Робота вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти
Номер слайду 2
Мета: Організація професійної діяльності вчителя-логопеда та підвищення ефективності логопедичної корекції у дітей з особливими освітніми потребами.
Номер слайду 3
Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини й скарбниця всіх знань.
Номер слайду 4
Види бар’єрів в учнів з вадами мовлення: АнатомічніНеврологічніПсихологічніМовленнєві КомунікативніНавчальні
Номер слайду 5
«Прогрес швидше буде в тому, що дитина робить добре, ніж у тому, що не вдається.»
Номер слайду 6
Супровід навчання дітей з ООП базується на таких засадах:архітектурна безбар'єрність освітнього середовища;доступність усіх форм навчання й освітніх послуг; запровадження спеціальних технологій та адаптивних технічних засобів навчання;індивідуалізація та адаптація навчальних програм з урахуванням потреб і можливостей дитини;поєднання традиційних та інноваційних підходів до розвитку дитини з особливими потребами;
Номер слайду 7
Логопедична службаяк складова комплексного психолого- педагогічного супроводу в інклюзивному навчанні закладу.
Номер слайду 8
КАБІНЕТ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА
Номер слайду 9
Основні структурні компоненти професійної діяльності логопеда:діагностична діяльність складання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною;визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів;вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення; корекційно-розвивальної роботи;корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення;надання порад, консультацій батькам, педагогам, аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини;участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта;пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю
Номер слайду 10
Пріоритетні завдання логопедичної корекції:- подолання порушень усного і писемного мовлення;- розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо);- формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови, зв'язного мовлення;- формування комунікативних умінь;- розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики- розвиток просодики (темп, ритм, тембр, сила голосу, інтонування, емоційне забарвлення тощо);- розвиток психічних процесів (увага, пам'ять, мислення, уява тощо).
Номер слайду 11
Успішне здійснення корекційної роботи - співпраця вчителя-логопеда з вихователем/вчителем закладу.
Номер слайду 12
Одноліток - взірець для дитини з особливими потребами.
Номер слайду 13
Команда супроводу дитини з ООП
Номер слайду 14
Фактори, що сприяють співпраці з батьками:сприятлива атмосферапостійне двостороннє спілкування між родиною дітей і навчальним закладомсприйняття батьків як колег
Номер слайду 15
Метою діяльності логопедів єпоєднання сучасних інноваційних технологій з традиційними засобами розвитку дітей.
Номер слайду 16
Кінезіологія
Номер слайду 17
Логоритміка
Номер слайду 18
Кінезіологічні вправи
Номер слайду 19
Біонергопластика. Чим більше впевненості в рухах дитячої руки, тим виразніша мова дитини, чим більше майстерності в дитячій руці, тим дитина розумніша. В. О. Сухомлинський
Номер слайду 20
Фонетична ритміка
Номер слайду 21
Мнемотехніка
Номер слайду 22
Коректурні таблиці
Номер слайду 23
Мозочкова стимуляція з використанням балансувальної дошки«ключик до навчання мозку».
Номер слайду 24
Логопедичний масаж
Номер слайду 25
ІКТ
Номер слайду 26
Решітки для розвитку зорового гнозису
Номер слайду 27
У справжнього логопеда – розум педагога, душа психолога, голос, жести та міміка актора, руки цілителя і серце гуманіста.