Розробка "Права дитини у малюнках"

Про матеріал
Розробка "Права дитини у малюнках" , яку можна використовувати при проведенні виховних годин, тренінгів, просвітницьких заходів
Перегляд файлу

 

Кожна дитина має право на освіту

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\Scan0009.tif

120 мільйонів дітей не відвідують школу

 

Усі діти мають рівні права

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\Scan0004.tif

Дитина, яка належить до якоїсь національної меншини чи до корін­ного населення, має право виховуватися у своїй культурі, а також користуватися рідною мовою.

 

 

 

 

Кожна дитина

має право на відпочинок

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\Scan0005.tif

 

 

 

 

Кожна дитина має право на корисну та якісну їжу

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\Scan0006.tif

Понад мільярд людей у світі живуть упроголодь, як засвідчують останні дослідження. Більше половини з тих, хто голодує, – діти.

 

 

 

Кожна дитина має право на захист від фізичного та психічного насилля

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\Scan0007.tif

 

 

 

 

 

Дитина має право на життя

 

  C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0015.tif

 

Кожна дитина має право на турботу з боку дорослих

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0013.tif

 

 

 

 

 

Кожна дитина має право на захист від експлуатації фізичною працею

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0009.tif

50 мільйонів дітей

працюють у небезпечних умовах

 

 

 

Кожна дитина має право на дозвілля

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0007.tif

Дитина має право брати участь в іграх і розважальних закладах та брати участь у культурному житті і займатися мистецтво.

 

 

Кожна дитина має право на збереження сімейного зв’язку

 C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0006.tif

100 мільйонів дітей

у всьому світі жебракують

 

 

 

 

Діти-інваліди мають право на турботу про фізичний та психологічний стан

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0005.tif

Діти-інваліди мають право на особливе піклування та освіту, щоб мати змогу вести в суспільстві гідне і повноцінне життя.

Кожна дитина має право на турботу про її здоров’я

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\права дітей\Scan0004.tif

 

3,5 мільйона дітей

 помирають від таких хвороб, які можна вилікувати

 

 

 

 

Друга світова війна (1939-1945рр.) продемонструвала жахливі факти порушення прав людини. Світ побачив сутність політики геноциду. У багатьох країнах утверджувалося переконання в тому, що необхідні спільні дії для забезпечення прав і свобод людини на міжнародному рівні. У 1945 р. було  створено комісію ООН з прав людини, яка мала підготувати міжнародні документи, що визначали б права і свободи людини. Робота над документом відбувалася в умовах складної дипломатичної боротьби, а його ухвалення було результатом розгляду і узгодження різних поглядів і точок зору. В результаті документ був прийнятий 48 державами, 8 держав від голосування утрималися /країни соціалістичного табору на чолі з СРСР/.
Загальна декларація прав людини проголосила основні надії та побажання, загальні для всього людства, загальні для всього людства. Вона містить 30 статтей.10 грудня 1948 року, в цей день Генеральна Асамблея ООН затвердила і проголосила один із найважливіших правових документів – Загальну декларацію прав людини. Ця дата відзначається в країнах світу як День прав людини. Для того щоби людина могла існувати як біологічна жива істота, їй потрібна можливість мати їжу, одяг, житло. Оскільки людина живе у суспільстві, їй, як члену суспільства, необхідно мати змогу вчитися, працювати, бути вільною і рівноправною з усіма іншими людьми. Оскільки людина живе у державі, вона має з нею правовий зв'язок.

Дитина це маленька людина і вона також має права, які потребують особливої турботи держави.

 

 

Друга світова війна (1939-1945рр.) продемонструвала жахливі факти порушення прав людини. Світ побачив сутність політики геноциду. У багатьох країнах утверджувалося переконання в тому, що необхідні спільні дії для забезпечення прав і свобод людини на міжнародному рівні. У 1945 р. було  створено комісію ООН з прав людини, яка мала підготувати міжнародні документи, що визначали б права і свободи людини. Робота над документом відбувалася в умовах складної дипломатичної боротьби, а його ухвалення було результатом розгляду і узгодження різних поглядів і точок зору. В результаті документ був прийнятий 48 державами, 8 держав від голосування утрималися /країни соціалістичного табору на чолі з СРСР/.
Загальна декларація прав людини проголосила основні надії та побажання, загальні для всього людства, загальні для всього людства. Вона містить 30 статтей.

Цікаво знати!

У 1998 році проводилось опитування старшокласників на тему "Які права я маю" - 81% опитуваних взагалі не знали, що у неповнолітніх є права.

Аналіз результатів опитування старшокласників показав - 77% (92 особи) знають або чули про права людини, але з них 32% (38 осіб) знають лише деякі, окремі права - на освіту, на життя, на відпочинок, на свободу слова, а 23% (28 осіб) взагалі не знають ніяких прав людини.

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
5618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку