екон. наук Т. Г. Васильціва. Київ: Знання, 2016. 446 с.
  2. Палеха Ю.І. Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес.Навчальний посібник. Київ, ЦУЛ,2020.492с
  3. Яркіна Н. М. Економіка підприємства : навч. посіб. / Вид. 2-ге перероб. і доп. К. : Видавництво Ліра-К, 2017. 600 с.

 

 

человечки для презентации без фона - Создать мем - Meme-arsenal.com1. Місце, роль, цілі та види реклами інформаційних продуктів

 

Реклама – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Цілі реклами можна об'єднати в три групи:

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1.1.

 

Вид реклами

Короткий аналіз виду реклами

Призначення

Реклама іміджу товару

 

 

Спонукальна реклама

 

 

Інтерактивна

реклама

 

 

Фірмова

реклама

 

 

Спонсорство,

меценатство

 

 

 

 

2. Організація проведення рекламної компанії

 

Інформаційно-аналітичні послуги

Рекламна кампанія – ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Планування рекламної кампанії передбачає:

  • ____________________________________
  • ____________________________________
  • ____________________________________
  • ____________________________________
  • ____________________________________
  • ____________________________________
  • ____________________________________

Рекламна політика - ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Цільова аудиторія -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ринок інформаційних послуг. Інформаційні послуги - це                                                                                  Таблиця 1.2.

Основні засоби реклами

Назва засобу реклами

Характеристика рекламного засобу

Інформаційно-рекламні матеріали

1.

Інформаційний лист

 

2.

Комерційна пропозиція

 

3.

Рекламна листівка

 

4.

Буклет

 

5.

Проспект

 

6.

Брошура

 

7.

Каталог

 

8.

Прес-реліз

 

9.

Календар

 

10.

Рекламно-подарункові матеріали

 

Виставкова діяльність

11.

Виставка-

продаж

 

12.

Семінар

 

13.

Презентація

 

Зовнішня реклама

14.

Щитова реклама

 

15.

Плакат (постер)

 

16.

Афіша

 

17.

Світлова реклама

 

18.

Реклама на транспорті

 

19.

Реклама в місцях продажу

 

20.

Пряма реклама

Директ-мейл

 

 

3. Розробка комплексу маркетингу інформаційних продуктів і послуг

 

Головним завданням розробки комплексу маркетингу інформаційних продуктів і послуг є:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Комплекс маркетингу включає:

Нова форма декларації про майновий стан та доходи у прикладах від ДПС |  Настасівська громадаДо способів організації проведення Інтернет-реклами належать:

  1. Банерна реклама –  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Контекстна реклама -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  3. Директ-маркетинг- -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4. Розробка спеціалізованих презентаційних видань-________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Аналіз та дослідження ефективності комунікацій

Просування товарів та послуг неможливе без аналізу та дослідження комунікацій, оцінки їх ефективності, яка може носити як кількісний, так і якісний характер.

Кількісний аспект ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Якісний аспект ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Мастер презентации и публичных выступлений

 

Етапи контролю результатів рекламної кампанії:

 

 

Ефективність проведення рекламної кампанії включає:

Домашнє завдання:

docx
Пов’язані теми
Економіка, Інші матеріали
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку