Робота над визначенням голосних у назвах геометричних фігур
МЕТА: повторити вивчені голосні, закріпити їх правильну звуковивмову у роботі з геометричними фігурами, працювати над виробленням навичок охайного каліграфічного письма на шаблоні та в зошиті. Навчати правильно диференціювати геометричні фігури та кольори у практичній роботі. Виховувати бережливе ставлення до шкільного майна, активність на уроці, акуратність та охайність у роботі, повагу до однокласників. Коригувати мисленнєві процеси аналізу та синтезу, розвивати дрібну моторику пальців рук та мовленнєву діяльність, збагачувати активний та пасивний словники.
Обладнання: буквар, зошити, прописи, кольорові олівці, шаблони геометричних фігур, демонстраційний матеріал, клей, підстилки для роботи з аплікацією.
Тип уроку: комбінований тип.
ХІД УРОКУ
І. Загальнокорекційний етап
1. Організаційна підготовка до уроку.
Робота над виробленням правильної постави учні під час роботи.
2. Нервово – психологічна підготовка (активізація ППП )
ІІ. Основний етап
Повторення вивченого матеріалу.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
ІІІ. Заключний етап.