«З чого починається музика»
Дороганич Олена Сергіївна, керівник Народного художнього колективу студії вокального мистецтва «Антарес» комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості».
|
Мета:
- навчати відчувати зміст, настрій, характер твору.
Формування правильної вокальної позиції.
- Розвивати музичний слух, вокальні навички, увагу та спостережливість. Формування навичок двоголосного співу.
- Виховувати любов до музики, зокрема, до пісні під час ансамблевого виконання. Формування музично-естетичних смаків.
Завдання акомпаніатора:
- Забезпечити якісне виконання музичного супроводу ;
- Виготовити наочність для проведення гри « Ведмедик-школяр» ;
- Підібрати високохудожній музичний матеріал для слухання музики (гра «Сон») , що відповідав би віковим особливостям вихованців та був направлений на формування їх музично-естетичних смаків.
Обладнання та інструментарій:
- Фортепіано;
- Ноутбук та підсилююча апаратура;
- Фонограми (-) ;
- Магнітна дошка;
- Наочний матеріал ( плакат для проведення гри «Ведмедик – школяр» та картки-самоклейки ).
Хід заняття:
Вхід до кабінету, привітання, займання своїх робочих місць, налаштування на заняття.
Актуалізація опорних знань. Бесіда «З чого починається музика?».
Підготовка голосового апарату до співу (розспівування):
«Метелик»;
«Зозуля»;
«Василёк»;
«Заїнька»;
« От топота копыт»;
«Андрей-воробей»;
«Акула-каракула».
Виконання канону:
- «Апельсини».
Музична гра «Во поле береза стояла» (концентрація уваги та розвиток спостережливості).
Слухання музики (гра «Сон»).
П.Чайковський «Старинная французская песня»;
П.Чайковський « Болезнь куклы»;
А.Хачатурян «Адажио»;
М.Яковлєв «Ёжик».
Робота над пісенними творами.
«Давайте разом» ( продовження розучування пісні. Робота проходить у супроводі фортепіано);
«Барабашка» - з виконанням музично-ритмічних рухів у супроводі фонограми (-);
Музична грамота.
Гра «Ведмедик-школяр» ( перевірка та закріплення знань музичних позначень).
Робота над концертними номерами.
«Щасливі діти» . Повторення приспіву у супроводі фортепіано. Робота над двоголосним виконанням приспіву.
Виконання твору «Щасливі діти» у супроводі фонограми (-) з виконанням хореографічних рухів.
- «Канікули». Виконання пісні у характері з танцювальними рухами.
1. Аналіз проведеної роботи.
- Що робили на занятті?
- Яку музику слухали?
- Які твори виконували?
- З чого починається музика?
Підведення підсумків заняття. Домашнє завдання.