Розробка позакласного заходу "Ladies and gentlemen / Леді та джентельмени" до свята 8 Березня (середня школа)

Про матеріал
Розробка позакласного заходу "Ladies and gentlemen / Леді та джентельмени" до свята 8 Березня (середня школа) є допоміжним матеріалом для планування заходів до свят
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                          

Тема заходу. Ladies and gentlemen / «Леді та джентельмени».

 

Мета : Знайомство з  моделями поведінки, співзвучними у суспільстві з понятиями «леді та джентльмен»; формування  культури  поведінки . Активізувати уміння працювати  з лексичним  матеріалом  теми.

Розвивати діалогічне мовлення,  вміння представляти  результат своєї  творчої  діяльності.

Виховувати почуття колективізму, поваги один до одного, культури мовлення, інтерес до вивчення іноземної мови.

 

Завдання: розвивати  коммунікативні навички у ході  колективної  діятельності. Сприяти в ході заходу формуванню світогляду, загальнолюдських цінностей, етичного виховання.

 

Методи: - словесні(бесіда), наочні(демонстрація роздаткового та дидактичного матеріалу), практичні(навчальні вправи)

- стимулювання інтересу(пізнавальні ігри, створення ситуацій успіху,емоційних переживань)

- заохочення

 

Тип заняття: узагальнення набутих знань.

Вид заняття: масовий захід.

Форма: групова

Обладнання: плакати, посібники, роздатковий, дидактичний матеріал, аудіо, відео матеріали, ноутбук, ігрова атрибутика.

Очікуваний результат: учні повинні навчитися аналізувати та  узагальнювати отримані знання з теми засобом практичної діяльності.

                                                                                Хід заняття.

I.Вступна частина.

1. Організаційний момент. Привітання.

 -Good afternoon,children and our guests! I’m very glad to see you here. (заходить до класу Джентльмен)

 G-How are you, …? And you?  What about you,…? Are you angry\mad\bored\hungry?(музичний супровід)


В далёкой милой Англии
Ветра, дожди, туманы.
Но я о милой Англии
Мечтаю неустанно.

Там, в этой древней Англии,
Не любят перемен.
Часы считая в Англии,
Бьёт в колокол Биг-Бен.

Да! В этой славной Англии
Всё необыкновенно:
Пойдёшь гулять по улице — 
И встретишь джентльмена.

А джентльмена встретишь ты —
Уверен будь, что здесь
На улице, по близости
И леди где-то есть.
 


3.Повідомлення теми, мети заняття, очікуваних результатів.

-Sit still and look at the bl.

-Read, please, what’s the theam of today’s lesson?

На попередніх заняттях  мы дискутували про етичне виховання та говорили про нрави і культуру у зарубіжній  літературі: про героїв казок, про богатирів, принців, принцес.
Сьогодні  мова піде про моральні  ідеали  інших країн. Ми продовжимо нашу бесіду про гарні манери  та познайомимося з новими поняттями. 14.03

II. Основна частина.

1.Творчі виступи вихованців

1.1Ваня Мартинюк. Джентельмен-це чоловік,  який має  бездоганні манери, понад усе ставить честь.Здавна джентльменом вважався чоловік благородного походження.Потім так стали називати високоосвіченого (має широкий кругозір), вихованого чоловіка,респектабельного (гідного поваги) і врівноваженого мужчину.Він вміє тримати своє слово, ввічливий з жінками, пунктуальний, елегантний в одязі.Патріотичний, цікавиться політикою, займається самоосвітою.

 

1.2. Настя . Verse about dirty/ вірш про бруднулю.


Sam, Sam the dirty man

Washed his face in a frying-pan

Combed his hair with the back of a chair

And danced with a toothache in air.


Сэмми-СэмТакой грязнуля —

Ест руками из кастрюли!

А вчера в гостях у тетки

Он умылся в сковородке,

Причесался спинкой стула

И сплясал, чтоб шишку сдуло


 

1.3. Декламування вихованцями віршів-загадок.(Даже если ты ворчун..Тимофій, Ніка).

2. Crossword/(для хлопчиків) ключове слово у якому буде частиною  теми, крім того, ця робота дозволе  нам повторити  деякі  вивчені терміни.  -So let’s start Ladies and gentlemen! (звукова доріжка)

It’s not difficult, this task with a star

How do you think?

What qualities should a true gentleman have?

 (You’re smart and clever)


3. Acting/ Кароліна  «There was a young lady of Niger » ( презентація малюнка)

You can see the accessories. Do you know whose are they ladies or gentlemen?

-they belong to a lady. Meet, please!


There was a young lady of Niger,
Who smiled as she rode on a tiger;
They returned from the ride
With the lady inside,
And a smile on the face of the tiger.


 

Лейла )/ЛЕДІ- освічена і вихована дама.

• Леді демократична. Леді дисциплінована. Зовні леді можна розпізнати: по поставі, по посадці, за манерою мови, за манерою одягатися.

• Бути леді - значить завжди працювати над собою.

Здавна так називали жінку аристократичного кола, яка слідкує в житті строгим

моральним правилам.

• Зовнішній вигляд для неї - данина поваги оточуючих. І вони ніколи не побачать її «не в формі».

• Вона має врівноважений, стриманий характер, добра, привітна, елегантна.

• Леді займалися благодійністю, допомагали сиротам.

Who is the constant companion of the lady? (gentleman)

 

4.Work in a group/ Групповая работа. (для дівчаток)  (заповнення таблиці зі списком якостей леді )

- It’s time to introduce yourselves. Stay in the group

What does it mean to be a real lady? What qualities should a true lady have? (Youre smart and clever)

 

5.Рефлексія.Reflection.  Дидактична гра «Translator» (студент в мантії)

1. Stand up and let’s play one game. Choose the card. (обрати з запропонованих одну, навмання та відгадати).

-I prepare for you the next interesting  task, my dear.

-You have the card with the world by our theme.You must say its name! 

 Check up! Come to me and begin

-I take you 1 chance else to make your result is better (пропоную покращити свій результат)

-I propose  you answers the questions:-

- I need some helpers of us.(журі)       

                                                              

-Let’s go! It’s… .( try again) 14.25

 

2. Ералаш. «Леди и джентльмены»(відео)

- Ми з'ясували, що леді і джентльмени з'явилися давно. Може бути, зараз ці поняття застаріли, і хлопчикам зовсім не потрібні якості джентльмена, а дівчаткам не обов'язково бути леді? Як ви думаєте? (І в сучасному світі ці якості дуже цінуються. З такими людьми приємно і цікаво спілкуватися.

Щоб засвоїти  краще основні поняття нашого заняття, я пропоную вам таке відео:

Quetsion. for our boys: How do you think who is gentlemen?
What qualities should a real gentleman have?

 

6. Act the dialog/сценка/ Настя , Максим (музичний супровід)

-Nastia and Max want to tell for us her work.

 Let’s listen to them.

(Your mark is excellent! Clap to them. You’re clever and tired)

 

7. Act the dialog/сценка/ Лейла, Данило  «Do you want to drink?» (чайний сервіз)


-Привет, Сьюзи!

-Привет, Алекс!

-Ты хочешь выпить со мной чашку чая?

-Да, обязательно, я люблю чай.

-Какой тебе чай?

-Черный с лимоном, пожалуйста.

-Хорошо.

-Hey, Suzy!

-Hi Alex!

— Do you want to drink a cup of tea with me?

-Yes, sure, I like tea.

-Can you have tea?

— Black with lemon, please.

-Good.


 

8.Reflection Фізхвилинка.
1. Перегляд відео файлу.

Леді і джентльмени повинні бути всебічно розвиненими: грати на музичних інструментах,малювати, танцювати… та вміти їздити на конях.

-Щорічно проводяться скачки Grand National на День Леді в Великобританії недалеко від міста Ліверпуля. Їх вважають найбільш видовищними в Англії, трибуни іподрому щороку збирають 100 тисяч глядачів. Багато з них приходять повболівати за улюбленого спортсмена або зробити ставку на грощі. Серед відвідувачок перегонів проводиться конкурс на самий елегантний наряд, тому представниці прекрасної статі намагаються виглядати особливо вишукано. Адже за правилами, жінки мають обирати не надто короткі сукні, не оголювати плечі та обов'язково з'являтися у капелюшках діаметром не менше 10 сантиметрів.

-Я пропоную вам переглянути випуск ТСН за 20 червня 2018 року

Традиційно на церемонію відкриття приїхала і королева, яка обожнює коней.

 

 2. Act the rhyme/сценка ( ковбой, лоша, леді, джентельмен)


This is the way the lady rides,lady rides, lady rides.
This is the way the lady rides,on her way to town. (Ева)

 

This is the way thegentleman rides,gentleman rides, gentleman rides.
This is the way the gentleman rides, on his way to town.(Ваня)

This is the way the cowboy rides,cowboy rides, cowboy rides.This is the way the cowboy rides,
on his way to town.



 


Так едет дама на лошади,
так едет дама, так едет дама.
Так едет дама на лошади,
в город.
Так едет джентльмен на лошади,
так едет джентльмен, так едет джентльмен.
Так едет джентльмен на лошади
в город.


 

3. Sport game( лоша,дротики, канат) (музичний супровід)

Do you like our game? Will you take part in such games more? If you didn’t win the game, don’t worry, you are all clever guys

 


9. Гра. З батьками game "I know everything”. ВікторинаХто найрозумніший?»( Вытягнути із мішечка) Виховує почуття колективізму, вміння працювати в команді.

Today all of you have a good chance to improve your English during the game. Now I’m going to teach you how to play this game

- Well, I wish you success.

Be active, honest and helpful!

-Now we shall organize a competition called "I know everything”. Two teams will take part in a game of the most quick-witted and the cleverest.

 

III. Заключна частина. Підсумок заняття.

1.Підведення гуртківців до узагальнень, самостійних висновків

Як ви думаєте, а в нашому класі є леді і джентльмени?

Чи легко бути ними?

  Соня . Дуже важко бути справжньою леді! Але так хочеться ... Адже вона розумниця, красуня. У неї завжди все в порядку: вона завжди виглядає просто приголомшливо. Вдома у неї чисто і затишно, в компанії - вона заводила, знає силу-силенну ігор, вміє прийняти гостей, і якщо у кого-небудь дрібна неприємність - вона теж допоможе ... Всього не перелічити

 

Діма. Джентльменом бути теж не просто. Вони сильні, здорові, спритні. Уміють кататися на велосипеді, скейтборді, відмінно плавають, ходять в походи ...

 Можуть постояти за себе, знають, як розпилювати дошку, полагодити замок, а захочуть - наловлять риби, зварять юшку, зловлять раків, запустять повітряного змія на радість всім. Я теж хочу бути таким.

-Думаю, що ці бажання збудуться, адже  ви освоїли  правила етикету?.

-Гадаю, всім вам хочеться, щоб про вас говорили: «Ось це справжній джентльмен!» Або «Це справжня леді!». Сьогодні на святі ви познайомилися з сутністю цих понять, і, я думаю, гідні отримати звання «Леді» і «Джентльмен». Але перш вимовимо особливу клятву. Я сподіваюся, слова цієї клятви запам'ятаються вам, і ви ніколи не порушите її.

  • • Леді, обіцяєте ви: Бути прикладом для наслідування,працьовитими, долучатися до світу прекрасного, розширювати свійкругозір, стежити за модою і зовнішнім виглядом, не мати шкідливихзвичок?
  • Джентльмени, обіцяєте ви: Бути вихованими, вчитисяправильно вести діалог, дотримуватися інтелігентність і пунктуальність, бути уважними, прагнути дізнатися більше,ніж вже знаєте, бути чесним і справедливими?
  • А щоб краще запам'ятати свою обіцянку, візьміть ось ці пам'ятки леді і джентльмени. (Дітям- цукерки з надписами)

7 золотих правил джентльменства. 1. Будь виховання! 2. Вчися вести діалог! 3. Інтелігентність и пунктуальність - ознака хорошого тону! 4. Будь уважний! 5. Завжди прагнем дізнатися більше, ніж вже знаєш! 6. Будь чесним и справедливим! 7. Пам'ятай - ти лицар!

 7 золотих правил прекрасної леді: 1. Справжня леді -приклад для наслідування! 2. Будь розумною і працьовитою! 3. Долучайся до світу прекрасного! 4. Пам'ятай: від любові и доброти все розквітає! 5. Розширюй свій кругозір! 6.Стеж  за модою! 7. Прекрасна леді- дівчинка без шкідливих звичок! 15.00

 

2.Загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів .

-Your results are very good.

-How’re you? Are you fine? The team «….»,come to me and point it.(Скарбничка настрою)

  • Сподобався захід?
  • Що сподобалося?
  • Що запам’яталося?

3.Відео для мам.

 

4.  Декламування вірша « My dear mummy»/ Даша

 

5. Sing the song.

 

G:\школа 1\ОТКРЫТЫЙ урок БДЮТ\Открытый урок 2\c70e714217c343bc6d6a7526e00fa966.jpg