Розважально-конкурсна програма у 3 класі з використанням добрих і щирих віршів та пісень. Сприяє організації дозвіллєвої діяльності учнів; формуванню етикетних правил, розвитку творчої активності, пам'яті, уваги; виховуванню почуття товариства, доброзичливості, любові до рідного краю.
1
День Святого Валентина (3кл.)
1уч. Життя без кохання,
Життя без любові –
То небо без сонця,
То небо беззоре!
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує.
Ведучий 1. У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання.
2уч.А сьогодні в школі свято,
Гарний і веселий день.
День цей швидко пролітає.
Настрій гарний, всюди сміх.
Ось і дзвоник вже лунає,
що додому кличе всіх.
3уч. Але ми не поспішаєм,
Бо на свято всі ідем.
Наших друзів привітаєм,
Валентиночки візьмем.
4уч.Друзів маємо багато –
Валентинки ці – для них.
І в чудове добре свято
Привітаємо усіх!
Вчитель. Правильно – сьогодні відомий усім День святого Валентина. Надворі ще зима, але у серця вже постукала весна. Кохання не боїться холоду і розквітає будь-якої пори року. Тож ми раді вітати у цьому залі усіх закоханих і тих, хто іще лише сподівається знайти своє кохання.
Ведучий 2. Існує легенда, що у 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.
Вед.1. Там Валентин закохався у сліпу дочку тюремника. Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.
Вед.2. Відтоді в день Валентина закохані закоханим надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.
5уч.На світі жив святий один,
Його всі звали – Валентин,
Він віру й силу справжні мав
І всіх закоханих вінчав.
Єднав закохані серця.
Вед.1. Свято Валентина люблять за те, що воно возвеличує найпрекрасніше почуття – кохання.
6уч. Любов — це найсвітліше почуття,
Чарівнішого в світі не буває.
Вона казковим робить все життя,
Любов людей на подвиг піднімає.
7уч.Від неї веселковим світ стає,
Бездонне небо радістю синіє.
Усе найкраще у любові є —
Від неї на душі у нас весніє.
8уч.Це від любові скрізь цвітуть поля,
В людському серці — добрість оживає.
І квітами всміхається Земля,
Любов людей підносить, окриляє.
Пісня. «Казка про кохання» (Н.Май)
За морями, за лісами,
За високими горами
Там жило собі кохання
Із блакитними очами.
Разом з сонечком вставало,
Довгі коси заплітало
І під тихий шепіт вітру
Людям щастя дарувало.
Разом з сонечком вставало,
Довгі коси заплітало
І під тихий шепіт вітру
Щастя дарувало...
За лісами, за морями,
За високими горами
Там жило собі кохання
Між землею й небесами.
Зрад і заздрощів не знало,
Про любов пісні співало,
Для людей з добром у серці
Зорі з неба діставало.
Зрад і заздрощів не знало,
Про любов пісні співало,
Для людей з добром у серці
Зорі діставало...
Ведучий 2. У наш час День святого Валентина – це не тільки день закоханих. Також на це свято прийнято висловлювати свої почуття любові і прихильності друзям, родичам, коханим.
9уч.Нагадай батькам, дитино:
День Святого Валентина
Незабаром наступає,
Всіх закоханих вітає.
10уч.Мама дуже любить тата.
Хай спече йому до свята
Торт у вигляді сердечка Буде смачно і доречно.
11уч.Тато маму теж кохає
Радо з святом привітає:
Принесе букет духмяний –
Як приємно буде мамі!
12уч.Валентинки, подарунки,
Привітання, поцілунки…
Ти, коли дорослим станеш
Теж кохану привітаєш!
13уч.Ми Святого Валентина
Всі шануємо, дитино!
Нашим дав батькам зустрітись,
Щоб змогли ми народитись!
Вчитель. Скажіть мені, будь ласка, кого ви любите більше за все на світі? (Діти відповідають). Чудово! Раз ви любите, значить, це - ваше свято. Тому сьогодні будемо веселитися, жартувати, сміятися, влаштовувати конкурси. І, безсумнівно, на нашому святі повинна царювати тільки любов, взаємоповага і дружба. Ви згодні? А яке ж свято без конкурсів? Наша конкурсна програма буде називатися «Романтичні пари». Чому «пари», а не «пара»? Бо для кожного конкурсу ви будете мінятися своїми половинками.
Перед першим конкурсом хлопчики оберуть собі пару із зав’язаними очима. Дівчатка ходять по колу під музику. Коли музика зупиняється, хлопці хапають ту дівчинку, яка опинилася біля нього. Ті і будуть їх другими половинками для проходження конкурсу. Дівчаток у нас більше, ніж хлопчиків. Тому дівчатка, які залишилися без пари, теж оберуть одна одну таким самим способом. (Діти обирають собі пари)
Перший конкурс «Ласкаве слово»
На дошці розташована ромашка. На кожній пелюстці написана буква. Пари виходять по черзі, вибирають будь пелюстку. Вони повинні сказати одне одному ласкаве слово або комплімент на цю букву.
Пісня «Любить не любить»
Я у полі заблукала, де квіти я збирала
Обривала пелюсточки золоті
Я квітки запитала, я квітки запитала
Чи мене кохаєш ти?
Я квітки запитала, я квітки запитала
Чи мене кохаєш ти?
Любить-не любить, Любить-не любить - Облітає цвіт
Любить-не любить, Любить-не любить - Розкажи мені
Любить-не любить, Любить-не любить - Облітає цвіт
Любить-не любить, Любить-не любить – Ні
Пелюсточки облітають немов квітка промовляє:
Про кохання не питай мене дарма
Чи на тебе він чекає, чи кохає - не кохає
Запитай його сама.
Чи на тебе він чекає, чи кохає - не кохає
Запитай його сама.
14уч.Без любові не можна жити,
Треба всім вона з юних літ.
Без любові зав’януть квіти, Стане сірим безликим світ.
15уч.Без любові загине казка
І душа не злетить до зір.
Доброта пропаде і ласка,
Стане сірим усе, повір.
16уч.Без любові душа зміліє,
Зникне усмішка на вустах.
Навіть білий сніжок посіріє,
І людину огорне страх.
17уч.Без любові не можна жити.
Хай у серці вона горить.
Хай душа ваша вміє любити,
Бо любити — це значить жить!
Вед.1. Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. З родиною, з друзями. В цей день усім, кого любите, прийнято дарувати який-небудь подарунок. Але подарунок повинен обов'язково мати форму серця. В цей день прийнято дарувати один одному листівки - валентинки - із зображенням сердечок.
- Для другого конкурсу ви знову поділитесь на пари. Ви оберете половинки сердечок. Ходячи по класу, ви шукаєте свою «половинку». Яка пара зробить це швидше – та і перемогла.
18уч.День Святого Валентина –
Це не час для карантину.
Годі вдома всім сидіти,
День любові – пора радіти!
19уч.Хай в всесвітній день кохання,
Не покине вас бажання
Дарувати всім любов,
Двічі, тричі, знову й знов.
2 конкурс «Подаруй мені серце»
На мотузці прив'язані сердечка-валентинки. Кожна пара повинна зрізати одне сердечко з зав'язаними очима. Одна половинка зрізає, а інша спрямовує і підказує.
Вчитель. Запрошую усіх на «Французьку кадриль» - танець закоханих сердець. Але, оскільки на дворі зима, танцювати ми будемо в зимовому стилі.
Отже, фігура перша - «Хоровод»: стаємо в круг, беремося за руки і рухаємося по колу ... (Діти виконують рухи)
Фігура друга - «Завірюха»: розриваємо коло і рухаємося у будь-якому порядку ...
Фігура третя – «Сніжинка»: з’єднуємо праві руки в центрі кола і продовжуємо рухатися по колу...
Фігура четверта - «Ялиночки»: розбиваємося в пари (хто опинився поряд), праві руки піднімаємо вгору і кружляємо в парах ...
Вчитель. Ось у цих парах ви і залишитесь для наступного конкурсу.
Ми тільки що виконали «Французьку кадриль». А французи, як відомо, дуже галантні кавалери і завжди дотримуються правил етикету. Давайте перевіримо, чи знаєте ви ці правила. Я буду задавати питання, а ви, радячись зі своєю половинкою, спробуєте дати відповідь.
Конкурс «Етикет» (Після правильної відповіді усі пари або одна демонструють-розігрують ці правила)
Хто першим подає руку при знайомстві: хлопець чи дівчина? (Дівчина)
Коли хлопець із дівчиною ідуть вулицею, з якого боку повинен йти хлопець: праворуч чи ліворуч? ( Праворуч)
Коли дівчина знайомить свою подругу з хлопцем, кого має представити першим – хлопця чи подругу. (Подругу)
Хлопець із дівчиною ідуть вулицею. На їх шляху зустрілись круті сходи. Хто з них має підніматися або спускатися першим – хлопець чи дівчина? (Хлопець)
З якого боку від дівчини має сидіти за столом юнак? (Ліворуч)
Хлопець запросив дівчину у кафе. Хто першим має увійти до приміщення – хлопець чи дівчина? (Дівчина)
У вестибюлі театру хлопець отримав ваші пальта. Хто перший з вас має одягнутися: дівчина чи хлопець? (Дівчина, а хлопець допомогти)
Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант приносить вам меню. Хто перший має ознайомитися з меню? (Дівчина)
Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має йти першим – ти чи хлопець? (Хлопець)
Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Обличчям до глядачів)
Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти завчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитися? (Не більше ніж на 15 хв.)
20 Хай будуть люди всі щасливі,
То, може, менше буде зла.
Хай будуть діти галасливі
І щоб кругом любов цвіла.
21 Краса земна щоб надихала
Й багато скрізь було тепла.
Щоб річка радістю співала
І щоб любов кругом цвіла.
22 Хай будуть люди всі щасливі,
А мрія має два крила,
Відважні, щирі і сміливі,
І щоб любов кругом цвіла.
Вчитель. Для наступного конкурсу ви потягнете папірці з номером. У кого номери співпадуть, ті стають парою.
Гра «Стріла Амура» (використовувати гру «Дартс»)
- Кожен з пари намагається влучити у серце з балами. Підрахуємо, скільки балів отримала кожна пара. У якої більше балів - ті і переможці.
Пісня «Диво-дівчинка»
А у нашому у класі
Диво-дивина -
Вранці дівчинку новеньку
Мама привела
І замовкли всі одразу
В класі хлопчики,
Дивувались на полицях
Стомлені книжки.
Приспів:
А у неї очі сині
І кирпатий ніс,
Підійду і запитаю -
Як вас звати, міс?
Я віддам їй ляльку Барбі,
Нового слона -
Все для того, щоб сміялась |
Весело вона. | (2)
А вона сміється,
Наче промінець ясний,
І від посмішки тієї
Радісно мені.
Мов метелики злітають
Голубі стрічки,
Завмирають на полицях
Радісні книжки.
Вчитель. Для наступного конкурсу хлопці витягнуть папірці з іменем дівчинки – та дівчинка і буде його парою.
Конкурс «Розбите серце»
Кожній парі дається розрізане на 4-5 частин серце. За 1 хвилину їм необхідно зібрати всі шматочки. Хто швидше це зробить, той і отримує заслужену перемогу.
Вчитель. Вам вдалося з’єднати розбиті серця. Бажаю вам, щоб ніхто і ніколи не розбив вашого серця. І щоб ви нікому і ніколи його не розбили, нікому і ніколи не заподіяли зла.
23уч. Давайте в мирі жити,
Щоб легко всім було
І кожного любити,
Усім нести тепло.
24уч.Не кривдити нікого,
Не бить, не ображать,
Поганого нічого
Нікому не казать.
25уч.Давайте жити в мирі,
У злагоді й теплі,
Слова хороші й щирі
Хай линуть на землі.
26уч.Нехай нам сонце світить,
Любов в серцях горить.
Давайте в мирі жити
І завжди всіх любить!
27уч. Любов і доброта — це дужі два крила,
Які нас піднімають над землею.
Любов, звичайно, першою була,
А доброта відразу йшла за нею.
28уч.Усе найкраще в людях — від любові:
Увага, чуйність, ласка, доброта,
Чарівний усміх й теплота у слові…
29уч. Як є любов — ростуть хороші діти,
Бо є довіра, затишок, тепло.
Там всі щасливі, є чому радіти,
І хочеться, щоб всюди так було.
Вчитель. І справді, так хочеться, щоб усі люди на Землі жили в мирі, добрі та любові. Але більше всього хочеться щастя для нашої країни. Бо немає нічого світлішого і чистішого ніж любов до своєї Батьківщини.
30 Люби свій край, моя дитино,
Бо тут з’явився ти на світ.
Це місце зветься — Україна!
І звідси ти почнеш політ.
31 Люби свій край, моя дитино,
Тут з-під верби джерельце б’є,
А край наш рідний Україна —
Це найдорожче, що в нас є!
Пісня «Квітуча Україна»
Де сяє сонце золоте і журавлі курличуть
В саду черешенька цвіте
Вечерять мама кличе
Співає сонячні пісні уся моя родина
Бо я вродилась на землі, що зветься Україна
За квітучі гаї, і калини цвіт у лузі
Станьмо браття мої помолімось разом друзі
Хай молитви слова в небо птахою полинуть
Щоб завжди берегла Матір Божа Україну
Любові сповнена земля одна така на світі
Тут кожен день стрічаю я
Серця добром сповиті
І покладемо за мету від малу й до загину
Любити землю цю святу, що зветься Україна
За квітучі гаї, і калини цвіт у лузі
Станьмо браття мої помолімось разом друзі
Хай молитви слова в небо птахою полинуть
Щоб завжди берегла Матір Божа Україну