Родинне свято "Людина починається з добра"

Про матеріал
Метою заходу є ознайомити учнів із поняттями і законами доброти, честі, справедливості; формувати у школярів найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього;виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес.
Перегляд файлу

Людина починається з добра

 Мета: Ознайомити учнів із поняттями і законами доброти, честі, справедливості; формувати у школярів найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього;виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес.

 Обладнання: технічні засоби (мультимедійна дошка, проектор), фонограми пісень та мелодій, малюнок сонечка, дерева доброти, свічка, подарунки матусям.

 Девіз уроку:    «Добрими ділами прикрасимо світ».

 

План проведення виховного заходу

І. Організаційний етап.

ІІ. Стимулювання та мотивація пізнавальної діяльності.

Класний керівник.

  Доброго дня, любі діти! Я прошу Вас хвилинку постояти. Хай першими сядуть уважність та щирість, другими – сердечність та чуйність, а згодом – доброта та милосердя. Ви завагалися? А чому? Я не випадково зупинила Вас. Кожен на хвилинку замислився над чистими джерелами своєї душі.

1. Повідомлення теми і мети заходу.

Класний керівник.

Поверніться, будь-ласка, один до одного, покладіть свої долоні на долоні свого товариша. Ви відчуваєте тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває Вас, так як і багатство Ваших душ може зігріти ближнього.

Я думаю, ви вже зрозуміли якій темі присвячена наша година спілкування, але остаточно дізнаєтесь, коли прослухаєте старовинну легенду про мудреця і подумаєте над його словами:

 Ця історія трапилась дуже давно у старовинному місті, де мешкав один мудрець. Слава про його мудрість розійшлася далеко за межі міста. Та жив у тому місті один чоловік, який заздрив славі мудреця. І от вирішив він придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти. Пішов чоловік на узлісся, спіймав метелика, заховав його в долонях і подумав: «Спи­таю я в мудреця: скажи, який метелик у мене в руках живий чи мертвий?». Якщо він скаже «живий», я стисну долоні, і метелик помре; а якщо скаже «мертвий», я розкрию долоні, і метелик полетить. Ось тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший. Так усе і сталося. Зловивши метелика, лихий чоловік попрямував до мудреця і запитав у нього: «Який метелик у мене: живий чи мертвий?». І мудрець, який і справді був дуже розумною людиною, відповів: «Усе в твоїх руках, чоловіче».

 - Як ви гадаєте, що мав на увазі мудрець, коли так відповів чоловікові? (Від самої людини залежить, житиме метелик чи помре)

 Класний керівник. Правильно. Але в цих мудрих словах є ще один зміст. Ця повчальна історія каже нам, що все залежить від нас: чи буде на землі більше добрих людей, щирих, чи буде на землі більше злих, лихих, заздрісних, чи буде більше добра чи зла Отже, сьогодні ми поведемо розмову про чесноту, без якої світ став би жорстоким, підступним і злим, –про доброту, поговоримо про добро, добрі вчинки і добрих людей.

(учитель читає вірш під музичний супровід)

Розпочинається година доброти,

Тож прошу Вас серця свої відкрити,

Щоб зрозуміти і запам’ятати,

Лише з добра усе бере початок!

Мудрець сказав: живи, добро звершай

   Та нагород за це не вимагай.

   Лише в добро і вищу правду віра

   Людину відрізня від мавпи й звіра.

   Нехай ця істина стара:

   Людина починається з добра.

Учень 1.

Людина починається з добра,

Із ласки і великої любові,

Із батьківської хати і двора,

З поваги, що звучить у кожнім слові.

 Учень 2

Людина починається з добра

Із світла, що серця переповняє,

Ця істина, як світ, така стара,

А й досі на добро нас надихає.

 Учень 3

Людина починається з добра

З уміння співчувати, захистити –

Це зрозуміти всім давно пора,

Бо ми прийшли у світ добро творити.

 Учень 4

Не залежить доброта від зросту, 

Не залежить доброта від віку. 

Доброта з роками не старіє, 

Доброта, як сонце, гріє. 

Пісня «Даруй добро» (виконують діти).

Класний керівник. А тепер давайте поміркуємо вголос. Що означають слова «добро» і «доброта»?

(Діти висловлюють свої думки. Учитель підводить підсумок:

 Добро корисна справа, вчинок.

 Доброта чутливість, стан душі людини, що спонукає творити добро.

 Доброта – найбільша цінність нашого життя. Так, це саме ця якість, коштує так дешево, але цінується так дорого. Її не можна купити ні за які гроші, вона по краплиночці виховується змалечку, її вбирає дитина з молоком матері і протягом усього життя дарує світу.

-  А що означає бути добрим? (Висловлення думок дітей).

Учні:

Бути добрим - це значить допомагати один одному;

Бути добрим – це значить дарувати радість знайомим і незнайомим людям.

Бути добрим – це значить захищати молодших і піклуватися про старших.

 

- Як ви думаєте, чи можна прожити без доброти? Чому?

(Без доброти люди були б злі, жорстокі, байдужі, було б важко так жити).

Класний керівник.

Доброта людини – у її погляді, лагідних очах, щирій посмішці. А ще в доброму привітному слові. Часом, нам так не вистачає його. Кажуть, що словом можна і ранити боляче, якщо воно зле і безсердечне, і вилікувати, оживити, якщо воно чуйне та сповнене безмежної турботи. Бути добрими та чуйними, ставитися до людей із теплом вчить нас українська мудрість – прислів'я та приказки.

  Гра „Доповни прислів’я

      1. Хто добра людям бажає, той і сам …добро має.

2. Добре діло твори …сміло.
3. Добро не пропадає, а зло …вмирає.
4. Добро не лихо, ходить у світі … тихо.
5. Коли люди до тебе добрі, то ти будь ще … добрішим.
6. Добро роби скільки можеш, від того ніколи не … занеможеш.
7. Від добра добра …не шукають.
8. Не всяка стежечка без спориша, не в кожної людини …добра душа.
9. Робиш добро не кайся, робиш зло …на зло і сподівайся.
10. Не одяг людину красить, …а добрі діла.

11. З добрим дружись, а… лихих стережись.

12. Без доброго діла немає… доброго імені.

13. Краще добро творити, ніж добре говорити.

(Учні зачитують прислів’я)

Класний керівник.

Діти, спробуймо поміркувати разом. На що, на Вашу думку, схожа доброта? (Діти висловлюють свої думки) Так, і мені здається, що вона схожа на тепле, ласкаве, усміхнене сонечко.

(Учитель вивішує на дошку сонечко, на якому у вигляді усмішки написане слово «Доброта»).

Добра людина і сама схожа на ясне сонечко, тому що вона всіх вміє зігріти своєю любов’ю, турботою, ласкою, щирістю та щедрістю.

 

Гра «Збери слово».
Класний керівник.

Поруч із добром по життю йдуть його друзі, щоб познайомитися з ними нам потрібно виконати завдання (із букв скласти слово).

Д,в,ч,н,і,я,с,ь,т (вдячність)

П,в,р,и,і,т,н,с,т,ь,і (привітність)

Ч,н,с,с,е,і,т,ь (чесність)

М,л,с,р,д,и,о,е,я (милосердя)

Н,ч,й,і,у,с,ь,т (чуйність)

М,у,а,н,і,м,г,з (гуманізм)

И,т,ь,щ,р,с,і (щирість)

Д,о,і,з,и,ч,с,т,ь,л,и,б,р,в,о (доброзичливість)

(Діти називають і вивішують навколо сонечка промінці з назвами людських якостей)

Пісня «Добрим будь»(виконують діти).

 

Класний керівник.

 Що може кожен з вас доброго зробити?

Учень 1.

Що можу я на світі доброго зробити?

Я можу хатку пластилінову зліпити.

А біля неї тин, а поруч квіти,

А далі граються маленькі діти.

 Учень 2.

Що можу я на світі доброго зробити?

Природу можу, ліс, річки любити,

Кота і песика приблудного нагодувати,

І годівничку для птахів побудувати.

 

 Учень 3.

Що можу я на світі доброго зробити?

Я можу математику учити,

Писати гарно і учити рідну мову,

Щоб грамотно вести мені розмову.

 Учень 4.

Що можу я на світі доброго зробити?

Я можу вдома прибирати й гарно шити,

Я можу радувати тата й маму,

Коли я роблю такі добрі справи.

Учень 5.

Я можу радувати дідуся й бабусю,

Як прийду в гості і привітно посміхнуся,

І защебечу, цим здоров’я їм додам,

Хоча у мене є багато інших справ.

 Учень 6.

 Що можу я на світі доброго зробити?

Я можу намагатись не грішити,

Зусилля мої не будуть марні,

Бо я роблю такі справи гарні.

 Учень 7.

Що можу я найкраще у житті зробити?

Я можу все його іншим присвятити

Я буду Бога й ближнього любити

Тільки добро на світі буду я творити.

Класний керівник. Добро має здатність бути щедрим та не потребує нагороди. Справжнє добро можливе тільки за умови великого душевного багатства. Хто щедро робить добро, у відповідь отримує ще більше. Але розраховувати на це не можна.

Сьогодні на уроці ми  звернемось до найголовнішої книги людства – Біблії. Давайте прочитаємо. 

 Повчальне слово Апостолів.

 • Апостол Павло написав. «Хто сіє скупо, той і пожне скупо, а хто сіє щедро, пожне також щедро».

Більше того сіяч має бути щедрим не тільки на руку – щедро сипати зерно, а щедрим душею – зичити врожаю не лише собі, а й кожному, хто сіє. Кожний багатий щедрістю своєю.

• Не втомлюйся творити добро. Всяка справа може втомити. Після всякої праці, яка втомлює, хочеться відпочити. Та в головному не може бути втоми – неможна втомлюватись творити добро.

• Не сурми про милостиню. Хай ліва рука не знає, що робить права. Коли правою рукою даєш милостиню, то нехай ліва не знає про це. Не треба оголошувати про свою добру справу, вона добра сама по собі.

- Це перлини, діти, Євангельської мудрості, які ми повинні взяти за основу своїх вчинків.

Класний керівник. Як каже нам Біблія: «Тож усе чого тільки бажаєте, щоб чинили вам люди, самі чиніть їм і ви…»
 

Прошу пам’ятати, що князь Володимир Мономах у своєму «Повчанні дітям» закликав:

-          не забувайте убогих, подавайте сиротам, захистіть вдову;

-          не майте гордощів у своєму серці, старших шануйте;

-          не проминіть ніколи людину, не привітавши її, і добре слово мовте;

-       на світанні, побачивши сонце, з радістю прославте день новий і скажіть: «Господи, додай мені літа до літа, щоб честю й добром виправдав життя своє».

 

Класний керівник.
Іноді здається,що зло перемогло. Це тому,що про нього всі говорять,пишуть,з екранів телевізорів на нас часто дивляться не люди,а звірі в людській подобі: вбивці, грабіжники. Але добрих людей дуже-дуже багато! Просто вони чинять свої благодійні справи мовчки, не афішують їх!
Однією з таких була Матір Тереза – взірець доброчинності та милосердя. Вона ніколи не прагнула бути популярною. Проживши нелегке життя, вона просто творила добро всім своїм серцем,своєю посмішкою,своїми руками. Коли її не стало, планета осиротіла.  Ми будемо щасливі якщо дотримуватимемось Заповідей, які створила і за якими жила сама Матір Тереза.
На екрані висвітлюються Заповіді: 
Бути добрим - це забути про себе самого,щоб думати за інших.
Бути добрим - це пробачати,пам`ятаючи,що слабкість людська є сильніша від злості.
Бути добрим - це мати милосердя для слабкості інших людей і пам`ятати,що ми не є кращими від інших,навіть в їхніх ситуаціях ми були б, може, ще гірші.
Бути добрим - це закрити очі на прояви невдячності.
Бути добрим - це давати навіть тоді,коли нічого не отримуємо,посміхаючись до тих,які нас не розуміють, навіть недооцінюючих нашої доброти.
Бути добрим - це погодитись на те,що чим більше будемо давати,тим більше від нас будуть очікувати.

 

Так, люди непослідовні, нерозумні й егоїстичні.

І все ж, люби їх!

Якщо ти робиш добро, люди звинуватять тебе в потаємній корисливості і себелюбстві.

І все ж, твори добро!

Якщо тебе супроводжує успіх, ти наживаєш уявних і справжніх ворогів.

І все ж, добивайся успіху!

Добро, зроблене тобою, завтра ж забудуть.

І все ж, твори добро!

Щирість і відкритість зроблять тебе уразливим.

І все ж, будь щирим і відкритим!

Те, що ти будував роками, може зруйнуватися в одну мить.

І все ж, будуй!

Люди потребують допомоги, але вони ж стануть дорікати тобі за неї.

І все ж, допомагай людям!

Віддай світу найкраще, що маєш, і натомість одержиш жорстокий удар.

І все ж, віддай світу найкраще, що в тебе є!

Класний керівник.

А ми ж з вами давайте в щоденних наших молитвах просити в Бога добра, уміння робити добро, сили і мудрості жити по доброму, тобто по Божому.

 

- А зараз пропоную вам відповісти на невеличку анкету. Відповідати треба «так» або «ні».

1. Чи можна людину примусити бути доброю?

2. Чи згодні ви з думкою, що «добротою світ живе»?

3. Чи можна стати добрим лише на деякий час?

4. Чи потрібно виявляти доброту у ставленні до будь-кого?

5. Чи можна сказати, що доброта – найбільша окраса душі?

6. Чи легко бути добрим?

7. Чи можна доброту порівняти із сонцем?

8. Чи є у вас бажання чинити добрі справи?

- Порахуйте, яких відповідей у вас виявилося більше: «так» чи «ні». Якщо більше відповідей «так», то ви прагнете чинити добро. І це дуже правильно, адже воно приносить радість оточуючим. Доброта, як чарівні ліки, здатна вилікувати від суму, скрути, безпорадності. Я впевнена, що ви у своєму життф вже встигли зробити чимало добрих справ, про які зараз згадаєте.

Учень 1.

У світі завжди протилежності є:
Хороший — поганий, є добрий і злий.
Та кожен життя проживає своє,
Як вміє. А ти в цьому світі який?
Ти радість даруєш, добро в світ несеш?
Та щиро й сердечно в біді співчуваєш?
Чи, може, з гординею в світі ідеш
Та зла своїм рідним та близьким бажаєш?

Учень 2.

Ти, може, привітний і добрий з людьми,
Усмішку, як сонечко людям даруєш?
У світ для добра всі приходимо ми,
Можливо і ти добротою дивуєш?
Чи зло заподіяти всім норовиш:
Украсти, збрехати, образити можеш?
І з демоном зла ти по світу летиш…
Затям — так робити негоже!

 Учень 3.

Бо зло до серденька притягує зло,
Сім бід за собою людині приводить.
Не видумка це, а так завжди було.
Усім чорна сила в житті дуже шкодить.
Бо наслідки просто жахливі несе.
Загрожує бідами, карою висне.
То ж добре подумай і зважуй усе,
Чи варто в собі нести зло ненависне?

Гра «Гарячий стілець» (учні по черзі сідають на «гарячий» стілець і швидко дають відповіді на запитання).

Як ви будете поводитися у таких випадках?

  1. Як бабуся захворіла, і я …
  2. Впала сестричка і плаче, і я …
  3. Маленький братик не може заснути, і я …
  4. Мама втомлена прийшла з роботи, і я …
  5. Наближається мамине свято, і я …
  6. Однокласник підвів мене, і я …
  7. Тато майструє щось у майстерні,і я …
  8. Друг робить зауваження, і я …
  9. Товариш просить сказати неправду,і я …
  10. Товариш просить дати списати домашнє завдання,і я …
  11.  Друг ненароком штовхнув  дівчину, і …
  12. В автобусі я сиджу, заходить бабуся, і я….

 Блок «Матуся»

Класний керівник.

Діти! Вам уже по 12 років, ви народилися і живете у світі людей, кожен день Вас оточують десятки людей, знайомих і незнайомих. Серед них Ваші вчителі, Ваші рідні і друзі.

Підкажіть, а чи можете Ви назвати тих людей, які по відношенню до Вас найдобріші, як щоденно, щохвилинно, що секунди виявляють свою любов, турботу, які дарують Вам доброту і нічого не чекають у відповідь.

( Діти відповідають, що це мама і тато).

Класний керівник.

Так, мої любі, це Ваші батьки, матуся і татусь. Це вони з першої хвилини життя схиляються над Вами, це вони в тривозі і надії вдивляються у Ваші оченята, сподіваючись і прагнучи щастя для Вас.

Класний керівник.

Батьківська любов найсвятіша. Та, на жаль, не всі і не завжди ми уміємо її оцінити. Як рідко ми задумуємося над тим, що необачно зронене слово залишає рубець у душах найрідніших людей, вибілює  коси мами та розсипає зморшки на чолі у тата.

Бережіть здоров'я батьків. Пам'ятайте, що ранню старість і хвороби батькам приносять не лише праця та втома, а й хвилювання, переживання, тривоги, прикрощі.

Найбільше вражає батьків дитяча невдячність, байдужість сина чи доньки. Будьте гідними своїх батьків! Бути хорошими дітьми - означає не допустити, щоб старість батька й матері була отруєна вашими поганими вчинками.

 (Перегляд відео  «З родини починається життя»).

Кажімо більше ніжних слів
Знаним, друзям і коханим.
Нехай комусь тепліше стане
Від зливи наших почуттів.


Нехай тих слів солодкий мед
Чиюсь гірку загоїть рану
(Чи перший біль, чи то останній, -
Коли б то знали наперед).


Кажімо більше ніжних слів,
Комусь всміхаймось ненароком,
То не життя людське жорстоке,
Жорстокі в нас слова черстві…
Кажімо більше ніжних слів!

(Діти зачитують подяку батькам).

Класний керівник.

Будь ласка підійдіть зараз  до своїх батьків, обійміть їх, приголубте і скажіть, що вони для Вас найкращі у світі.

 Пісня «Добра Пісня» (виконують діти).

Класний керівник.

У кожної людини є її Ангел-охоронець, який охороняє нас від біди. Якщо людина робить добрі справи, Ангел радіє, а якщо злі — плаче, тужить, утрачає свої сили. Ми бажаємо вам, любі діти, шановні гості, щоб ви творили тільки добро, щоб ваш Ангел-охоронець радів і завжди допомагав у скруті.

 

А зараз давайте ми з вами складемо правила доброти і милосердя.

1.Ставитися до інших так, як ви б хотіли, щоб ставилися до вас.

2.Поважати інших.

3.Допомагати слабким, маленьким, хворим, старим, тим, хто потрапив у біду.

4.Слухати батьків, дідусів та бабусь.

5.Любити і берегти природу, тварин.

6.Не проходити байдуже мимо людської біди, горя, розпачу.

7.Не залишати тварин у біді.

8.Любити природу і все живе. Бережливо ставитися до краси.

9.Уміти не тільки поспівчувати у горі, а й порадіти чужому успіху.

10. Вибачати помилки іншим, уміти прощати.

11. Завжди чинити по справедливості.

12. Бути вищими від пліток, заздрощів, інтриг.

 

Учень 1.

 Навчаймося добра, як вчаться мови діти,

Щоб потім все життя його творить святе.

Плекаймо крізь роки троянди ніжні й жито,

Тримаймо у серцях, як сонце золоте.

Даруймо для людей погожі дні весняні,

Щоб щедрим садом вік світився небокрай,

Щоби беріз пісні лунали до нестями

І повнився добром наш дім і рідний край.

 

Учень 2.

Не  зобидь  ні  старця,  ні  дитини,

Поділись  останнім  сухарем,

Тільки  раз  ми  на  землі  живем.

У  могилу  не  бери  провину.

Зло  нічого  не  дає  крім  зла.

 

Учень 3.

Вмій  прощати,  як  прощає  мати,

За добро   добром  спіши  воздати  -

Мудрість  - завше  доброю  була.

Витри  піт  солоний  із  чола,

І  трудись ,  забувши  про  утому,

Бо  людина  ціниться  по  тому,

Чи  вона  зробила,  що  могла?

 

Учень 4.

Бо людина ціниться по тому,

Чи вона зробила, що могла,

Скільки сил у неї вистачало

Щоб на світі щастя більше стало.

 

Учень 5.

 Твори добро

 Та добро лиш твори повсюди,

 Хай тепло твої повнить груди.

 Ти посій i доглянь пшеницю,

 Ти вкопай i почисть криницю.

 Волю дай, погодуй пташку,

 Приласкай i навчи дитину.

 Бо людина у цьому свiтi

 Лиш добро повинна творити!

Класний керівник. Послухайте притчу «Про людські стосунки». Перегляньте цю історію й, можливо,  ви станете багатші духовно й зрозумієте, для чого живете на світі.

(Перегляд відео).

Класний керівник. Чому навчає нас ця притча?

(Відповіді дітей)).

Класний керівник.

Багатство не вимірюється кількістю грошей, або запасами у коморі. Багатство для справжньої людини це щира посмішка близьких, добре слово від знайомих та сусідів, веселе щебетання дітей. Це добре усвідомила багата жінка із "Притчі про людські стосунки". Вона зрозуміла, що жодні гроші й достатки не замінять щирості та любові.

 Якби кожен, хто може, допоміг би хоча б одній конкретній людині, світ став би набагато кращим.

 Але бути добрим не легко. Треба менше говорити про добро, а просто постійно його робити. 

 Не говори про доброту

Не говори про доброту,
Коли ти нею сам не сяєш,
Коли у радощах витаєш,
Забувши про чужу біду.
Бо доброта не тільки те,
Що обіймає тепле слово.
В цім почутті така основа,
Яка з глибин душі росте.
Коли її не маєш ти,
То раниш людяне в людині.
Немає вищої святині,
Ніж чисте сяйво доброти.

Класний керівник.

Діти, як ви думаєте, люди відразу народжуються добрими чи злими? Чи можна навчитися бути добрим?

(Діти висловлюють свої думки).

 Тож від сьогоднішнього дня давайте ми будемо вчитися добра.

Створення дерева доброти.

Є таке китайське народне прислів'я: «Усяку людину слід судити за її справами».

- У нас на дошці виросло чарівне дерево. Чого не вистачає на ньому? (Листочків).

- Дійсно, листочків. На столі у вас зелені листочки. Щоб наше дерево ожило, напишіть на листочках, яку добру справу ви плануєте зробити найближчим часом. Ось і подивимось, оживе наше дерево, чи ні. Зробити це потрібно швидко та аккуратно. (Робота дітей).

- Давайте прочитаємо, які добрі справив ви плануєте зробити.(Діти зачитують).

- Подобається вам наше дерево?

1 учень.

Коли ти будеш добрим

Про тебе люди скажуть,

Ніколи не забудуть про ввічливість твою.

У школі і удома усім давно відомо,

Що добрих не народжують, а добрими стають.

2 учень.

Не лінуйтесь робити добро,

Лише зла не бажайте нікому,

Бо воно, як велика гора,-

Стане вам на шляхові земному.

3 учень.

І старайтесь робити добро

День і ніч, і у кожну хвилину,

Щоб серденько, як сонце цвіло -

Це хорошою робить людину!

 

Класний керівник.

Ну що ж , любі діти. Підходить до завершення наша година спілкування.  Я вірю в те, що від сьогодні стала добрішою кожна дитина. А зараз давайте разом з вами запалимо вогник доброти. Я вірю, о цей запалений вогник доброти поселиться в ваших серцях і з ним ви будете йти по житті до своєї мети.

Класний керівник.

Що найціннішого є у житті,

І надорожчого за все на світі?

То - доброта, запам'ятайте, діти,

І хай вона крокує по землі.

Цінніша перлів, золота і слави,

Вона єдина зігріває нас,

Така одвічна, мудра, нелукава,

Пригорне кожне серце повсякчас.

А ми сьогодні, поєднавши руки,

Запалюємо свічку доброти,

Її вогонь освітлює стежину

Й допомагає впевнено іти.

Любіть життя, несіть в долонях світло,

І відкривайте душі для добра,

І буде янгол щиро ваш радіти,

І доторкнеться вашого плеча.

(Класний керівник запалює свічку і передає дитині, а та – іншим дітям по черзі).

А я бажаю вам успіхів у постійній роботі над собою. Я вірю в те, що від сьогодні стала добрішою кожна дитина. Я вірю, що запалений вогник доброти поселиться у ваших серцях і з ним ви будете іти по житті до своєї мети.

Хай множаться зерна добра в ваших душах. Нехай любов земна і доброта сердечна

Завжди крокують поруч з Вами у житті.

Запам’ятайте, що і зараз, і у майбутньому я хочу бачити вас людьми з красивою доброю душею, в якій немає місця підлості і заздрощам, лицемірству і злості. Живіть так, щоб людям було добре поряд із вами, щоб ваша душа співала лише добром.

Пісня     «Побажання» (виконують діти).

Завершуючи нашу зустріч, хочу подякувати  усім учасникам нашого свята. Вам, діти, за вашу працю, ваші старання. Батькам і учителям за те, що знайшли час, прийшли на це свято,  знайшли терпіння вислухати нас. Дякую всім щиро. Пам’ятайте, що добро все переможе.

Нехай вам щастить завжди і в усьому !!!     

 

1

 

doc
Додано
27 лютого 2022
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку