З чого починається музика

Про матеріал
Мета: - навчати відчувати зміст, настрій, характер твору. Формування правильної вокальної позиції. - Розвивати музичний слух, вокальні навички, увагу та спостережливість. Формування навичок двоголосного співу. - Виховувати любов до музики, зокрема, до пісні під час ансамблевого виконання. Формування музично-естетичних смаків.
Перегляд файлу

«З чого починається музика»

Дороганич Олена Сергіївна, керівник Народного художнього колективу студії вокального мистецтва «Антарес» комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості».

 

Мета:

-   навчати відчувати зміст, настрій, характер твору.

Формування правильної вокальної позиції.

-  Розвивати музичний слух, вокальні навички, увагу та спостережливість. Формування навичок двоголосного співу.

- Виховувати любов до музики, зокрема, до пісні під час ансамблевого виконання. Формування музично-естетичних смаків.

Завдання акомпаніатора:

- Забезпечити  якісне виконання  музичного супроводу ;

- Виготовити наочність  для проведення гри « Ведмедик-школяр» ;

- Підібрати високохудожній  музичний матеріал для слухання музики (гра «Сон») , що  відповідав би  віковим особливостям вихованців та   був направлений на формування  їх музично-естетичних смаків.

Обладнання та інструментарій:

- Фортепіано;

- Ноутбук та підсилююча апаратура;

- Фонограми  (-) ;

- Магнітна дошка;

- Наочний матеріал ( плакат для проведення гри «Ведмедик – школяр» та картки-самоклейки ).

 

Хід заняття:

Вхід до кабінету, привітання, займання своїх робочих місць, налаштування на заняття.

Актуалізація опорних знань. Бесіда «З чого починається музика?».

Підготовка голосового апарату до  співу  (розспівування):

«Метелик»;

«Зозуля»;

«Василёк»;

«Заїнька»;

« От топота копыт»;

«Андрей-воробей»;

«Акула-каракула».

Виконання  канону:

-   «Апельсини».

Музична гра  «Во поле береза стояла» (концентрація  уваги та розвиток  спостережливості).

Слухання музики (гра «Сон»).

П.Чайковський  «Старинная французская песня»;

П.Чайковський  « Болезнь куклы»;

А.Хачатурян  «Адажио»;

М.Яковлєв  «Ёжик».

Робота над пісенними творами.

«Давайте разом» ( продовження розучування пісні. Робота проходить у супроводі фортепіано);

«Барабашка» - з виконанням музично-ритмічних рухів у супроводі фонограми (-);

Музична грамота.

Гра «Ведмедик-школяр» ( перевірка та закріплення знань  музичних позначень).

Робота над концертними номерами.

«Щасливі діти» . Повторення приспіву у супроводі фортепіано. Робота над двоголосним виконанням приспіву.

Виконання твору «Щасливі діти» у супроводі фонограми (-) з виконанням хореографічних рухів.

- «Канікули». Виконання пісні у характері з танцювальними рухами.

1. Аналіз проведеної роботи.

- Що робили на занятті?

- Яку музику слухали?

- Які твори виконували?

- З чого починається музика?

Підведення підсумків заняття. Домашнє завдання.

 

docx
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку