Розробка технологічної карти до проєкту побутової діяльності та самообслуговування з теми «Мій одяг – мій імідж».

Про матеріал
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ІНОВАЦІЙНОГО УРОКУ «Мій одяг – мій імідж»
Перегляд файлу

Розробка технологічної карти до проєкту

побутової діяльності та самообслуговування

з теми «Мій одяг – мій імідж».

 

                                                Пеліх Ірина Олександрівна

Загальноосвітня школа I-III ступенів №8

                                   Мирноградської міської ради

                                                                      

 

     Навіщо це тобі потрібно?

Відкриватимеш секрети створення стилю в одязі!

Учитимешся відображати свій внутрішній світ, своє «Я» в одязі. Враховуватимеш особливості своєї фігури в доборі одягу.

Часто ми не знаємо та навіть і не задумуємося, який одяг підходить найкраще для нас, нашого віку й особливостей фігури в тій чи іншій ситуації. Будемо разом знаходити відповідь на це.

Мистецтво стилю в одязі. Це, перш за все, мистецтво самовираження, вияв через одяг власного (а не чужого!) світосприймання, цінностей, інтересів тощо.

Стильна людина має вишуканий смак, глибоке відчуття краси, гармонії, власної гідності. Така людина викликає повагу й захоплення, адже вона неповторна й самодостатня! їй не потрібно копіювати когось. Вона вміє органічно вписувати модні тенденції у свій образ.

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ІНОВАЦІЙНОГО УРОКУ

                       «Мій одяг – мій імідж»

 

 

Тема уроку

«Мій одяг – мій імідж».

Вибір одягу та технологія догляду за ним.

Клас 

8

Мета та завдання уроку

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами:

навчити - усно та письмово оперувати технологічними поняттями, фактами; формувати - усвідомлення важливості розвитку української технічної і технологічної термінології та номенклатури;

Основні компетентності у природничих науках і технологіях:

навчити - аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати та узагальнювати результати;

формувати- Добирати інструменти та обладнання для різноманітних технологічних операцій

Визначати розміри, робити розрахунки, будувати кресленики

Добирати матеріали

Розробляти технологічну послідовність виготовлення виробу

Дотримуватись безпечних прийомів праці

Соціальна та громадянська компетентності:

навчити - працювати самостійно та в команді з іншими на результат, попереджувати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісу, безпечно поводитися з інструментами та обладнанням;

формувати - усвідомлення цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

Етапи уроку

Інтерактивні методи та прийоми

(додатки або посилання на електронні освітні ресурси )

Форма

зворотного зв’язку

Способи оцінювання діяльності учнів

Актуалізація опорних знань

Назва прийому     «Коло компліментів».

Опис прийому

Додаток 1

Дає змогу активізувати навчальну, творчу діяльність на початку уроку.

 

Актуалізація опорних знань

Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Назва прийому                   

«Експеремент»

Додаток 2      

Пропоную створити модний образ за 20 хв., не витрачаючи на це великі кошти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення нового матеріалу

 

Назва прийому

«Асоціація»

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

Прийом "ІДЕАЛ"

 

 

 

 

 

 

Прийом "Бесіда"

 

Додаток 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З яким словом асоціюється слово «дизайн»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Можна запропонувати такі варіанти роботи

Переглянути презентацію

https://www.youtube.com/watch?v=AHRc8L-zDu4

 

 

Поняття «прет-а-порте»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота

прийом Робота в групах

 

Додаток 5

Підібрати одяг для дівчини, визначити стиль та написати слова які його характеризують (одяг для прогулянки, спортивний одяг, святкова сукня)

 

 

Закріплення та узагальнення

Прийом «Чарівна скринька»

Відкриття «чарівної скриньки»

Що Очікували? Що отримали?

Рефлексія

Підсумок експерименту «Образ за 20 хв»

 

Захист експеременту

Домашнє завдання

Анкета

Пройти анкету і описати висновки

додаток 6

 

 

 

Додаток 1

Для підняття настрою учні стають у коло і взявшись за руки, по колу говорять один одному компліменти.

Висловіть свої очікування від уроку одним словом,  запишість на карточці. Якщо ваші очікування справдяться, покладіть карточку в « Чарівну скриньку» в кінці уроку.

 

                  

 

Додаток 2

(дві підготовлені учениці з клаптика тканини та старої футболки виготовляють плаття, намисто та сумочку для літньої прогулянки)

Додаток 3

«Асоціація»

(задум, план, мета, намір, творчий задум, проєкт і креслення, розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, візерунок, композиція, мистецтво композиції, витвір мистецтва.)

  • Які тенденції моди 2020р? ( презентація учнів «Мода 2020».)
  • Що ніколи не вийде з моди?

(класичний одяг, біла блуза, джинс, а також наша українська вишиванка)

 

 

Додаток 4

Дизайнер – модельєр створює нові моделі одягу, взуття, головних уборів, аксесуарів. Йому потрібен художній смак, глибокі знання в історії костюма, необхідно розбиратися в явищах світової культури. Він має добре малювати, щоб викласти свої ідеї на папір.

Поряд з модельєром зустрічаються такі слова як кутюр’є, стиліст.

Кутюр’є створює колекції моделей унікального одягу для будинків високої моди.

Стилістом називають спеціаліста, який здатен допомогти споживачу підібрати гардероб у єдиному стилі та доповнити його відповідальною зачіскою та макіяжем.

-Яких світових та українських модельєрів ви знаєте?

-Що означає поняття «від-кутюр» та «прет-а-порте».

Одяг від-кутюр є творіння модельєрів, створені, найчастіше, в єдиному екземплярі. Вони виконуються на замовлення конкретної людини по його індивідуальними мірками.

Поняття «прет-а-порте» (від французького prеt-а-porter) буквально перекладається як «готове для носки». Тобто це одяг, яка створюється для масового виробництва і продажу в магазинах.

Видатні художники-модельєри України.

 

 

 

 

 

Додаток 5

Прошу підійти одну ученицю із кожної групи, щоб отримати завдання.

Додаток 6

А Н К Е Т А

 

1

Чи регулярно Ви отримуєте компліменти?

Так

Ні

2

Чи завжди впевнені в тому, що виглядаєте добре?

Так

Ні

3

Чи завжди у Вас є одяг, що підходить до ситуації?

Так

Ні

4

Чи регулярно Ви змінюєте зачіску і макіяж?

Так

Ні

5

Чи дотримуєтеся Ви останніх віянь моди?

Так

Ні

6

Чи пробуєте Ви нові стилі і колірні рішення?

Так

Ні

7

Чи сильно Ви змінилися за останній рік?

Так

Ні

8

Чи відображає Ваша зовнішність Вашу особу?

Так

Ні

9

Чи часто Ви заздрите "почуттю стилю", яким володіють інші?

Так

Ні

10

Чи намагаєтеся Ви безуспішно копіювати чужий стиль?

Так

Ні

11

Приймали Ви рішення кардинально змінитися і не зродили цього?

Так

Ні

12

Чи використовуєте Ви одяг і макіяж для того, "щоб сховатися"?

Так

Ні

13

Чи відчуваєте Ви почуття провини, витрачаючи гроші і час на себе?

Так

Ні

14

Чи надає Ваша зовнішність почуття впевненості в собі?

Так

Ні

15

Відчуваєте Ви труднощі при виборі одягу?

Так

Ні

16

Чи хочете Ви грати більш важливу роль в домашній (професійної) соціального життя?

Так

Ні

17

Чи відчуваєте Ви себе безпорадною?

Так

Ні

18

Чи хочете розібратися в собі, але не знаєте, з чого почати?

Так

Ні

 

Ключ до розшифровки анкети

 

  • Якщо Ви відповіли здебільшого "ні" на питання з 1-го по 10-ий і здебільшого "так" на інші: Вам потрібні термінові зміни. Приступайте до них, не відкладаючи. Ваша зовнішність, впевненість в собі і самооцінка набагато нижче, ніж вони мали б бути. Вам необхідно зробити позитивні кроки, щоб радикально змінити ситуацію. Вам нема чого втрачати, знайдете ж весь світ!
  • Якщо Ваші відповіді розділилися приблизно на половину: Ви вже на півдорозі до ідеального образу - залишилося всього кілька штрихів. У чомусь Ви робите правильно, в чомусь ні, але швидше за все не розумієте, чому колись Вам все вдається, а коли ні. Ясне розуміння секрету власного стилю дозволить Вам добре виглядати і відчувати себе більш впевнено в будь-яких ситуаціях.
  • Якщо Ви відповіли "так" питання з 1-го по 10-ий і здебільшого "ні" на інші: судячи з усього Вашої зовнішності і впевненості в собі можна тільки позаздрити.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пеліх Ірина
Додано
7 грудня 2022
Переглядів
1501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку