Розробка уроку. Історія України.

Про матеріал
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в боротьбі за збереження державної незалеж¬ності (1919—1920 рр.)».
Перегляд файлу

УРОК № 44

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу  «Україна в боротьбі за збереження державної незалеж­ності (1919—1920 рр.)».

Мета: поглибити і систематизувати знання учнів; орієнтувати клас на перспективи просування у вивченні подаль­шого матеріалу; оцінити навчальні досягнення учнів.

Тип уроку:    контроль знань.

Структура уроку

I.  Організаційний момент,

II.  Перевірка й оцінювання навчальних досягнень

III.  Підсумки уроку

IV.  Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

І.  Організаційний момент:

II.  Перевірка і оцінювання навчальних досягнень.

I   рівень ( 2 б)

1. ЗУНР надала військову підтримку Директорії: а) так;  б) ні.

2. Установіть хронологічну послідовність подій.

  Злука УНР і ЗУНР;    Прийняття Конституції УСРР                             

3. Насильницьке втручання однієї чи кількох держав у внутріш­ні справи іншої держави називається:

а) інтервенцією;        б) експропріацією;        в) конфіскацією.

II   рівень ( 2б)

4. Дайте визначення термінів (понять):  «отаманщина»,  «феде­рація».

5.Назвіть посади зазначених історичних осіб: X. Раковський; М. Тухачевський; С. Каретников.

6. Визначте історичне явище, подію, особистість за описом:

а) приїхавши до Харкова на початку 1919 р., він, природжений дипломат, швидко опанував ситуацію;

б) у жовтні 1919 року А. Денікін змушений був кинути проти нього цілий армійський корпус і майже весь кінний корпус.

III   рівень ( 3 б)

7. Установіть причинно-наслідкові зв'язки:

  а) політика Директорії -4 падіння Директорії;

б) економічне і політичне становище України .

8. Виберіть правильні твердження. Обґрунтуйте свій вибір. Більшовики перемогли в громадянській війні, тому що:

а) мали підтримку більшості населення;

б) проводили політику «воєнного комунізму»;

в) зуміли створити боєздатну армію.

 

 

 

9. Заповніть таблицю.

РАДЯНСЬКО-ПОЛЬСЬКА ВІЙНА

Причини

Характер

Підсумки

 

 

 

 

IV  рівень ( 4 б)

10. Що б ви порадили С. Петлюрі, аби не допустити розпаду армії УНР? Можливо, Директорія була приречена на поразку? Аргумен­туйте свою відповідь.

11. В Україні в період з 1992 по 1999 рік відбулися захисти май­же шістдесяти дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата історичних наук, в яких досліджується період 1917— 1920 рр. Чим викликаний інтерес істориків до цієї теми? Які теми стосовно цього періоду ви обрали б для наукової роботи? Чому?

12. Підготуйтесь до участі в конференції «Махновський рух: правда і вигадки». Які проблемні питання ви б обрали і чому?

III.   Підсумки уроку.

Учитель оцінює активність учнів на уроці, аналізує виконання завдань тощо.

IV. Домашнє завдання

Повторити головні підсумки національно-визвольних змагань у 1917—1920 рр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Струкевич О.К., Дровозюк С.І., Котенко Л.В.)
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку