Ржищівський індустріально-педагогічний фаховий коледж
Розробка позакласного заходу для учнів 11 класу на тему:
викладач математики Корж Наталія Володимирівна
2024
Я практикую проведення квестів, завданням яких є пошук ключа виходу із класної кімнати. Пошук цікавої інформації, завдань, їх бачення очима математики; робота над сценарієм; підготовка інтер'єру класної кімнати у відповідності до тематики квесту і це не весь перелік роботи, котру потрібно виконати для проведення квесту.
Проте, люблю спостерігати за зграєю емоцій моїх учнів в процесі проходження інтелектуальних випробувань, тому процес підготовки мене не обтяжує.
Пропоную небайдужим до такого нестандартного навчального методу сценарій міні квесту, котрий можна провести після вивчення теми: “ Тіла обертання”.
По завершенню вивчення розділу «Тіла обертання», учень отримує підсумкову тематичну оцінку. З метою заохочення отримати оцінку ще кращу, пропоную виконати завдання міні-квесту. Квест містить декілька завдань, наповнених не лише математичною інформацією, проте її підтекст можна характеризувати саме так.
Для проходження квесту формується команда, готується аудиторія ( мені цікаво вибирати місця для схованок завдань та придумувати хибні знахідки), призначається відеооператор чи фоторепортер ( потім цікаво учням переглядати відео чи фото процесу пошуків) і розпочинаємо квест.
Додам ще одну інформацію: покращити оцінку можна лише тоді коли всі завдання квесту виконані правильно і команда вкладається у визначені часові норми.
Сценарій міні квесту
Відшукайте в аудиторії веселих козаків в оточенні стереометричних фігур та визначте одне із математичних понять, що є на зображеннях. Вкажіть ваш варіант відповіді викладачу. Ви маєте лише одну спробу у виборі відповіді. Якщо ваш варіант не є вдалим, вам доведеться виконати тест.
( На зворотній стороні картки-повідомлення прописано текст завдання 2)
Текст завдання: щоб виконати тест необхідно відшукати в аудиторії 1) дев’ять карток із зображеннями архітектурних споруд чи природних об’єктів, котрі мають форми стереометричних фігур; 2) пакет із назвами зображень.
Приклади зображень, що використано для завдання 2
Назви зображень, що в пакеті для встановлення відповідностей
На зворотній стороні зображення за номером 9 розміщено інструкцію до наступного завдання (Це картка, котра не буде задіяна при складанні слова-відповіді до тесту)
Після виконання завдання 2, викладач (учитель) повідомляє квестуючих, що вони вже насправді мають алгоритм для виходу із кімнати із можливістю покращити оцінку, але для цього потрібно відшукати тексти завдання 3 та виконати їх.
Відшукайте чотири картки-завдання позначені кольорами одного із символів України.
Зразки карток до завдання 3
Після розв’язання задач, учні визначають код виходу, згідно встановленого алгоритму та озвучують остаточну відповідь.
Викладач озвучує час впродовж якого квест було пройдено.
Початок проходження квесту потрібно обов’язково зареєструвати та озвучити в момент, коли учні розпочали виконувати перше завдання.
Запишіть початок виконання квесту на дошці.
Доречно підбадьорювати учасників під час виконання завдань.
Після закінчення квесту ми робимо фото емоцій команди!