Розробка сценарію для конкурсу "Домашнє завдання" виступу агітаційної бригади юних рятувальників (ДЮП)

Про матеріал
У документі міститься сценарій для виступу команди агітаційної бригади юних рятувальників (ДЮП) Назва команди "Покоління соціальних мереж". Приблизна тривалість виступу- 10 хвилин.
Перегляд файлу

Домашнє завдання

«Про безпеку знати, щоб в біду не потрапляти»

  1. Вихід учасників з телефонами, смс чат на фоні з перепискою учасників ДЮП, капітан хоче звернути увагу учасників, ті реагують тільки тоді, коли вмикається музика з танцювального тренду тік-ток. Танець https://vm.tiktok.com/ZMear8utg/
  2. Представлення команди коротке. Повідомлення, що найефективніша агітація молоді здійснюється у соц. мережах, тому наша команда продемонструє агітаційні відео для кожної соціальної мережі та її користувачів : тік-ток, ютуб, інстаграм, фейсбук, клабхаус.

Учасник1. Молоді!

Учасник2. Активні!

Учасник3. Не байдужі!

Учасник4Користувачі соц. Мереж

( колектив подивився зі словами «не те!»)

Учасник4.Ой! Юні рятувальники!

Учасник5.Ми віримо, що  кожному під силу змінити світ на краще.

Учасник6. Для цього варто розпочати з себе.

Учасник1. Тому ми пропагандуємо безпеку!

Учасник2. Безпеку для усіх!

Учасник3.Для молодих та досвічених.

Учасник4. Для активних і пасивних.

Учасник5. Для кожного і всюди!

Учасник6. Найкраще місце для реклами – соц. мережі.

Учасник1. Ми закликатимемо  дотримуватися правил безпеки з екранів смартфонів.

Учасник 2. Із тік-тока,

Учасник3.ютуба,

Учасник4. інстаграму,

Учасник5. фейсбука

Учасник6. І клабхаусу.

Всі разом: до безпеки разом !

  1. Ідеї для відео по соцмережах:

Між кожною сценкою виходить режисер із емблемами соц. мереж та оголошує наступний випадок.

Режисер. Тік-ток. Уявіть, аби карантинні обмеження та локдаун вводилися не лише через епідемію хвороб, але і через велику кількість пожеж.

(Дівчата-учні розгублено дивляться один на одного і співають під пісню Хабіба- «Ягода-малина»)

Ми в червоній зоні- ні, ні,ні

Карантин протипожежний нам ввели,

Бо вогонь – не жарти, сірники- не ігри,

Реальна небезпека, на яку не все одно!

Режисер. Тренди адаптуються під реалії життя

(Двчата  заховалися за ширму, виходить  двоє учнів  з рюкзаком у протигазі)- пісня WibeIt down

Режим, режим, протигазний режим

Режисер. На заміну антисептикам прийшли вони… Вогнегасники.

(на екрані фон- на столі вогнегасник з табличкою «Засоби індивідуального та колективного захисту від пожеж. На фоні музика MORGENSHTERN - Cristal & МОЁТ. 

 Просто усюди вогнегасники,відро піску також на чеку, на чеку, на чеку

 

(Режисер виходить за ширму, йому на зміну виходять два учні у костюмі пожежника під пісню Моргенштерна та Елджея- кадилак.)

  Рятувальний автомобіль-наймодніша із машин, рятувальний автомобіль- важливіша із машин.

Режисер. Ютуб. Сірники- не іграшка, піротехніка – тільки з 18 років. Це відомі усім правила. Уявіть , десь у паралельному Всесвіті, де все навпаки. Магазин іграшок .

( виходять двоє учнів, дівчата)

Продавець. Раді вітати Вас у нашому магазині « Іграшкова іскра» Чим можу Вам допомогти?

Покупець. Мені треба для моєї дитини 4 років іграшку, аби могла гратися без мого нагляду.

Продавець. Можу порадити Вам сірники. Розвиває дрібну моторику рук, сприяє збагаченню сенсорного досвіду. Так дитина знатиме що таке опіки, спалене волосся  і навіть попіл. А найголовніше- не треба ніякого додаткового догляду. Або ще є запальнички. Переваги ті самі, додатково розвиває силу, бо необхідно прикласти зусилля, аби з’явився вогонь. І у нас зараз акція- до кожної покупки у подарунок горюча рідина. Аби кожен вогник точно перетворився на пожежу.

Покупець. Запакуйте все, будь ласка.

Продавець. (повертається обличчям до залу. Стоп-кадр.) Абсурдно.Але якщо не  слідкувати за іграми дітей, класти  джерела вогню у доступі для малечі, то на нас чекає саме таке майбутнє!

Режисер. Інстаграм. В ідеальному світі все на стільки безпечно, що немає пожеж і рятівники мають змінити професію. Уявіть, пожежники-рятувальники на нових місцях роботи. Пожежник-співак.

(На сцені залишаються учень-пожежник  і дівчинка з квіткою. Пожежник вклоняється, неначе тільки виступив. Дівчина дарує йому букет квітів, а той кидає її собі на спину і виносить. Після цього ставить на місце, злякано та ніяковіючи дивиться на дівчину.

 Пожежник. Ой, вибачте! Професійна звичка- звик рятувати людей. 

( ці персонажі йдуть за ширму , виходить режисер)

Режисер. Пожежник-продавець техніки.

 ( виходять хлопець і дівчина)

Покупець. Я шукаю міксер. Який порадите?

Продавець. Пораджу придбати відро піску. Млинці приготувати Вам не допоможе, але при пожежі буде у нагоді.

Покупець. Мені не треба пісок. Які режими ось у цього міксера?

Продавець. Водний, пінний. Порошковий, хладоновий.

Покупець. Як це?

Продавець. В середині вогнегасника вода. Або піна. Або порошок. Я б рекомендувала  порошковий. Він найбільш універсальний. А об’єм можете обрати самостійно.

Покупець. Я не питав про вогнегасники , а про міксер.

Продавець. Беріть вогнегасник.

Покупець. Я вже і млинців не хочу, і міксер не потрібен. Продавець ви так собі.

Продавець. Хм, чому він пішов. Я б придбала і пінний, і порошковий вогнегасник.

(ці йдуть за ширму, виходить режисер)

 Режисер. Рятувальник- вихователь дитячого садочка .

(виходить пожежник і дівчинка з бантиками)

Дитина.Я хочу до туалету.

Пожежник. Терпи, якщо трапиться  пожежа, а ти у туалеті?

Дитина. Я хочу пограти у «Вибивного»

Пожежник. Ні, ми будемо здавати крос, перелазити через шведську стінку та ходити не відриваючи ніг від підлоги.

(Виконує пісню «Ауф» )

Це не іграшки, не жарти,
Друг, пожежа раптом наступає,
І якщо вже так трапилось, на жаль, буває-
Будь готовим тоді, ауф!

Тренуйся!
Рукав розгорни!
Гаси!

Це знадобиться тобі у житті. АУФ

Режисер. Вайбер для старшого покоління.

(на фоні переписка з вайбера з листівками)

Режисер. Лайкі. Ситуація із життя.

Сидить чоботяр та ремонтує кросівки. Чує оголошення по радіо-

 У Венеції на пожежі вирушали окрім пожежників ще й чоботарі. Аби зшити рукав із шкіри необхідної довжини, бо тільки вони уміли це робити.

(Піднімає голову і співає пісню та розкидає гроші)

Ми створимо свій бізнес, заробим грошеняти. Вистачить на золото і на діаманти

А потім чує продовження по радіо «Але це було у середні віки».

Музика на фоні «Directed by…»

Режисер. Клабхаус. Пряма трансляція гасіння пожежі у клабхаус.

( Пісня «Быстро» Слава Мерлоу).

Піна і вода. Б’ють із рукава
Горить спец сигнал, червоно-синій, ааа
Три, чотири, ні-  сто один є

Вогні горять, їде пожежний наряд
Ми гонимо швидко, не під’їдеш близько (Окей)

Ми  поспішаєм, Дорогою поступіться,

Ми гонимо швидко, не під’їдеш близько (Окей)

Ми поспішаєм, дорогою поступіться.

( до цих учнів виходить по одному учневі з-за ширми та промовляють свої слова)
 

  1. Висновок

 

Учень 1.  Було б, звичайно, весело.

Учень 2.  Аби не було так печально.

Учень 3.Залиште відкриті вогники для для реакцій в інстаграм.

Учень 4. А бомби, ракети , петарди- для трендових пісень в тік-ток.

Учень 5.А у звичайному житті

Всі разом:  Про безпеку треба знати, щоб у біду не потрапляти.

Пісня заключна – Танір і Тьомча- «Я самолет» Всі разом

Я рятівник, у біді не залишу нікого

Хоч вогонь, хоч дорожня пригода.

Ти зроби вибір свій і надай лише згоду,

Жить безпечно, без шансів негоді.

Покоління мереж, ідемо лиш впереед

Ми за безпеку світу навколо,

Осторонь не стоїм  і вам не дозволим,

Змінить світ тільки разом всі зможем!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна реклама:

 

 

 

Візитка

Назва команди: Покоління соц. мереж.

Наш девіз: Ми з соц.мереж, ми навкруг, ми такі ж як і ви

Ми діємо, а не просто  розмови,

Осторонь не стоїм від негоди  і проблем,

Змінить світ тільки разом ми зможем!

Костюми: джинси та сорочки з емблемами популярних соціальних мереж.Кросівки-кеди.

Ідея для візитки

docx
Додано
4 травня 2021
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку