План конспект
уроку фізичної культури проведеного
в 7 класі
Тема: Баскетбол
Завдання уроку
1. Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку;
2. Продовжувати удосконалювати різновиди ведення м’яча і обведення перешкод;
3. Рухливі ігри та естафети.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.
Хід уроку
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
ОМВ |
І |
Підготовча частина |
12' |
Фронтальний метод |
1. |
Шикування |
1' |
За командою учні стають вздовж бічної лінії. |
2. |
Привітання |
20'' |
На вітанні учні разом і чітко відповідають. |
3. |
Рапорт |
30'' |
Направляючий або фізорг здає рапорт. |
4. |
Повідомлення завдання уроку |
30'' |
Довести у зрозумілій та доступній формі. |
5. |
Стройові вправи, ходьба різновиди ходьби: |
|
Вправи виконуються за сигналом викладача і під його рахунок. Звернути увагу на чіткість виконання команд, вправ, виправляти допущені помилки. Звернути увагу на положення рук, тулуба, ніг та контроль учнів за своєю поставою. |
6. |
Повільний біг. Різновиди бігу. |
40м |
Під час бігу слідкувати за диханням. По закінченню привести дихання у відносно спокійний стан. |
7. |
Комплекс ЗРВ |
6' |
Вправи провести використовуючи фронтальний метод на місці без предметів. |
|
1.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: |
6 - 8 раз |
Звернути увагу на правильне положення ніг. Показ вправи повинен бути дзеркально правильним, пояснення зрозуміле, чітке. |
|
2.В.п.- середня стійка ноги нарізно, права рука вгорі ліва в низу пальці стиснуті в кулак: |
6 -8 раз |
Звернути увагу на пряме положення рук під час виконання вправи. |
|
3.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки до плечей: |
6 - 8 раз |
Вправа виконується з максимальною амплітудою. Намагатися своєчасно виправляти допущені помилки. |
|
4.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки в сторону: |
6-8 раз |
Слідкувати за темпом виконання вправи. |
|
5.В.п. – середня стійка ноги нарізно: |
16р |
Амплітуда руху максимальна, темп повільний. |
|
6.В.п. – середня стійко ноги нарізно, руки на пояс: |
6 - 8 раз |
Змінювати положення рук під час виконання вправи. |
|
7.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: |
4 - 6 раз |
Вправа виконується з максимальною амплітудою. |
|
8.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс: |
6 - 8 раз |
Звернути увагу на рівне положення спини. |
|
9.В.п. – присід на правій ліва в сторону на п’ятку, руки в перед: |
6 - 8 раз |
Змінювати положення рук під час виконання вправи, звернути увагу на контроль учнів за поставою. |
|
10. В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки в низу пальці переплетені долонями до низу: |
4 - 6 раз |
Звернути увагу на чіткість виконання вправи. |
|
11.В.п. вузька стійка ноги нарізно, права рука в горі ліва в низу пальці стиснуті в кула: |
2 - 3 р. |
Слідкувати за поставою. |
|
12.В.п. – о.с. |
2 - 3 р. |
Відновити дихання у відносно спокійний стан. |
8. |
Спеціальні бігові вправи: |
|
Звернути увагу на правильність і чіткість виконання вправи. |
II. |
Основна частина |
30' |
Груповий метод, почерговий і поперемінний спосіб виконання. |
1. |
Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку. |
10' |
Перешикування відбувається за командою вчителя. |
2. |
Ведення і обведення перешкод. |
10' |
Особливу увагу слід звертати на розвиток почуття ритму, вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення. |
|
Естафета: «Хто швидше» |
10' |
Розпочинати за сигналом, |
III. |
Заключна частина |
3 - 5' |
Фронтальний метод, метод слова. Одночасний спосіб виконання. |
1. |
Шикування |
1' |
За командою вчителя. |
2. |
Підведення підсумків уроку. |
1- 2' |
Обговорити головні допущені помилки, виявити кращих учнів на уроці. |
3. |
Задати домашнє завдання. |
1' |
Імітація подвійного кроку. ЗФП. |
4. |
Організований вихід із спортивного залу. |
1 - 2' |
За командою вчителя. |