Розробка ранкових зустрічей

Про матеріал
Допомога вчителю в проведенні ранкових зустрічей. Весь тиждень діти під час ранкових зустрічей повторюють різноманітний вид тварин : відгадують загадки , розв'язують задачі, декламують вірші. Під час заняття, учні обмінюються інформацією, працюють в групах. У рубриці щоденних новин, учні заповнюють календар, виконуючи певні завдання. Також безліч веселих ігор , завдань чекають дітей під час ранкових зустрічей.
Перегляд файлу

 

                                                                                                                    Махно А. А., вчитель початкових класів                                                              "Навчально-виховного комплексу                                                                                                                                       "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" №36 Кам'янської міської ради. Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул. Миколи Лисенка, 2а

Картинки по запросу проведення ранкової зустрічі в початкових класахПохожее изображение            

 

    « Ранкові  зустрічі»

 Тиждень  « Захоплюючий  світ  тварин»

        Картинки по запросу захоплюючий світ тварин для 3 класу                                                                                                                                                                                                                                

                                                              Ранкова  зустріч     1

  1.  Привітання

 Доброго ранку,  доброго   ранку!                                                                                                     Вміємо всі  ми  вітатися змалку.                                                                                                                          Уже  сонечко  сміється,                                                                                                                                         Пісня наша дружно   ллється,                                                                                                   Скаче  весело  синичка,                                                                                                                                                                                      Зайчик в лісі  пробудився,                                                                                                                   Їсти  моркву  заходився.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Доброго ранку,  доброго   ранку!                                                                                                     Вміємо ми  вітатися змалку.                                                                                                                         

ІІ. Робота з календарем погоди. Фенологічні спостереження.

1. Ранкове повідомлення: число, місяць, рік, день тижня, настрій, події цього дня.

2. Фенологічні спостереження:

- Яка температура повітря? Стан неба? Чи є опади?

- Яким став вітер?

 - Як змінюється тривалість дня і ночі  навесні?

Математична  хвилинка                                                                                                                                                                                 Скласти  приклади, відповіддю яких буде  число, відповідне даті.                                                                                   

      ІІ. Повідомлення

-Діти, а  про кого згадувалося у нашому  ранковому  привітанні?                                                                                                             -  А  як одним  словом їх назвати? (тварини)                                                                                                                                    - Діти, нас повсюди оточує розмаїтий, безмежний, неповторний світ живої природи. Це пишні гіллясті дерева, дивовижної краси квіти, барвисті метелики, пернаті птахи і, звісно, наші чотириногі друзі — тварини. Тварина стала вірним другом людини ще в прадавні часи, коли наші пращури змогли приручити диких звірів. І тепер ми вже не можемо уявити наше життя без  — веселого, пильного і відданого друга та охоронця, без кота — поважного та вусатого мишолова. А комусь до вподоби крихітний хом’ячок, кумедна морська свинка або пухнастий довговухий кролик чи папуга.                                                                                                                                                                                             Про те, що в багатьох із вас є хатні улюбленці, свідчить ця барвиста та яскрава виставка ваших малюнків. Приємно, що у вас так багато маленьких друзів.                                                               Це свідчить про ваші добрі серця. Адже тварина віддячує вірністю та прихильністю тільки тому, хто дбає та піклується про неї, і ніколи не стане другом для того, хто хоч раз завдав їй болю та шкоди.                                                                                                                                   Іноді тварин називають нашими меншими братами. А брати, як відомо, потребують доброго, уважного ставлення до себе.

А як же у світі піклуються про тварин нам розповість…                                                                                                                                                          Крісло автора

ІІІ. Групова робота.                                                                                                                                                                           Світ тварин ділиться на  групи. Кожна   група буде  представляти певний вид  тварин. Вони  повинні показати жестами,щоб  ми  здогадалися, який це вид: комахи, риби, птахи,звіри.

Царство тварин вражає своєю різноманітністю і можливостями. Одні представники фауни – найкращі плавці, інші - найкращі стрибуни, треті – краще всіх маскуються, четверті – швидше всіх нападають на здобич, п'яті – неперевершені бігуни, шості – швидше всіх вбивають здобич. Наприклад, равлик – одне із самих повільних тварин на землі, але свою здобич вбиває миттєво.

                                        /Files/images/1/4.jpeg

Гра     на розвиток  уваги та фантазії  «Зоопарк»                                                                                                                                                                                     - У  вигляді якої  тварини ти  себе  уявляєш? Спробуй зобразити. Поясни,  чому ти  так  себе уявляєш.

IV. Підсумок                                                                                                                                                                                 Ігровий   тренінг  «Я дарую тобі посмішку».

Письмо для себе.                                                                                                                                             

Скласти твір « Про  що мріє мій  домашній улюбленець»                                                                                                        

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Ранкова  зустріч  № 2

І. Привітання                                                                                                                                             Етюд  на  соціально-емоційний  розвиток.                                                                                                                   Як  сказати  «Доброго  ранку» спокійно,  ласкаво, сердито, сумно.  Кожному  настрою  відповідає  бесіда- чому  буває  такий настрій,  як  можна про  це  здогадатися.                                                                                                                   ІІ. Обмін інформацією.                                                                                                                           1. Діти  стають у  коло, кожен  отримує  сигнальні картки . Вголос  читають та  відповідають.

                                                                                                                                                                                     

2. Відгадування загадок                                                                                                                     В нього восьмеро очей,
Ніжки від самих плечей.
З павутинки робить сітку:
Восени, зимою, влітку.... (Павук)

***
Ця маленька трудівниця
Мед збирає як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи! (Бджілка)

***
У червоного малятки
На спині краплинки-цятки:
Чорні вуса, голова,
Любить лагідні слова. (Божа корівка)

***
По травичці, по землі
Коні бігають малі.
Іподромом для них луг,
Не поставиш їх у плуг! (Коник-стрибунець)

  • Діти,  до  якої групи належать  ці  тварини?   (комахи).   /Files/images/1/6.jpg                                                                                          –Назвіть  особливості  будови комах.                                                                                                          – А  сьогодні  ми  вирушаємо до  Модерного музею комах .                                                                                         – А  для  того , щоб  не  забути про  наш  похід, давайте запишемо сьогоднішню дату,  відмітимо стан  погоди.                                                                                                                                            

                              C:\Users\Gena\Pictures\cisafisha_14654157558_594faeec8580b.jpg

ІІІ.  Щоденні  новини.

1.Комахи  - синоптики

  • Мурашки ховаються до мурашника – на грозу.
  • Бджоли сидять вдома – на дощ; рано вилітають – на ясний день.
  • Мошва чи комарі «товчуться» - на ясну погоду.
  • Жуки дзижчать – на негоду.
  • Коники в полі голосно стрекочуть – на посуху.
  • Цвіркун кричить – на погоду, мовчить – на дощ.

2.Крісло  автора.                                                                                                                                                                                                                                              Підготовлені  повідомлення  учнів про надзвичайних, найрідкісних, найбільших  та  найкрасивіших  комах  Землі.

Комахи - перші живі істоти, які з’явилися на Землі, більше 400 млн. років тому. З тих пір вони пережили п’ять масових катаклізмів і виявилися більш живучими, ніж динозаври.

Комахи керують нашою планетою. Вченим вдалося виявити майже 900 тисяч різних видів комах, але експерти вважають, що існує ще як мінімум близько 30 мільйонів видів, які до цих пір не виявлені. Вони ж вважають, що в даний час на Землі проживає близько 10 трильйонів (це число з 18 нулями) комах.                                                  Жук-олень

Жук-олень є найбільшим жуком на території Європи. Чисельність виду швидкими темпами скорочується, тому комаха занесена до Червоної книги багатьох держав, у тому числі Росії, України та Білорусі. У Данії, Естонії та Литві жук-олень вже повністю зник.

На Україні жук-олень зустрічається в центральних, східних і північних областях, так само є знахідки в Кримських горах. Головною причиною скорочення чисельності виду - вирубка вікових дубових лісів, викорчовування старих пнів і дерев - основних місць проживання жука і розвитку його личинок.

https://sites.google.com/site/ridkisnitvarini/_/rsrc/1468885365494/komahi/redkie-nasecomy-ua12.jpg

 

 

 

Стрекоза живе 24 години. Стрекози найшвидші комахи. Швидкість їхнього руху досягає 57 км / год. В оці стрекози більше 20 тис. малюсіньких лінз, що утворюють, як шматочки мозаїки, багатогранну (фасеточних) поверхню.

стрекоза                                         Найменшим комахою є мініатюрна мушка дрозофіла, літаюча над фруктами влітку. Але, в порівнянні з деякими мікроскопічними комахами, дрозофіла постає в ролі гіганта.

       http://tips-ua.com/img/b/0/b0858ad33d70db594557e506260f4fd6.jpeg                                   

 

ІV. Групова робота.                                                                                                                                              1.Скласти  прислів’я                                                                                                                                                                                                       Шаленая муха                                                                                    а й та працює.                                                                                                                                                                             Зробив так, що                                                                                   слона.                                                                                                                                                                                              Бджола мала                                                                                      й комар носа не підточить.                                                                                                                                                                                                                                Зробив з мухи                                                                                     вкусила за вухо          

2. Гра « Лови комаху».Вчитель називає назви тварин, кидає м’яча, учень ловить  лише у  разі,  якщо  назва      тварини – комаха.

V.   Підсумок

Гра «Пікассо »Колективна робота на A3. Діти малюють казкового  метелика.

                                                                                                                                                                                                                    Ранкова  зустріч    3                                                                        

І. Привітання                                                                                                                                                                              «Добрий день!»                                                                                                                                                                Дружно  всі вітаються                                                                                                                                                  «Добрий  день!»                                                                                                                                                                              Вліво,  вправо повертаються                                                                                                                                                         Туди  - сюди  посміхаються                                                                                                                                                               Добрий  день,                                                                                                                                                        У  долоні  поплескайте                                                                                                                                          Добрий  день,                                                                                                                                                    Дружно  всі  не  відставайте                                                                                                                            Добрий  день!                                                                                                                                                                                                        ІІ. Обмін інформацією.                                                                                                                           1.Гра  на розвиток   мислення,  мовленнєвих  навичок «Додати  речення».                                 Мені  весело, коли…          Я  люблю, коли…    Я  хочу…   Мені цікаво, коли…                               2. Повідомлення  вчителя.                                                                                                                     – Діти,  а яку  наступну групу тварин  ми вивчали на уроках  природознавства ?                        Майже в усіх морях, річках та океанах нашої планети водяться створіння, які дивують нас різномаїтністю кольорів, форм та розмірів, це - риби. Ці істоти з`явилися  на Землі понад 450 млн. років тому, навіть раніше за динозаврів.

                         3.   Словникова  робота.                                                                                                                                         Тепер на Земній кулі іх налічують понад 30 тис. видів. Іс.нує навіть наука, яка вивчає риби, ця наука має назву – Іхтіологія

-А на які види поділяють риби ?  ( мешкають  у солоній  воді  та прісноводні)                                                            У водах України живе близько 1400 видів риб, з них прісноводних – 500 видів.

4. Математична хвилинка.                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Порахуйте  , скільки  видів  риб  живе   у  морях.

ІІІ. Щоденні  новини                                                                                                                                                                                                                                       Робота  з  календарем                                                                                                                                                                                                                              Огляд    визначень  дня, місяця, пори  року, погодних змін,  очікуваних   новин  дня.                        Уточнення   за  допомогою народних  прикмет, художнього  слова.                                                                                                  – Оскільки ми сьогодні  говоримо про  риб, давайте  закриємо   очі , щоб  краще   уявити підводне    царство  та  його  мешканців (  лунає  музика: крики чайок, сплеск  води).                                                                              

ІV. Групова  робота                                                                                                                                                                            Злий  чарівник  деяких риб, що  мешкають  в  наших  водоймищах , перетворив на  камінці.. Кожна з  груп повинна  звільнити  від чар   по одному  камінцю, відгадати назву риби.(карась, окунь,сом,щука).

КарасьКартинки по запросу картинка одного камушкаОкуньПохожее изображениеСомПохожее изображениеЩукаПохожее изображение

V. Підсумок

Хвилинка  релаксації.                                                                                                                                                                                               Ігрова  вправа « Уяви  собі»                                                                                                                                                                                                                           -Уявіть, що  ви  спіймали  Золоту  рибку. Яке бажання ви  хотіли,щоб  вона  виконала?

 Ранкова   зустріч     № 4

   1.Привітання.                                                                                                                                                                                                                     Діти     утворюють  «Гірлянду  добра», висловлюючи  побажання   типу:  «Удачі», «Здоров’я”,  «Веселого   настрою» і   т.д.                                                                                                                                      2. Обмін інформацією.                                                                                                                                                                 – Діти,а яка зараз пора року? (весна).                                                                                                                                                                                                                    Вправа   «Асоціативний кущ».                                                                                                                                       Однією  з  асоціацією є – повернення птахів  з  вирію .                                                                                                                                                                           Прийшла весна і з вирію до нас прилетіли наші птахи. Повсюди чути їх спів.Майже половину всіх існуючих нині видів птахів об’єднують у групу співочих птахів.                  Завдяки мелодійним пісням, кмітливості та веселому норову ці птахи стали справжніми улюбленцями людини.                                                                                                                                                                      – Які ж  птахи першими  повертаються  з  вирію?                                                                                                                                                             У березні, коли земля ще вкрита снігом, але все тепліше пригріває яскраве сонечко, в полях і гаях чути спів жайворонка. Ця маленька, непримітна пташечка однією з перших сповіщає про прихід весни.                                                                                                                                                                                                   Картинки по запросу чайковський пісня жайворонка                                                                                    Слухання  уривку  з  п’єси  П.І.Чайковського «Пісня  жайворонка»                                                                  І хоча вони не всі співають так милозвучно, як жайворонок чи соловей, самці більшостівидів здатні видавати досить мелодійні звуки. Зазвичай вони співають, коли залицяються до самки, або охороняють свою територію. Самки мовчазніші за самців, однак у деяких видів, як-от у зонотрихій чи вільшанок, іноді співають і самки.                                                                              ІІІ. Щоденні  новини                                                                                                                                                              1. Робота  з календарем  з  виконанням  граматичних  завдань.                                                                                                                    Діти  заповнюють  календар,  виправляючи  помилки чи  дописуючи  потрібні  слова, частини  слів.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          2.  Запис  цікавих  подій, уроків, тем   розмов.                                                                                                                                  3. Вправа «Крісло автора» (Діти розповідають, що цікавого вони дізналися про птахів, які занесені до Червоної книги України. Записують назви цих птахів на аркуші папера.)            https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/02/Zoo_in_Yalta_001.jpg/600px-Zoo_in_Yalta_001.jpg https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c0/Pelecanus_crispus-20030720.jpg/600px-Pelecanus_crispus-20030720.jpghttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/Phalacrocorax_aristotelis_desmarestii.jpg/600px-Phalacrocorax_aristotelis_desmarestii.jpg https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/090504-squacco-heron-at-KAlloni-salt-pans.jpg/600px-090504-squacco-heron-at-KAlloni-salt-pans.jpg   https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/Ciconia_nigra_1_%28Marek_Szczepanek%29.jpg/600px-Ciconia_nigra_1_%28Marek_Szczepanek%29.jpg  https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bf/Black_Grouse_Nationalpark_Bayerischer_Wald.jpg/600px-Black_Grouse_Nationalpark_Bayerischer_Wald.jpg                                                                                                                                                                                                      

Пелікан рожевий. Пелікан кучерявий. Баклан чубатий.Чапля жовта.Лелека чорний .Тетерук                                                                                                                                                                                    ІV.Груповаробота                                                                                                                                                                            1. Що дають нам птахи?

(Діти працюють у групах: роблять записи на аркуші паперу, презентують результати роботи.)

Птахи — друзі, рятівники садів, переносять насіння, створюють гарний настрій своїм щебетанням.                                                                                                                                                                                                                                                                               2.  Робота з фразеологізмами                                                                                                               (Учні пояснюють фразеологізми, в яких є назви птахів.)                                                        Лягати спати з курми.
Сорока на хвості принесла.
Перелітний птах.
Кури не клюють                                                                                 

V. Підсумок                                                                                                                          Театралізоване  читання вірша  « Облітав  журавель»

 

 Ранкова зустріч  № 5

1.Привітання.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Привітання  в колі  друзів  з  використанням  комунікативних    вправ: «кому  і за  що» - діти  передають  по  черзі  квітку і кажуть,  кому  і  за що  дарують  ії. Наприклад :  « Я  хочу  передати  цю  квітку  Сергію  за  те, що він  нікого  не  ображає» і т.д.

ІІ. Обмін  інформацією.                                                                                                                                                                        1. Розгадування   кросворда

Кросворд.jpg

-Любить солодощі примат – Це людини -молодший брат. Від бананів до безе .Обожнює …(шимпанзе).                                                                                                                                                               Картинки по запросу шимпанзе                                     -    По полю гасає, овечок хапає.(Вовк)                                                                                                                                  Картинки по запросу вовк                                       -  Ласую малиною І медком бджолиним.(Ведмідь)                                                                                                                   Файл:1255555553.jpg                                                       -  У кішки китиці на вухах, Щоб звуки всі уважно слухать. Ти не скажеш кішці: «Брись!» Обережно, бо це ― … (Рись).                                                                                                                                            Картинки по запросу рись фото                                                                                -  Червонясту шубку має. По гілках вона стрибає. Хоч мала сама на зріст, Та великий має хвіст. Як намисто, оченята… Хто це? Спробуй відгадати!(Білка).   Vulgaris.jpg                                                                                                                         ― Так, звичайно, сьогодні ми поговоримо  про звірів.                                                                                                                         – «Хто такі звірі?». Їх  характерні  особливості?                                                                                                     ― Яких звірів нам доводилося бачити в природі, зоопарку, в цирку?                

2. Розповідь вчителяC:\Users\Gena\Pictures\thumb_108.jpgC:\Users\Gena\Pictures\thumb_113.jpgC:\Users\Gena\Pictures\thumb_109.jpg C:\Users\Gena\Pictures\thumb_112.jpg

C:\Users\Gena\Pictures\114.jpgC:\Users\Gena\Pictures\thumb_115.jpgC:\Users\Gena\Pictures\thumb_116.jpg

 

ІІІ. Щоденні  новини.        

1.Робота  з  календарем.                                                                                                                                                                                    -  Яке  сьогодні  число? Назвіть  двозначні числа ( дні  місяця).                                                                                                                                    -  Який  сьогодні  день тижня?                                                                                                                                                                  - Який місяц? Назвіть характерні  ознаки  цього  місяця.                                                                                                    -  Які  свята ми  відзначаємо  у цьому місяці?                                                                                                                           2. Крісло  автора.                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Читання  гуморески  Павла Глазового

                                                                    СЛОНЯЧИЙ РАЦІОН

Тихо бродить зоопарком

Сторож Филимон

Там, де рядом розмістились

Бегемот і слон.

Над слоном висить табличка,

Що розповіда,

Скільки він продуктів різних

За добу з’їда:

Скільки сіна і картоплі,

Дерті, буряків,

Моркви, клюкви, солі, крейди,

Редьки, огірків.

Особливо дуже чітко

Виведено там,

Що з’їда він апельсинів

Десять кілограм.

І спитала Филимона

Дама молода:

- То він стільки апельсинів

За добу з’їда?

Ви повірите це - важко

Уявити нам.

Чи  він справді з’їсти може

Десять кілограм?

Сторож мовив:

  •   Слон до фруктів

Має сильну страть.

Безумовно, може з’їсти,

Та хто йому дасть?

 

 ІV. Групова робота.                                                                                                                                                             1. Гра « Зоопарк» . Кожна з груп  повинні  зообразити  звіра,  а решта – відгадати.                                                  

3.Ділова гра "Увійди в природу другом"

- А  зараз  ми поговоримо про охорону тварин.

- А для чого треба охороняти тварин?

Кожна з груп дає відповіді на поставлене  запитання.                                                                                 Тварини запилюють рослини (бджола)

Тварини знищують шкідників рослин (птахи) 

Тварини-санітари, знищують трупи тварин (вовк)

Тварини приносять велику користь людині: як джерело харчування (м'ясо, молоко, яйця); як джерело естетичної насолоди (метелики, співучі птахи, рибки); джерело для наукових досліджень; джерело для народної медицини.

V.Підсумок.

Світ прекрасний навколо тебе -

Сонце ясне і синє небо,

Птахи і звірі, гори і ріки -

Нехай він буде таким навіки!

Нехай людина добро приносить -

Бо світ навколо любові просить.

(Алла Потапова)

docx
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
3218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку