Розробка позакласного заходу для учнів 11 класу на тему: “Квест як інтерактивна форма навчання при вивченні стереометрії. З досвіду роботи”

Про матеріал
Я практикую проведення квестів, завданням яких є пошук ключа виходу із класної кімнати. Пошук цікавої інформації, завдань, їх бачення очима математики; робота над сценарієм; підготовка інтер'єру класної кімнати у відповідності до тематики квесту і це не весь перелік роботи, котру потрібно виконати для проведення квесту. Проте, люблю спостерігати за зграєю емоцій моїх учнів в процесі проходження інтелектуальних випробувань, тому процес підготовки мене не обтяжує. Пропоную небайдужим до такого нестандартного навчального методу сценарій міні квесту, котрий можна провести після вивчення теми: “ Тіла обертання”.
Перегляд файлу

Ржищівський індустріально-педагогічний фаховий коледж

Розробка позакласного заходу для учнів 11 класу на тему:

Квест як інтерактивна форма навчання при вивченні стереометрії. З досвіду роботи

викладач математики Корж Наталія Володимирівна

2024

Опис педагогічного досвіду

Я практикую проведення квестів, завданням яких є пошук ключа виходу із класної кімнати. Пошук цікавої інформації, завдань, їх бачення очима математики; робота над сценарієм; підготовка інтер'єру класної кімнати у відповідності до тематики квесту і це не весь перелік роботи, котру потрібно виконати для проведення квесту.

Проте, люблю спостерігати за зграєю емоцій моїх учнів в процесі проходження інтелектуальних випробувань, тому процес підготовки мене не обтяжує.

Пропоную небайдужим до такого нестандартного навчального методу сценарій міні квесту, котрий можна провести після вивчення теми: “ Тіла обертання”.

План застосування обраного інструменту

По завершенню вивчення розділу «Тіла обертання», учень отримує підсумкову тематичну оцінку. З метою заохочення отримати оцінку ще кращу, пропоную виконати завдання міні-квесту. Квест містить декілька завдань, наповнених не лише математичною інформацією, проте її підтекст можна характеризувати саме так.

Для проходження квесту формується команда, готується аудиторія ( мені цікаво вибирати місця для схованок завдань та придумувати хибні знахідки), призначається відеооператор чи фоторепортер ( потім цікаво учням переглядати відео чи фото процесу пошуків) і розпочинаємо квест.

Додам ще одну інформацію: покращити оцінку можна лише тоді коли всі завдання квесту виконані правильно і команда вкладається у визначені часові норми.

Сценарій міні квесту

Завдання 1

Відшукайте в аудиторії веселих козаків в оточенні стереометричних фігур та визначте одне із математичних понять, що є на зображеннях. Вкажіть ваш варіант відповіді викладачу. Ви маєте лише одну спробу у виборі відповіді. Якщо ваш варіант не є вдалим, вам доведеться виконати тест.

( На зворотній стороні картки-повідомлення прописано текст завдання 2)

image

Завдання 2

image

Текст завдання: щоб виконати тест необхідно відшукати в аудиторії 1) дев’ять карток із зображеннями архітектурних споруд чи природних об’єктів, котрі мають форми стереометричних фігур; 2) пакет із назвами зображень.

Приклади зображень, що використано для завдання 2

image


image

image


Назви зображень, що в пакеті для встановлення відповідностей

image

На зворотній стороні зображення за номером 9 розміщено інструкцію до наступного завдання (Це картка, котра не буде задіяна при складанні слова-відповіді до тесту)

image

Після виконання завдання 2, викладач (учитель) повідомляє квестуючих, що вони вже насправді мають алгоритм для виходу із кімнати із можливістю покращити оцінку, але для цього потрібно відшукати тексти завдання 3 та виконати їх.

Відшукайте чотири картки-завдання позначені кольорами одного із символів України.

Завдання 3

Зразки карток до завдання 3

image

image

image

Після розв’язання задач, учні визначають код виходу, згідно встановленого алгоритму та озвучують остаточну відповідь.

Викладач озвучує час впродовж якого квест було пройдено.

Початок проходження квесту потрібно обов’язково зареєструвати та озвучити в момент, коли учні розпочали виконувати перше завдання.

Запишіть початок виконання квесту на дошці.

Доречно підбадьорювати учасників під час виконання завдань.

Після закінчення квесту ми робимо фото емоцій команди!

pdf
Додано
8 січня
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку