Конспект заняття з фізичної культури для дітей старшого дошкільного віку
Тема: Папір не тільки для малювання Мета: Повторити комплекс загально розвиваючих вправ з паперовими смужками. Закріпити вміння стрибати через паперові смужки не зупиняючись. Вправлятись у метанні паперової кульки у горизонтальну ціль з відстані 3 метри. Вчити дітей дбати про своє власне здоров’я, розвивати потребу у щоденній руховій діяльності, формувати фізичні якості, навички володіння основними рухами та руховими діями, підтримувати у дітей інтерес до занять фізкультурою, створювати позитивні емоції у дітей, хороший настрій. Хід заняття І. Вступна частина (7-8 хвилин). 1. Ходьба по залу в колону за ростом. 2. Повідомлення мети, роздача смужок, які діти виготовили напередодні заняття з паперу шляхом згортання в трубочку. 3. Ходьба на носках, руки з паперовою смужкою вгору. 4. Ходьба на п’ятках, руки вперед. 5. Ходьба із зупинкою за сигналом. 6. Перекат з п’ятки на носок, стоячи на паперовій смужці. 7. Біг на носках. 8. Перешикування в коло, всаджування «по-турецьки». Вихователь роздає нові аркуші паперу кожній дитині, а смужки збирає. Виконання загальнорозвиваючих вправ з паперовими кульками.
В.п.- сидячи «по-турецьки». Діти самостійно виготовляють кульку. 2. «Торкни кулькою ліву, праву ногу» В.п.- сидячи, ноги випрямлені, носки витягнуті. Д: 8-10 р. 3. «Прокоти м’яч під колінами» В.п.- сидячи, ноги зігнуті в колінах, м’яч у руках. Д: 8 р. 4. «Переклади м’яч з руки в руку” В.п.- лежачи на спині, руки розведені в сторони. Не відриваючи руки від підлоги, перекласти м’яч. Д: 8 р. 5. «Передай м’яч за спиною” В.п.- лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах, м’яч у правій руці. Прогнути спину вперед, перекласти м’яч у ліву руку. Д: 8 р. 6. «Підніми м’яч вище” В.п.- лежачи на спині, м’яч затиснути ступнями, руки вздовж тулуба. Підняти ноги догори, підтримувати себе за спину знизу. Тримати м’яч рахуючи про себе до 8 . Д: 8 р. 7. «Кинь м’яч ногами – злови руками» В.п.- лежачи на спині, кулька затиснута ступнями. М’яч кидається ногами і ловиться руками. Д: 8 р. ІІ. Основна частина (15 хвилин). 1. Розташування смужок під кутом, щоб їхні кінці стикались, утворюючи зигзаг. Ходьба перехресним кроком по зигзагу. Спосіб виконання ( с.в.) - потоковий 2. Вихователь разом з дітьми викладає зі смужок газет «лінії» - 8 шт. через 50 см одна від одної – це місце для стрибків. 3. У другому кінці зали викладають трикутник, квадрат, прямокутник – це цілі для попадання. Поділити групу дітей на дві підгрупи, кожна отримує завдання. Перша підгрупа – метання паперових м’ячів у ціль з відстані 3 м правою рукою. С.в. – позмінний. Друга підгрупа – перестрибування через лінії на двох ногах без зупинки, активно допомагаючи руками. С.в. – потоковий. Через 15 хвилин підгрупи поміняти місцями. Гра з паперовими м’ячами «Звільни свою територію від чужих м’ячів». Командна гра – змагання: на сигнал «Почали!»,команди кидають м’ячі за лінію на територію суперника, водночас звільняючи свою від «чужих» м’ячів. За сигналом «Кінець» припинити кидання, підрахувати кількість м’ячів на своїй території. Виграє та команда, у якої менше м’ячів. Повторити 3 рази.
Вправи на виправлення осанки та стопи «Подорож у поле». В полі влітку росте дуже багато квітів. Давайте ми з вами уявимо, що ми маленькі квіточки. Вночі всі квіти сплять, так, як і люди, закривають свої пелюстки, а вранці відкривають їх. 1. Ранковий вітер став гратись квітами. Квіти проснулись. В.п.- лежачи на спині, руки за голову. - підняти праву руку - В.п. - підняти ліву руку - В.п. 2. Від вітру квіти повертаються вліво, вправо. В.п.- лежачи на спині, руки опущені. - повернутися в правий бік - В.п. - повернутися в лівий бік 3. Квіти підняли свої голівки. В.п. – лежачи на животі, ноги зігнуті в колінах, руки вперед. - правою рукою достати праву стопу - В.п. - лівою рукою достати ліву стопу 4. Квіти розкриваються. В.п. – сидячи, упор ззаду. - підняти таз і бедро, прогнутися в спині, голову не опускати - В.п. Дозування вправ – 8-10 разів. 5. З’явилися коники – стрибунці. Стрибки на одній нозі з просуванням вперед. ІІІ. Заключна частина. Ходьба по залу в середньому темпі. Підсумок заняття. Фізичний інструктор: Рогачевська В.В. |