Розробка гурткового заняття №6 "Навчалочка"

Про матеріал
Вирушаємо з майбутніми першокласниками лісовими стежками на пошуки пустунки Маші.
Перегляд файлу

Заняття 6

Тема. Лісовими стежками на пошуки Маші.

Мета. Розширити знання дітей про морально-етичні норми, збагатити активний словник дітей словами ввічливості, формувати знання про пори року, закріпити поняття «великий», «маленький». Розвивати мовлення засобами казкового сюжету, пам'ять, дрібну моторику. Виховувати доброзичливість, товариські взаємини, любов до тварин, готовність допомогти іншим.

Хід заняття

І. Ранкове коло.

- Доброго ранку, діти! Запрошую вас до ранкового кола. Я пропоную вам фішки. На них – запитання і завдання: кому яке попадеться, той і відповідає.

         

ІІ. Попередня робота (читання казки «Маша і ведмідь») Мотиваційний етап

- Сьогодні вранці, прийшовши на роботу, я побачила під дверима нашого кабінету посилку, де написано: «Майбутнім першокласникам». Тож давайте відкриємо і подивимось що там є. (Наголовники з написами імен фіксиків)

- Хто це до нас завітав?

 

- А ви хочете сьогодні стати фіксиками? (одягаю наголовники з написами Сімка, Мася, Шпуля…)

- Зараз з вами помандруємо (дзвонить телефон)

- Ало, добриий день!  Хто говорить? А,  це ви дідусю і бабусю! (звертаюсь до дітей) Вони кажуть, що їхня онучка Маша пішла до лісу та заблукала. Пам’ятаєте в якій казці це сталося? Доведеться нам їй допомогти.

-Допоможемо? Ми ж фіксики! Але на шляху нас будуть чекати різні пригоди, а ми не боїмося труднощів і девіз у нас «Тидищ!». Тож вирушаємо!

ІІІ. Пізнавальна та перетворювальна діяльність.

-  Всі сідаєм в потяг і їдемо до лісу.   Ось ми і в лісі, але цей ліс незвичайний, а казковий. В ньому ми зустрінемо чотири пори року, які потрібно буде відгадати. «Сніг на полях, лід на річках,

метелиця гуляє – коли це буває?» (взимку)

- Подивіться, хто це сидить? Зайчик сумний, хочете знати чому? – Біжить зайчик дорогою та й скаче, затуляється лапками та й плаче: « Усі ж бо я городи обійшов, ніде капустоньки не знайшов».

-Який настрій у зайчика? Чому? Може ми зможемо якось допомогти зайчику? Дівайте підберемо зайчику красивий наряд. Може у нього покращиться настрій? І розповімо йому віршика.

              

  • Але зайчик хоче їсти. Він хоче морквинку. Нагодуємо його?  (Розфарбувати і вирізати морквинку, листочки з прищіпок)

  • Давайте ще насолимо йому капусти.

- Молодці! Ви добрі та чуйні фіксики. Давайте скажемо «Тидиш!»   Запитаємо у зайчика чи він не бачив Маші? Ні, тоді йдемо далі шукати Машу.

-В яку пору року ми потрапили?  Відгадайте загадку:

Ось і перша пора року –

жовте листячко летить,

 під ногами шелестить,

сонце вже не припікає,

коли, дітки, це буває? (восени). 

  • Ой, хто це?  Добрий день, білочки! А чому такі сумні? Бо скоро буде дощик, а в них немає парасольок, а їм ще треба порахувати скільки краплинок дощу треба для їхніх квіточок. Змайструємо білочкам парасольки?

  • Треба обвести, розфарбувати і порахувати кількість краплинок.
  • А тепер допоможемо розрахувати кількість води для квіточок.

    

- Білочки нам дуже вдячні – ми врятували їхні квіточки. Давайте запитаємо чи не бачили вони нашу Машу?  Не бачили, що ж йдемо далі. В яку пору року тепер ми потрапили?

«Тане сніжок, квітне лужок,

день прибуває коли це буває? (навесні)

-Кого ми тут зустріли? Їжачків, нам потрібно їх справити, вони всі без голочок. (викладання голочок сірничками) Йдемо далі. 

«Сонце пече, липа цвіте,

малина дозріває коли це буває?»(влітку) 

  -Подивіться, яка гарна хатинка. Хто тут може жити? Як ви гадаєте, діти?

-А ми зараз дізнаємось. (заглядають) Там живе ведмедик, але він дуже сумний! Він випадково розірвав Машині буси і тепер ніяк не може їх полагодити. Допоможемо. Візьміть кожен по намистинці. Та вони незвичайні: кожна намистинка – один склад.  Якщо його правильно прочитати і назвати слово, то намисто стане знову красивим.

Ось у нас є схемка Машиного намиста. Нам для початку треба підібрати кольори.

- А тепер збираємо намисто.

     

- Ось ми і нанизали намисто. Давайте скажемо «Тидиш!» а як ви гадаєте, чи Маша зрадіє?   Давайте її покличемо. (діти кличуть Машу)

- Маша потрапила під дощик, тому треба їй допомогти.

- Впоралися? Маша вам дуже вдячна і побігла додому. Казала, що ви, фіксики, зробили багато добрих справ. Ви дуже старалися. А головне ви знайшли її.

-Тож сідаймо у наш поїзд і повертаймося додому.

-Діти, завжди робіть добрі діла, допомагайте один одному, своїм знайомим, рідним, щоб всі про вас могли сказати: «Які добрі, чуйні, хороші діти!»       

 

 

 

 

 

doc
Додано
3 травня 2019
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку