Сценарій офлайн квесту "Адепт-раціон"

Про матеріал

Сценарій квесту "Адепт-раціон" для учнів 7-их класів. Квест складається із різноманітних випробувань ("Позитив увертюра", «Тематичний ребус», «Буфет у школі», «Флешцікавинки», «Харчпантоміма»).

Перегляд файлу

 

Офлайн-квест «Адепт-раціон»

Мета: ознайомити із принципами  здорового харчування наших предків, формувати пізнавальний інтерес до цієї теми, виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я.

Вікова категорія: учні  7 класів

План квесту

(учасники квесту діляться на дві команди)

Вступне слово

       Шановні учасники квесту, чи згодні ви з тим, що ми з вами зазвичай легковажно ставимось до того, що вживаємо? І більшість із нас рідко задумується над тим, що ми їмо. Та продукти на столі говорять про нас більше, ніж ми собі можемо уявити. Сьогодні ми поринемо у захоплюючий квест під назвою «Адепт-раціон». Адепт – це учень, тобто ми з  вами вчитимемось, як побудувати здоровий правильний раціон харчування. А так, як ми з вами адепти, тобто учні, то розглядатимемо принципи здорового харчування наших предків. У ході квесту ви виконуватимете певні завдання, за що матимете можливість  дізнаватись цікаву інформацію, а також просуватись у маршруті «Актив листа» (отримувати підписи на пунктах проходження квесту).

Випробування «Позитив-увертюра»

          Розпочнемо ми з вами  із позитив-увертюри. Увертюра, тобто початок. Ви отримуєте картку із авторським жартівливим шаржиком, який створили організатори цього квесту. Ваше завдання: проговорити шаржик у будь-якій формі (гуртом, співаючи, ланцюжком, чи обігруючи), як вам заманеться.

Жартівлий шаржик

Як здоров’я зберегти?

 Повинен знати я і ти!

Здоров’я берегти, як ока зіницю

Сьогодні пізнаємо цю таємницю!

 Без смутку і зітхання

Є важливим харчування.

Газету пропагуєм свіжу

За здорову, гарну їжу!

У «Макдональдс» завітаєш –

Шлунку виразку придбаєш.

Така вже правда гола:

Небезпечна «Кока-кола»

Жувати хот-доги

Не смій без тривоги.

І не варто забувати

Фрукти й овочі придбати!

Ківі з’їж і апельсин.

Організм у нас один!

Йому скільки буде втіхи.

Як мед з’їси, горіхи.

А як яблуко, банан:

Розцвіте, немов тюльпан.

Усім навколо розкажи

Від біди застережи!

Без смутку і зітхання

Завжди важливе харчування.

(Перше випробування «Позитив-увертюра» обидві команди  проходять на одній локації по черзі, отримуючи у «Актив листі» підписи. Наступні завдання починають проходити одночасно  уже на швидкість)

Випробування «Тематичний ребус»

(Команда розгадує ребуси)

Ї,, Фотообои Эйфелева башня перспектива купить на стену • Эко Обои

Х, Соняшникова олія може зрости в ціні' Б

(Розгадавши, ребус, команда має прослухати  інформацію)

«Поради з минулого. Хліб на заквасці»

(організатор цієї локації – учитель хімії)

Наші предки говорили, що хліб – дар Божий. Але пекли його далеко не на дріжджах. Раніше випікали на заквасці. Такі закваски збагачували організм органічними кислотами, вітамінами, мінеральними речовинами, біостимуляторами.

Досвід професора Вольфа

Étienne Wolff

Парижські газети писали про досвід, проведений професором Етьєном Вольфом, де повідомлялось про те, що в його лабораторії вдалось виростити культуру злоякісної пухлини в пробірці з особливим розчином  екстракту дріжджів. Протягом 37 місяців професор Вольф вирощував  злоякісну пухлину шлунка і 16 місяців культивувалась без зв’язку з живою тканиною пухлина кишечника. Виявилось, що у цьому розчині розмір ракової пухлини подвоювався. Але як тільки із розчину забирали екстракт, пухлина гинула. Був зроблений висновок, що в екстракті дріжджів є речовина, що сприяє росту ракових клітин!!!

  • Ви можете спробувати з батьками готувати хліб на заквасці.

Рецепт простої закваски

Житнє борошно з водою 1: 1.

Ця суміш має постояти три дні в теплому місці. Вийде маса, схожа на сметану. Із неї підуть бульбашки. Перед випічкою закваску потрібно підготувати, знову додавши таку ж кількість борошна і води. Потім розмішати.  За ніч ця маса побродить. Зранку знову підгодовуємо і чекаємо перших бульбашок. Ось і вся хитрість.

(Після прослуховування інформації команда отримує підпис у «Актив листі»)

Випробування «Буфет у школі»

(Команді пропонується проаналізувати товари, які продаються у шкільному буфеті і запропонувати, які б вони продавали товари для перекусу школярів, будучи директором буфету. Команді дається дві хвилини на роздуми і 1 хвилину на висловлювання)

Виконавши завдання, команда має прослухати інформацію.

Організатор локації – учитель ОЗ

Реляційна хвилина «Рафіновані продукти»

  До ХХ століття люди їли натуральну і просту їжу, в якій не було барвників і консервантів.  На жаль, нині ми споживаємо рафіновану їжу:  цукерки, вафлі, цукор, шліфований рис, неякісний шоколад.  Чим більше продукт піддається обробці, тим більше корисних речовин  у ньому залишається. Рафіновані продукти сприяють дисбактеріозу, всмоктуванню токсичних речовин із кишечника, розвитку гастритів, захворюванням  печінки. 

(Після прослуховування інформації команда отримує підпис у «Актив листі»)

Випробування «Флешцікавинки»

Організатор локації – учитель географії, члени команди відповідають на питання

  • В якій країні вирощується найбільша кількість бананів? (в Індії)
  • Де зародилась традиція прикрашати страви свіжою петрушкою? (у Стародавньому Римі)
  • Кого відлякує часник? (комарів та москітів)
  • Якого кольору раніше була морква? (фіолетового, потім в результаті селекційних робіт набула помаранчевий колір)
  • Який фрукт допомагає зранку прокинутись краще кави? (яблуко)
  • Скільки мільйонів квіток потрібно облетіти маленькій бджолі, щоб зібрати кілограм меду?  (чотири мільйони)

Виконавши завдання, команда має прослухати інформацію.

Інформативний кейс «Древній натуральний підсолоджувач»

Мед – один із древніх натуральних підсолоджувачів. Здоровий замінник цукру, який наші предки не вживали. Основні властивості меду: протимікробне, антитоксичне, тонізуюче, заспокійливе. За статистикою, бджолярі виглядають молодше і довше живуть.

(Після прослуховування інформації команда отримує підпис у «Актив листі»)

Випробування «Харчпантоміма»

Організатор локації – учитель мистецтва, один член команди отримує картку із назвами продуктів і показує іншим пантомімою різні продукти, команда має відгадати. Останнє, що має показати пантомімою один із учасників – це людину, яка переїла.

Виконавши завдання, команда має прослухати інформацію.

Оглядовий круїз «Міра в їжі»

Раніше вважали, що не можна розпочинати трапезу, якщо ти переживаєш негативні емоції. Наші предки ставились до прийому їжі, як до Причастя. Їжу вважали джерелом не лише фізичної, а й емоційної і духовної енергії. Більшість предків, будучи глибоко віруючими людьми, зважали на поради великих святих  і намагались не переїдати.

Святой Ефрем Сирин – образец покаяния

«Не часто їж, щоб не затьмарити свій розум, і не багато їж, щоб тіло своє не перетворити в бруд»

                                                                                           Єфрем Сірін

Главное свидетельство свт. Иоанна Златоуста: 5 воззваний

«Особливо неможливо щиро молитись Господу тому, хто піддається переїданню»

                                                                                           Іоанн Златоуст

Святитель Игнатий (Брянчанинов) о подготовке будущих служителей Церкви |  Публикации | Православие в Татарстане | Портал Татарстанской митрополии

«Хто не дотримується міри в їжі, не може стримати гніву, піддається ліні, смутку, стає рабом гордості»

                                                                             Ігнатій Брянчанінов

  • Ні для кого не секрет, що об’їдатися – дуже шкідливо для здоровя!!!
  • (Після прослуховування інформації команда отримує підпис у «Актив листі»)

 

☺Після проходження усіх п’яти випробувань, команда йде до організатора квесту, який оголошує ключову фразу: «Ідіть у ту сферу, в яку ви можете потрапити, якщо не будете дотримуватись принципів правильного харчування».

(Учні мають здогадатись, що це медпункт. Прийшовши у медпункт, медсестра пропонує виконати команді тестові завдання. Тести містять інформацію, яку учні дізнались під час проходження квесту).

Тестові завдання

  1. Як раніше наші предки випікали хліб?

а) на соді

б)  на дріжджах

в) на заквасці

2. Чим шкідливі дріжджі?

а) сприяють росту ракових клітин

б) сприяють гастриту

в) сприяють діабету

3. Які продукти сприяють дисбактеріозу, всмоктуванню токсичних речовин із кишечника, розвитку гастритів, захворюванням  печінки?

а) фрукти

б) овочі

в) рафіновані продукти

4. З чого виготовляють закваску?

а) з пшеничного борошна

б) з житнього борошна

в) з квасу

5. Який фрукт допомагає зранку прокинутись краще кави?

а) апельсин

б) яблуко

в) груша

 

Яка команда швидше проходить випробування, та й вважається переможцем.

 

doc
Додано
4 травня 2021
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку