Роль пошукової роботи у діяльності керівника вокального гуртка
Дороганич Олена Сергіївна,
керівник Народного художнього колективу студії вокального мистецтва «Антарес» комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості».
На сучасному етапі розвитку позашкільної освіти стоїть проблема виховання особистості готової до життя в складних умовах ринкової економіки, у відповідності із соціальним запитом суспільства, формування інтелектуальної і, що не менш важливо, творчої особистості. Творча особистість – це людина, яка здатна до створення чогось нового, до пошуку нових, оригінальних відповідей на поставлені питання. Такий вектор розвитку освіти потребує освіченого, творчого, нетрадиційно мислячого, методично грамотного педагога-позашкільника.
У своїй роботі педагогу багато доводиться досягати, покладаючись на власний досвід, поєднувати знання з інтуїцією, аналізувати результати роботи, виправляючи допущені помилки. І, навіть, наявність певних існуючих методик і методичних указівок де подані зміст і способи організації діяльності педагога, ще не означає, що вчитель отримав у руки готовий алгоритм педагогічної дії, який гарантує стовідсотковий позитивний ефект.
Педагогічний процес є активним і динамічним, він постійно збагачується новими досягненнями суспільного життя, як духовними так і матеріальними, тому неможливо раз і назавжди осягнути всі таємниці педагогіки, – їх треба постійно "перевідкривати", вдосконалювати знаходячись у постійному пошуку нових форм і методів.
На сьогоднішній день з’являються багато різних методик та цікавих технологій майже у всіх напрямках педагогічної роботи, як в Україні так і в інших країнах. З багатьма з них можна ознайомитися у мережі інтернет. Звичайно багато можна почерпнути відвідуючи різноманітні семінари-практикуми, всілякі конкурси (участь у яких беруть як діти так і педагоги) і майстер-класи, вебінари тощо.
Важливою є участь у арт-лабораторіях, що проводяться в нашому закладі. Оскільки для успішного їх проведення потрібно знайти та опрацювати пласт літератури і знайти цікаві методи та технології для зацікавлення вихованців.
Головне, щоб педагог не зупинявся і знаходився у постійному пошуковому русі. Вдосконалюючи свої знання, свій досвід , який би міг використовувати у вихованні сучасної молодої людини, за якою майбутнє нашої країни.