Розкритий план - конспект інтерактивного уроку з футболу для учнів 4 класу.

Про матеріал

КОНСПЕКТ

уроку з фізичної культури

з елементами футболу

4 клас

Тема: «Чарівний світ футболу»

Мета: сприяти зміцненню здоров'я учнів та прищеплювати інтерес до гри у футбол.

Завдання:

1. Повторити техніку передачі м'яча внутрішньою стороною стопи та

зупинки м'яча підошвою.

2. Повторити техніку ведення м'яча з ударом внутрішньою стороною стопи у ціль та прискорення за м'ячем.

3. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, швидкісної реакції рухів.

4. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою, розширювати знання про футбол, вчити командної взаємодії при виконанні завдань.


Інвентар: Футбольні м'ячі, фішки, щаблинки, свисток.

Місце проведення: Спортивна зала.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

 

 уроку з фізичної культури

з елементами футболу

4 клас

 Тема: «Чарівний світ футболу»

 

Мета: сприяти зміцненню здоров’я  учнів та прищеплювати  інтерес до гри у футбол.

Завдання:

1. Повторити техніку передачі м’яча внутрішньою стороною стопи та

зупинки м’яча підошвою.

2. Повторити техніку ведення м’яча з ударом внутрішньою стороною стопи  у ціль та прискорення за м’ячем.

3. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, швидкісної реакції рухів.

4. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою, розширювати знання про футбол, вчити командної взаємодії при виконанні завдань.

Інвентар:  Футбольні м’ячі, фішки, щаблинки, свисток.

Місце проведення: Спортивна зала.


№ п/п

Зміст заняття

Дозу-вання

Організаційно-методичні примітки

І. Підготовча частина 20 хв.

1.

Шикування, рапорт, привітання.

1 хв.

Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття

2.

Оголошення мети, завдань уроку та очікування навчальних результатів.

1 хв.

Забезпечити розуміння учнями зміст їхньої діяльності, чого вони повинні досягти на уроці

3.

 Запитання для учнів

 

-Які ви знаєте спортивні ігри?

-Яка найпопулярніша спортивна гра?

-Які фізичні якості повинен мати футболіст?

-Скількі гравців повинно бути в одній команді?

-Як звати  відомого чернігівського футболіста? 

- Скільки важить футбольний м’яч?

2 хв.

 

 

 

 

 

Футбол, баскетбол, хокей, волейбол…

Футбол

Швидкість,спритність, кмітливість, швидкість реакції, координацію…

 

11 гравців

 

Андрій Єрмоленко.

 

 

450 грам.

4.

 Короткий інструктаж з футболу.

40 с.

 

Учні уважно слухають інструктаж.

5.

Виміряти ЧСС за 10 сек.

 

 

 

20 с.

C:\Users\Mekshunol\Desktop\Bez-imeni-1-9.jpg

Норма-11-14ударів за 10с.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Різновиди ходьби:  

- перекатом з п’ятки на носок;

- права нога на носку, ліва на п’ятці руки з’єднані ззаду, права зверху;

- ліва нога на носку права на п’ятці, руки з’єднані ззаду, ліва зверху;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи, руки на поясі.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод організації

Слідкувати за правильною поставою, виконувати під рахунок

 

 

 

 

7

Біг та його різновиди:

- біг галопу уперед лівим та правим боком, руки за головою;

- біг по колу

- біг «змійкою»

2 хв.

 

Слідкувати за дотриманням дистанції

2-3кроки.Темп середній

8

Вправи у русі на відновлення дихання.

1 хв.

 

Вдих через ніс, видих через рот

 

9

Комплекс загально розвивальних та спеціальних вправ з футболу.

6 хв.

 

Фронтальний метод організації

10

Координаційні - швидкісні вправ у русі між щаблинок:

- біг з високим підніманням стегна між щаблинками;

- біг з високим підніманням стегна між щаблинками боком;

- забігання та вибігання в кожний квадратик;

- перехресним кроком правим, лівим боком;

 стрибок на праву ногу, стрибок ноги нарізно, на ліву.

5 хв. 

 

Темп високий.

Уважно слухати вказівки вчителя.

Після закінчення вправи між щаблинок виконати прискорення до зазначеного

місця, після прискорення повернутися у свою колону.

Частота роботи ніг висока

11

Вимірювання ЧСС

30 с.

Звернути увагу на самопочуття учнів.

Норма 25-27 ударів за 10с.

 

ІІ. Основна частина 20 хв.

1.

Підготовчі вправи футболіста для володінням  м’ячем:

 

- Ведення м’яча верхньою стороною стопи.

 

 

- Перекат м’яча швидкими торканням внутрішньою частиною стопи.

 

 

 

- Перекат м’яча підошвою

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

2 хв.

Голову тримати прямо, коліна рівні,  руки розслаблені,  м’яч на один крок попереду учня.

Коліна зігнуті, руки розслаблені, але не висять.

 

Просуватися уперед

повільно, виконуючи як можна більше торкань м’яча. З м’ячем працюємо м’яко.

 Просуватись уперед повільно, слідкуючи за м’ячем.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Технічні елементи з футболу

 Ведення м’яча:

- ведення м’яча з ударом внутрішньою стороною стопи під дугу та прискорення за м’ячем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Передачі та зупинка м’яча

 

- внутрішньою частиною стопи через дугу та зупинка м’яча підошвою.

 

-. носком через дугу, зупинка підошвою

 

 

 

 

 

 Попадання в ціль

- Удар по м’ячу внутрішньою частиною стопи в ціль. Учні повинні збити фішку, яка знаходиться під дугою, при цьому не збити дугу.

 

 

 

 

10 хв.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагатися виконувати

ведення м’яча без зорового контролю.

 

C:\Users\Mekshunol\Desktop\2.png      C:\Users\Mekshunol\Desktop\image009.jpg

Слідкувати за правильною

постановкою стопи під час передачі м’яча.

C:\Users\Mekshunol\Desktop\i_015.jpg         

 

Удари виконуються на точність.

            

3

Рухлива гра: «Воротарі»

 Діти стають в коло ноги на ширині плечей. Прокочують м’яч по підлозі один одному, намагаючись забити гол, прокотивши м’яча між ніг.

Той кому забили гол, виходить з гри, чекаючи коли заб’ють гол наступному гравцю , тоді міняються місцями і гра продовжується.

 

4 хв.

Перемагає гравець, якому жодного разу не забили гол

ІІІ. Заключна частина 5 хв.

1.

Аутотренінг для приведення організму у спокійний стан.

Промова вчителя: “Закрийте очі, підніміть обличчя до чистого, блакитного неба. Погожий літній день, ви відпочиваєте біля моря. Дуже добре чути приємний шум моря, як хвилі хочуть дістати вас, але попадають тільки краплинки. Теплий промінець сонця торкається вашого обличчя. Ви насолоджуєтесь ним. На душі у вас спокійно, ви повністю розслаблені, задоволені й щасливі. Відкрийте очі.  Всім дякую за урок”.

2 хв.

Сидячи  по «турецьки»

Руки на колінах, спина і шия розслаблені, дихання рівномірне

 

 

 

 

 

В кінці повністю розслабитись

 

Всі опладують собі

2.

Шикування та підведення підсумків уроку.

Рефлексія (обговорення) результатів учнями.

1 хв.

 

2 хв.

 Виправити помилки

Усвідомлення  результатів,  обговорення, порівняти свій рівень досягнень

 

1

 

doc
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку