Розробка інтегрованого заняття з Я досліджую світ в 1 класі НУШ. Тема тижня "Ми - дослідники, ми - винахідники".

Про матеріал
вчити учнів дослідницької діяльності, проводити прості спостереження та досліди самостійно та в групах, розпізнавати предмети довкілля, читати вголос короткі тексти, писати рукописну букву Х х; лічити та порівнювати числа в межах 20; розвивати пізнавальну активність, творчу уяву, мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, уважно вислуховувати думку співрозмовника, висловлювати свій погляд
Перегляд файлу

Інтегроване заняття  з «Я досліджую світ» в 1 класі НУШ

Тема тижня « Ми – дослідники»

«Ми – винахідники»

Тема дня «Як людина досліджує світ»

 

Мета: вчити учнів дослідницької діяльності, проводити прості спостереження та досліди самостійно та в групах, розпізнавати предмети довкілля,  читати вголос короткі тексти,  писати рукописну букву Хх; лічити та порівнювати числа в межах 20;  розвивати пізнавальну активність, творчу уяву, мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв`язки, уважно вислуховувати думку співрозмовника, висловлювати свій погляд

 

Обладнання: роздатковий матеріал для роботи в групах, торбинки з квасолею, коробочки з піском, матеріали для досліду, цеглинки Лего, скріпки.

 

Хід уроку

 

 І. Актуалізація знань.

 

-         Давайте пригадаємо як називається тема тижня?

-         А тема тематичного дня?

-         Отже, ви  дізнаєтеся, що допомагає людині досліджувати навколишній світ, відчуєте себе у ролі дослідників та винахідників, відкриєте для себе, щось нове та цікаве.

 

ІІ. Робота над темою дня.

 

  1. Групова робота.

     Вправа «Що допомагає досліджувати?»

-         Потрібно обвести прилади, які дають можливість досліджувати навколишній світ.

Гра «Плутанка».

-         Знайди відгадки для загадок.

-         Для чого людині потрібні органи чуття?

 

  1. Дослідження об`єктів навколишнього світу за допомогою органів чуття.

 

      Вправа «Відгадай на дотик» (робота в парах).

-         Один в парі заплющує очі, а інший пише пальчиком на його руці будь-яку літеру або цифру. Потрібно відгадати, що «написано» на руці.

 

Вправа-гра « А що в торбинці» (робота в групах).

Діти на дотик мають відгадати що знаходиться в торбинці.

-         Які органи чуття брали участь у дослідженні?

 

     Гра «Весела математика».

-         Полічіть квасолю в торбинках.

-         Поділіть між друзями?

-         Хто одержав більше квасолі?

-         Хто менше? На скільки?

-         Який дослід, на вашу думку, можна провести з квасолею?

 

  1. Кольорова руханка з цеглинками Лего.

 

  1. Робота з геометричним матеріалом (робота в групах).

Розподілити фігури за кольором, за формою, за наявністю кутів.

-         Які органи чуття брали участь у дослідженні?

-         Завдяки очам ми отримуємо до 90% інформації, тому будь-яке порушення зору істотно погіршує життя.

-         А зараз я вам пропоную прочитати оповідання про крокодила, який не шанував свій зір й дати відповіді на мої запитання.

 

  1. Вправи для покращення зору.

 

  1. Гра «Шифрувальник»

-         Тут зашифроване слово, потрібно зіставити фігури із запропонованими буквами і прочитати слово. ( ВИНАХІД)

-         Як ви розумієте значення слова винахід.

-         Чому люди створюють винаходи?

-         Хто може стати винахідником?

 

  1. Хвилинка цікавинка.

 

  1. Танцювальна хвилинка.

 

  1. Побудова звукової моделі слова винахід.

 

  1.  Ознайомлення з написанням буки Х.

-         Письмо букви пальчиком на піску.

-         Письмо в зошиті.

 

  1.  Робота з лего конструктором.

-         Гра «Розсипанка з букв».

-         Гра «Збудуй вежу».

-         Оціни свою роботу певним кольором цеглинки (було легко, було важко, не все вдалося).

 

  1.  Дослід «Плаваюче яйце».

-         Візьміть 2 курячих яйця  і занурте кожне з них в посудину з рідиною: в одну налийте чисту воду, в іншу додайте сіль.

-         Що відбувається?

-         У склянці з прісною водою яйце буде тонути, в той час як в солоній триматися на воді.

-         Чому?

 

  1.  Гра-дослідження «Для чого нам може згодитися скріпка?».

Виготовлення закладки для книжки. Можна використовувати, як сердечко для оздоблення одягу.

 

ІІІ.  Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку