Номер слайду 11
Робота з обдарованими дітьми різних вікових категорій. Вікова категорія. Особливості вікової обдарованостіЗавдання роботи з обдарованими. Форми роботи. Позиція вчителя. Учні 5-9 класівІнтенсивне становлення особистості, значене зростання моральних і інтелектуальних сил, прагнення до самостійності, самоосвіти, раціонального способу вирішення завдань, послідовне обгрунтоване мислення, розвиток просторових уявлень, розвиток стійкого інтересу до певних предметів, вміння висловити свої почуття. Залучення до винахідництва й дослідницької роботи, розвиток навичок аналізу; впровадження проблемних методів навчання, висування гіпотез, їх аргументації, перевірки і висновків, різнорівнева диференціація, Навчання орієнтації у інформаційному просторі, критичного мислення; розвиток навичок. Тематичні, творчі, індивідуальні завдання, поглиблення знань; консультації, інтелектуальні ігри, турніри, конкурси, конференції, олімпіади; зустрічі з майстрами, фахівцями (письменниками, художниками, науковцями), гурткова робота. Доброзичливе, обережне оцінювання; підтримка прагнення подальшого розвитку; підтримка, захист