Робота в групах. Маатематична галузь 4 клас

Про матеріал
«Робота в групах – інструментарій педагогіки партнерства. Математична галузь» зібраний матеріал, який містить зразки організації поетапної роботи у парах та групах на уроках математики у 4 класі НУШ. У методичних розробках використано дієві технології, активні методи і прийоми роботи, запроваджено сучасні форми роботи, які сприятимуть формуванню математичної та соціальної компетентностей у даної вікової категорії здобувачів освіти.
Перегляд файлу

45http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Потрібну кількість пазлів вчитель розділяє на частини, перемішує і роздає учасникам. Учні знаходять інші частини свого пазла і об’єднуються в групу.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Математична естафета «Мовчанка»

Учні об’єднуються у дві групи і «ланцюжком» виходять до дошки, обчислюють по одному прикладу і записують відповідь (мовчки)

1 – група     * знайти добуток чисел 13 і 9.

                    * число 51 зменшити в 17 разів.

                    * знайти 1  80 від 320.

                    * 1   50 = 80. Знайти все число.

                    * перетворити: 256 км 3м =      м.

                    * обчислити : 420 : 7: 3* 9 =       .

2 – група     * знайти частку чисел 96 і 3.

                     * у скільки разів більше 84 від 6.

                     * знайти 7   8 від 480.

                     * перетворити : 93м 48мм =       мм.

                     * обчислити : 800 – 500+ 400 – 2 =      .

                     * записати число : чотириста шістдесят дві тисячі сім.

Відповіді: 1 – група : 117; 3; 4; 4000; 256 003м; 180.

                   2 – група : 32; 14; 420; 93 048мм; 698; 462 007.

4. Презентація роботи груп.

 

46http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1.Об’єднання в групи

У скриньці потрібна кількість ґудзиків різного кольору. Діти дістають ґудзики і за їх кольором об’єднуються у групи.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Допоможіть  героям розв’язати задачу з буквеними даними.

Помогите найти это изображение в хорошем качестве. Коммент для минусов  внутри | Пикабу1 – група .

У хлопчика було 8 книг, а у дівчинки - b книг. Всі книги діти поставили на 2 полиці, порівну на кожну. Скільки книг на кожній полиці?

 

 

Minion Maker | Create Your Own Custom Minions | Minions, Cute minions,  Minions despicable me 2 – група.

У Андрійка було с марок, а у Тараса - у 5 разів більше. Хлопці всі марки розклали у 3 альбоми, порівну у кожний. Скільки марок у кожному альбомі?

 

 

Madryn: se enojó y quiso apuñalar a un hombre disfrazado de Minion3 – група.

За перший день велосипедист проїхав а км, за другий - b км, а за третій день - на 15 км менше, ніж за перший і другий день разом. Скільки кілометрів проїхав велосипедист за третій день?

 

4. Презентація роботи груп

 

 

 48http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1.Об’єднання в групи

Потрібні геометричні фігури чотирьох видів за кількістю учасників в групі. Потім учні витягають по одній фігурі і мовчки шукають свою групу.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

1. Записати в метрах і сантиметрах.

1 – група.    2940 см =      м       см

                    5010см =       м        см

2 – група.     3750см =       м       см

                     4080см =       м        см

3 – група.     5260см =       м       см

                      6090см =       м       см

4 – група      7420см =       м       см

                      8030см =      м        см

2. Усне обчислення.

1 – група.     1т – 250 кг =

                      2м – 30 см =

2 – група.     1м – 37 см =

                      2кг – 300г =

3 – група.     10т – 2 ц =

                      3м – 50 см =

4 – група.     10дм – 4см =

                      1т – 330кг =

4. Презентація роботи груп

 

 

 49http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Діти по черзі називають осінні місяці «вересень», «жовтень», «листопад». За їх назвами об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Допоможіть велосипедистам доїхати до місця призначення

1 - групаБезпека велосипедиста. 6 клас

                                  3500 + 4100 =                                  7100 + 1500 =

 

                          1400 + 3200 =                                        4000 – 1 =

 

 

 

2 – група

Читання мовчки | Тест з літературного читання – «На Урок»

                                  3300 + 1200 =                                   6500 + 1100 =

 

  3200 + 3200 =                                         4950 + 1=

 

3 – група

African American Boy Child Riding Bike Stock Illustrations – 17 African  American Boy Child Riding Bike Stock Illustrations, Vectors & Clipart -  Dreamstime                                   5300 + 5200 =                                          3800 – 1 =

 

  1100 + 2700 =                                           8400 + 1000 =                 

 

4. Презентація роботи груп

 

 

 50http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Вчителю потрібні невеликі листочки за кількістю учнів. На кожному він пише номер (номери за кількістю груп). Потім учні витягують по одному номеру і мовчки шукають свою групу.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Гра «Хто швидше»

Виграє та група, яка швидше поверне розв’язані вирази вчителеві.

1. Виконай дії.

1 – група      3км 950м + 4км 806м =

                      28ц 06кг – 9ц 19кг =

2 – група      10ц 08кг – 4ц 18кг =

                      10км 076м + 3км 830м =

3 – група      10км 076м + 7км 970м =

                      10т 08ц – 2т 02ц =

2. Запиши вираз і знайди його значення.

1 – група

Суму чисел 3600 і 1200 зменшити на 325.

2 – група

Число 100800 збільшити на різницю чисел 19374 і 8753.

3 – група

Число 57935 зменшити на суму чисел 6453 і 2132.

4. Презентація роботи груп

 

 

 

 51http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

На столі вчитель розміщує картки з написами назв сторін світу «Північ», «Південь», «Захід», «Схід». Діти витягують картки і за назвами сторін світу і об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Фіксики вирішили проїхатися дитячою залізницею. Допоможи їм визначити тривалість подорожі , щоб вчасно повернутися додому.

 1 – група

Раскраска Фиксики | Распечатать раскраски из Фиксиков

Початок – 10год 5хв

Кінець – 11год 20хв

Тривалість - ?

 

 

 

 

 

                             

2 - групаСценарий и материалы игры по станциям "В гостях у Фиксиков" для 1-4 классов

Початок – 9 год 49хв

Кінець – 15год 16хв

Тривалість - ?

 

 

3 – групаВерта | Фиксипедия | Fandom

Початок – 2год 40хв

Кінець – 7год 34хв

Тривалість - ?

 

 

Игрек | Фиксипедия | Fandom 4 – група

Початок – 8год 55хв

Кінець – 12год 45хв

Тривалість - ?

 

 

 

4. Презентація роботи груп

 

 

52http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

В класі заховані снігові кульки в середині яких є завдання. Діти шукають їх, виконують завдання і об’єднуються в групи (за однаковими відповідями).

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах ( робота в групах з використанням прийому «Навчаючи – вчусь»)

Допоможіть «Чомучці» виконати завдання.

Як розповісти дитині про щеплення – Мама-педіатр1 – група

Учні виїхали на екскурсію 7 вересня о 10 год ранку, а повернулися 15 вересня о 8 год вечора. Скільки часу тривала екскурсія?

 

2 – група

З пункту А поїзд вийшов 22 травня о 6 год вечора і у пункт Б прибув 25 травня о 9 год ранку. Скільки часу поїзд був у дорозі?

 

3 – група

Тарас Шевченко народився 9 березня 1814 року. Скільки років, місяців і днів минуло з того часу?

 

4. Презентація роботи груп

 

 

53http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Вчителю потрібні невеликі листочки за кількістю учнів. На кожному він пише номер (номери за кількістю груп). Потім учні витягують по одному номеру і мовчки шукають свою групу.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Математична естафета

При додаванні і відніманні (там, де це зручно) застосуйте метод округлення.

1 – група

587 – 298 =                 38 +18 =

321 + 79 =                  93 – 48 =

2 – група

485 + 198 =                92 – 46 =

360 – 37 =                   47 = 99 =

3 – група

287 – 179 =                436 + 79 =

635 + 137 =                 82 – 37 =

4. Презентація роботи груп

 

 

54http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Учні витягують собі цукерку з чарівної скриньки і об’єднуються в групи за формою або розміром цукерки.

Картинки по запросу "малюнок незнайки"2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Побудуйте стовпчикову або лінійну діаграму найбільших мас тварин. Складіть задачі за цими даними.

1 – група

Картинки по запросу "картинки лева для дітей"  Лев -  190 кг        Картинки по запросу "картинки тигра"  тигр – 300 кг

Картинки по запросу "картинки гепарда"   гепард – 70 кг   Картинки по запросу "черная пантера пума животное"   пума – 100 кг

 

2 – група

Картинки по запросу "картинки панди"   панда – 100 кг    Картинки по запросу "картинки білого ведмедя"  білий ведмідь – 450 кг

Картинки по запросу "картинки бурого ведмедя"  бурий ведмідь – 600 кг   Картинки по запросу "картинки коали"   коала – 20 кг

 

3 – група

Картинки по запросу "африканський слон"  африканський слон – 7500 кг  Картинки по запросу "бегемот"  бегемот – 4000 кг

Картинки по запросу "індійський слон"  індійський слон – 4000 кг     Картинки по запросу "носоріг"   носоріг – 2000 кг

4. Презентація роботи груп

 

 

55http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Діти по черзі називають зимові місяці . За їх назвами об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Математична гра.

Кожна гра має свої правила і завдання, ось і наша гра має такі квести…

1 – група

Задача

Машина проїхала  відстань 180 км за 2 год, а велосипедист – 180 км за 3 год. Хто їхав з більшою швидкістю ?

2 – група

Задача

Велосипедист, рухаючись у напрямку до міста, проїхав  відстань 60 км за 5 год . Повертаючись, він проїхав ту саму відстань за 6 год. З якою швидкістю їхав велосипедист у напрямку до міста і повертаючись назад?

3 – група

Задача

Таксі подолало відстань 240 км за 4 год, а автобус – 560 км за 7 год. У кого більша швидкість?

4. Презентація роботи груп

 

56http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Гра «Звуки» Вчитель шепоче на вухо кожному назву тварини або птаха, кількість тварин за кількістю потрібних груп; діти ходять по кімнаті і видають звуки своєї тварини; знайшовши таку ж тварину, треба взятися за руки і далі шукати інших разом; всі ходять, поки не знайдуть всіх членів своєї групи.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

( робота в міні - групах з використанням прийому «Навчаючи – вчусь»)

1. Задача

Картинки по запросу "малюнки туристів"1 – група

 

Туристи йшли першого дня 6 год зі швидкістю 3 км/год, а другого дня 4 год зі швидкістю 4км/год. Скільки кілометрів туристи пройшли за два дні?

 

2 – група

Картинки по запросу "малюнки туристів"

Протягом дня туристи йшли пішки 2 год, автобусом їхали 3 год. Пішки вони рухалися із швидкістю 4 км  год, автобусом їхали зі швидкістю 45 км  год. Який шлях подолали туристи за день?

 

2. Гра «Будь уважним»

1 – група

  • Зграя із семи дельфінів пропливла 14 км. Скільки кілометрів проплив кожен дельфін? (по 14 км)
  • У порт пливли 3 судна, а назустріч – 5 катерів. Скільки суден прибуло в порт? ( 3, бо катери пливли в інший бік)

 

2 – група

  • В один кінець ставка човен доплив за 80 хв, а назад – за 1 год 20 хв. В який кінець ставка човен плив довше? (однаково, бо 1 год 20 хв = 80 хв)
  • Білосніжка та семеро гномів чекали прибуття пароплава 8 год. Скільки годин чекав пароплава кожен з них? ( по 8 год)

4. Презентація роботи груп

57http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Учні об’єднуються в групи за кольорами: червоний, зелений, жовтий.

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

Розв’язати задачі, що коротко записані у вигляді таблиці, а потім треба скласти до задач формули.

1 – група визначає, як знайти швидкість і заповнює таблицю

Рухомий об’єкт

Швидкість

час

відстань

велосипедист

?

2 год

32 км

літак

?

3 год

1800 км

ластівка

?

2 год

160 км

 

Складіть формулу.

 

2 – група визначає, як знайти відстань і заповнює таблицю

 

Рухомий об’єкт

Швидкість

час

відстань

пішохід

4 км   год

6 год

?

таксі

80 км   год

2год

?

електропоїзд

140 км   год

3 год

?

 

Складіть формулу.

 

3 – група визначає, як знайти час і заповнює таблицю

 

Рухомий об’єкт

Швидкість

час

відстань

лижник

12 км   год

?

36 км

поїзд

60 км   год

?

240 км

Автомобіль

90 км   год

?

360 км

 

Складіть формулу.

 

4. Презентація роботи груп

 

 

 

 58http://3.bp.blogspot.com/--sq9enaQGlU/VNUUkyd4LSI/AAAAAAAAAkg/uZbkn_55JF4/s1600/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5%2B%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%8B.jpg

1. Об’єднання в групи

Клас об’єднується в дві групи за розрахунком на 2 – х персонажів: «вовків» і «зайців».

2. Розподіл ролей

3. Завдання для роботи в групах

1. Робота з геометричним матеріалом

Назвіть геометричні тіла:

1 – група «Вовки»

Картинки по запросу "циліндр"           Картинки по запросу "куб"                 Картинки по запросу "малюнок піраміди"

_____________                    ______________               _________________

2 – група «Зайці»

Картинки по запросу "куля"               Картинки по запросу "конус"                     Картинки по запросу "малюнок паралелепіпед"

________________                _______________                    __________________

 

2. Виконайте завдання

1 – група «Вовки»

  • Амурський тигр важить 400 кг. Скільки це центнерів?
  • Найбільша відстань, на яку може піднятися птах – 8200 м. Скільки це кілометрів?

2 – група «Зайці»

  • Найбільшу веселку можна спостерігати 3 години. Скільки це хвилин?
  • Дитинча кита має довжину 7 м. Скільки це сантиметрів?

 

4. Презентація роботи груп

 

docx
Додано
8 березня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку