28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Робота з папером і картоном. Конструювання казкових персонажів зі смужок паперу.

Про матеріал

Мета уроку: ознайомити учнів з технікою роботи з папером і картоном , вдосконалювати вміння швидко працювати за зразком; розвивати естетичний смак, уяву, увагу, фантазію, творчі здібності, координацію рухів, окомір та спритність; виховувати любов до праці, старанність, акуратність, терпіння, любов до прекрасного. Обладнання: кольоровий папір, картон, олівець, лінійка, ножиці, клей, фломастери, шаблони.

Перегляд файлу

Тема. Робота з папером і картоном. Конструювання казкових персонажів зі смужок паперу.

Мета: ознайомити учнів з технікою роботи з папером і картоном , вдосконалювати вміння швидко працювати за зразком; розвивати естетичний смак, уяву, увагу, фантазію, творчі здібності, координацію рухів, окомір та спритність; виховувати любов до праці, старанність, акуратність, терпіння, любов до прекрасного.

Обладнання: кольоровий папір, картон, олівець, лінійка, ножиці, клей, фломастери, шаблони.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  1.                   Привітання

Всі почули вже дзвінок.

Він покликав на урок,

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними – і хлопятка.

  1.                   Представлення

- Мене звати Юлія Сергіївна сьогодні урок трудового навчання проведу у вас я.

  1.                   Перевірка готовності учнів до уроку

- Перевірте, чи все готове до уроку, а саме альбом з трудового навчання, ножиці, кольоровий папір, картон, клей, олівець, фломастери.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1.                   Введення елементу нестандартності

- Діти, до нас на урок завітали наші друзі Лаксики, та просять нас про допомогу.
- Вони не можуть відгадати загадку і тому не знають, що ж ми будемо сьогодні робити, а їм дуже цікаво.

- Допоможемо Лаксикам?

Влітку сіренький,

А взимку біленький,

Довгі вуха має,

Швидко стрибає. (заєць)

- Так, діти це зайчик. Ви допомогли Лаксикам дізнатися таємницю нашої поробки.

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  1.                   Демонстрування та аналіз зразка

- Діти, зверніть увагу на цей виріб. З чого він зроблений? (кольоровий папір, картон)

  1.                   Оголошення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми будемо виробляти казкового зайчика.

- Діти,а чи хочете ви навчити Лаксиків робити таку поробку? А де вона нам знадобиться?

  1. Вивчення нового матеріалу
  1.                   Розповідь вчителя

- Діти, а що ви знаєте про зайчиків? Які вони? Які їх особливості?

  • зайців можна зустріти на всіх континентах, крім Антарктиди.
  • всупереч поширеній думці, зайці не є вегетаріанцями, вони охоче вживають у їжу м’ясо.
  • зайці спілкуються один з одним, відбиваючи передніми лапками барабанний дріб.
  • всупереч звичному прізвиську «косий», косоокістю зайці не страждають. Косим зайця прозвали мисливці за його плутаючий біг і звички плутати сліди.
    - на відміну від кроликів, зайці не риють нір (тільки будують гнізда в невеликих ямках).
  • відомий  випадок, коли зайця виховала домашня собака. Звірятко перейняло від свого “вихователя” манеру поведінки: кидався на інших собак і навіть кусав їх.
  1.                   Інструктаж з техніки безпеки
  • Перш, ніж приступати до роботи, давайте з вами повторимо правила техніки безпеки на уроках трудового навчання.

- Починати роботу можна тільки з дозволу вчителя;

- Передавати ножиці можна тільки кільцями вперед;

- Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим;

- Охайно та обережно поводься з клеєм, щоб не розлити його;

- У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.

  1. Фізкультхвилинка (відео)
  • Перед початком роботи наберемося гарного настрою та трохи перепочинемо.
  1. Практична робота
  1.                   Поточний інструктаж
  • Відкрийте альбоми для трудового навчання на с.2 та подивіться на перше завдання.
  • Потрібно позначити Лаксика, який правильно доповнив речення.

Конструювання з паперу – це … створення з аркушів паперу об’ємних виробів.

  • Давайте перевіримо.
  • Наступне завдання № 2.
  • Вам потрібно встановити відповідність до малюнків.
  • 1 мал. – розмітка, згинання. 2 мал. – склеювання, вирізання, надрізання.
  • Тепер приготуйте свій кольоровий папір. Зараз я кожному роздам шаблони, які вам потрібно обвести та вирізати. Менша смужка це голова, більша – тулуб.
  • Тепер склеюємо 2 кінця смужок. Потім склеюємо голову і тулуб між собою.
  • З картону вирізаємо лапки нашого зайчика по шаблону. Приклеюємо тулуб та голову до лапок.
  • З кольорового паперу вирізаємо довгі вушка та приклеюємо їх до голови.
  • Тепер залишилось намалювати обличчя нашому зайчику.
  1. Виставка робіт
  • Ми закінчили нашу роботу, а тепер можемо влаштувати виставку.
  • Давайте почнемо з першого ряду.
  1. Підсумок уроку
  1.                   Підсумкова бесіда
  • Яку поробку ми сьогодні виготовили?
  • З яких матеріалів вона виготовлена?
  • Що нового ви дізналися на уроці?
  1.                   Нагородження
  • Ви сьогодні гарно впоралися (роздача наліпок).
  1.                   Прибирання робочих місць

- Ми закінчили робити нашого чарівного зайчика, а зараз потрібно прибрати своє робоче місце.

  1.                   Прощання
  • Урок закінчено. До побачення.

 

doc
Додано
3 лютого
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку