Розробка позакласного заходу "Математичний калейдоскоп"

Про матеріал

У конкурсі беруть участь команди учнів 5- 9 класів, по одному учню з кожного класу. Конкурс проводиться у вигляді командного змагання. У матеріалах: розробка, презентація, додатки.

Перегляд файлу

Добровеличківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради

 

Розробка шкільного конкурсу

для учнів 5-9 класів

 

 

Математичний калейдоскоп

G:\kaleidoscope-collage2.gif

 

 

 

 

 

 


 «МАТЕМАТИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»

У конкурсі беруть участь команди учнів 5- 9 класівв, по одному учню з кожного класу. Конкурс проводиться у вигляді командного змагання та включає в себя наступні розділи:

  •    історичний матеріал (вчені-математики, математичні відкриття, назви країн);
  •    математичні терміни;
  •    задачи на математичну  логіку  та кмітливість;
  •    розв’язування задач курсу математики 5-9 класів.

Основна мета конкурсу:

- виявлення, підтримка та розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учнів.

Завдання конкурса:

- стимулювання інтересу школярів до вивчення математики;

- активізація нових форм роботи з учнями, спрямованих на розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів;

- підготовка учнів до участі в інтелектуальних турнірах.

 

 


ХІД КОНКУРСА

vel_adv24big


ПРЕДМЕТ МАТЕМАТИКИ НА СТІЛЬКИ СЕРЙОЗНИЙ, ЩО КОРИСНО НЕ УПУСКАТИ МОЖЛИВОСТІ РОБИТИ ЙОГО ТРОХИ ЦІКАВИМ

Блез Паскаль

Всі випробування будуть присвячені математиці, історії математики, вони не схожі один на одного і будуть змінюватися як картинки калейдоскопа , тому наш конкурс так і називається - «Математичний калейдоскоп».

 Дозвольте представити команди …. , журі конкурсу … .

 

Раунд 1 «Найрозумніший» Для проведення цього раунду прошу вийти від кожної команди учнів 6 класу.  Кожний з вас має по черзі відповість на  10 питань та принесе команді, стільки балів, скільки дасть правильних відповідей.

Інші учасники команди будуть розгадувати кросворд «Геометричний» і принесуть команді стільки балів, скільки розгадають слів.

 

Питання для першого учня:

  1. Скільки гномів у Білосніжки? (7)
  2. Як називаються числа, які використовуються для лічби предметів? (натуральні)
  3. Чим промінь відрізняється від прямої? (має початок)
  4. Як називають результат віднімання? (різниця)
  5. Скільки є цифр? (10)
  6. Скільки кілограмів у центнері? (100)
  7. Обчисли площу прямокутника, що має сторони 3 см та 4 см. (12 см2)
  8. Скільки років  було 20-річній людині  4 роки тому? (16)
  9. Як називають рівність, що містить невідоме, позначене буквою? (рівняння)
  10.  Який порядковий номер місяця липня? (сьомий)

 

Питання для другого учня:

  1. Скільки козенят намагався з’їсти злий Вовк? (7)
  2. Яке з натуральних чисел найменше? (1)
  3. Як називається частина прямої між двома точками? (відрізок)
  4. Як називається результат додавання? (сума)
  5. Яке натуральне число є наступним за числом 999? (1000)
  6. Скільки сантиметрів у дециметрі? (10)
  7. Обчисли периметр прямокутника, якщо його довжина 10 см, а ширина 5 см? (30 см)
  8. Від прямокутної дошки відрізали один кут. Скільки стало кутів? (5)
  9. Як називають число, що при підстановці у рівняння перетворює його на правильну рівність? (корінь)
  10.     Чому дорівнює сума цифр цього року? (9)

 

Капитанів команд прошу здати кросворди журі.

Отже,  найрозумнішим у цьому раунді став  … ,  що  приносить своїй команді ___ балів.

Під час паузи – майстер-клас швидкуберів.

Прошу журі оголосити  результати першого раунду та розгадування кросворда. …

 

Раунд 2 «Своя гра».  Для проведення  цього раунда прошу вийти від кожної команди учнів 7 та 8 класів. Отже, правила раунда  «Своя гра»:  питання та його ціну учасники обирають по черзі. Якщо учасник надає вірну відповідь, він отримує зазначену кількість балів. Якщо він дає невірну відповідь, то з нього знімаються бали відповідно до ціни питання. Якщо випадає «Кіт у мішку», то питання передається супернику і лише після цього називається питання і оголошується його ставка. Ще один сюрприз    питання «Аукціон». Учасник  може  за бажанням збільшити початкову вартість цього питання до максимальної, але і «покараний» буде такою ж кількістю балів.

Інші учасники команди в цей час мають розв’язати математичний ребус. За кожну правильно розгадану букву - 1 бал. 

  

Своя гра

У перекладі з …

1

2

3

4

5

З історії

1

2

3

4

5

У царстві кмітливості

1

2

3

4

5

Старовинні задачі

1

2

3

4

5

Геометрія

1

2

3

4

5

Питання

У перекладі з…

(1 бал)  Що у перекладі з давньогрецької означає слово «геометрія»? (землемірство)

(2 бали) Яка цифра у перекладі з латині означає «ніяка»? (0)

(3 бали) Що у перекладі з грецької означає слово «пропорція»? (грація)

(4 бали) У давнину такого терміну не було. Його ввів у XVII столітті французький  математик Франсуа Вієт, а у перекладі з латині він означає «шпиця колеса». Що це? (радіус)

(5 балів) Що означає слово «конус» у перекладі з давньогрецької: «ковпак» чи «соснова шишка»? (соснова шишка)

 

З історії

(1 бал) Назвіть перші «математичні знаки». (цифри)

(2 бали) Назва якого розділу математики походить від грецького слова «число»? (арифметика)

(3 бали) Які числа у стародавній Русі називались ламаними? (дроби)

 (4 бали) Які цифри ми, як правило, використовуємо: арабські чи індійські? (індійські)

(5 балів) Саме у цій країні вперше у світі були впроваджені знак «мінус» та буквені позначення невідомих чисел. (Китай)

 

У царстві кмітливості

(1 бал)  Що більше добуток всіх цифр чи їх сума? (Сума, так як добуток дорівнює нулю)

(2 бали)  Кіт у мішку (3 бали). Назвіть пять днів тижня, не називаючи ні числа, ні назви цих днів тижня. (позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).

(3 бали) Чи можна число 1888 розділити навпіл, щоб у кожній половині цього числа було 1000? (да, розрізав горизонтально)

(4 бали) Три у квадраті дорівнює 9, чотири  у квадраті дорівнює 16. А чому дорівнює кут у квадраті? (900)

(5 балів)  Якщо на вулиці 50 домів, то скільки разів у їх нумерації повторюється цифра 4? (15 разів)

 

Старовинні задачі

(1 бал) Який зараз час, якщо частина доби, що залишилась, удвічі більше тої, що вже пройшла? (8 годин)

(2 бали) Аукціон. У якій науковій області не присуджується Нобелевська премія? (математика)

(3 бали) На озері росли лілії. Кожного дня їх кількість подвоюваласяі на 20-й день заросло все озеро. На який день заросла половина озера? (на 19-й день)

(4 бали) -Скажи мені, відомий Піфагоре, скільки учнів навчається у твоїй школі?
- Ось скільки, - відповів філософ.- Половина вивчає математику, чверть – музику. Сьома частина – мовчать, і, крім того, є ще три жінки.  (28)

(5 балів) Кіт у мішку (2 бали).  Число, що відкрив Архімед. ()

Геометрія

(1 бал) Одне з чудес світу – гробниці єгипетських фараонів, а також геометричне тіло – многогранник. (піраміда)

(2 бали)  Що є спільного у рівнобедреного трикутника та у степеня? (основа)

(3 бали) Саме такими словами грецький математик, «батько геометрії» Евклід закінчував кожний математичний висновок. (Що й потрібно було довести)

(4 бали) В арифметиці – цифра, в геометрії - ? (точка)

(5 балів) Знайдіть периметр трикутника із сторонами 3см, 7см, 2 см. (такого трикутника не існує)

 

Раунд закінчено, прошу команди здати розв’язки математичного ребуса, пропонуємо вам взяти участь у караоке.

Караоке

Слово журі.

 

Раунд 3 «У лабіринті великих імен та відкриттів».  У лабіринті часів та подій минулих часів усе перемішалось. Допоможіть відновити істину! Хто, що і коли сказав чи відкрив, щоб не трапилось неприємності як з теоремою Вієта. Її  відкрив ще Архимед,  але забув запатентувати. А Вієт через декілька століть взяв та відкрив її знов. І усі лаври відкриття зараз належать йому.

Команди  отримують 10 портретів великих математиків, 10 імен та прізвищ, 10 висловлювань чи відкриттів. Завдання:  потрібно співставити кожному портрету имя, прізвище та відкриття або внесок у математику, та зробити це швидко і правильно. За кожне правильне співставлення (портрет – имя - відкриття) команда отримує 1 бал.

Під час роботи команд пропонуємо вболівальникам переглянути відеофрагмент «Як зробити модель пірамідки» https://youtu.be/jlBrMzIpLBE та зробити модель, яку можна віддати команді, подарувавши за кожну 2 бали.

Давньогрецький вчений і письменник. Виклав спрощену методику визначення простих чисел. Першим розрахував розміри Землі.

Ератосфен

 

эратосфен.jpg

Довів, що все у світі відносно.

Мав дружні стосунки з українським фізиком Іваном Пулюєм, що першим опублікував схему-опис трубки, що випромінює Х-промені.

Альберт Ейнштейн

f350cc2357d6.jpg

Німецький математик. Ввів терміни «функція», «ордината», «абсциса». Сконструйована ним лічильна машина виконувала не тільки додавання і віднімання, але й множення, ділення, піднесення до степеня, добування квадратного й кубічного коренів. 

Готфрід

Вільгельм Лейбніц

 

isaac_newton_hd.jpg

Давньогрецький математик, визнаний основоположник математики, якого прийнято називати «батьком геометрії».

 Основна праця – «Начала»

Евклід

 

euclide.gif

Французький математик. Творець аналітичної геометрії,  що ґрунтується на методі координат. Першим ввів знак радикала . Він першим використав запис степенів а3; а4; а5.

Рене Декарт

 

dekart-rene.jpg

Швейцарський вчений, працював з 20-ти років в Російській академії наук, автор сучасного виду тригонометрії, вивів формули тригонометричних відношень, якими ми зараз користуємось. На честь нього назване число е, сам він ввів позначення іншого ірраціонального числа  - .

Леонард Ейлер

 

эйлер.gif

Німецький математик. Ще коли був учнем початкової школи моментально знайшов суму всіх натуральних чисел від 1 до 100. Його називали «королем математики».

Карл Фрідріх Гаусс

 

 Виет.JPG

Український математик. Автор понад 180 наукових робіт, у тому числі більше десятка монографій з різних галузей математики. Його наукові результати дістали міжнародне визнання. Серед них і перший проект комп'ютера.

Кравчук Михайло Пилипович

 

M.Kravchuk.jpg

Французький математик, який запровадив символьне обчислення та зробив принципово нове відкриття, поставивши перед собою мету вивчати не лише числа, а й дії над ними. Першим став застосовувати дужки, які в нього мали вигляд риски над многочленом.

Франсуа  Вієт

 

thn.jpg

Російський математик. Творець неевклідової геометрії, що отримав ім’я «Коперник геометрії».

Микола Іванович Лобачевський

 

799513610_tonnel.gif

 

Час, відведений на виконання завдання, закінчилося. Прошу журі підійти до столів команд для підведення підсумків. Увага на екран… (перевірка результатів за допомогою презентації).  

 

Раунд 4 «Зірковий час».   А зараз – зірковий час для 9-класників, яких я прошу вийти. Команда  бере участь, залишаючись на місці. Правила 4 раунда: у кожного  з вас (також як і у команд) є карточки с номерами 1, 2, 3. Ви и ваша команда повинні підняти потрібну картку (чи дві картки) після оголошення питання. Якщо відповідь команди збігається з відповіддю гравця і є правильною, то команда отримує 3 бали, якщо правильно відповідає тільки гравець – 2 бали, якщо гравець помиляється, а команда надає правильну відповідь – 1 бал. Отже, починаємо:

  1. Хто з великих математиків загинув від меча римського солдата, гордо вигукнувши: "Не чипай моїх кругів!". На могилі цього математика був встановлений  пам’ятник із зображенням кулі та описаного навколо неї циліндра. (1.Леонард Ейлер, 2.Архімед, 3.Піфагор)

За легендою, під час захоплення римлянами його рідного міста  Сіракузи, Архімед був захоплений розв’язанням геометричної задачі, рисунок якої був накреслений на піску. Солдат, що вбив Архімеда, або не знав про наказ свого воєначальника зберегти життя Архімеду, або не впізнав Архімеда.  Згодом цей солдат був покараний, а сім’я Архімеда була оточена почестями.

  1. Завдяки деяким великим математикам назви звичайних речей отримали безсмертя. Переплутані предмети та імена людей, з якими вони пов’язані. Знайдіть помилки.

Архімед

Піфагор

Ератосфен

решето

штани

ванна

Відповідь: 1 та 3

Архімед

Піфагор

Ератосфен

ванна

штани

решето


  1. Ким була заснована філософська наукова школа – «Академія»,  на будинку якої були написані слова: «Той, хто не знає геометрії, да не ввійде сюди». (1. Піфагор, 2.Евклид, 3.Платон)
  2. Про кого з давньогрецьких математиків легенда розповідає: «Він так зрадів своєму відкриттю, що на подяку богам приніс у жертву 100 биків».
  1. Піфагор, 2. Фалес, 3. Архімед)  На честь відкриття теореми Піфагора.
  1. У 1895 році була випущена медаль з барельєфом великого вченого. На ній було написано «Король математики». Чий портрет був на медалі? (1. Декарт. 2. Вієт. 3.Карл Гаусс)

 

Поки журі підводить підсумки, настала черга п’ятикласників зробити свій внесок до балів команди. Їм пропонується полічити від 1 до 29, швидко знайшовши числа на екрані.  Хто швидше полічить - принесе команді 3 бали.

 

Лунає класична музика.

  • Лунає музика і, здається, що може бути спільного між математикою і музикою, між сухими формулами та божественними звуками? А виявляється, є.  Чи задумувались ви над тим, що за предмет математика? Ось, наприклад, що вивчає астрономія?
  • Зірки.
  • Вони дійсно існують?
  • Так.
  • Що вивчає біологія?
  • Світ, що нас оточує. Тварин, рослин.
  • Вони дійсно існують?
  • Так.
  • Що ж вивчає математика?
  • Числа, геометричні форми.
  • Вони дійсно існують? До них можна доторкнутися?
  • Ні.
  • Значить, математика займається речами,  яких в дійсності немає?!
  •   Значить, це наука,  що існує тільки у людських думках. Наука, створена розумом людини. І здається чимось надприродним, що за допомогою формул можна розрахувати політ космічного корабля, економічну ситуацію в країні, описати  звучання нот у мелодії.

Хотілося б, щоб після сьогоднішньої зустрічі ви інакше подивилися на математику, відчули її красу  і більш глибоко усвідомили необхідність її вивчення.

 

А зараз  залишилось почути  журі та відзначити переможців та учасників.

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичний калейдоскопrrrrrrrr

Номер слайду 2

ПРЕДМЕТ МАТЕМАТИКИ НАСТІЛЬКИ СЕРЙОЗНИЙ, ЩО КОРИСНО НЕ УПУСКАТИ ВИПАДКІВ, РОБИТИ ЙОГО ТРОХИ ЦІКАВИМ Блез Паскаль.

Номер слайду 3

1 раунд

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Математичний калейдоскоп

Номер слайду 6

2 раунд

Номер слайду 7

Номер слайду 8

У перекладі з…З історіїУ царстві кмітливостіСтаровинні задачіГеометрія12345 Своя гра 11112222333344445555

Номер слайду 9

З історії(1 бал)Назвіть перші «математичні знаки».

Номер слайду 10

цифри

Номер слайду 11

З історії(2 бали)Назва якого розділу математики походить від грецького слова «число»?

Номер слайду 12

арифметика

Номер слайду 13

Які числа у стародавній Русі називались ламаними? З історії(3 бали)

Номер слайду 14

дроби

Номер слайду 15

Які цифри ми, як правило, використовуємо: арабські чи індійські? З історії(4 бали)

Номер слайду 16

індійські

Номер слайду 17

Саме у цій країні вперше у світі були впроваджені знак «мінус» та буквені позначення невідомих чисел. З історії(5 балів)

Номер слайду 18

КИТАЙ

Номер слайду 19

У перекладі з…(1 бал)Що у перекладі з давньогрецької означає слово «геометрія»?

Номер слайду 20

землемірство

Номер слайду 21

У перекладі з…(2 бали)Яка цифра у перекладі з латині означає «Ніяка»?

Номер слайду 22

нуль

Номер слайду 23

У перекладі з…(3 бали)Що у перекладі з грецької означає слово «Пропорція»?

Номер слайду 24

грація

Номер слайду 25

У перекладі з…(4 бали)У давнину такого терміну не було. Його ввів у XVII столітті французький математик Франсуа Вієт, а у перекладі з латині він означає «шпиця колеса». Що це?

Номер слайду 26

радіус. R

Номер слайду 27

У перекладі з…(5 балів)Що означає слово «конус» у перекладі з давньогрецьої: «ковпак» чи «соснова шишка»?

Номер слайду 28

соснова шишка

Номер слайду 29

У царстві кмітливості(1 бал)Що більше добуток всіх цифр чи їх сума?

Номер слайду 30

1234567890=01+2+3+4+5+6+7+8+9+0=3030  0

Номер слайду 31

Кіт у мішку

Номер слайду 32

Від трьох до п’яти(3 бали)Назвіть п’ять днів тижня, не називаючи ні числа, ні назви цих днів тижня.

Номер слайду 33

Позавчора. Вчора. СьогодніЗавтра. Післязавтра

Номер слайду 34

У царстві кмітливості(3 бали)Чи можна число 1888 розділити навпіл, щоб у кожній половині цього числа було 1000?

Номер слайду 35

Так, розрізати горизонтально:

Номер слайду 36

У царстві кмітливості(4 бали) Три у квадраті дорівнює 9, чотири у квадраті дорівнює 16. А чому дорівнює кут у квадраті?

Номер слайду 37

900

Номер слайду 38

У царстві кмітливості(5 балів) Якщо на вулиці 50 домів, то скільки разів у їх нумерації повторюється цифра 4?

Номер слайду 39

15 разів4, 14, 24, 34, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49

Номер слайду 40

Старовинні задачі(1 бал) Який зараз час, якщо частина доби, що залишилась, удвічі більше тої, що вже пройшла?

Номер слайду 41

8 годин

Номер слайду 42

Аукціон!!!

Номер слайду 43

З історії науки. У якій науковій області не присуджується Нобелевська премія?

Номер слайду 44

математика. Альфред Нобель

Номер слайду 45

Старовинні задачі(3 бали)На озері росли лілії. Кожного дня їх кількість подвоювалася – і на 20-й день заросло все озеро. На який день заросла половина озера?

Номер слайду 46

на 19-й день

Номер слайду 47

Старовинні задачі(4 бали)Скажи мені, відомий Піфагоре, скільки учнів навчається у твоїй школі?- Ось скільки, - відповів філософ.- Половина вивчає математику, чверть – музику. Сьома частина – мовчать, і, крім того, є ще три жінки.

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Кіт у мішку

Номер слайду 50

Все про числа(2 бали)Число, відкрите Архімедом.

Номер слайду 51

Число 

Номер слайду 52

Геометрія(1 бал)Одне з чудес світу – гробниці єгипетських фараонів, а також геометричне тіло – многогранник.

Номер слайду 53

ПІРАМІДА

Номер слайду 54

Геометрія(2 бали)Що є спільного у рівнобедреного трикутника та у степеня?

Номер слайду 55

основааnа

Номер слайду 56

Геометрія(3 бали)Саме такими словами грецький математик, «батько геометрії» Евклід закінчував кожний математичний висновок.

Номер слайду 57

Що й треба було довести

Номер слайду 58

Геометрія(4 бали)В арифметиці – цифра, а в геометрії - ?

Номер слайду 59

ТОЧКА

Номер слайду 60

Геометрія(5 балів)Знайдіть периметр трикутника із сторонами 3 см, 7 см, 2 см.

Номер слайду 61

Такого трикутника не існує7 см2 см3 см

Номер слайду 62

Математичний калейдоскопrrrrrrrr

Номер слайду 63

3 раунд

Номер слайду 64

У лабіринті великих імен та відкриттів Пірамідка

Номер слайду 65

Номер слайду 66

Ератосфен. Давньогрецький вчений і письменник. Виклав спрощену методику визначення простих чисел. Першим розрахував розміри Землі.

Номер слайду 67

Альберт Ейнштейн. Довів, що все у світі відносно. Мав дружні стосунки з українським фізиком Іваном Пулюєм, який першим опублікував схему-опис трубки, що випромінює Х-промені.

Номер слайду 68

Готфрід. Вільгельм Лейбніц Німецький математик. Ввів терміни «функція», «ордината», «абсциса». Сконструйована ним лічильна машина виконувала не тільки додавання і віднімання, але й множення, ділення, піднесення до степеня, добування квадратного й кубічного коренів.

Номер слайду 69

Евклід. Давньогрецький математик. Визнаний основоположник математики, якого прийнято називати «батьком геометрії». Основна праця – «Начала»

Номер слайду 70

Рене Декарт. Французький математик. Творець аналітичної геометрії, що ґрунтується на методі координат. Першим ввів знак радикала √. Він першим використав запис степенів а3; а4; а5.

Номер слайду 71

Леонард Эйлер. Швейцарський вчений. Працював з 20-ти років в Російській академії наук, автор сучасного виду тригонометрії, вивів формули тригонометричних відношень, якими ми зараз користуємось. На честь нього назване число е, сам він ввів позначення іншого ірраціонального числа - 𝝅. 

Номер слайду 72

Карл Фридрих Гаусс. Німецький математик. Ще коли був учнем початкової школи моментально знайшов суму всіх натуральних чисел від 1 до 100. Його називали «королем математики».

Номер слайду 73

Кравчук Михайло Пилипович. Український математик. Автор понад 180 наукових робіт, у тому числі більше десятка монографій з різних галузей математики. Його наукові результати дістали міжнародне визнання. Серед них і перший проект комп'ютера.

Номер слайду 74

Франсуа Вієт. Французький математик. Запровадив символьне обчислення та зробив принципово нове відкриття, поставивши перед собою мету вивчати не лише числа, а й дії над ними. Першим став застосовувати дужки, які в нього мали вигляд риски над многочленом.

Номер слайду 75

Микола Іванович Лобачевський. Російський математик. Творець неевклідової геометрії. Отримав ім’я «Коперник геометрії».

Номер слайду 76

Математичний калейдоскопrrrrrrrr

Номер слайду 77

4 раунд

Номер слайду 78

Номер слайду 79

1 питання132 Архімед. Піфагор. Л. Ейлер

Номер слайду 80

Вбивство Архімеда

Номер слайду 81

2 питання132 Архімед. Піфагор. Ератосфен

Номер слайду 82

Закон Архімеда. Піфагоровіштани. Решето. Ератосфена312

Номер слайду 83

3 питання132 Платон. Піфагор. Евклід

Номер слайду 84

Академія Платона

Номер слайду 85

4 питання132 Фалес. Піфагор. Архімед

Номер слайду 86

Пребудет вечной истина, как скоро Её познает слабый человек! И ныне теорема Пифагора Верна, как и в его далекий век. Обильно было жертвоприношенье Богам от Пифагора. Сто быков Он отдал на закланье и сожженье За света луч, пришедший с облаков. Поэтому всегда с тех самых пор, Чуть истина рождается на свет, Быки ревут, её почуяв, вслед. Они не в силах помешать, А могут лишь, закрыв глаза, дрожать От страха, что вселил в них Пифагор.

Номер слайду 87

5 питання132 Франсуа Вієт. Рене Декарт. Карл. Гаусс

Номер слайду 88

Карл Фрідріх Гаусс

Номер слайду 89

Математичний калейдоскопrrrrrrrr

Номер слайду 90

Номер слайду 91

Номер слайду 92

ДО НОВОЇ ЗУСТРІЧІ !rrrrrrrr

Перегляд файлу

ЗробиМо урок цікавішиМ

ГодинниК, що «вМіє Говорити»

А. О. Агафонова, м. Харків

як викликати в учнів інтерес до вивчення математики це питання є актуальним для кожного вчителя  на сто-

рінках журналу «Математика в школах України» вчителі часто діляться досвідом, знахідками в методиці викладання математики, які мене мотивують для пошуку власних «маленьких» ідей  Пропоную увазі читачів одну з можливих форм проведення етапів актуалізації опорних знань або застосування знань, умінь  (на розсуд учителя рівень складності завдань можна змінити )

ЗробиМо урок цікавішиМ


ГЕОМЕтРичний  КРОСвОРД

6. A                                 7.                               8.                                        9.                          10. B                                   11.

                                                                                                                              A                    

A      C О         B

B      C

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білецька Анастасія Володимирівна
    Розробка просто чудова. Величезна подяка Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1652
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку