Розробка уроку для дітей з ООП "Вчимося розпізнавати та висловлювати емоції" 1клас

Про матеріал
Тема уроку: Вчимося розпізнавати та висловлювати емоції Цільова аудиторія: Учні 1 класу з особливими освітніми потребами. Мета: • Ознайомити дітей з основними емоціями: радість, сум, злість, страх. • Навчити розпізнавати емоції у себе та інших. • Розвивати навички емоційної саморегуляції та комунікації.
Перегляд файлу

Тема уроку: Вчимося розпізнавати та висловлювати емоції

Цільова аудиторія: Учні 1 класу з особливими освітніми потребами.

Мета:

  Ознайомити дітей з основними емоціями: радість, сум, злість, страх.

  Навчити розпізнавати емоції у себе та інших.

  Розвивати навички емоційної саморегуляції та комунікації.

Матеріали для уроку:

  Картки із зображеннями емоцій (можна використовувати смайлики або фото).

  Дзеркала для вправи “Емоції на обличчі”.

  Малюнки із ситуаціями для завдання “З’єднай емоцію”.

 

План уроку (30 хвилин)

 

1. Привітання (3 хвилини)

  Педагог вітає дітей теплим голосом, використовуючи дружню усмішку.

  Пропонує створити “коло друзів”, сісти разом.

  Приклад:

“Привіт! Сьогодні ми будемо вчитися розпізнавати емоції. Це дуже важливо, щоб зрозуміти себе і своїх друзів!”

 

2. Вступна бесіда (5 хвилин)

  Педагог показує картки із зображеннями облич, які виражають різні емоції: радість, сум, злість, страх.

  Обговорює:

  “Що відчуває ця людина?”

  “Коли ти відчуваєш радість (сум, злість, страх)?”

  Якщо діти соромляться говорити, педагог може навести приклади:

“Я відчуваю радість, коли мене обіймають. А ти?”

 

3. Основна частина (15 хвилин)

А. Вправа “Емоції на обличчі” (5 хвилин)

  Діти стають перед дзеркалом або дивляться на педагога.

  Завдання: показати на обличчі різні емоції за вказівкою педагога.

“Покажи, як ти виглядаєш, коли радієш. А тепер уяви, що ти сумний.”

  За потреби педагог демонструє приклад.

 

Б. Гра “Вгадай емоцію” (5 хвилин)

  Педагог зображує емоцію, а діти вгадують. Потім кожна дитина по черзі демонструє емоцію для інших.

“Як ти думаєш, що я зараз відчуваю?”

 

В. Як заспокоїти емоції? (5 хвилин)

  Розповідь педагога про способи заспокоїтись, коли злишся чи боїшся:

  Глибоко подихати.

  Порахувати до 10.

  Обійняти подушку чи улюблену іграшку.

  Пропонується спробувати разом:

“Давайте всі разом глибоко вдихнемо і повільно видихнемо. Як тепер почуваєтесь?”

 

4. Закріплення знань (5 хвилин)

  Завдання “З’єднай емоцію”: діти отримують малюнки із ситуаціями (день народження, зламана іграшка, гроза) та з’єднують їх із відповідними емоціями.

  Педагог хвалить за виконання завдання, незалежно від правильності відповідей.

 

5. Підсумок уроку (2 хвилини)

  Обговорення:

“Що нового ви сьогодні дізналися? Яку емоцію вам було найцікавіше показувати?”

  Хвалити дітей за участь:

“Ви сьогодні чудово впоралися! Я побачив, які ви уважні та добрі.”

 

Примітка:

Педагог повинен уважно спостерігати за станом дітей під час уроку. Якщо дитина втомлюється або переживає труднощі, можна зробити перерву або адаптувати завдання.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку