Розробка конспекту уроку математики "Таблиця ділення на 7" для 2-го класу з інклюзивною формою навчання

Про матеріал

Пропоную Вашій увазі конспект уроку та презентацію з математики для учнів 2-го класу з інклюзивною формою навчання на тему "Таблиця ділення на 7", присвяченого Дню космонавтики.

Перегляд файлу

Розробка уроку математики

для 2-го класу з інклюзивною формою навчання

Таврійська ЗОШ

Вчитель початкових класів

Мартиненко Лідія Олександрівна

 

Тема: Таблиця  ділення на 7. Розв’язування задач.

Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 7, вчити застосовувати набуті знання, удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення, формувати навички самоконтролю; виховувати старанність, пізнавальну зацікавленість, вміння співпрацювати з однокласниками.

Обладнання:  ноутбук, проектор, малюнок (або макет)  космічного корабля (папір А-2), паперові квитки та малюнки ракети з таблицею ділення на 7 (без відповідей, для кожного учня), для учнів з ООП додатково – таблиці множення і ділення на 2, 3, 4, 5 та 6.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  Девіз уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання

Завдання № 844: Прочитайте порядок дій і розв’язання виразу.

Завдання № 845: Скільки разом горобців?

 

2. Усний рахунок. Гра «Готуємось у космонавти»

Цей тиждень присвячений  Дню космонавтики. Ви, діти, брали участь у конкурсі малюнків до свята, читали твори про героїв космосу.  Сьогодні на уроці математики ми  будемо готуватися  до польоту в космос, бо хто про це не мріє?!                      

Лічи швидко!

Перевір! 

  Лічи правильно!

  Перевір! 

3. Самостійна робота. Обчислення виразів.

 

 

4.Хвилинка каліграфії

(з логічним навантаженням).

Встанови закономірність, запиши каліграфічно

 

Перевір!  Зроби висновок!   

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Розумнички!   Ви чудово попрацювали. А зараз ми складемо таблицю ділення на 7, навчимося застосовувати набуті знання, правильно й чітко виконувати завдання.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Який зв’язок  існує між діями множення і ділення?

Яка таблиця нам потрібна, щоб скласти таблицю ділення на 7?

 

1. Складання і читання таблиці

Яке число треба поділити на 7, щоб отримати 5, 3, 8,….?

 

Запишіть  результати  ділення на 7 в свої аркуші на малюнку ракети

 

2. Читання виразів ділення на 7 по-різному

(з коментуванням , на що вказує кожне число)

 

3. Офтальмологічна пауза

 

4. Робота з підручником

а) Завдання №848 (усне коментоване виконання)

 

б) Завдання №849 (виконання  з опорою на таблицю).

Учні з ООП виконують два перших стовпчика прикладів.

 

в) Завдання №850  (робота в парах)

 

г) Завдання № 851 (колективне складання плану розвязування).

Розглядаємо план і визначаємо дії.

( Хто зрозумів і знає, як записати розв’язання,  працюють самостійно)

 

Перевір!

5. Фізкультхвилинка «Ракета».

Ми в ракету дружно сіли (Імітація)

І у космос полетіли. (Махи руками)

Повз малі планети й зорі (Стрибки з обертанням руками)

Летимо, як метеори. (Біг на місці)

Обігнали ми комету ­ (Стрибки на місці)

Повернулись на планету! (Повернення на місця)

 

6. Робота біля дошки. Завдання № 852.

 

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Математичний диктант

  • Яке число треба поділити на 6, щоб отримати 7?
  • Яке число в 7 разів менше, ніж 35?
  • Перший множник 4, добуток - ­24, який другий множник?
  • У скільки разів 63 більше від 7?
  • На яке число треба поділити 54, щоб отримати 9?
  • Назвіть добуток чисел 7 і 4.
  • Назвіть частку чисел 42 і 7.
  • Назвіть всі числа, на які ділиться число 12?

 

Оціни свою роботу.

 

2. Розвязування логічних задач

 

Перевір!

3. Вправа «Слухай уважно!»

Яке число зайве: 7, 14, 21, 26, 28, 35?

 

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

У кожного на парті лежить квиток на наш уявний космічний корабель. Щоб пройти на корабель з цим квитком, на ньому треба  написати два правильні вирази: перший – на множення числа 7, другий – ділення на 7. (Учні виконують завдання і прикріплюють свої квитки до малюнку (або макету) ракети)

 

VІІ. Домашнє завдання

с.137 № 854, 853 (з поясненням).

Для учнів з ООП: №853 (1, 3), №854.

 

Малюнки ракети з таблицею ділення на 7 допоможуть запам’ятати таблицю на відмінно

 

 

Використані джерела:

  1. Математика: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл./Ф. Рівкінд, Л. Оляницька. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.)
  2. Володарська М.О. Математика. 2 клас. ІІ сем. (за підручником Ф. Рівкінд, Л. Оляницька).  – Х.: Вид.група «Основа», 2013.
  3. Усі картинки, що містяться в презентації, взято з Інтернету.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

7 ∙ 3 + ( 15 – 9 ) = 9 20 27

Номер слайду 4

(27)

Номер слайду 5

80 – 7 ∙ 5 = 30 35 45

Номер слайду 6

Юрій Гагарін - перший космонавт

Номер слайду 7

1.Різницю чисел 73 і 66 помножити на число 6. 2.Від 80 відняти частку чисел 42 і 6. 3.Суму чисел 19 і 5 поділити на добуток чисел 2 і 3.

Номер слайду 8

14 * 28 * * 49 * 63 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Номер слайду 9

7 14 21 28 35 42 49 56 63 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Номер слайду 10

7 ∙ 2 = 14 14 : 7 = 7 ∙ 3 = 21 21 : 7 = 7 ∙ 4 = 28 28 : 7 = 7 ∙ 5 = 35 35 : 7 = 7 ∙ 6 = 42 42 : 7 = 7 ∙ 7 = 49 49 : 7 = 7 ∙ 8 = 56 56 : 7 = 7 ∙ 9 = 63 63 : 7 =

Номер слайду 11

7 ∙ 2 = 14 14 : 7 = 2 7 ∙ 3 = 21 21 : 7 = 3 7 ∙ 4 = 28 28 : 7 = 4 7 ∙ 5 = 35 35 : 7 = 5 7 ∙ 6 = 42 42 : 7 = 6 7 ∙ 7 = 49 49 : 7 = 7 7 ∙ 8 = 56 56 : 7 = 8 7 ∙ 9 = 63 63 : 7 = 9

Номер слайду 12

42 : 7 = 6

Номер слайду 13

План розв’язування 1.Чому дорівнює друге число? 2. У скільки разів друге число більше від першого?

Номер слайду 14

1) 7 + 42 = 49 (друге число) 2) 49 : 7 = 7 (р.) ВИРАЗ: (7 + 42) : 7 = 7 (р.)

Номер слайду 15

Номер слайду 16

8 ? 2 ? 3 = 1 7 ? 6 ? 6 = 7 63 ? 7 ? 1 =10

Номер слайду 17

8 : 2 - 3 = 1 7 · 6 : 6 = 7 63 : 7 + 1 =10

Номер слайду 18

с.137 № 854, 853

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
6620
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку