Розробка ранкової зустрічі до тижня "Осінь" у 1 класі НУШ

Про матеріал
Матеріал для використання на уроці я досліджую світ на ранковій зустрічі під чвс вивчення теми "Осінь" у 1 класі.
Перегляд файлу

Розробка ранкової зустрічі до тижня «Осінь».                                                                    

Мета: збагатити знання учнів про пору року осінь,навчити спостерігати за змінами в природі,збагатити словниковий запас,розвивати допитливість,творчу уяву,виховувати любов до природи,здатність сприймати її красу.  

Обладнання: осінні листочки, набір LEGO, каштани, жолуді, шишки, відеопрезентація, аудіо та відеозаписи, репродукція картини І. Левітана «Золота осінь», папір.                             

1. Вітання.                                                                                                                               

 Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?                                                                                                               

Клас наш радо вас вітає!                                                                                                           

Настрій гарний кожен має?                                                                                                                                                           

Станьмо разом в дружнє коло!                                                                                                                                      

Привітай нас,рідна школо!                                                                                                         

Добрий день!                                                                                                                                 

- Доброго дня,мої любі!Сьогодні 1 число і це перший день якого місяця?Правильно,сьогодні почався новий місяць осені- жовтень. Це рання, золота  чи пізня осінь? Так ,- це прекрасна середня частина осені,яку оспівують поети, композитори, художники. Чому її називають золотою? А давайте й привітаємося по- осінньому. (Діти по черзі, передаючи кленовий листок, називають своє ім`я і розповідають, що цікавого вони бачили по дорозі до школи).

- А який настрій у вас сьогодні зранку?У мене — чудовий.  Бажаю вам приємного дня. Посміхніться один до одного, потисніть руки, побажайте гарного дня. Візьміть по квіточці відповідного кольору і покладіть у кишеньку до різних смайликів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Групове заняття.                                                                                                                     

- А зараз,дітки, вам потрібно у класі знайти по 1 цеглинці LEGO і обʼєднатися в групи з однаковими кольорами :жовтими, червоними, оранжевими. Чому саме ці кольори я обрала?Так, це кольори золотої осені.

- От тепер, коли ви обʼєдналися в групи, придумайте назви своїм командам. Зараз пограємося в гру «Розсортуй каштани, шишки, жолуді».Ми їх назбирали під час екскурсії минулого тижня. З яких дерев ці дари природи? Уважно послухайте правила гри. Кожен з вас по черзі підходить до столу, я завʼязую хусткою очі і ви сортуєте, визначаючи на дотик:

 1 команда- каштани, 2- жолуді, 3- шишки.Після цього розплющуєте очі та дивитеся, чи правильно розсортували. Виграє команда, яка жодного разу не помилилася. А поки ви граєтеся, для вас звучатиме музика ,що нагадає про чарівницю осінь.                                                                                                                   

 Вчитель вмикає відеопрезентацію пісні «Осінь, осінь по землі крокує».                        

- Ви всі правильно виконали завдання, тому- нічия. Вітаю. Який настрій у вас викликала пісня про осінь?Яку б картинку ви намалювали?

 3. Щоденні новини.                                                                                                                  

- Тема нашого тижня - «Осінь».Сьогодні — 1 жовтня весь світ відзначає Міжнародний день людей похилого віку. Хто знає, які це люди? Так, це наші дідусі та бабусі. Коли прийдете додому, обовʼязково привітайте їх з цим святом. У перший день жовтня ще відзначають Міжнародний день музики. Сьогодні ми послухаємо фрагмент концерту «Осінь» видатного італійського композитора Антоніо Вівальді. Нехай музика намалює в уяві нам осінню картину.

- Які почуття викликала ця музика? Чи завжди осінь лагідна, красива,тепла? Якою може бути осінь? (Сумна, дощова, холодна, щедра, довгоочікувана, сонячна, дивовижна, чарівна, чудова, мінлива, пишна, врожайна…)

4.  Робота зі стіною слів. Створення асоціативного куща.                                                                                                              

- Подивіться на репродукцію картини художника І. Левітана «Золота осінь». Що на ній зображено? Які слова зі щойно підібраних сюди  підходять ? Яку частину осені зобразив художник? Чому ви так думаєте?Чи підхотить ця картина до музики яку ми прослухали? Картинки по запросу і левітан картина золота осінь

- Який сьогодні день тижня?

 

5. Обмін інформацією.                                                                                                               

- Діти, сьогодні у нас є іменинниця - Юля. Сідай-но, тут, у це крісло. Ми тебе вітаємо зі святом, бажаємо рости щасливою та здоровою. Зараз пограємо у гру, будеш у нас за гостю- королеву Осінь.

 Вчитель одягає на голову дитини вінок із осіннього листя.                                              

- Діти, підберіть запитання про осінні справи.

  Учні запитують:

- Осінь, які овочі і фрукти ти зібрала?

- Що ти робила в лісах і полях?

- У який колір пофарбувала листя дерев?

- Які птахи полетіли у вирій?

-  Чому?

- Які звірята роблять запаси на зиму?

- Які тварини готуються до зимової сплячки?

Перегляд презентації «Осінь».                                                                                              

 Робота в парах: діти задають питання один одному по презентації «Осінь».    Декілька пар учнів використовуючи гру «Мікрофон» озвучують свій діалог.   

6. Гра «Дерево бажань».На великому аркуші паперу намальоване дерево без листя .Учні прикрашають його різнокольоровим листям і звертаються з проханням до осені про подарунки.                                                                                                                                     

  Вчитель пропонує школярам створити власну творчу книгу з безліччю рухливих обʼєктів , в якій буде міститись будь- який матеріал по темі «Осінь». Це і є лепбук. Робота по створенню інтерактивної книжки не є новою — учні виготовляли її разом з учителем коли вивчали тему «Режим дня». На протязі тижня потрібно самостійно чи з допомогою дорослих підготувати загадки, прислівʼя, прикмети, приказки, вірші про осінь, зібрати гербарій листків дерев і кущів, роздруковані або самостійно виготовлені з картону шаблони кишеньок.

7. Теми для щоденника вражень.

 За що я люблю осінь.                                                                                                             

 Що я люблю їсти восени.                                                                                                                  

 Моє улюблене осіннє свято.

docx
Додано
6 січня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку