Урок укра7нсько7 мови у 2 - А
Тема: iueHHuk“iB за питаннями хто? що?
Мета: Навчати розргзняти iMeHHllku за питаннями хто? що?, поглиблювати знання учнгв про слова назви
Розвивати ставити запитання до
збагачувати словниковий запас учнгв.
Виховувати
Обладнання: Таблиця «1.11енјпи », словникове слово.
уроку момент.
Я — учень,
Я ходжу до школи.
Мене навчають вчитись, Я все я. хочу все знати.
навчально7 .
Пов'домлення теми уроку та
Урок мае бути : творчи«и, продуктивним.
Мета: повторити про звук;
Ви -ьначити на питання хто? що?
Запрошую у «Мовне кафе».
Що таке кафе? Ви кафе?
ЈЦо там робили?
(Мовне: страви. i ься &'краТнськоТ мови.)
Особу , яка обслуговуе
Дозвольте MeHi бути меню:
кафе, називають — а ви — Пропоную
.Мозковий штурм
2. Хвилинка
3. ф/хв..
4. Робота над помилками.
5. страва.
6. Страва на двох.
7. Десерт.
Покупка додому.
Валюта — за якою ви можете придбати страву i3 нашого меню,
III. опорних знань
1) перша страва
Метод «Мозковий штурм»
1менник — кущ.
Вправа
1менник — це
[менник на питання На питання хто?.. i-la питання що?..
lV. Робота над темою уроку.
2) Друга страва
Д дди ти на
У дитини заболить палець, а в MaTepi серце.
Дитина (яка?) славна, чуйна, гарна, швидка, маленька, добра, красива, порядна, сумна,
Родина (хто?) асо1Бативний кущ.
о) . третя стравд
Словниковий диктан г зорово — слуховий)
4) . Четверта страва
«Робота над помиакаии»
Ј1юбити, бабуся, щаслива, Катруся, Люда. з дошки
5). П'ята страва страва»
(прочитайте)
Роб01'а за
Вправа1 с.65
Про що цей BiPI,Jl .9
[Цо продавали на ярмарку?
На питання слова? хто? що?
склали багато BipmiB про дружну родину.
Ok0TpeHiHT
Робота в парах
б). Шоста страва
«Пропоную страву на двох»
Вправа З.
B3aeMonepeBipka.
V. уроку.
Ми скуштували майже BCi страви меню.
7) Сьома страва
«Цесерт»
страву:
Я знаю про.... бменникл,
за питаннями хто? що?)
VI. Домашне завдання.
8) Восьма страва
«Покупка Додому»
Вправа 2, с.бб