Роль і місце фотографії в складі газетного номеру.

Про матеріал
друковане періодичне видання, в якому публікуються новини про найрізноманітніші події поточного життя для широких верств населення у певному географічному регіоні.
Перегляд файлу

Роль і місце фотографії в складі газетного номеру.


Сучасна газета-це…

Друковані ЗМІ можна класифікувати за багатьма параметрами:

v   По регіону преса);

v   По засновнику (державна і недержавна преса);

v   По аудиторної характеристиці (віковий, статевий, професійний, конфесійний ознаки);

v   За видавничими характеристикам (періодичність, тираж, формат, об'єм); vПо легітимності (з точки зору наявності дозволу на видавничу діяльність);

v   По змістовному наповненню (якісна і масова).

Оформлення видання покликане:

1.           Сприяти найбільш повному виявленню змісту надрукованих матеріалів;

2.           Полегшити їх сприйняття;

3.           Керувати увагою читача (допомогти швидко розібратися у змісті номера, знайти саме важливе й актуальне для нього як члена суспільства, будь-якої соціальної групи).

При оформленні видання необхідно дотримуватися наступних принципів:

1.                  Підпорядкованість змісту (ідея, тема, проблема, жанр і т.д.);

2.                  Єдність стилю (динамічний «молодіжний», «діловий» стиль, «ретро»);

3.                  Контраст (контраст великого і малого, широкого і вузького, довгого і короткого, чорного і білого, чорного і сірого, прямого і похилого, прямокутного і ступеневої, прямокутного і овального і ін.); 

4.                  Принцип пропорційності («бруски» тексту, заголовного комплексу, ілюстрацій, підкладок, текстові та титульні шрифти, пробільні і розділові засоби тощо);

5.                  Спрямованість-принцип;

6.                  Економність і стриманість; 7.      Експериментальність-принцип;

8.    Системність.

Графічна модель

        Це втілення тематичної моделі видання графічними, шрифтовими і зображувальними засобами. 

1.    конструкція номера в цілому і всіх його смуг окремо;

2.    шрифтовий політика;

3.    подача відеоряду;

4.    використання образотворчих коштів другого плану (якто-підкладок, рамок, лінійок.)

 

називаються такі


елементи, призначення яких полягає у виділенні або відділенні інших елементів, групуванні окремих матеріалів. К декоративним елементам ставляться лінійки, рамки, прикраси, заставки і т.п. Існують газети, в яких декоративні елементи майже не використовуються, а функції відділення та виділення виконують пробільні елементи.

 це, в основному, фотографії. А також малюнки, колажі, заставки, інші графічні матеріали.

 це формально (композиційно) завершене,

але змістовно не закінчене об'єднання елементів. Комплекс елементів може включати різнорідні елементи (з різних груп) декількох видів.

Жанри фотожурналістики

ü Фотоінформація-найбільш оперативна форма відображення позитивних і негативних сторін дійсності. Це та форма її фіксації, яка раніше інших виділилася в особливий жанр фотожурналістики.

ü Фоторепортаж-більш розгорнута комунікативна дія, спрямоване комунікатором (фоторепортером,

журналістами, органом ЗМІ) на глядача і читача, з метою висвітлення багатоскладового події. Фоторепортаж може складатися з серії знімків, що малюють подію у фазах його змін, його поступального або динамічного розвитку.

üФотопортретможе бути індивідуальним або груповим. Головне, щоб він не був дрібним і не спотворював зовнішність зображених на ньому людей.

 

Класична теорія жанру фотожурналістики.

           В якій всі фотоматеріали діляться на інформаційнопубліцистичні жанри (фотоінформації, фоторепортаж, фотоілюстрації), і художньо-публіцистичні жанри. Фотоінформація, фоторепортаж, фотокореспонденція і фотоілюстрації-жанри фотожурналістики, котрі застосовуються найбільш часто. Всі ці жанри представляють певний спосіб структурної організації повідомлення (комунікативної дії), що дозволяє дати наочне уявлення про подію, факт, явище і за допомогою мінімального тексту сформулювати їх суть. Розрізняються вони по конкретному призначенню, а також за цільовим і ціннісним використанням глядачем закладеної в них інформації.

 

Висновок.

        Для того щоб преса змогла вижити за нових ринкових відносин, вона повинна не тільки інформувати, але й привертати увагу зовнішнім виглядом газети, її дизайном. А високу якість у газетному оформленні забезпечує акуратне з'єднання тексту з візуальними елементами:

шрифтом, фотографією, кольоровими ілюстраціями, інформаційної графікою.               Все це приваблює читачів і передає інформацію найбільш ефективно. Хороше оформлення газети забезпечує і хорошу подачу новин.

pdf
Додано
11 червня 2020
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку