«____»_________________20___ року
Клас 1
Урок №
Тема: Декорації. Розміщення зображення (ближче – далі). Світлина декорації до лялькової вистави «Колобок». Створення ескізу декорації до опери-казки «Плескачик» (воскові олівці, акварель)
Мета: ознайомити учнів із оперою та поняттям «Декорації»; удосконалювати навички малювання; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; розвивати образне мислення та дрібну моторику рук; виховувати інтерес до образотворчої діяльності, естетичний смак.
Обладнання: підручники, зошити-альбоми, воскові олівці, акварель, пензлики, непроливайки.
Хід уроку
Етап уроку |
Зміст роботи |
Організація класу (3 хв) |
Створення позитивного психологічного клімату класу. Ось знову лунає дзвінок, Запрошує всіх на урок. Будемо дружно ми працювати, І малювати, і фантазувати. |
Актуалізація опорних знань (5 хв) |
Вправа «Мікрофон» Про, що ми говорили на попередніх уроках? Пригадайте, хто грає у виставі? Хто створює театральні костюми? |
Повідомлення теми і мети уроку (3 хв) |
|
Мотивація навчальної діяльності (3 хв) |
Вправа «Декламатор» Хто так трудиться завзято? Це художник-декоратор. У театрі він працює, Декорації малює. |
Пояснення нового матеріалу (5 хв) |
1. Чи зустрічали ви художника – декоратора? 2. Розгляньте декорації, скажіть, де і коли відбувається вистава? https://images.app.goo.gl/t2FAnTjrXqHqpTMeA 3. Декорація – це художнє оформлення сцени, котрі допомагають зрозуміти зміст вистави. 4. Розгляньте декорації, скажіть, де відбувається дія? Як це можна визначити за декорацією? https://images.app.goo.gl/LrqB85AweUmJhCnZ8 5. Пригадайте, як виконавці опери спілкуються із глядачами? 7. Відгадайте загадку Ой, набридло на віконці Все на сонечку сидіть. Я візьму і покочуся, Щоб побачити весь світ. Плескачик 8. Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва |
Руханка https://youtu.be/a-oJRHpKmN8 |
|
Практична діяльність (10 хв) |
1. Ознайомтеся із послідовністю малювання декорації до опери – казки «Плескачик» 2. Послідовність малювання декорації до опери – казки «Плескачик» |
Підсумок уроку (4 хв) |
1. Продемонструйте власні малюнки 2. Виберіть декорації, які використали б у виставі «Рукавичка» https://wordwall.net/resource/10937110 3. Вправа «Світлофор» |