Розробка уроку для 10-го класу на тему Eating Habits

Про матеріал
Розробка уроку для 10-го класу на тему "EATING HABITS" до підручника ENTERPRISE 4, (Virginia Evans, Jenny Dooley, Express Publishing 2015) для розвитку ключових компетентностей за стандартами НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ.
Перегляд файлу

Здор Ірина Юріївна

https://lh3.googleusercontent.com/YUx2CBTw0KPd9ApF1Xl-UHDVRbc4Ptt9J2xHCtu2URwVklzFkfeTqJVmpScg4siX9lWL0eBa9Zpng9tgCKdVeaim9bdNIbm7BtbyJ57UfeNDlDHRZSsrHQa3L8ktMpXIx88_wtYHYSbakyjLLXA

Предмет: англійська мова

Клас: 10

Тема: Eating Habits

Мета:

-розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення за темою;

-розширити та збагатити лексичний запас учнів;

-тренувати вживання граматичних конструкцій в усному мовленні

Очікувані результати:

Учні:

-розуміють текст  у друкованому вигляді та під час прослуховування;

-розуміють та активно використовують лексику за темою;

-вміють складати діалог за темою;

-застосовують граматичні конструкції: countable/uncountable nouns, articles, question tags;

-вміють вести дискусію;

-формулюють та висловлюють власну позицію;

-співпрацюють з іншими; вміють переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння;

-можуть критично мислити;

-пропагують здоровий спосіб життя

 

Наскрізні лінії: Здоров’я та безпека. Громадянська відповідальність.

Компетентності:

-Спілкування іноземною мовою;

-Ініціативність і підприємливість;

-Інформаційно-цифрова, соціальна  та громадянська грамотність і здорове життя;

-уміння вчитися впродовж життя

Обладнання та матеріали:

Мультимедійний комплекс, підручник Enterprise 4 Virginia Evans-Jenny Dooley published by Express Publishing, диски, картки, роздатковий матеріал.

 

ХІД УРОКУ

I ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання

T: “Hello, dear! How are you?”

S-s: “We are fine, thank you!”

Повідомлення теми та мети уроку

T: ”Let`s start our lesson”. Почнемо наш урок.

Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Вчитель застосовує метод «Мозковий штурм». Клас поділено на дві групи та учням запропоновано придумати та написати на дошці відповіді на питання

«Which food is healthy and which is unhealthy?»

Приклад: 

Healthy food is fish, fruit, vegetables, shelfish, poultry, pulses.

Hot dogs, crisps, cakes, potato-food high in saturated fat-is junk food.



 

https://lh4.googleusercontent.com/FTmX4KxU_A8uqX0MjtBsraK0WCF3IB74XTLDKMlHfZCcTd6KnZ9GmhSVvqxt2w48A1t7F6Hz-Qyqu1gzZPkqcUyLILyDoe9KHVt9TCWMSdg7hGKlbsbSbM6V67RhEzKsE_0_IqQkQXc5q7RXssk

Розвиток навичок говоріння.

  1.                Talking Points

S-s have to explain:

  • Reasons for the popularity of junk food;
  • Dangers of eating junk food;
  • Positive effects of eating healthy food;
  • A short talk about junk food, using the following expressions; Although, moreover, however, in spite of the fact that…


 

  1.                Активізація лексики

Учням пропонується дати еквівалент англійською мовою до визначень:

Healthy substances – nutrients

Not to mention – let alone

Restrict – limit

Mean – signify

Investigation – research

Teenage years – adolescence

Not accepting – rejecting

Foreseeing – predicting

Take in – consume

S-s make up sentences with this vocabulary and write them in their copy-books.

II ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Читання

Учням пропонується поглибити розгляд питання щодо шкідливої їжі, опрацювавши текст підручника «Junk Food»

Учні читають газетну статтю та вставляють шість уривків, які вилучені з тексту та визначають виділені слова та вирази.


 

  1.                Усне мовлення

Перегляд відео “Eating out”

https://learnenglishteens.britishcouncil.org

Аналіз відео


 

  1.                Аудіювання

            Ex.11 p.72

-act out a similar dialogue using the menu below:

https://lh3.googleusercontent.com/v4uaxxkL0B4IfxMrcinE6X4_i-a_8mlnSw1IZyY6UHaVsrFddi2oxF2kH2ipRM2vf817LMcfks0HbnPPaLbI6DB0xdv8w06hFukiJukwbakG3ik3gIJvWyiewS6Pz2zr-DEltOwtuBa5r_juCzA


 

  1.                Моделювання ситуації

Для наочного прикладу вчитель викликає три пари учнів і пропонує розіграти ситуації в ресторанах мексиканської кухні, фаст-фуду та італійської кухні, коментуючи якість, сервіс, атмосферу та ціни.

Enterprise 4 p.73 Ex13

https://lh4.googleusercontent.com/AbzgOKe3tlu05SQZc3cfRSPMBZyQrEAxYnyPYZmHhVgphiV9UMC7T4CQp5yMQLT9LDqczruh0VavR1fyXt4AaU5ybvNqXTYbRfMwR7_Xe3QU-zz9jd0PS51ALwuWsGXLQXa79OHQoJ0jK2dh4Uw


 

  1.                Дебати

Вчитель пропонує учням провести дебати за темою «Junk Food»

Учні поділяються на 2 команди та готують аргументи за темою. Кожен учасник має висловити власну думку, надаючи приклади та пояснюючи аргументи.

Наприклад:

Pro: Junk food is tasty. Junk food is cheap. In today`s fast-moving world, people have less and less time to spend eating, let alone cooking

Con: Junk food is high in saturated fat. Those who prefer junk food tend to become overweight.

Junk food gives a greater risk of cancer, heart attacks, blood pressure.

S-s are writing the arguments, using grammar constructions: as well as, some ham, a bunch of grapes, some coffee, an apple, any chocolate, any of the three recopies, some salt etc.

Учні ставлять запитання команді опонентів, учасники команд розбивають аргументи опонентів, використовуючи граматичні конструкції уроку.

Вчитель підбиває підсумки дебатів,акцентуючи увагу на сильних аргументах учасників.

 

III РЕФЛЕКСІЯ

Вчитель проголошує відповіді на питання:

What new things have you found today?

What was interesting at the lesson?

When do you think this information can be useful for you?

How can access your participation at the lesson?

Home task

Enterprise 4 Course Book

Ex 13 p 75, Ex 14 p 76

 

https://lh4.googleusercontent.com/iIFv2y_OE3IB_792Ws_7K85CaRTIXBUNnYaiGuncC-AYdySfYJN146riqbid6MmiRYec1Ml8yZ6q5gfu8cmszcen0zbFAf15_IvCgfyDRNLRwG6vrdRlurnsDrgEjuzNQmPiDptSzLecIVVquBU


 

Список використаних джерел:

  1. Virginia Evans-Jenny Dooley Enterprise 4 Coursebook Intermediate Unit6
  2. Інтернет посилання на відео

https://learnenglishteens.britishcouncil.org

  1.                Enterprise 4 CD disc

 

docx
Додано
19 листопада 2021
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку