2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Розробка позаурочного заходу з Економіки " Економічний квест" для учнів ПТНЗ

Про матеріал

Позаурочний захід "Економічний квест" можна використати в паралельних групах або класах в межах тижня економіки або гурткової роботи з метою формування в учнів інтересу до економічних знань, застосовання цих знань на практиці, розвитку логічного мислення, ініціативи, активізації групової розумової діяльності.

Перегляд файлу

        Міністерство освіти і науки України

Державний навчальний заклад

 «Чортківське вище професійне училище»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка позаурочного заходу

з економіки

"ЕКОНОМІЧНИЙ КВЕСТ"

                                                                                                                                                                          Підготувала:       

                                                                                   викладач     Нефьодова О.П.

 

 

 

Розглянуто на засіданні методичної комісії. Протокол №   від        2016р. Голова методичної комісії                                         Бондя Д.К.

смт. Заводське

2016

ЕКОНОМІЧНИЙ КВЕСТ

Мета: 

Освітня:   сформувати  в учнів інтерес до економічних знань, застосовувати ці знання на практиці, розвивати логічне мислення, ініціативу, активізувати групову розумову діяльність.

Розвиваюча: сприяти розвитку в учнів вміння застосовувати отримані знання, аналізувати і узагальнювати отриману інформацію; розвивати зацікавленість учнів у вивченні  матеріалу.

Виховна: продовжувати роботу над вихованням в учнів працездатності, самостійності, уважності.

 

Місце проведення: початок  гри в приміщенні кабінету "Економіка", закінчення гри в бібліотеці. Станції квесту  - кабінети навчального закладу.

 

Час проведення : 60 хв.

 

Кількість команд: три  (по 5 учнів з трьох груп, які паралельно вивчають предмет «Економіка» )

Хід гри

Вступне слово викладача (привітання команд, правила проведення економічного квесту, представлення  членів журі, налаштування учнів на гру).

Капітани квест-команд отримують конверти з назвами станцій в певній послідовності. Назви станцій:

1.«Історична» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів 4), 2. «Станція економістів» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів   7);

3.«Станція - розшифруй слово» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів 6);

4.«Станція «Я клієнт банку» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів 4);

 5.«Станція казок» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів 7);

 6.«Станція народної мудрості» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів 14);

 7.«Станція  " Я банкір"»,   (3 бала за правильно пораховану суму);

 8. «Станція економістів» (1 бал за кожне запитання. Максимальна кількість балів   8);

 9.«Станція " Бібліотека" (2 бала за знайдене слово).

 

Завдання квесту подаються командам однакові, але в різній постідовності, щоб команди не перетинались на одній станції.

 

 Команда дає відповіді на питання та завдання  «станційному», який підраховує бали і записує їх результати в маршрутний лист та   видає команді частину вислову. Після проходження всіх станцій команда повинна скласти вислів про економіку. Чим швидше команда дає відповіді на запитання, тим швидше  закінчує гру.

«Станційні» (9 педпрацівників)-напередодні отримують  підписані конверти для трьох груп з завданням та частиною економічного вислову для кожної команди.

 

Вислови, що мають скласти команди:

(1команда ) Бідний, невдалий, нещасливий і нездоровий це той, хто часто використовує слово «завтра».

                                                                              Роберт Кійосакі

 

( 2 команда) Роби сьогодні те, що інші не хочуть, завтра будеш жити так, як інші не можуть                                                            ( народна мудрість)

 

(3 команда) Нажити багато грошей – сміливість; зберегти їх – мудрість, а вміло використовувати – мистецтво                              ( Б.Ауербах)

 

 

Історична станція ( кабінет  історії – викладач історії України)  

Запитання:

1. Країна, що винайшла паперові гроші?(Китай)

2. Звідки походить назва гривні? (Від прикраси з золота або срібла у вигляді обруча, який носили на шиї (тобто – на «загривку»)).

3. Від яких двох грецьких слів походить термін економіка ?( Дім і закон)

4. Що означає слово – реклама? (Кричати)

 

 

Станція економістів ( кабінет  калькуляції, обліку та товарознавства –викладач)

 

 

 

 

 

По горизонталі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Один з учасників ринку

 3. Річ, виготовлена для продажу або обміну

 5. Товарно – грошові відносини, що виникають між продавцем та покупцем

 6. Рішення продавців продати товар

По вертикалі:

2. Бажання покупців придбати товар

4. Один з основних учасників ринку

7. Публічні торги, де продавці змагаються за право купівлі товару

Відповіді:

1. покупець

2. попит

3. товар

4. продавець

5. ринок

6. пропозиція

7. аукціон

 

 

Станція економістів (методичний кабінет - завкабінетом)   

Запитання:

1. Державна установа, що контролює перевезення вантажів через кордон, а також стягує мито та інші збори за їхнє перевезення. (Митниця)

2. Суспільно-економічний устрій, що приходить на зміну феодалізмові. (Капіталізм)

3. Грошовий вираз вартості товару. (Ціна)

4. Щорічний торг, періодичні торги, що їх проводять у певному місці. (Ярмарки)

5. Ввіз товарів або капіталів у будь-яку країну з-за кордону для реалізації їх на внутрішньому ринку. (Імпорт)

6. Назва вартості паперових грошей. (Купюра)

7. Основні доходи родини. (Заробітні плати, пенсії, стипендії)

8. Кусок металу (золота, міді, срібла або сплавів) встановленої законом ваги і форми, що використовується як засіб обігу або платежу. (Монета)

 

Станція – розшифруй слово (кабінет іноземної мови - викладач)  

Запитання:

 

АМЕКРАЛ (реклама)

ВІДРИМЄПСОПТ (підприємство)

ІДЕТВИНДИ (дивіденти)

ОЯПІЛОНОМ (монополія)

ЗІЦЯПРОПИО (пропозиція)

ОТКРИРЕД (кредитор)

 

Станція «Я клієнт банку»  ( кабінет інформатики)

 

Запитання:

1. У який банк ви б поклали свої гроші: туди, де нараховують 14% річних, чи туди, де нараховують 16% річних. (Де нараховують 16% річних)

2. Один банк надає кредит під 12% річних, а інший – під 17% річних. У якому банку ви б взяли кредит? (Де дають кредит під 12 % річних)

3. У який банк ви б поклали свої гроші: туди, де нараховують 15% річних, чи туди, де нараховують 19% річних. (Де нараховують 19% річних)

4. Один банк надає кредит під 15% річних, а інший – під 18% річних. У якому банку ви б взяли кредит? (Де дають кредит під 15 % річних)

 

Станція казок ( кабінет всесвітньої історії)

 

Запитання:

1. Який спадок залишив, помираючи, мельник трьом синам у казці Шарля Перро "Кіт у чоботях"?(Старшому – млин, середньому – віслюка, найменшому – кота.)

2. У якій казці дід  тричі  отримував безплатні   блага?(В казці О.С. Пушкіна "Казка про рибака та рибку".)

3. У якій казці   ( мульфільмі )білка змінювала економічне становище міста? (У казці О.С. Пушкіна "Казка про царя Салтана".)

4. В якій українській народній казці домашня птиця  збагатила діда і бабу  дорогоцінним металом ( "Курочка Ряба")

        5. Скільки зерна в день  з їдала Дюймовочки з казки Г.Х. Андерсена "Дюймовочка"?

(" пів зерна в день".)

        6. За скільки на ярмарку дід купив Козу - Дерезу з однойменної казки?

(За три копи.

        7. В яких відомих тобі казках герой одержував гроші за інформацію?
(Буратіно одержав 5 золотих монет за інформацію про місцезнаходження чарівних дверей.)

Станція народної мудрості ( кабінет заступника з навчальної роботи

 

 

 

 

 

 

  1. Доки є земелька необачного жде.
  2. З золотом, як з вогнем бо й підкову згубиш.
  3. Купець, що стрілець, треба добре працювати.
  4. Не жалій малого, і тепло з ним, і небезпечно.
  5. Не жалій ухналя не доженеш.
  6. Золотом зайця бо згубиш великого.
  7. Хочеш гроші мати, доти й розум у Омелька.

 

 

  1. Аби розум, свого не пропусти.
  2. Чужого не бери, та без боргів вставати.
  3. Зароблена копійка, а як можеться.
  4. Ліпше без вечері лягати, витріщиш калитку.
  5. Живи, не як хочеться, там калиткою доплатиш.
  6. Де оком не доглянеш, краще вкраденого карбованця

7.   Не витріщиш очі -       то й гроші

 

Станція «Я банкір»  ( кабінет математики)  

Порахувати гроші ( по 100 $ )-муляжі

 

Станція " Бібліотека" приміщення бібліотеки  

 

Викладач напередодні повинен підібрати слово з вислову в любій книжці.

 

 знайти слово в книжці - навчальному посібнику  (1команда):

 Носадченко І.М. "Зовнішньо економічні аспекти ринкової економіки", ст. 56,  2 ряд наліво, 4 стелаж,  4 абзац,  8 слово з кінця абзацу.

знайти слово в книжці - навчальному посібнику ( 2 команда):

Бобров  В.Я. " Основи ринкової економіки і  підприємництва".  ст 22, 2 ряд наліво, 4 стелаж,  2 абзац,  1 слово.

знайти слово в книжці - навчальному посібнику ( 3 команда)

Канченко Т.В., « Економіка» ст. 64,   2 ряд наліво, 4 стелаж,  1 абзац,  8 слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

інтелектуально – розважальної гри

«ЕКОНОМІЧНИЙ  КВЕСТ».

 

№№

Назва команди

Назва

кабінету

Назва станції

кількість балів за прав.відповідь

/підпис

Загальний бал

  1.  

1 команда

 

Кабінет Історії

 

Історична станція

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет товарознавства

Станція економістів

1 бал

за кожну правильну відповідь кросворда

 

 

  1.  

метод

кабінет

Станція економістів

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет інформатики

Станція – розшифруй слово

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет математики

Станція

«Я клієнт банку»

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет світової літератури

Станція казок

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Заступник

директора

Станція народної мудрості

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Бухгалтерія

Станція «Я банкір»

3 бала за правильно пораховану суму

 

 

  1.  

бібліотека

Станція " Бібліотека

2 бали

за знайдене слово

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

інтелектуально – розважальної гри

«ЕКОНОМІЧНИЙ  КВЕСТ».

 

№№

Назва команди

№№ кабінету

Назва станції

кількість балів за прав.відповідь

підпис

Загальний бал

  1.  

2 команда

метод

кабінет

Станція економістів

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет товарознавства

Станція економістів

1 бал

за кожну правильну відповідь кросворда

 

 

  1.  

Кабінет історії

Історична станція

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет інформатики

Станція «Я клієнт банку»

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет іноземної мови

Станція – розшифруй слово

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Заступник

директора

Станція народної мудрості

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет всесвітньої історії

Станція казок

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

бібліотека

Станція " Бібліотека

2 бали

за знайдене слово

 

 

  1.  

бухгалтерія

Станція «Я банкір»

3 бала за правильно пораховану суму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

інтелектуально – розважальної гри

«ЕКОНОМІЧНИЙ  КВЕСТ».

 

№№

Назва команди

№№ кабінету

Назва станції

кількість балів за прав.відповідь

/підпис

Загальний бал

  1.  

3  команда

Заступник

директора

Станція народної мудрості

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

бібліотека

Станція " Бібліотека

2 бали

за знайдене слово

 

 

  1.  

Кабінет історії

Історична станція

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет математики

Станція «Я банкір»

3 бала за правильно пораховану суму

 

 

  1.  

Бухгалтерія

Станція «Я клієнт банку»

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет галузевої економіки

Станція економістів

1 бал

за кожну правильну відповідь кросворда

 

 

  1.  

метод

кабінет

Станція економістів

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет всесвітньої історії

Станція казок

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

  1.  

Кабінет іноземної мови

Станція – розшифруй слово

1 бал за кожну правильну відповідь

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Петрова Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Притула Ірина Володимирівна
    Дякую автору, хороший цікавий матеріал - використаю зі своїми учнями
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Поливко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Василюк Марія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Маркіна Ірина Геннадіївна
    Учні люблять проведення квестів з різних предметів.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
3336
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку