Пропоную Вашій увазі конспект уроку та презентацію з математики для учнів 2-го класу з інклюзивною формою навчання на тему "Таблиця ділення на 7", присвяченого Дню космонавтики.
Розробка уроку математики
для 2-го класу з інклюзивною формою навчання
Таврійська ЗОШ
Вчитель початкових класів
Мартиненко Лідія Олександрівна
Тема: Таблиця ділення на 7. Розв’язування задач.
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 7, вчити застосовувати набуті знання, удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення, формувати навички самоконтролю; виховувати старанність, пізнавальну зацікавленість, вміння співпрацювати з однокласниками.
Обладнання: ноутбук, проектор, малюнок (або макет) космічного корабля (папір А-2), паперові квитки та малюнки ракети з таблицею ділення на 7 (без відповідей, для кожного учня), для учнів з ООП додатково – таблиці множення і ділення на 2, 3, 4, 5 та 6.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Девіз уроку |
|
|
ІІ. Актуалізація опорних знань 1.Перевірка домашнього завдання Завдання № 844: Прочитайте порядок дій і розв’язання виразу. Завдання № 845: Скільки разом горобців?
|
||
2. Усний рахунок. Гра «Готуємось у космонавти» Цей тиждень присвячений Дню космонавтики. Ви, діти, брали участь у конкурсі малюнків до свята, читали твори про героїв космосу. Сьогодні на уроці математики ми будемо готуватися до польоту в космос, бо хто про це не мріє?! |
|
|
Лічи швидко! |
|
|
Перевір! |
|
|
Лічи правильно! |
|
|
Перевір! |
|
|
3. Самостійна робота. Обчислення виразів.
|
|
|
4.Хвилинка каліграфії (з логічним навантаженням). Встанови закономірність, запиши каліграфічно
|
|
|
Перевір! Зроби висновок! |
|
|
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Розумнички! Ви чудово попрацювали. А зараз ми складемо таблицю ділення на 7, навчимося застосовувати набуті знання, правильно й чітко виконувати завдання.
|
||
ІV. Вивчення нового матеріалу Який зв’язок існує між діями множення і ділення? Яка таблиця нам потрібна, щоб скласти таблицю ділення на 7?
|
||
1. Складання і читання таблиці Яке число треба поділити на 7, щоб отримати 5, 3, 8,….?
|
|
|
Запишіть результати ділення на 7 в свої аркуші на малюнку ракети
|
|
|
2. Читання виразів ділення на 7 по-різному (з коментуванням , на що вказує кожне число)
|
|
|
3. Офтальмологічна пауза
|
||
4. Робота з підручником а) Завдання №848 (усне коментоване виконання)
|
||
б) Завдання №849 (виконання з опорою на таблицю). Учні з ООП виконують два перших стовпчика прикладів.
|
||
в) Завдання №850 (робота в парах)
|
||
г) Завдання № 851 (колективне складання плану розв’язування). Розглядаємо план і визначаємо дії. ( Хто зрозумів і знає, як записати розв’язання, працюють самостійно)
|
|
|
Перевір! |
|
|
5. Фізкультхвилинка «Ракета». Ми в ракету дружно сіли (Імітація) І у космос полетіли. (Махи руками) Повз малі планети й зорі (Стрибки з обертанням руками) Летимо, як метеори. (Біг на місці) Обігнали ми комету (Стрибки на місці) Повернулись на планету! (Повернення на місця)
|
||
6. Робота біля дошки. Завдання № 852.
|
||
V. Узагальнення й систематизація знань 1. Математичний диктант
Оціни свою роботу.
|
|
|
2. Розв’язування логічних задач
|
|
|
Перевір! |
|
|
3. Вправа «Слухай уважно!» Яке число зайве: 7, 14, 21, 26, 28, 35?
|
||
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія У кожного на парті лежить квиток на наш уявний космічний корабель. Щоб пройти на корабель з цим квитком, на ньому треба написати два правильні вирази: перший – на множення числа 7, другий – ділення на 7. (Учні виконують завдання і прикріплюють свої квитки до малюнку (або макету) ракети)
|
||
VІІ. Домашнє завдання с.137 № 854, 853 (з поясненням). Для учнів з ООП: №853 (1, 3), №854.
Малюнки ракети з таблицею ділення на 7 допоможуть запам’ятати таблицю на відмінно |
|
|
Використані джерела: